Perfecte levering

β€˜s Avonds besteld, volgende dag geleverd. Super

Bedankt voor de mooie review! 😍

Keurig gedaan

Het bestelde ook echt ontvangen en keurig verzonden.

Bedankt voor de mooie review! Fijn dat u tevreden bent! 😍

Snel en correct geleverd

Prima en correct geleverd; goed geΓ―nformeerd. Prijs is concurrerend met andere aanbieders.

Bedankt voor de dikke 10 en deze mooie review! 😍

vlot , correct

duidelijke webshop Vlotte afhandeling en betaalmogelijkheden Snelle levering

Meerdere betaalmogelijkheden is handig in de webshop. Zodat we meer mensen kunnen helpen! Bedankt voor deze mooie review!

Persoonlijk en eerlijk

Snelle levering, persoonlijk contact en bij problemen denken ze mee. Binnenband voor een skelterwiel

wij denken graag mee zodat u in 1x de goede band heeft. Bedankt voor de mooie review! 😍

Vrij laat banden met velg besteld.De volgende dag waren ze al aangekomen. Ontzettend veel keus.Perfecte service.

Ja! Bij ons is momenteel bestellen tot 15.00 uur, vandaag verzonden maar als we er nog zijn nemen we tot zo laat mogelijk de pakketten mee! Bedankt voor de mooie review! 😍

Alles snel en goed afgehandel

Setje van 4 binnen en buitenband besteld . Waren er 2 geleverd . Maar na contact direct nageleverd . Helemaal top.

Jaaa er kan soms wat mis gaan. Bedankt voor uw begrip en voor de dikke 10 alsnog! 😍

Ondanks een kleine bestelling, toch complete service zoals heldere communicatie en snelle verzending.

Jazeker, ook een kleine bestelling is belangrijk voor ons! Bedankt voor de mooie review! 😍

Prima geregeld

Prima geholpen

Top dat u goed geholpen bent! Bedankt voor de review! 😍

Snel geleverde kinderwagen(binnen+buiten)bandjes.

Snel op de website gevonden wat ik zocht. Met een dag geleverd. Bandjes inmiddels gemonteerd. Zien er prima uit.

Bedankt voor de dikke 10! We zijn blij dat de banden snel bij u zijn geleverd! 😍

Na contact via WhatsApp besteld. Duidelijke website. Komt afspraken goed na.

Bedankt voor de review Patrick! Ja het overleg verliep goed!

Uitstekend!!

Top,

Bedankt voor de review! We zijn er blij mee! 😍

Duidelijk en overzichtelijke site

Op zoek naar een wiel voor een elektrische kleine fiets, op deze site die goed overzichtelijk was gelijk gevonden! Bestellen was erg makkelijk. Levering top Dus onthouden voor een volgende keer

Wat een mooie review! Bedankt, en super dat u weer kunt rijden met de fiets!

Heel dik tevreden.

Kan niet beter. Donderdag besteld, vrijdag in huis. Goed verpakt. Feilloos.

Snelle ontvangst.

Reparatie van een steekwagenband.

Bedankt voor de review! Zo blij mee! 😍

Kruiwagenband snel verzonden!

Ik had een lekke band met de kruiwagen en ik ik had haast om een nieuwe te krijgen. Door even te bellen met de webshop kreeg ik advies welk wiel de beste zou zijn voor mijn gebruik. Het werd het wiel met noppen profiel en metalen velg. wiel W1039Q1010. Ik heb er inmiddels al mee gewerkt en ik vind het een prettig wiel en niet te duur. Bedankt!

Bedankt voor deze mooie review! Echt leuk om te horen dat het wiel zo goed bevalt!

foutje goed opgelost

in de doos zaten andere binnenbanden dan wat de pakbon aangaf en was bestel. Helaas is bellen niet mogelijk, maar na een app stuurt lip.nl de goede binnenbanden zonder verdere kosten voordat de verkeerde zijn teruggestuurd. foutjes kan iedereen maken maar Lip.nl heeft het adequaat opgelost zonder gedoe. binnen 2 dagen waren de goede binnenbanden ( voor een kinderwagen) binnen. prima service.

Aahh super bedankt voor de mooie review! Echt leuk! Ja soms kan er wat misgaan. Bedankt voor het begrip!

TOP

Eenvoudige bestelling, vlot levering, alles gewoon perfect

Fijn om te horen, bedankt!

Supergrote levering

Wielen voor bolderkar voetbalploeg

Bedankt voor de review! ⚽

Past precies en snel geleverd

Goede kwaliteit

Mooi om te horen dat het goed past. Bedankt voor de review!

Snel geleverd, en goed product.

Antie lek kruiwagenwiel.

Top om te horen dat t een goed wiel is. Bedankt!

Snel bezorgd en goed op de hoogte gehouden

Ik heb een binnen en buitenwiel besteld voor de skelter, maar heb deze nog niet kunnen monteren. Dus kan daarover niet een opmerking doen. Wel heb ik het pakket snel ontvangen.

Bedankt voor de mooie review!

Duidelijke site met grote keuze

Op de site kon ik deze binnenbandjes voor een scootmobiel makkelijk vinden. Prijs is netjes en levertijd redelijk vlot .Op uw website geeft u het gebruik bij scootmobielen nog niet aan, kunnen er ook bij dus. Groet Johan

Bedankt voor deze goede tip! Ga ik doen. En ook bedankt voor deze mooie review!

Goede prijs, snel bezorgd

Ik heb een anti-lek kruiwagenwiel besteld op dinsdag en op woensdag lag het al in het afhaal kluisje van post.nl Het wiel ziet er goed uit.

Bedankt voor de dikke 10. Echt leuk! En mooi om te horen hoe vlot het kan verlopen!

Duidelijk, snel en keurig en perfect

Blij met mijn steekwagen maar een lekke band helpt daar niet bij. Vooral als ze poreus worden. Dus snel en vertrouwd zoeken op internet en Lip.nl gevonden. Daar de oplossing gevonden en zelfs nooit meer een lekke band. Past perfect!

Wat een mooie review vind ik dit! En ook nog een foto erbij. Bedankt! 🀩🀩🀩

Rozenstraat 22 7701GB Dedemsvaart

06-231 241 34

Over Lip.nl

Wij zijn een webshop met heel veel banden en wielen voor o.a. kruiwagen, skelter, bolderkar, steekwagen, zitmaaier en scootmobiel. Wij hebben de website laten keuren door Thuiswinkel.org zodat klanten veilig en vertrouwd bij ons kunnen bestellen. Ons streven is om zo snel mogelijk de bestelling bij de klant te bezorgen. Heb je tips of opmerkingen? Mail deze naar [email protected]. Moerheimstraat 79 7701CC Dedemsvaart 0523859629 0623124134 Instagram, Facebook en TikTok @lip.nl