In 1 Woord een perfect bedrijf.

Een zeer goed en prettig bedrijf, ook een heel goed advies als je vragen hebt, ook de Caviadraadkubus zijn perfect, en worden keurig en echt heel verzorgd ingepakt zodat het allemaal heel goed aankomt. Ik ben heel blij met dit bedrijf en zal er zeker mijn spullen voor mijn Caafjes blijven kopen.

Goeie spullen!

Alles wat we bestellen hier komt optijd aan en altijd met een leuk extratje voor de cavia's top spullen!

Hele goede ervaringen,denken mee

Nette service, vriendelijk

Betrouwbaar, eerlijk en goede communicatie

We hebben meerdere bestellingen geplaatst. De kooien lenen zich natuurlijk perfect voor veranderingen. Snelle reactie op vragen, denken met je mee en zijn écht servicegericht! Kortom: een ontzettend tevreden klant!!

Altijd erg tevreden over de service

Altijd erg tevreden over de service

Heel behulpzaam en goede en mooie materialen.

Heel behulpzaam en goede en mooie materialen.

Fantastische producten

Fijne spullen, doen wat ze moeten doen

Gevaarlijk

Ik was in begin erg tevreden met de draadkubus, tot mijn grote schrik zat mijn dame laat op de avond vast met haar kopje door de kubus godzijdank dank zat ik nog in de huiskamer en heb haar gelukkig kunnen bevrijden. En nu maar in de reserve kooi gedaan, stuk veiliger

Nvt

Super geweldig

Geholpen door Karin, geweldig klant service, vragen via mail werden echt binnen 5 uur geantwoord soms niet eens 1 uur later na de vraag, echt heel erg snel reactie. Goede materiaal, makkelijk om op te bouwen, is niet zwaar, cavia's hebben echt veel ruimte. Daarnaast mijn cavia's werden verrast door de lekker gezond snoep kadeau, dat kwam bij de bestelling van de kooi. Echt een heel lief detail voor de kleine bolletjes. Voor alles ben ik super dankbaar.

Super snelle service.

Ik heb hier inmiddels 2 bestellingen gedaan en ben zeer tevreden over de producten. Prijs kwaliteit is goed. Omdat ik ook in Zoetermeer woon kreeg ik mijn bestelling nog dezelfde dag binnen. Ook krijg je steeds een proefproduct gratis bij je bestelling om uit te proberen. Dit zijn bv snoepjes of muesli enzo.

Er wordt meegedacht, een combinatieprijs gemaakt, ze zijn vriendelijk en ook nog snel.

Goed product

Snelle verzending en een goed product

Super goed

Ik bestel met enige regelmaat Timothy hooi Bestellen gaat makkelijk Levering duurt altijd een paar dagen Hooi is van goede kwaliteit. Hier twee blije konijnen..

Toppie

Heb me draadkubus kooi besteld en cavia pads voor de kooi. In een woord geweldig.

Uitmuntende service!

Nog niet eerder heb ik een bedrijf meegemaakt dat zo ontzettend klantvriendelijk is. Bij Cavia Draadkubus heb ik een prachtig grote kooi op maat laten maken en niets was te veel gevraagd. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en moedigen je aan echt je eigen wensen door te geven, wat maakt dat je je ook echt vrij voelt om dat te doen, ook als de tekeningen misschien nog niet precies zijn wat je voor ogen had. Dit maakt het overleg en contact heel aangenaam. Ik kan niet anders dan zeggen: een tien met een griffel!

Heel goed!

Uitstekend! Betalingen lopen ietwat omslachtig per mail, maar verder geen enkele klacht. Ook per whatsapp wordt altijd dezelfde dag nog gereageerd.

Goede vloerbedekking!

Sinds de ‘luierzeiltjes’ en nieuwe vloerbedekking veel minder luchtjes in huis. Fijn spul en heel handig schoonmaken nu!

geweldig loopbrugje

mijn cavia is zeer tevreden met de loopbrug

Heel goede service

Heel goede service en heel toegankelijk voor hulp. Fijne producten op de site. Aardig dat geen verzendkosten worden gerekend en er altijd een leuk aardigheidje bij de bestelling is toegevoegd. Ondanks dat het systeem leuk is en een ruim verbijf mogelijk is past het systeem niet zo bij mij. IK Vind de hekjes soms moeilijk in elkaar te zetten. Verplaatsen/opbouwen is lastig, dan valt het uit elkaar bij mij althans. Niet echt stabiel. Lastig als je iets wilt veranderen. Bak vind ik matig van kwaliteit. Standaard rand vind ik te laag. Daarnaast vind ik het jammer dat er niet een dichte kant is. Nu is het erg open. Ik zou niet een tweede keer voor dit system kiezen.

Hele handige website veel informatie te vinden over de artikelen. Snelle levering en netjes verpakt. Allemaal zeker de moeite waard om nog eens te webshoppen.

Uitstekende producten, en goede service !

Makkelijk je producten te vinden, goed assortiment en goede service. Toppie. Tot nu toe zeer tevreden. En mijn cavia's ook.

Hoge kwaliteit

Goede service en producten van hoge kwaliteit

Absoluut een aanrader

Goede kwaliteit en erg mooi om te zien in vergelijking met een "normale" kooi. Snelle levertijd en het zakje voor als attentie is erg leuk .

Excellent Customer Service

Responsive, and fast service. They were able to create and delivery the cage that we were looking for and we very helpful, sharing advice.

Over Caviadraadkubus.nl

CaviaDraadkubus is uw Caviaspecialist. De enige originele verkooppunt voor Draadkubus Cavia kooien. Gezonde Cavia kooien die onbeperkt uitbreidbaar zijn. Eenvoudig te veranderen zodat je kleine knaagdieren altijd voldoende ruimte hebben. Veel kunnen beweging is namelijk gezond voor cavia's in huis. Caviadraadkubus ontwerpt ook op maat Draadkubus kooien in een eigen Draadkubus ontwerp studio. Caviadraadkubus heeft zijn eigen ontwikkelde : Cavia Pads, Fleece Pads en Timothy Hooi.