Top service, prachtige producten!

Top service, prachtige producten!

Cadeau voor mijn ouders

Mijn ouders waren zeer verrast met dit mooie uitbreide pakket! Snel geleverd, en inhoud precies zoals op de foto!

Super, snel en netjes geregeld

Snel en goed geregeld.

Heerlijke borrelplank

Heerlijk uitgebreide borrelplank besteld. Niet alle gekozen producten waren leverbaar, maar deze werden vervangen door andere producten. Presenteert mooi op een grote plank.

Goede producten en goede service.

De Filiaalhouder in kronenburg doet altijd zijn best je zo goed mogelijk te helpen.

Leuk, lekker en handig

Als ik echt niet weet wat ik iemand cadeau zal doen, ga ik altijd naar de Zuivelhoeve voor een leuk verpakte, lekkere verrassing. Ze zijn er ook bereid om met iets wat je zelf al hebt (bijvoorbeeld een wijn, bier of cadeaubon), een pakket samen te stellen. De onlangs ontdekte bezorgservice bevalt mij ook heel goed; ik liet een cadeaupakket bezorgen dat blij ontvangen werd.

Kwaliteit voedsel dikke prima en persoonlijke bezorging!

Niks mis mee!

Binnen anderhalf uur werd de bestelling al geleverd. Super. Goede kwaliteit voor mooie prijs.

De ontvanger was erg enthousiast

Groot assortiment. Duidelijke communicatie en terugkoppeling

Heerlijk!

Online borrelplank besteld, was heerlijk! Klein verbeterpuntje, ik kreeg geen bevestiging dat ik mijn bestelling af kon halen. Omdat ik in de buurt was, gewoon langs gegaan en bleek mijn bestelling al klaar te staan. Geen probleem maar mogelijk puntje voor verbetering.

Een leuke en gezellige winkel

Behulpzaam personeel en altijd aardig en vriendelijk

Snelle levering, nette verpakking.

Snel geleverd,netjes verpakt, een aanrader om cadeau te geven!

Super service en bezorging

Leuke pakketten, fijn dat het bezorgd wordt, goede producten!

Zuivelhoeve Heerenveen is erg servicegericht. En ook de communicatie is erg vlot. Topservice

Gebeld van te voren met filiaal Ede en binnen 2 uur had ik mijn bestelling al in huis. Super service. Leuk verpakt!

Heerlijke borrel plank!

Ondanks dat de plank niet klaar stond, met n flesje wijn weer goed gemaakt;) was t een ruime plank vol lekkers! Wel 2 dagen plezier van gehad!

Uitstekend kado

Wij hebben een borrelplank als verjaardagskado gestuurd naar brother in-law. Hij woont klein in Amsterdam dus we wilden het liefst een eetbaar kado. Dit borrelbakket vond ik echt een ultieme vondst. De kaas en dip zijn heerlijk, evenals de zoutjes. Staat met het bijgevoegde flesje wijn garant voor een gezellige avond.

Top zaak !

Top zaak en personeel

Graag iets meer keus voor zelfde bedrag

Gemak dient de mens. Fijn om zomaar online een leuk cadeau te sturen als je zelf daarvoor niet in de gelegenheid bent. Ene dag verstuurd, volgende dag in huis. Betaald en wel. Super

Makkelijk als het goed gaat

ik dacht super een compleet pakket waar ik zelf niet voor de deur uit hoef. Helaas was dat niet helemaal het geval er ging iets mis maar dit is met een waardebon keurig recht gezet. Prima geregeld.

Belachelijk

Zuivelhoeve? Ze verkopen geeneens melk. In Meppel dan.

Goede producten voor een redelijke prijs

Ik heb al diverse keren een cadeaupakket laten versturen. Elke keer netjes op de afgesproken tijd verstuurd. De pakketten zijn erg goed en worden op een persoonlijke wijze afgeleverd.

Snel, vlot en servicegericht

Een snel belletje om even te checken of het pakketje achtergelaten kon worden. Heel prettig.

Heerlijke kaas

Snelle levering, (volgende dag in huis) 2 heerlijke kazen

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.