Snelle en correcte levering

Snel en correct

Zeer snel geleverd.

Blij met de snelle levering.

supersnelle en klantvriendelijke service

snelle reactie op vraag, denken mee levering de volgende dag, super

Snelle levering en attent

Snelle levering en attent

Goeie ervaring, top product

Blij met de bestelling, snel en goede prijs

Snelle service en top producten!

Makkelijk en snel een order online kunnen plaatsen. Bevestiging volgt nagenoeg direct en producten de volgende dag al in huis.

Simpele en vlotte bestelling.

vond snel wat ik nodig had en bijpassende producten werden gelijk erbij vermeld.

Helemaal geweldig

Hadden met Black Friday een mooie aanbieding van Nichiban tape waar ik voorlopig weer een hele tijd mee vooruit kan. Daarnaast nog kabelbinders bij besteld zodat alles weer helemaal netjes is voor de komende periode. Wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het verzonden is en ook als er meer bekent is voor bezorg moment zit hun systeem er ook helemaal goed bovenop. In de toekomst zal ik zeker vaker hier bestellen!

Bestellen verliep overzichtelijk en snelle levering

Goed product

Het is een goed product. Jammer is dat er geen kabel bij zit om de koptelefoon aan te sluiten.

Meedenkend en snelle service

Ik was laat met mijn bestelling, maar gelukkig was Podiumtechniek flexibel en meedenkend.

Weinig moeite tijdens bestelproces

Eenvoudig bestellen, snelle levering en een topproduct van JAG! En dat alles voor een zeer nette prijs tijdens de Summersale van Podiumtechniek.

Schneller Versand, gute Ware

Es hat alles super geklappt, schnelle Lieferung. Ware war gut verpackt und von guter Qualität

Goed en snel contact en supper snelle afhandeling

Podiumtechniek is een overzichtelijke website, en werkt makkelijk. nog belangrijker is het goede en snelle persoonlijke contact met de medewerkers als dit nodig is. en een snelle levering met veel betaal mogelijkheden. kortom een aanrader!

Snel

Lekker snel geleverd voor een mooie prijs

Goed product met faire prijs

Snelle verzending. Stabiele verpakking. Concurrerende goede prijs. Al met al: TOP

Superservice!

Súpersnel geholpen !! Zonder de hulp van dit topbedrijf was het niet gelukt. Beter dan dit wordt het eigenlijk niet

Prima en snel geleverd

Onze hoofdmicrofoon werd snel geleverd. we gaan hem op het komende event proberen!

Goed en snel

Goed en zeer snel geleverd

snel en goed

's avonds besteld en meteen de volgende dag in huis

Goede service, snelle levering

Wijze van bestellen via de webshop was eenvoudig en duidelijk. informatie omtrent levering correct. Niets op aan te merken.

Goede service, snelle levering en mooie producten

Goede service, snelle levering en mooie producten

Zeer goed, persoonlijke uitleg gekregen- fijne service

Goede ervaring, afspraken worden keurig nagekomen, telefonische toelichting gehad.

Penningweg 29

1507DB Zaandam

Over Podiumtechniek

Podiumtechniek.nl is meer dan een webshop Wij bieden het gemak van een webshop en tegelijkertijd is onze missie het leveren en desnoods zelf produceren van oplossingen op maat. Wij denken graag met u mee en zijn niet bang buiten gebaande paden te treden. In overleg kunnen we apparatuur op locatie demonstreren of sturen we een demonstratie-exemplaar, zodat dit in de dagelijkse praktijk kan worden uitgeprobeerd. Wij en onze medewerkers zijn u graag van dienst. Bob Ages & Paul van Schaik