pakket was niet goed verzorgd ingepakt

Kaas was na paar dagen helemaal verschimmeld, niet goed vacuum verpakt. Nootjes zaten in plastic zakje met plakbandje dicht gemaakt, niet geseald. Bakje met choco bolletjes zat een sticker op 3 voor 5,-.

Mooi pakket en netjes op tijd geleverd

Ik heb het van alles wat pakket besteld en laten bezorgen bij een jarige collega. Het is netjes op tijd bezorgd met de tekst op het kaartje.

Keurig gevacumeerd en keurig op tijd

Heerlijke producten ,en natuur de kaas,die is verrukkelijk. Ben zeer tevreden

Accuraat, op tijd en prima product!

Ik beveel nooit een leverancier aan! Ieder is professioneel genoeg om zelf een keuze te maken! Heb zelfs een hekel aan die vraag! Ze doen dat ook bij energiebedrijven en Gall & Gall, ergerlij!

Leuke pakketten voor een nette prijs.

Online besteld, en na contact over de levering op locatie perfect verzorgd. Echt een aanrader! De pakketten zijn samengesteld en hierdoor voor elk wat wils.

Snelle communicatie, wordt goed meegedacht. Verzending ook keurig en netjes op tijd. Box was prachtig gevuld met fijne producten. Ik zal ik de toekomst zeker vaker bestellen. Cadeau viel zeker in de smaak. Dankjewel!

Echt geweldig

Super goede ervaring en hele.goede spullen vdgr diana kleinloog

Goede kwaliteit en vlotte service

Kadootje laten versturen. Verliep vlot en kwaliteit is top, Zal zeker vaker via jullie bestellen.

Goede service en kwaliteit en daarnaast veel keuzemogelijkheid

Goede service en kwaliteit en daarnaast veel keuzemogelijkheid

Snelle en fijne service! De kazen zijn heerlijk!

Niet best

3 kazen van mijn bestelling waren er niet ,1 kon ik na twee dagen weggooien zat schimmel op,pluspunt werd wel netjes gebeld om vervanging van de kazen door te nemen.

Het vooraf bestellen was makkelijk en zeker fijn dat we glutenvrij konden aangeven. De gerechten waren heerlijk en prijs kwaliteit was zeker goed.

Zeer klantvriendelijk team en heerlijk eten!

Altijd zeer klantvriendelijke service. Denken in alles mee. Of het nou hapjes zijn die je besteld of een stuk kaas haalt in de winkel. Altijd van grote kwaliteit.

Mooi pakket, uitstekende service. Zeker aan te bevelen

Gewenst product en afleveren ging perfect

Mijn ouders goed verrast met een lekker pakket aan de deur. Gekozen product was precies zoals de website zei en het is netjes afgeleverd op gewenste datum.

Geweldige service en lekker!

Helemaal vergeten om op de aangegeven dag mijn cadeau bestelling op te halen. Gelukkig kreeg ik keurig netjes een berichtje. Cadeau viel uitstekend in de smaak!

Ontzettend goede service, staan constant klaar voor de klanten, denken mee. Goede kwaliteit van producten, ruime keuze. TOP Service!!

Was goed en snel voor elkaar. De zieke was blij verrast .

Top service!

Eenvoudig via de website besteld en lokaal bezorgd. Eigenlijk zou het 2 werkdagen duren, maar zonder er extra achteraan te bellen werd het al in het weekend bezorgd bij de gelukkige ontvanger. Top service!

klantvriendelijk en goede uitvoering

Zie hiervoor

Heel positief, een aanrader!

Veel keuze, goede service

Goede service en vriendelijk aan de telefoon

Razendsnelle levering online en Kwaliteit producten vandaar een 10 punten

Wij zij supertevreden! Hoeveelheden precies goed (niet teveel en zeker ook niet te weinig). Smaken zijn goed en als je 2 verschillende borrelplanken neemt, heb je ook genoeg variatie in smaken. Op de dag van afhalen word je gebeld of gemaild en staat alles op tijd klaar. Kortom: tevreden klanten en we gaan ‘t zeker vaker bestellen!

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.