Topservice!

Wat een super goede service van Zuivelhoeve Doetinchem!! Mijn ouders stonden op de camping vlakbij Doetinchem en ik wilde ze graag verrassen met een cadeaupakket omdat ze wat te vieren hadden. (Ikzelf woon in de buurt van Groningen). Na een belletje met Zuivelhoeve Doetinchem (gesproken met Christiaan) bleek het mogelijk om een cadeaupakket samen te stellen en te laten bezorgen op de camping. Nadat we hadden afgesproken wat het budget was kon ik zelf aangeven wat er in het pakket mocht. Via whatsapp het afleveradres doorgegeven. Ook kon ik nog een korte boodschap achterlaten, die ze bij het pakket zouden voegen. Via whatsapp kreeg ik het totaalbedrag door (inclusief bezorgkosten). Na mijn akkoord ontving ik een betaalverzoekje via whatsapp. Christiaan was ondertussen al onderweg om het pakket te bezorgen. Al met al (van bellen tot en met de bezorging) was het binnen anderhalf uur geregeld! Wat een top service! Zo fijn dat dit kon en ook zo gemakkelijk! En mijn ouders natuurlijk leuk kunnen verrassen. Hartelijk dank en een dikke pluim voor Christiaan van Zuivelhoeve Doetinchem die mij zo uitstekend heeft geholpen!

Hele goede service en bezorging zoals afgesproken.

Zoals hierboven aangegeven

Goede levering

Weet niet of het in de smaak is gevallen want ik heb het kado gedaan.

Super netjes volgens afspraak geleverd

Besteld via de website en alles is keurig netjes de volgende dag bezorgt en natuurlijk waren ook deze producten van de Zuivelhoeve net zo lekker als altijd.

Goede service en kwaliteit

Een ruime keuze aan geschenkpakketten. Voorlieden wel iets lekkers te vinden

Supersnel supervriendelijk en oh zo lekker

Ik wilde graag een bedankje naar mijn collega’s sturen. Goed geinformeerd door de zuivelhoeve leeuwarden. Ze kunnen de pakketten ook voor je samenstellen naar gelang je budget. Goed ontvangen door iedereen. Zeker een aanrader

Uitstekende dienstverlening

Goede en vriendelijke levering van kwalitatieve en smaakvolle producten

Prima bestelling afgeleverd

Prima afhandeling van bezorging.

Heerlijk

Grote borrelplank, super lekker, makkelijk, voor elk wat wils…

Wijziging in een keer goed

Ik heb een kadopakket besteld, maar kwam er na twee dagen achter dat ik geen boodschap voor de jarige erbij gezet had. Ik heb toen via een mail de boodschap toegevoegd en dat is gewoon aan de bestelling gevoegd. Geweldig. De jarige was zeer tevreden met het pakket.

Perfecte service en communicatie over bestelling. Zo in isolatie een lekker smakelijk bedankje aan vrienden en kraamzorg kunnen doen. Super!

Voor de tweede keer weer heerlijk

Leuk dat je zelf kan samenstellen. Altijd lekker en leuke reactie van visite. Puntje van aandacht is de borg die je in cash terugkrijgt ook kon ik nieuwe producten die ik aanschafte er niet mee verrekenen en moest ik mijn nieuwe producten weer met pin betalen. Retour pinnen zou een grote oplossing zijn.

Heerlijke borrelplank

De borrelplank zag er fantastisch uit. Erg mooi verpakt, leuk om cadeau te geven. Een aanrader!

kort en bondig GOED

ik hoef nergens meer achteraan .

Het is allemaal prima gegaan

Het ging weer zoals de andere keer prima,was een heerlijk pakket voor de Fam.

Er wordt met de cliënt meegedacht. Goede service

Heerlijke producten en snel geregeld!

Snel geregeld, leuk verpakt en ruim assortiment

super service in Doetinchem

je kunt makkelijk online bestellen. Afhalen zonder problemen. De borrelhapjes waren erg lekker en zeker genoeg. Zeker een aanrader.

Vooraf besteld en stond keurig klaar. Producten zagen er goed uit en de moeders waren er erg blij mee. In de winkel ook genoeg ruimte om rustig en op afstand te winkelen. Mandjes worden keurig schoongemaakt tussendoor. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, zelfs als het druk is.

De moederdag tas was top!

De moederdag tas was een groot succes. Allemaal lekkere dingen en jullie hebben er alles aangedaan om het te bezorgen op de beloofde dag. Mijn moeder vond het ontzettend leuk. Bedankt Marleen

Fijne snelle service met aflevering voor grotere groepen. Samengestelde pakketten zijn goed gevuld en verrassend lekker, net een beetje anders dan je verwacht.

Perfect !

De cadeaupakketen online gekocht, in de winkel afgehaald, mét 2 prachtig handgeschreven kaartjes door Zuivelhoeve. Helemaal tevreden !

Makkelijk besteld, goede service, snel geleverd

Makkelijk besteld, goede service, snel geleverd

Dikke duim

Het was heel goed, zowel bestelling, afhandeling winkel, als producten zelf. Voor herhaling vatbaar

fout keurig hersteld

Er was iets fout gegaan met de bestelling, maar op een coulante manier direct opgelost. Een fout kan altijd gemaakt worden, maar hoe je m oplost is misschien nog wel belangrijker. prima gedaan.

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.