zoals afgesproken netjes op tijd ontvangen!

Fantastische producten slechte bezorgservice

Nu 2x een pakket laten bezorgen (beide keren een luxe pakket, ruim van tevoren besteld en bezorgdatum aangegeven) en beide pakketten zijn NIET op de afgesproken datum aangekomen....heel teleurstellend. Beter zelf zo'n lekker pakket halen en bezorgen.

Goeie website en perfecte service

Kort geleden heb ik voor het eerst de pakketten van de Zuivelhoeve gebruikt om als cadeau te verzenden. Het zag er geweldig mooi uit en alles werd keurig op tijd bezorgd. Een opmerking: de plaatjes van de pakketten op de site zijn niet in overeenstemming wat wordt geleverd. Dat zou denk ik wel dienstig zijn.

Goede ervaring

goed en vriendelijk geholpen in schuytgraaf

Mooie pakketten met veel keuze mogelijkheden. Ook als je hierop wilt aanpassen is dat in overleg mogelijk. Goede ervaring met de Zuivelhoeve. En leuke reacties ontvangen op de pakketten.

Netjes ingepakt , snel en een goede kwaliteit van de producten

Snel , netjes verzorgd bij een bestelling en een goede kwaliteit producten .

Top bedrijf!

Echt prima service! Goede producten. Alleen jammer dat de post nl niet mee werkt want ons pakketje werd een dag te vroeg geleverd omdat ze daar aanraden om het eerder te versturen vanwege de drukte! Jammer maar daar kunnen jullie niets aandoen!

geen track en trace code

wij hebben geen idee of het pakket is aangekomen, geen track en trace code ontvangen. heb gebeld of pakket verstuurd is en gevraagd waarom wij geen code hebben ontvangen, maar ze gaven aan dat ze dit nooit deden, jammer

Makkelijk te bestellen, goede service

Het bestelproces is makkelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden. De ontvangers waren heel blij met het pakket!

geweldig

Op tijd bezorgd goede producten

Snel en netjes aangekomen

Het is netjes bij de personen aangekomen En ze hebben er van genoten

goed, maar te laat

ik had op tijd besteld, maar het pakket was een dag te laat. De producten waren goed.

Service

Bestelling gedaan voor brievenbuspakket. Postcode en huisnummer kwamen niet goed overeen. Maar zo kwam het adres op het internet tevoorschijn. Gebelt door het team Heerenveen. Om zeker te zijn dat het huisnummer klopte. Heel fijn dat er meegekeken wordt.

Snel en topproduct, leuk pakket en snel bezorgd!

Superervaring! Zeer vriendelijk, goed en snel geholpen!

Leuk pakket, jammer van de service.

Leuk pakket voor Vaderdag gekocht. De producten waren ook lekker. De zak chips daarentegen was al 2 maanden over datum. Direct het contactformulier ingevuld op de website, tot op heden geen reactie. Zeker 2/3 weken geleden. Ook opgebeld, meneer aan de telefoon had er geen verstand van. Ik zou teruggebeld worden, ook niet gebeurd. Erg jammer!

Bezorging

Het pakket zag er netjes uit, maar de bezorger had besloten het pakket onder het hek door te schuiven en op een plek te zetten dat je het niet direct kon zien. Er was geen briefje achtergelaten, dus de ontvanger wist niet dat het er stond. Vervolgens heeft het 3 dagen in de brandende zon gestaan, waardoor een aantal producten niet meer te eten waren.

Bezorging mag beter, wel mooi borrelpakket

Ik wilde een collega verassen namens onze afdeling. Collega was op een dinsdag jarig, de vrijdag ervoor de bestelling gedaan met daarbij aangeven dinsdag bezorgen(staat ook op de site 2 tot 3 dagen). Kreeg de vrijdag paar uur na de bestelling al een bedankje van de betreffende collega, pakket was al bezorgd.

Iedere keer weer blij de winkel uit

Bijna wekelijks kom ik bij de Zuivelhoeve voor kaas, noten of lekkere borrelhapjes. Fijn personeel die je met een glimlach helpt en ook met je meedenkt en adviseert. TOP WINKEL!

Product goed, aflevering niet

Voor vaderdag bestelt, dus wilde ik het zaterdag voor vaderdag laten komen. Echter is er niet naar mijn aangegeven datum gekeken, daardoor kreeg mijn vader het dinsdag al. Het pakket was goed van kwaliteit volgens mijn vader.

Lekkere producten, mooi verpakt en een goede prijs :)

Snelle service Thuisbezorgd!

Heerlijke borrelplank!

Erg blij met de kwaliteit van de hapjes. Het smaakte heerlijk.

Uitstekende produkten en supersnelle levering

Heerlijke kazen besteld voor een streekprodukten buffet.

Ondanks dat de levering buiten de schuld van de zuivelhoeve om mis ging werd het keurig opgelost

De vervoerder had het pakket laten vallen maar ik kon het product op een andere plaats als besteld ophalen op eigen verzoek

Leuk pakket

Voor Vaderdag een pakket bij mijn vader laten bezorgen. Ik sta er weer goed op met zo'n kado!

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.