Geweldige service

Ik was vergeten mijn naam op het bijgevoegde kaartje te zetten, dus belde ik met de Zuivelhoeve in Roden. Die waren zo vriendelijk om de naam op het kaartje toe te voegen. Mijn vriendin was erg blij met de verrassing

Lekkere noten en vriendelijke medewerker!

Snelle levering en precies zoals besteld

Keurig geleverd volgens afspraak en alles wat in het brievenbus pakket zou zitten zat erin. Zeker tijdens de Covid periodes is het fijn dat je iets kan sturen zonder tussenkomst van de pakketbezorger en dat de persoon die thuis zit een leuk geschenk mag ontvangen.

Prima pakket, maar erg late levering aan huis

Mooi pakket besteld voor een collega die hersteld van een operatie. Maar helaas werd het niet 2 dagen na haar operatie gebracht, maar 2 weken na haar operatie....

Heerlijke tapasplank

Goede kwaliteit producten, veel variatie. Echt een aanrader om hier lekker je tapas plank te halen.

Makkelijk online, keurig afgeleverd

Alles naar wens en volgens afspraak

Top service en kwaliteit

Aangezien er iets niet op voorraad was werd er via de mail contact gelegd en iets anders voorgesteld..! Daarna prima afgeleverd

Eenvoudig online besteld, vervolgens telefonisch nog wijziging kunnen laten verwerken.

Bestelling vlot geregeld en naderhand nog wijzigingen kunnen doorvoeren. De telefonische hulp was zeer vriendelijk en adequaat.

Goede kwaliteit, goede service, kortom top!

De avond vooraf pas besteld en de volgende ochtend al op kunnen halen. Een heerlijke borrelplank van zeer goede kwaliteit. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Top!!

Duidelijk bestelproces en snel antwoord

Leuk om weg te geven

Een hele smakelijke en leuke verassing om cadeau te geven .

Bestellen eenvoudig. Levering adequaat.

Uitstekend, goede producten en aantrekkelijk verpakt

Uitstekend, goede producten en aantrekkelijk verpakt

Zoals altijd weer super levering net mooie producten

Vriendelijke benadering, service gericht en fijne site met veel keuze

Brievenbuspakketje voldeed niet aan afmetingen en leek niet als brievenbuspakketje te zijn aangemeld. Hele idee/verrassing van het cadeau was hierdoor weg, want ik wist dat de ontvanger hoogstwaarschijnlijk niet thuis zou zijn. Daarnaast was het pakketje toen ik een dag later op de website keek ineens €3 goedkoper. Wat ik een flink prijsverschil vind op de prijs van €19,50 die ik had betaald. Snelheid was wel top. Donderdagavond besteld en vrijdag verzonden.

Fijn om zo iemand te verassen, als je niet in de buurt can elkaar woont!

Goed geholpen, maar de webshop is niet goed aangepast op Kaashuis Tromp

De borrelplank die ik besteld had, kon niet in die vorm geleverd worden. Ik heb toen mijn eigen pakketje samengesteld in de winkel. Hierover werd ik wel netjes gebeld en ik werd in de winkel ook heel vriendelijk geholpen. Het viel me op dat heel veel producten die ik in de webshop aanklikte, niet bij Kaashuis Tromp in Haarlem verkrijgbaar waren. Jammer dat dit niet goed op elkaar is afgestemd, want nu krijg je de indruk dat Tromp een heel gering assortiment heeft, terwijl zij natuurlijk hun eigen specialiteiten te bieden hebben. Ik zou de winkel daarom wel aanbevelen, maar de webshop niet zo snel.

Goede service moeilijke website

Goede service moeilijke website

Geen op of aanmerkingen. Uitstekend.

De ontvangers waren blij verrast! Op de gevraagde datum werd het brievenbuspakket afgeleverd.

Heerlijkheid

Pakket ontvangen met heerlijke producten

Snel geleverd!

Begreep van de geadresseerde dat het pakket divers en van goede kwaliteit was

Bestelling gemist, geld na 2 weken nog niet terug

Mijn bestelling werd over het hoofd gezien, geen probleem kan gebeuren, moment van cadeau weggeven was alleen al geweest dus in onderling overleg besloten om geld terug gestort te willen hebben (verdere opties dan borrelpakket nog laten verzenden of geld terug geven werden er niet geboden). Na een week geld nog niet ontvangen, mailtje gedaan, snel antwoord van leverancier, als ik mijn rekeningnummer zou delen, zou ik het geld gelijk terug krijgen. Zelf wat laks geweest, 2 dagen later gereageerd, maar 5 dagen later alsnog geen geld gezien... inmiddels dus al 2 weken zoet mee... Voor mij eens, maar nooit weer

Sneek en keurig geregeld.

Kreeg een foto van ontvanger van het geleverde/bestelde, zag er keurig uit.

Naar uitleg en een goed gesprek met de manager marketing mijn verhaal goed kunnen uitleggen

Tijdens een goed gesprek het idee gekregen dat ze ook werkelijk wat met mijn review gedaan hebben en de winkel hierop wordt aangesproken

Over De Zuivelhoeve

Natuurlijk weet iedereen zijn eigen Zuivelhoeve of Kaashuis Tromp winkel te vinden, maar wist je dat er nog 64 winkels meer van deze geweldige kaasspecialisten in ons mooie land te vinden zijn. Stuk voor stuk winkels met de heerlijkste binnen en buitenlandse kazen, vers gebrande noten, worsten, olijven, zuivel, sauzen en andere specialiteiten. Kijk, oordeel en proef ’t zelf! Geen winkel bij jou in de buurt? Geen zorgen, we hebben de lekkerste producten voor je gesorteerd en zijn via onze webshop te bestellen om jezelf of iemand anders heerlijk te verwennen.