Ontzettend klantvriendelijk

Ik heb een kaasproeverij besteld en kon die op een door mij gekozen dag afhalen. Er was even wat miscommunicatie rondom het ophaalmoment, maar dit werd opgelost met een uiterst vriendelijk mailtje vanuit een medewerker van het filiaal in Utrecht. En de proeverij was heerlijk!

Was super!

Heel netjes verpakt en alles smaakte heerlijk! Leuk om zo je eigen plank samen te stellen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede en kwalitatieve service!

Ik heb binnen no time een leuk ingepakt en lekker verjaardagscadeau kunnen samenstellen voor een familielid. Ideaal!!!

Verandering

Al jaren klant bij Tromp en ineens is nu mijn kaas niet meer in assortiment. Héél erg jammer. Waarom moet zonodig bij een andere naam ook dit veranderen. Na deze klacht heeft er een goed contact plaats gevonden en is er meer duidelijkheid gekomen.

mooi pakket

Ze waren blij verrast met dit mooie pakket Makkelijk te bestellen en goed contact gehad

Winkelen bij Zuivelhoeve Leeuwarden is een groot feest!

Anton en Willy en hun personeel zijn helden❤️! Hun zorg voor hun klanten voelt elke keer weer als een warm bad.

Heerlijk!

Erg leuke en lekkere borrelpakketten! Ook leuk om cadeau te geven

Jammer dat de ontvanger moest bellen om de afzender te achterhalen

Jammer dat de ontvanger moest bellen om de afzender te achterhalen; er zat geen notitie of kaartje bij. Het pakket zelf was natuurlijk dikke prima zoals altijd. Bij bezorgen door de lokale vestiging gaat dit natuurlijk minder snel mis, Zie het als opbouwende kritiek ;)

Bestelling (cadeautje) via Zuivelhoeve Oldenzaal laten bezorgen en dat was uitstekend geregeld!

Heerlijke borrelplank

Heerlijke borrelplank makkelijk en gezellig. Ophalen was makkelijk en de plank terugbrengen ook. Enige wat ik nog zou meegeven is retourpinnen voor de borg nu zitten we met cash opeens.

Erg goed!

Mooie, en super lekkere borrelplank besteld die ik zelf samen kon stellen!

Snelle service en keurig op tijd bezorgd bij de afzender

Geweldig goed

Dit was voor de vierde keer dat ik een pakketje heb laten bezorgen,als het pakketje aankomt vind ieder een geweldige assortiment aan producten van de zuivelhoeve.Ik zelf ga altijd naar Roden om naar de winkel te gaan .Heerlijk zoveel soorten kaas en nootjes.

Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten van deze borrelplank.

Veel kwaliteitsproducten in 1 (paas)tas

Alleen maar gewaardeerde en lovende reacties van het personeel over de goed gevulde paastas. Dank hiervoor. Voor kerst(pakketten) houd ik ook de acties maar eens goed in de gaten.

Ik werd prettig geholpen

Een goed gevulde paastas met heerlijke producten, zeker voor herhaling vatbaar, aangepast aan de dag/thema.

Prima winkel

Voor elke portomonee moet er iets zijn op gebied van delicatessen Kwaliteit en verhouding is goed

Wat een heerlijke en super goed verzorgde borrelplank!

We hadden online een borrelplank besteld. Het was heerlijk! Én, ook niet onbelangrijk: het zag er keurig verzorgd uit. Complimenten en tot een volgende keer

Lekkere producten voor een prima prijs

Aanrader, ook de snelle levering. Leuk om cadeau te geven en erg goede service!

Goede service, top kwaliteit

Goede service, snel geleverd en lekker vers.

Niet op aangegeven datum bezorgd!

Pakket niet bezorgd op aan gegeven datum. Volgende dag zelf contact opgenomen met de winkel, deze heeft ervoor gezorgd dat de zelfde dag het pakket bezorgd werd met een kleine attentie erbij gevoegd voor het ongemak!

(H)eerlijke producten

De bestelde borrelpraat was heerlijk!

Ontvanger was blij met samenstelling pakket. Smakelijke collectie “knabbels”voor bij de borrel. * wijze van inpakken mag best uitbundiger want de producten zijn goed!!

Super !

Een bestelling online geplaats en alles stond klaar op de afgesproken dag. Vriendelijk geholpen. Super gewoon !

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.