Teleurstellend

Wanneer je een ‘middelgroot’ kerstboeket bestelt ter waarde van € 32,50 dan verwacht je toch een ‘iets’ van enige importantie en kleurrijk. Helaas. We ontdekten op de receptie een onbeduidend boeketje, heel veel groen en enkele rode rozen en een kerstbal. We schaamden ons erg omdat het geleverde totaal niet voldeed aan onze verwachtingen. Het boeket had max. € 15.00 mogen kosten. We dachten, gezien de uitstraling van de winkel, dat we een goede keuze gemaakt! Achteraf...: onze klacht werd meteen serieus genomen en kordaat afgewikkeld. Er werd meteen aan aanvulling op het eerst geleverde boeket geleverd, tot iedere tevredenheid! Chapeau!!!

• Wat vindt u van de webshop? Geeft onjuist beeld
  • Wat heeft u besteld? Kerstboeket

Het rouwboeket was prachtig.

• Wat heeft u besteld? Rouwboeket

Goede service en snelle levering. Aankoop zeer goed en zorgvuldig verpakt!

Duidelijke site met mooie producten. Goede en snelle service/levering. Aankoop (glazen kerstbal) zeer netjes en zeer zorgvuldig verpakt voor de verzending. 1 klein minpuntje: 7 euro verzendkosten buiten Eindhoven...

• Wat vindt u van de webshop? duidelijk
  • Was u tevreden over de bezorgservice? Ja
  • Wat heeft u besteld? glazen kerstbal met engel erin

Fijne en servicegerichtezaak

Recentelijk een bloemstuk besteld voor de uitvaart van mijn schoonmoeder. Het bloemstuk, gebruikte bloemen, materialen en creativiteit was boven verwachting. Veel complimenten over gekregen. Aanrader.

• Wat vindt u van de webshop? Duidelijk
  • Wat heeft u besteld? Boeket

Hartelijk en creatief

Ik ben al jaren een tevreden klant, prachtige bloemen, prettige sfeer en aandacht voor je wensen.

• Wat vindt u van de webshop? Nooit gebruikt
  • Wat heeft u besteld? Boeket

Fantastisch,,,,

Prachtige verse bloemen, super leuke en mooie kado,s, persoonlijke advisering voor/ bij je interieur aan huis, fijne mensen👌

• Wat vindt u van de webshop? Weet ik niet
  • Was u tevreden over de bezorgservice? Ja
  • Wat heeft u besteld? Verschillende dingen: bloemen, vazen, planten, bloempotten etc

Prachtige winkel

Heel mooi bloemstuk voor een redelijke prijs en snel bezorgd.

• Wat vindt u van de webshop? Mooi en duidelijk
  • Wat heeft u besteld? Bloemstuk

Perfect!

Hartelijke, warme mensen die me goed hebben geholpen. Ze kunnen veel over hun producten vertellen vol enthousiasme. Ik kom hier zeker nog een terug!

• Was u tevreden over de bezorgservice? Ja
  • Wat heeft u besteld? Een veldboeket.

G E W E L D I G

altijd goede service, een fijn bedrijf om mee samen te werken. groet, Victor Giglio

• Wat vindt u van de webshop? werkt prima
  • Was u tevreden over de bezorgservice? Ja
  • Wat heeft u besteld? grafstukken en boeketten

Mooie bloemen en snel geleverd!

Oktober in huis stelt mij nooit teleur! Levering is altijd op tijd en de bloemen zijn prachtig! Een echte aanrader!

• Wat heeft u besteld? Bloemen

Prachtig rouwarrangement

Een rouwarrangement zoals ik het me voorstelde werd na een gesprek, precies zo geleverd van de vorm en dichte van de bloemen zoals ik het in gedachte had. Prachtige rozen al was de kleur niet precies zoals ik het in gedachten had, maar achteraf was de kleur die gekozen werd prefect. Die geweldig mooi paste bij de hortensia’s. Een rouwarrangement waar ik erg blij mee was, zowel van de vorm als ook van de bloemen. En een super prijs voor het geboden rouwarrangement. Super aardig mensen zelfs geen aanbetaling nodig. Ik wist niet dat er nog zoveel vertrouwen in een grote stad mogelijk was. Geweldig!!

• Wat vindt u van de webshop? Ntv
  • Wat heeft u besteld? Rouwarrangement

Zeer goed!

Kees en Ellis verstaan hun vak. Ze zijn zeer creatief, innovatief en denken echt met je mee. Al meer dan 10 jaar de beste bloemist van Eindhoven!

• Wat vindt u van de webshop? Goed. Mooie artikelen en snelle levering
  • Wat heeft u besteld? Meerdere keren. O.a. een krans en bloemen

Uitstekende service en kwaliteit

Online bestelling prima verlopen en goed ontvangen.

• Wat vindt u van de webshop? Prima
  • Wat heeft u besteld? Bos bloemen

zeer klantgericht

zeer goed advies en prettig geholpen

• Wat vindt u van de webshop? 8
  • Was u tevreden over de bezorgservice? Ja

De veldboeketten zijn echt super mooi, geen standaard bloemetje maar maatwerk boeketten.

De mooiste bloemenwinkel van Eindoven

De boeketten zijn geweldig. En vorige maand hebben ze een prachtig rouwstuk voor ons gemaakt waarop we heel veel complimenten gekregen hebben.

• Wat vindt u van de webshop? goed
  • Was u tevreden over de bezorgservice? Ja

Altijd verzorgd uit en optijd bezorgd

Ziet er goed uit, en bezorgd naar afpsraak

• Wat vindt u van de webshop? Misschien zelf samenstellen een optie maken
  • Was u tevreden over de bezorgservice? Ja

Uitstekend, altijd een stapje meer willen doen

Ik ervaar de service van Bloemist oktober in huis als zeer goed. Had dezelfde dag mog een verassingsboeket willen laten bezorgen maar was al na 14 uur, helaas wou niemand meer. Gelukkig was Oktober daar... met een aantal telefoontjes toch nog een mooie bos bloemen op het betreffende adres kunnen laten bezorgen met als gevolg een hele blije verzender en gecharmeerde ontvanger. Top bedrijf... bedankt!

• Wat vindt u van de webshop? Overzichtelijk