2 maal brievenbus-"borreldoos" meegenomen naar Denemarken om aan twee verschillende vrienden te geven: leuke cadeaus! en van het inhoud werd er genoten hebben ze beide laten weten.

Welke salades

Welke salades waren het misschien benoemen. Verder perfect.

Na telefonisch overleg met de eigenaar zorgde hij er persoonlijk voor dat mijn bestelling op de juiste dag werd afgeleverd.

TOP!! Heerlijke hapjes

Heerlijke hapjes en top service!! Mijn hapjes waren nog niet klaar omdat de mail in de spambox was gekomen. Maar ze hebben het na sluitingstijd bij mij bezorgd en ik kreeg voor het ongemak er nog 2 doosjes nootjes en een heerlijk afbak stokbrood bij.

Gewoon Perfect!

Bijzonder goede service dit kom je niet veel meer tegen!

Goede service, 2 pakketten besteld en laten bezorgen. Ontvangers zeer tevreden met hun pakketten!

Bezorgen was prima en op afgesproken datum

Alleen jammer dat de tekst zoals ik die geschreven had niet 1 op 1 is overgenomen. De naam van de klant is anders overgenomen.

zeer goede ervaring

Veel keuze in de pakketten. Verpakking zeer netjes afgeleverd.

Uniek assortiment heerlijk smaakvol

Topservice

Bijzonder attente behandeling van mijn bestelling!

Nadat ik on-line 3 verschillende stukken Zwitserse kaas had besteld, kreeg ik meteen een reactie met het aanbod om de kazen te raspen voor het geval ik ze nodig had voor de kaasfondue. Ik liet weten dat de kazen een cadeau waren voor een kennis. Toen ik mijn bestelling op ging halen, kreeg ik de kazen mee in een feestelijke cadeauverpakking. Heel attent allemaal!

Smakelijk

Fijne producten. Lekkere smaken. Prima verzorgd.

Groot succes

Mooie plank ontvangen, alle gasten waren heel tevreden !

Super netjes geregeld!

Super fijn geregeld, makkelijk te bestellen via de website. De planken waren super lekker! Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke borrelplanken en fijne service

Snelle levering, goed ingepakt en een mooi geschreven kaartje erbij. De levering was ook heel goed en een vriendelijke bezorger.

Snelle levering en een tevreden ontvanger.

Mooie en eerlijke produkten, een dankbaar kado

Makkelijk bestellen via de website voor een heerlijk en mooi kado op afstand.

Hoge kwaliteit en snel geleverd.

De producten waren (volgens de ontvanger) erg lekker en ook afgeleverd op de afgesproken dag. Maar, belangrijk detail, t paste niet door de brievenbus, terwijl het wel “lekkers in de brievenbus “ heet. Het was een cadeautje, maar nu moest de ontvanger alsnog buren lastig vallen.

Zeer goede kwaliteit

Alles was van hele goede kwaliteit, bestelling stond op tijd klaar. Blijkbaar was 1 product niet leverbaar, daar is een alternatief voor in de tas gedaan, maar dit is niet gemeld, dus zag ik pas toen ik thuis kwam. Niet heel erg, maar was leuker geweest als ik het meteen had gehoord.

Te vroeg en kapot

Maandags besteld om vrijdag af te leveren, werd donderdag bezorgd en de verpakking was kapot. Zo hoort een kado niet aan te komen!

Mijn digitale bestelling wat ik begrijp vlot verzonden, ik mis bevestiging.

Via via hoorde ik dat het pakket goed is ontvangen. De ontvanger was er erg content mee. Erg fijn! Wat ik mis is dat ik na het digitaal opgeven van mijn bestelling niets meer hoor. Ik zou graag op de hoogte gehouden willen worden dat het pakket verzonden is en ontvangen. Met vriendelijke groet, Miriam Huls

Te duur als je de inhoud zelf nog een keer moet inpakken

De inhoud was goed. Maar als je het cadeau wilt geven dan is een doos met daarop een grote sticker niet zo fijn om te geven.Ik heb de inhoud daarom zelf nog een keer extra leuk moeten inpakken. Dat vond ik jammer.

Heerlijke Friese worst

De bestelde worsten waren echt lekker bezorging ging uitstekend en de informatie over de bestelling was ook prima

Niet klantvriendelijk

Ik wilde iets bestellen maar het personeel aan de telefoon was totaal niet klantvriendelijk. Het voelde alsof het eerder een last was dat ik iets wilde bestellen dan iets leuks.

Super Service

Super geholpen, en op tijd bezorgd.

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.