Ontevreden

Het pakket qua inhoud was goed maar het bezorgen zeer matig. Het zal woensdag bezorgd worden maar werd pas vrijdagavond bezorg.

Netjes contact gehad over de bezorging. Pakket was goed aangekomen bij de ontvanger het zag er goed uit.

Voor herhaling vatbaar!

Heerlijke hapjes! Leuk winkeltje , lekkere producten.

Makkelijk te bestellen en keurig op tijd bezorgd!

Goede service, ik zeg doen!

genieten van alle heerlijkheden

Borrelplank gevuld met voor ieder wat wils. Kaasjes, worstjes, stokjes, sausjes, nootjes. Allemaal verschillende heerlijke smaken. Veel keus voor aantal personen meer dan genoeg!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Zorgeloos pakket voor een ander te regelen

Even zoeken hoe je een pakket kunt laten verzenden naar een ander adres al het eigen. Verder prima.

Top service!

Een heel mooi cadeaupakket netjes en op tijd (zelfs persoonlijk) geleverd. Top service!

Geweldige service en onwijs lekker

Heerlijke verse producten, leuk om cadeau te geven

Een paar maanden geleden kreeg ik als cadeau voor mijn verjaardag van vrienden een pakket thuisbezorgd met allerlei lekkere dingen van de Zuivelhoeve. Ik vond dit zo leuk en lekker dat ik het onlangs besteld heb en laten bezorgen bij mijn jarige zus. Ook zij was er enthousiast over. Het is een origineel cadeau. Als je op de site kijkt dan is er een grote keus uit allerlei pakketten en ook nog eens goed betaalbaar. Een aanrader dus.

Ontzettend goed geregeld

Voor het afscheid van een collega van mij heb ik via de website een borrelpakket besteld en deze kunnen afhalen bij De Zuivelhoeve in Roden. Ik had hem maandagavond besteld en kon hem donderdagavond zoals doorgegeven afhalen. Het zag er goed uit, en ik heb degene voor wie het was er heel blij mee kunnen maken. Dit ga ik zeker vaker doen.

Mooi borrelpakket XL. Bezorging van het pakket ging bijna mis maar dit werd uitstekend opgepakt door de betreffende winkel. Zeer klantvriendelijk geholpen.

Mooi pakket!

Goed verpakt! Tevreden klant.

Heerlijke kaas en super vriendelijk geholpen!

Ontzettend leuke proeverij, met heerlijke kaas en goede uitleg. In de winkel bij het ophalen, werden we ook heel vriendelijk geholpen! Een top ervaring!

Goede service!

Werd keurig nagebeld met een vraag over mijn bestelling. Kado pakket zag er erg goed uit.

Lekkere dingen.

Erg jammer dat de bestelling niet was verwerkt. Bij aankomst was er niets bekend over een bestelling. Gelukkig werkt er lief personeel die de spulletjes gelijk bij elkaar gezocht hebben. Alles was wel lekker.

Fijne ervaring.

Een hele fijne ervaring. Vriendelijk personeel, lekker eten en snelle service.

Snelle en goede service!

uitstekend

levering van borrelpakket was op juiste tijd, mooi samengesteld pakket, ontvangers hebben er van genoten

Heerlijke borrelplank. Prijs-kwaliteit is zeer goed. Alleen de keuze mag misschien wat ruimer, aangezien het arrangement in de winkel wel groter is. Voor de rest top

Vlotte afhandeling van bestelling. Goed bereikbaar.

Vlotte afhandeling van de bestelling. Aantal keer telefonisch contact gehad. Goed bereikbaar. Prima.

Een zeer lekkere borrelplank

Wij hebben voor twee dagen twee grote borrelplanken besteld in Hengelo. De tweede was een beetje teveel waardoor we hebben gebeld om te overleggen wat de mogelijkheden zijn. Hier werden wij niet zo vriendelijk te woord gestaan. De borrelplank is zeker een aanraden, de volgende keer ga ik naar Borne.

Kon het cadeaupakketje snel ophalen. Was ook een erg leuk pakketje. En heel leuk dat je een kaartje met korte tekst kan toevoegen. M'n (ex-)collega was er erg blij mee!

Het was heerlijk!

Het was erg lekker

Erg vriendelijk en veel keuze

Mooie producten. Top service!!

Meteen een mail terug na m’n vraag. Overal leverbaar in Nederland Mooie producten

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.