Goed!

Snel, netjes en duidelijk.

Goed!

Snel, netjes en duidelijk.

Prima service gehad na mijn aankoop! Ik zou iedereen aanraden om bij dit bedrijf te kopen!

Goed.

Snelle levering Afterpay Priduct geleverd zoals beschreven

Alles prima verlopen

Breed gamma aan producten aan scherpe prijzen. Zeer snel verzonden!

Goede producten en service

Producten die ik had bestel zijn van goede kwaliteit, maar konden helaas niet volledig geleverd worden ivm besluit deze uit het assortiment te halen. Daardoor moest ik deze fles van de set met haarverzorging elders aanschaffen tegen een hogere prijs. Een uitzonderlijk geval natuurlijk, maar ook met een uitzonderlijke oplossing. de eigenaar gaf mij de mogelijkheid om de andere flessen retour te sturen, of het verschil van die fles in prijs bij een andere leverancier te betalen. Topservice!

Alles in een woord super

Levering uitstekend, klantenservice uitstekend,

Erg goed

Altijd leuke acties, kwalitatief geweldige producten en supersnelle levering. Ze zijn erg gericht op n goede klantervaring,zoals ook verwacht mag worden van een hogere segment bedrijf. Ga vooral zo door!

Had verkeerd besteld. Na zeer informatief telefoongesprek bestelling retour. Restitutie zeer vlot .

Vlotte bestelling en levering

Overzichtelijke website en vlotte levering.

Zeer tevreden!

Overzichtelijke webshop, snelle en correcte levering. Helemaal prima dus!

Snel gekomen voor de service Ik ben echt tevreden

supersnelle levering

De webshop is erg netjes overzichtelijk en veel keus . Ook kortingen bij aanschaf van meerdere producten , maar de levering was echt de max ; besteld voor 10.00 uur, zelfde dag geleverd !! Top !

Aardige jongen maar belachelijk laat bezorgd

Ik vind het onprettig dat de bezorger pas om kwart voor tien 'avonds mijn pakketje afleverde,ik wil overdag graag mijn post krijgen.

Snel en stipt op tijd afgeleverd.

Super snelle bestelling. Zou alleen willen weten na hoeveel tijd je resultaat ziet

Snelle levering. Zou alleen willen weten na hoeveel tijd je resultaat kunt verwachten

Snel en correct

Snelle bezorging en het juiste product, helemaal prima.

Aanvankelijk slecht, daarna kwam het helemaal goed.

Mijn bestelling was verkeerd gesorteerd. Daarna stilte. Na telefonisch contact kwam alles uiteindelijk in orde.

Over AboutOurbrands.nl

Wij zoeken merken die goed zijn voor jou. Ons doel is om niet alleen maar producten te verkopen, maar ook om jou te informeren over het merk en de producten zodat je altijd de juiste keuze kan maken en nooit voor teleurstellingen komt te staan. Bovendien kopen wij al onze producten in van de officiële leverancier en zijn dus altijd op de hoogte van ons assortiment. Bij ons vindt je misschien niet alle bekende merken die iedereen aanbiedt, maar alleen merken die wij persoonlijk hebben beoordeeld en goedgekeurd op verschillende eigenschappen als kwaliteit, duurzaamheid en authenticiteit. Hierdoor kunnen wij met zekerheid melden dat al onze merken de beste in zijn soort zijn. Daarom zeggen wij bij bij AboutOurBrands: It's all about you!