Zeer snelle levering

Product was goed ingepakt, fijn geprijsd, en kwam snel via de post.

Top winkel met goede service

Een product via bol.com besteld die geleverd werd door dit bedrijf. Helaas was er iets fout gegaan en had ik een verkeerd product ontvangen. De dag erna hebben ze meteen het juiste product opgestuurd en ter compensatie mocht ik het verkeerde product houden!

Kwaliteitsproducten en ook snel geleverd

Ik heb Maria Nila leren kennen door mijn kapper en ben het dan online gaan bestellen. Mijn dochter en ik hebben sinds kort beetje kleur in ons haar en willen ons haar gezond houden. Met deze producten lukt dat prima. Daarom hebben we nu de 1L fles shampoo en conditioner besteld. Is ook iets voordeliger. Voor de reis pompen we dan over in een klein flesje. Heel handig! Wij zijn ook erg tevreden over de webshop, het gebruiksgemak en de snelle levering. Dat is dus 5/5 score

Dikke prima , top service snel levering.

Product en prijs uitstekend

‘T product en prijs waren uitstekend een aanrader voor mensen die ‘t ook nodig hebben

dikke prima!

goede communicatie per mail, snelle levering.

Boven verwachting

Bij het zoeken naar een bepaald produkt kwam ik op aboutourbrands.nl terecht. Hetzelfde produkt alleen goedkoper dan bij bol.com of amazon. Gratis verzending bij 30 Euro dus gewoon een keer geprobeerd. Communicatie/status pakketje is heel goed. Snel geleverd en super tevreden met produkt.

Heel erg goed

Gewoon goeie spullen,is t geld absoluut waard. Bovendien n top service!

Pakket is kwijt

Jammer genoeg pakket niet ontvangen maar er is wel "afgetekend" met mijn voornaam. Er is een onderzoek gestart waar het pakket zich bevindt. Ondertussen ben ik mijn geld kwijt maar ook niets ontvangen.

Super snel bezorgd!

Ik had een pakketje besteld,de tijd was 22.50, en de volgende dag werd het al afgeleverd! Hartstikke bedankt daarvoor!

Mooie producten en snelle levering

Ik heb sinds kort de haarproducten van Maria Nila ontdekt. About heeft alle producten hiervoor en ze worden ook nog eens super snel geleverd. Echt fijne site!

Had een verkeerd geleverd product ontvangen en het is zeer netjes opgelost, hele goede service en snelle levering. Ik heb tot nu toe alleen de dubbele magnetische wimpers etentje gehad, dit vergt voor mij toch nog wat oefenen met vastzetten. Kwaliteit voelt wel erg goed aan en de wimpers zijn heel mooi.

Goede website makkelijk bestellen snel geleverd

Top producten en prima webservice

Ik heb Maria Nila producten leren kennen bij mijn kapper en ben er fan van. Mijn dochter gebruikt ze ook want we vinden het belangrijk om gezonde haren te hebben. Zeker nu we allebei eens ons haar hebben laten kleuren. Dan heb je echt een hele goede voedende shampoo, masker en conditioner nodig. Sinds ik de webshop heb ontdekt, bestel ik mijn producten online. Zo val ik nooit zonder, en het gamma online is ook uitgebreider. Gaat heel makkelijk en wordt supersnel geleverd! Doe zo voort!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Zeer snelle levering van mijn Maria Nila producten

Ze hebben een uitgebreid assortiment en wat mij helemaal verbaasde is dat ik mijn order nog dezelfde dag in huis had. Top service!

Tevreden klant

Geen vuiltje aan de lucht tijdens mijn bestelling als nieuwe klant.

Bedankt voor de bestelling. Hopelijk tot snel!

Zeer goede service

Ik kreeg een verkeerd product geleverd. Na melding werd dit zeer snel opgelost. Het nieuwe product werd snel geleverd en het verkeerde mocht ik houden om aan iemand cadeau te doen. Dat noem ik nog eens service!

Graag gedaan Marcia! De volgende keer zorgen we ervoor dat we meteen het juiste product toesturen :)

TOP

Makkelijke site om te bestellen en de service is prima, binnen een dag geleverd.

Bedankt Edith!

Leveren niet op tijd/ nemen telefoon niet op/ reageren niet op chat

Bestel je netjes voor 5 uur dan leveren ze niet op tijd. In mijn geval heb ik elders producten moeten aanschaffen omdat ik op vakantie ging. Telefonisch niet bereikbaar, via de chat worden niet gereageerd en op de mail wordt na 2 dagen gereageerd met laf excuus en daarna niet meer.

Beste Nova, Zoals je begrepen hebt, balen we er heel erg van dat je order niet goed is gegaan. Normaal gesproken houden we ons natuurlijk altijd aan onze afspraken en zul je zien dat als er iets fout gaat, dan het dan ook echt verkeerd gaat. We hebben in ieder geval geprobeerd daarna alsnog ons best te doen om je te laten zien dat we het ook echt heel vervelend vinden door je 50% korting te geven en de helft van je aankoopbedrag terug te storten op je rekening. Wij hopen dat we de teleurstelling zo een beetje hebben kunnen wegnemen en zien je graag snel weer terug zodat we kunnen laten zien dat het een éénmalige fout was.

Goede winkel

Bedankt voor de review B!

De beste service.

10 jaar was ik op zoek naar haar verzorgin die 100% naturel en maakt mijn crul zeer droog haar zacht en kambaar tot ben ik bij de site AboutOurBrands gekomen . Ik ben heel tevrenden met mijn nieuwe schampo en het conditioner en het haar masker. Ik wil alle producten die past bij mijn haar type uitproberen maar ik vind sommige producten prijziger. De bestellingen komt percises op tijd. Ik ben zeer tevreden. Dank u Aboutourbrands. Meerbrands.

Bedankt voor je uitgebreide reactie Nas! Fijn om te lezen dat je bij ons hebt gevonden wat je zocht. Ps. Zie ik daar nou stiekem een kortingscode staan? ;)

Precies dat ontvangen wat ik ervan verwachtte.

Bedankt dat onze inzet zo gewaardeerd word!

Goed produkt, snelle levering

Het produkt doet precies zoals aangegeven

Bedankt voor de feedback Henk!

Goede service en snelle verzending

Wij vinden het geweldig dat jij ons een 10 hebt gegeven! Hopelijk tot snel.

bestelling van topik producten

1e bestelling van topik producten

Hi Rachid! Bedankt voor de positieve review en je eerste aankoop bij ons! We hopen dat je heel blij met de producten bent!

Limes 64 3176TE Poortugaal

Over AboutOurbrands.nl

Wij zoeken merken die goed zijn voor jou. Ons doel is om niet alleen maar producten te verkopen, maar ook om jou te informeren over het merk en de producten zodat je altijd de juiste keuze kan maken en nooit voor teleurstellingen komt te staan. Bovendien kopen wij al onze producten in van de officiële leverancier en zijn dus altijd op de hoogte van ons assortiment. Bij ons vindt je misschien niet alle bekende merken die iedereen aanbiedt, maar alleen merken die wij persoonlijk hebben beoordeeld en goedgekeurd op verschillende eigenschappen als kwaliteit, duurzaamheid en authenticiteit. Hierdoor kunnen wij met zekerheid melden dat al onze merken de beste in zijn soort zijn. Daarom zeggen wij bij bij AboutOurBrands: It's all about you!