Vlotte service.

Eenvoudig bestelt en gelevert.

Aardig,snel,goedkoop,betrouwbaar

Goede en snelle levering!

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Goede sporttape, snelle levering

Leukotape classic besteld en een rolletje Blue 42 classic sporttape als test er bij gedaan. Volgende dag in huis. Eerste indruk Blue 42 classic sporttape is goed. Voor mij als medisch verzorger is deze makkelijk af te rollen en te scheuren, dus gebruiksvriendelijk. Wel zo fijn gezien ik veel moet tapen De tape bleef bij de voetbaltraining prima zitten bij de sporters. Dus tot nu toe positief.

Prima spul snelle levering

Vandaag besteld, morgen thuis maken ze waar Problemen (levering, schade) worden correct en snel opgelost Goed materiaal

Prettig contact, goeie prijzen en snel!

Prettig contact, goeie prijzen en snel!

Prima levering

Snelle levering en goede service.

Gewoon prettig zaken doen

No nonsense, verstand van zaken en een scherpe prijs.

Snelle levering voor een scherpe prijs

Zeer goeie tape. Ik wil nooit meer wat anders!

Goede producten, snelle service.

Tevreden klant!

De sporttape de volgende dag. De Blue 42 Classic Sporttape is een zeer goede kwalitatieve sporttape .

Over Desporttapestore.nl

Blue 42 sportmedische producten en sportmaterialen Twitter: @blue42_nl Facebook: Blue42NL blue42.nl sportmedishop.nl sportmedishop.de sportbracestore.nl kinesiotapestore.nl kinesiotapestore.de desporttapestore.nl sporttapestore.de verzorgingskoffers.nl