super service

Goede service voor onze chauffeurs een leuk pakket samengesteld.

Zeer goede service

Via de app nog overlegd met mij hoe ik het precies wilde hebben. Vervolgens pakketje persoonlijk bij mij afgeleverd.

Kwaliteit!

Goede kwaliteit en klantvriendelijk zoals altijd in Nijverdal!

Bestelling correct geleverd, prima

Wij vinden vooral de Olde zuivelhoeve kaas met zwarte korst heel lekker. Maar ook de nootjes, mosterd dille saus en andere lekkernijen vinden we heel smakelijk.

Hartstikke goed!

Top winkel, gemakkelijk bestellen, goed geleverd en op tijd

Altijd al geweldige winkel hier in Leeuwarden, met leuk vrolijk en kundig personeel. De webshop zit ook goed in elkaar, bestellen is gemakkelijk en goed. Blij!

Aardige en goedde service

Zeer prijzige noten maar dat is logisch, verder goedde service

Voor elk wat wils voor een gezellige avond met vrienden of met z’n tweeën

Altijd vriendelijk personeel met kennis van zaken

Nette snelle service

Mooie producten

super dienstverlening, super fijne uitvoering

Heel netjes uitgevoerd

Viel een beetje tegen

De producten waren vers, dat zeker. Maar ik vond de hoeveelheid erg tegenvallen helaas. We waren met 6 personen (dames) en hadden een borrelplank voor 8 personen. Deze was zo snel op dat we de zakken chips uit de kast moesten trekken. Jammer, ik vond het ook niet goedkoop...

Ik had een brievenbus borrel doos besteld,deze was echter te groot voor de brievenbus, dus hadden ze er een mooi cadeau pakket van gemaakt en persoonlijk bezorgd, niet via de pakket dienst ,top!! het enige nadeel was dat ik daardoor geen bericht kreeg of het aangekomen was, maar verder echt geweldig gedaan

Super vriendelijk en deskundig personeel en mooi en ruim assortiment

Heerlijke producten , altijd gezellig om even binnen te lopen. Goede kwaliteit en service!

Super geholpen leuke cadeau’s

Voor een Vaderdag cadeautje super fijn geholpen en op de dag naar wens bezorgd. Valt altijd in de smaak!

Goede service en prima produkten

Produkten besteld als Vaderdag kado. Prima verzorgd.

De bestelling werd snel opgepakt en ook snel verzonden.

Mijn ervaring is zeer positief.

Zeer goeie ervaring voor de bezorging en de samenstelling van het pakket.

Topservice!

Wat een super goede service van Zuivelhoeve Doetinchem!! Mijn ouders stonden op de camping vlakbij Doetinchem en ik wilde ze graag verrassen met een cadeaupakket omdat ze wat te vieren hadden. (Ikzelf woon in de buurt van Groningen). Na een belletje met Zuivelhoeve Doetinchem (gesproken met Christiaan) bleek het mogelijk om een cadeaupakket samen te stellen en te laten bezorgen op de camping. Nadat we hadden afgesproken wat het budget was kon ik zelf aangeven wat er in het pakket mocht. Via whatsapp het afleveradres doorgegeven. Ook kon ik nog een korte boodschap achterlaten, die ze bij het pakket zouden voegen. Via whatsapp kreeg ik het totaalbedrag door (inclusief bezorgkosten). Na mijn akkoord ontving ik een betaalverzoekje via whatsapp. Christiaan was ondertussen al onderweg om het pakket te bezorgen. Al met al (van bellen tot en met de bezorging) was het binnen anderhalf uur geregeld! Wat een top service! Zo fijn dat dit kon en ook zo gemakkelijk! En mijn ouders natuurlijk leuk kunnen verrassen. Hartelijk dank en een dikke pluim voor Christiaan van Zuivelhoeve Doetinchem die mij zo uitstekend heeft geholpen!

Hele goede service en bezorging zoals afgesproken.

Zoals hierboven aangegeven

Goede levering

Weet niet of het in de smaak is gevallen want ik heb het kado gedaan.

Super netjes volgens afspraak geleverd

Besteld via de website en alles is keurig netjes de volgende dag bezorgt en natuurlijk waren ook deze producten van de Zuivelhoeve net zo lekker als altijd.

Goede service en kwaliteit

Een ruime keuze aan geschenkpakketten. Voorlieden wel iets lekkers te vinden

Supersnel supervriendelijk en oh zo lekker

Ik wilde graag een bedankje naar mijn collega’s sturen. Goed geinformeerd door de zuivelhoeve leeuwarden. Ze kunnen de pakketten ook voor je samenstellen naar gelang je budget. Goed ontvangen door iedereen. Zeker een aanrader

Uitstekende dienstverlening

Goede en vriendelijke levering van kwalitatieve en smaakvolle producten

Prima bestelling afgeleverd

Prima afhandeling van bezorging.

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.