Ik had 2 potjes besteld. Echter kwam er maar 1. Na 1 mailtje werd dit gelijk opgelost en het 2e potje nagestuurd. Dus heel blij mee

Snelle levering, ‘s morgens voor 9 uur besteld en savonds in huis. Fijn!

Eerste bestelling correct verlopen.

Heerlijke geuren voor prachtige prijzen.

Spammen je kapot na een bestelling

Ik heb bewust niet het vinkje aangeklikt dat ik een nieuwsbrief wil ontvangen. Toch krijg je weer vanalles in je mailbox. Daarna heb ik duidelijk aangegeven dat ik er echt niet op zit te wachten. Ook heb ik me uitgeschreven voor alle e-mails. Om vervolgens toch weer een mail te krijgen of ik een review wil achterlaten...

Ik kreeg een mail met 20% korting (verlengde BF actie). Maar bij het bestellen kreeg ik maar 15%. Ik heb hierover contact gezocht met de klantenservice, deze hebben het mooi opgelost voor mij.

Wat je besteld, word geleverd.

Zeker aan te bevelen . Goede site , al jaren !

Goede service, Erg behulpzaam!

Goede service, Erg behulpzaam!

Mijn coller masker was makkelijk te bestellen en de volgende dag geleverd.

Goed product, goede service

Kreeg een verkeerd product. Werd onmiddellijk gecorrigeerd.

Snelle verzending

Goede deals

Goed maar mag sneller

De levering via bol gaat sneller dan via jullie, dat is jammer. Verder prima!

Snel en betrouwbaar

Was gewoon goed

Snelle levering van de shampoo zonder extra bezorgkosten!

Correcte en snelle levering

Makkelijk te bestellen en snelle en correcte levering

perfect en snel!

Prima simpel en snel geleverd!

Niets op aan te merken!

Shampoo besteld, werd supersnel geleverd. Aanrader!

Prima produkten in een prima webshop

Op zoek geweest naar een bepaald merk aftershave, kwam ik bij AboutOurbrands terecht, inmiddels heb ik het hele gamma van mijn favoriete merk verzameld :D Mocht er wat op zijn, weet ik dat ik het weer hier ga kopen !!

Snel geleverd, goede producten

Over AboutOurbrands.nl

Wij zoeken merken die goed zijn voor jou. Ons doel is om niet alleen maar producten te verkopen, maar ook om jou te informeren over het merk en de producten zodat je altijd de juiste keuze kan maken en nooit voor teleurstellingen komt te staan. Bovendien kopen wij al onze producten in van de officiële leverancier en zijn dus altijd op de hoogte van ons assortiment. Bij ons vindt je misschien niet alle bekende merken die iedereen aanbiedt, maar alleen merken die wij persoonlijk hebben beoordeeld en goedgekeurd op verschillende eigenschappen als kwaliteit, duurzaamheid en authenticiteit. Hierdoor kunnen wij met zekerheid melden dat al onze merken de beste in zijn soort zijn. Daarom zeggen wij bij bij AboutOurBrands: It's all about you!