Ik had een bolderwagen met bandjes met een auto ventiel. Om banden op spanning te houden moet ik ze regelmatig oppompen. Door een verloop nippel ( auto -> fiets) van Lip kan ik nu eenvoudig met de fietspomp de banden op spanning brengen.

Het verloopnippel is zo handig om banden op te pompen als je geen compressor hebt. Fijn dat het zo goed lukt. Bedankt voor de review!

Ze doen er alles er aan om je als klant tevreden te maken. 2 x banden bij lip.nl gekocht en 2x top geholpen

Wat fijn dat je zo tevreden bent! En ook nog eens de moeite neemt om een review te plaatsen. Ik ben er heel blij mee! Bedankt!

professioneel

Fijne telefonische ondersteuning als je geen affiniteit met banden hebt. Dik voor elkaar.

Graag gedaan. En bedankt voor de mooie review! 💫

goede service

Snelle levering en prima product.

Dankjewel voor deze mooie review! 💫

Super goed

Fijne communicatie Snelle levering Netjes bezorgd

Wat mooi dat u zo tevreden bent! Bedankt voor de goede review! 💫

Geweldige service

2 dezelfde producten vlak achter elkaar besteld bellen ze op om het in een zending te leveren

Ja toch, even meedenken om geen onnodig extra kosten te maken. Bedankt voor de mooie review!

Twee wielen voor karretje achter zitmaaier Snel geleverd en prima kwaliteit.

Fijn dat u tevreden bent! Bedankt voor de mooie review!

prima service, aardige prijsstelling en vlotte service

kruiwagenwiel nodig, maar die maart is niet leverbaar een nieuwe binnenband besteld en binnen een dag geleverd. helemaal goed dus

Gelukkig toch een oplossing gevonden! Bedankt voor de mooie review!

Snelle levering goede prijs

Fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor de mooie review!

Helemaal goed.

Onze tweeling kleinkinderen waren weer helemaal gelukkig toen Opa de bandjes op de skelter had gemaakt.

Aah wat schattig dat ze zo blij waren. Veel plezier met de banden! En bedankt voor de leuke review!

Snelle juiste levering

Juiste binnenband geleverd voor specuaal bandje

Ja deze maat is wel bijzonder. Mooi dat u het gevonden heeft. Bedankt voor de review! :)

Lip.nl is een bedrijf met kennis van banden en goede service.

Een speciale maat banden voor mijn steekwagen kon ik bij Lip.nl kopen. Goed advies gehad en een snelle levering.

Mooi dat wij u goed konden helpen. Bedankt voor de mooie review!

Snelle bezorging in Frankrijk

Adequaat en prettig telefonisch contact en via Whatsapp. En binnen 5 dagen bezorgd vanuit Nederland naar Frankrijk. Overtrof onze verwachtingen.

Snelle bezorging in Frankrijk

Op tijd geleverd en foutje netjes opgelost

Levering was niet compleet en ontbrekende onderdeel snel kostenloos nageleverd

Jaaaa natuurlijk kostenloos. En zo fijn uw begrip ervoor! Bedankt voor de mooie review!

het pakket vlot naar ons toe goede service

Mooi dat u tevreden bent. Bedankt voor de review!

Zeer goede en snelle levering

Zeer goede en snelle levering. En echt heelveel op voorraad

Haha ja ik pas er bijna niet meer bij in :) Bedankt voor de review!

De juiste wielen voor de juiste prijs

Een groot assortiment. En door het instellen van de filters was de keuze snel gemaakt De wielen werden binnen 24 uur geleverd.

Fijn dat het zo goed uitpakte met de filters! Bedankt voor deze mooie review!

Een wiel voor steekwagen daar kan je wel terecht

En voor skelter, bolderkar, kruiwagen, kinderwagen, zitmaaier en ga zo maar door. Super bedankt voor de review!

levering voldoet aan de verwachting en voorgestelde gebruik.

Zie boven

Top dat wij aan de verwachting voldoen! Bedankt!

Waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan?

Na een heerlijk dagje vissen reed ik zowel de buitenband als ook de binnenband kapot van mijn barrow. Bij thuiskomst de bandenmaat opgeschreven en via internet ernaar gezocht. Ik kwam eigenlijk meteen uit bij Lip.nl en vond daar de juiste producten. Na her en der wat prijzen vergeleken te hebben, bleek ik bij hun tegen een zeer gunstige prijs de bandjes te kunnen bestellen. Slechts 2 dagen later kon ik ze ophalen bij het afhaalpunt van mijn keuze. Netjes verpakt en gemakkelijk te monteren en dat tegen een uitstekende prijs

Wow wat een mooie uitgebreide review, bedankt! Ja fijn dat je de goede band zo makkelijk kon vinden. Monteren op de barrow en vissen maar! 🤩

Mooie producten

Goede buiten en binnenband met gebogen ventiel voor mijn kruiwagen wiel

Zo'n gebogen ventiel kan zo handig zijn met het oppomen. Bij sommige wielen is er dan wat meer ruimte om op te pompen. Bedankt voor de mooie review! 💫

Perfect snel en voordelig geleverd

Binnen twee dagen zat er weer een nieuw wiel onder mijn kruiwagen, tegen een zeer concurrerende prijs en van een prima kwaliteit. Ook de administratieve afwikkeling van de bestelling was dik ik orde.

Top, gelukkig had u een goede deal bi ons gevonden. Administratie is zeker net zo belangrijk als verzenden. 😀 Bedankt voor de review!

Nooit meer banden oppompen

Telkens als ik mijn Praxis steekwagen wilde gebruiken (niet vaak) moest ik de banden op spanning brengen. LIP heeft een wiel voor deze steekwagen laten maken met anti lek band. Specifieke aslengte en diameter Dus de wielen vervangen voor deze en nu kan ik hem direct gebruiken wanneer ik wil.

Ja steeds de band op pompen is niet fijn. En het komt nooit uit dat de band leeg is. Nu kan dat gelukkig niet meer. Deze anti-lek wielen passen ALTIJD op een praxis steekwagen. De as lengte is perfect zodat de borgveer of splitpen altijd past. Wat mooi dat u het zo waardeert! Bedankt voor de mooie uitgebreide review!

Drie keer is scheepsrecht

De originele wielen hadden luchtbanden , de eerste set anti-lek wielen hadden naaldlagers en dat was potentieel funest voor de as . De set anti-lek wielen van LIP is perfect ! De kruiwagen rijdt fijn ; er zit geen speling tussen (kogel)lagers en as . 25 mm. is 25 mm. en geen 26 of 27 . Gewoon strak , en kwalitatief uitmuntend . Ook optisch complementeren de wielen de kruiwagen : hij lijkt nu zo weggereden van een stoere kinderboekentekening . Hartstikke grappig . Caroline is ook een geweldige dame , en verzenden naar Frankrijk : helemaal geen probleem !

Nouuuu hier word ik helemaal blij van. Wat een mooie review. Deze wielen zijn echt prachtig, vind ik ook. 1 van m’n favorieten. Die kleur rood en het glanzende metaal, prachtig. Wielen liefde haha! Bedankt!

Bedrijfsgegevens

Moerheimstraat 79

7701CC Dedemsvaart

06-231 241 34

[email protected]

Over Lip.nl

Wij zijn een webshop met heel veel banden en wielen voor o.a. kruiwagen, skelter, bolderkar, steekwagen, zitmaaier en scootmobiel. Wij hebben de website laten keuren door Thuiswinkel.org zodat klanten veilig en vertrouwd bij ons kunnen bestellen. Ons streven is om zo snel mogelijk de bestelling bij de klant te bezorgen. Heb je tips of opmerkingen? Mail deze naar [email protected]. Moerheimstraat 79 7701CC Dedemsvaart 0523859629 0623124134 Instagram, Facebook en TikTok @lip.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.