Goede prijs, snel bezorgd

Ik heb een anti-lek kruiwagenwiel besteld op dinsdag en op woensdag lag het al in het afhaal kluisje van post.nl Het wiel ziet er goed uit.

Bedankt voor de dikke 10. Echt leuk! En mooi om te horen hoe vlot het kan verlopen!

Duidelijk, snel en keurig en perfect

Blij met mijn steekwagen maar een lekke band helpt daar niet bij. Vooral als ze poreus worden. Dus snel en vertrouwd zoeken op internet en Lip.nl gevonden. Daar de oplossing gevonden en zelfs nooit meer een lekke band. Past perfect!

Wat een mooie review vind ik dit! En ook nog een foto erbij. Bedankt! 🤩🤩🤩

alles goed geleverd

We hadden nieuwe banden voor de maaitrekker nodig. Op de website snel gevonden en ze waren op voorraad. Binnen een paar dagen netjes geleverd.

Zo kon er weer snel gemaaid worden. Bedankt voor de mooie review!

Steekwagenwiel

Snelle levering van een binnenband voor mijn steekwagen,

Bedankt voor de mooie review! Super dat de binnenband snel was bezorgd!

4 bandjes nodig voor stevige buitenkar in parkje. Laten adviseren. Prima keuze gemaakt. Afgehandeld via whats app en zelfde dag nog opgehaald.

Bedankt voor de mooie review! Dat zijn hele goede mooie banden!

Vriendelijk, snel geholpen en super snel in huis

Ahh bedankt voor de mooie review! Graag gedaan.

Wielen voor skelter besteld past perfect!

Goede ervaring en snel geleverd.

Fijn dat de ervaring met onze webshop goed is bevallen. Bedankt voor de review!

super*******

korte leveringstermijn ,goede kwaliteit

We doen ons best om zo snel mogelijk te verzenden! Bedankt voor de review!

Goed geholpen

Graag gedaan! Bedankt voor de mooie review!

Eindelijk de passende wielen gevonden en gekregen!

Kennelijk heb ik niet zo'n gangbaar steekwagentje, kwa naafmaat. Ik had de moed al bijna opgegeven en dacht dan maar gewoon een heel nieuw steekwagentje te kopen, tot ik deze website tegenkwam.

Wat fijn dat we goed konden helpen! Super leuk deze foto erbij. Bedankt voor de mooie review!

Ik had een bolderwagen met bandjes met een auto ventiel. Om banden op spanning te houden moet ik ze regelmatig oppompen. Door een verloop nippel ( auto -> fiets) van Lip kan ik nu eenvoudig met de fietspomp de banden op spanning brengen.

Het verloopnippel is zo handig om banden op te pompen als je geen compressor hebt. Fijn dat het zo goed lukt. Bedankt voor de review!

top

Ze doen er alles er aan om je als klant tevreden te maken. 2 x banden bij lip.nl gekocht en 2x top geholpen

Wat fijn dat je zo tevreden bent! En ook nog eens de moeite neemt om een review te plaatsen. Ik ben er heel blij mee! Bedankt!

professioneel

Fijne telefonische ondersteuning als je geen affiniteit met banden hebt. Dik voor elkaar.

Graag gedaan. En bedankt voor de mooie review! 💫

goede service

Snelle levering en prima product.

Dankjewel voor deze mooie review! 💫

Super goed

Fijne communicatie Snelle levering Netjes bezorgd

Wat mooi dat u zo tevreden bent! Bedankt voor de goede review! 💫

Geweldige service

2 dezelfde producten vlak achter elkaar besteld bellen ze op om het in een zending te leveren

Ja toch, even meedenken om geen onnodig extra kosten te maken. Bedankt voor de mooie review!

Twee wielen voor karretje achter zitmaaier Snel geleverd en prima kwaliteit.

Fijn dat u tevreden bent! Bedankt voor de mooie review!

prima service, aardige prijsstelling en vlotte service

kruiwagenwiel nodig, maar die maart is niet leverbaar een nieuwe binnenband besteld en binnen een dag geleverd. helemaal goed dus

Gelukkig toch een oplossing gevonden! Bedankt voor de mooie review!

Snelle levering goede prijs

Fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor de mooie review!

Helemaal goed.

Onze tweeling kleinkinderen waren weer helemaal gelukkig toen Opa de bandjes op de skelter had gemaakt.

Aah wat schattig dat ze zo blij waren. Veel plezier met de banden! En bedankt voor de leuke review!

Snelle juiste levering

Juiste binnenband geleverd voor specuaal bandje

Ja deze maat is wel bijzonder. Mooi dat u het gevonden heeft. Bedankt voor de review! :)

Lip.nl is een bedrijf met kennis van banden en goede service.

Een speciale maat banden voor mijn steekwagen kon ik bij Lip.nl kopen. Goed advies gehad en een snelle levering.

Mooi dat wij u goed konden helpen. Bedankt voor de mooie review!

Snelle bezorging in Frankrijk

Adequaat en prettig telefonisch contact en via Whatsapp. En binnen 5 dagen bezorgd vanuit Nederland naar Frankrijk. Overtrof onze verwachtingen.

Snelle bezorging in Frankrijk

Op tijd geleverd en foutje netjes opgelost

Levering was niet compleet en ontbrekende onderdeel snel kostenloos nageleverd

Jaaaa natuurlijk kostenloos. En zo fijn uw begrip ervoor! Bedankt voor de mooie review!

Rozenstraat 22

7701GB Dedemsvaart

06-231 241 34

Over Lip.nl

Wij zijn een webshop met heel veel banden en wielen voor o.a. kruiwagen, skelter, bolderkar, steekwagen, zitmaaier en scootmobiel. Wij hebben de website laten keuren door Thuiswinkel.org zodat klanten veilig en vertrouwd bij ons kunnen bestellen. Ons streven is om zo snel mogelijk de bestelling bij de klant te bezorgen. Heb je tips of opmerkingen? Mail deze naar [email protected]. Moerheimstraat 79 7701CC Dedemsvaart 0523859629 0623124134 Instagram, Facebook en TikTok @lip.nl