goed maar helaas een dag te laat

prima hoor , maar zou er vrijdag moeten zijn, was een surprise voor een feestje, kon het niet eerder dan 2 dagen voor de tijd posten helaas ;{

Mooie borrelplank

Ze zeggen ook als het te warm is en er niet geleverd kan worden daardoor! En komen dan met andere oplossing.

Prima brievenbuspakketje

Het brievenbuspakketje dat ik heb besteld tot 2x toe is prima ontvangen. Er zat een leuk kaartje bij, dus dat is fijn. Blijf dat vooral doen. Wat het nog beter kan is dat je als klant een track en trace ontvangt. Nu weet ik niet of mijn pakketje is aangekomen en moet ik bellen met de winkel om het te checken. Extra werk en irritant voor mijzelf en voor de winkel. Zeker omdat ik een jaar lang dit soort pakketjes bestel voor medewerkers hun verjaardagen. Als ik dan achter elk pakketje moet blijven aanbellen is niet heel fijn en handig.

Prima producten,

Verschillende malen gebruik van gemaakt. Zeer tevreden over versheid, levering, leuke cadeau verpakking e.d.

Goede service.

Moest een glutenvrije borrelplank snel hebben.Bij jullie geslaagd en alles op,

Prima producten

Veel keus

Goede prijs/kwaliteit

Heel tevreden met de prijskwaliteit. Leuk gevuld pakket.

Heerlijke borrelbox

Foto’s gezien van het pakket dat ik heb laten leveren als verrassing en zag er goed uit! Kreeg te horen dat de fuet die erin zat overheerlijk was en ongetwijfeld zal de rest ook lekker zijn geweest. Aanrader! Pakket was helaas een dag te laat waarschijnlijk door PostNL dus hou daar rekening mee.

Ik kom er graag de borrel planken ideal die kleine bakjes makkelijk op tafel te zetten

Altijd goed geholpen vriendelijk personeel

Snelle, correcte levering

Mooi kadopakket. Netjes en correct volgens de afgesproken data geleverd.

Gewoon goed zoals ook goed voor betaald

Zoals hierboven beschreven

Leuk ek pakket

Was een mooi compleet EK pakket, alleen jammer een dag te vroeg geleverd. En bij ek plank dacht ik ook dat er een seveerplank bij zat, maar mischien heb ik dat niet goed gelezen. De ontvanger vond het in ieder geval een hele leuk, lekkere verassing.

Sehr schnelle und unkomplizierte Bearbeitung

Tolles, freundliches Personal in Schagen, Produkte sind sehr lekker. Wir kommen und bestellen gerne wieder.

Waardeloos!

Het door mij bestelde brievenbus pakket is niet geleverd. Schandalig!

Super leuk pakket!

Erg leuk pakket vol met goede en lekkere producten. Het kwam alleen niet aan op de huidige verjaardagsdag, maar dat is een probleem van post Nl

Makkelijk een bestelling te plaatsen

Lekkere nootjes en het plaatsen van de bestelling was gemakkelijk.

Super leuke attentie's en gaat altijd goed

Heerlijke producten, veel keuze..

Vriendelijk personeel, heel veel keuze.. Heerlijke producten, bij iedere verjaardag bestellen we van te voren een borrelplank xxl. Ideaal geen werk van.

slechte bezorging

De producten zijn geweldig maar maar Postnl kan de beloofde bezorgtijd niet waarmaken en als je dan iemand wil verrassen gaat dat dus niet! Erg jammer want de producten van de Zuivelhoeve zijn geweldig!

Mooi compleet borrelpakket

Kwaliteit-prijs verhouding is goed. Borrelpskket werd zeer enthousiast ontvangen. Wat erg jammer is, is dat de verkeerde naam op het kaartje is geschreven! Bijzonder dat het verkeerd is gegaan, aangezien de tekst door mij getypt was en er volgens mij dan geen onduidelijkheid kan ontstaan….

Mooie producten

Mooie producten, snelle verzending.

snelle levering en goede producten

Altijd goede producten en correcte levering

super fijne producten om, online te bestellen.

Het is erg fijn om eens een keer iemand iets te schenken uit de zuivelhoeve. Meer dan genoeg keuze voor iedereen. Maar telefonisch kan ook altijd.

Hardstikke goed!

Op tijd en correct uitgevoerd vh bestelde!

Super, het was een mooi pakket en het kwam op tijd binnen.

Hanzepoort 11

7575DB Oldenzaal

Over Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er inmiddels meer dan 90 winkels van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.