Product makkelijk vindbaar maar bezorgtijd te lang

De website en producten zijn zoals je mag verwachten. Alleen duurde het een week voordat ik de bestelling heb ontvangen zonder een bericht of indicatie van een levertijd te ontvangen.

Problemen worden zo goed snel mogelijk vakkundig opgelost

Ik heb een fijne ervaring met hun, omdat ze een probleem snel hadden opgelost. Om ze bestelling kwam namelijk zoek geraakt omdat zij van eigenaar waren overgegaan. Maar naar 1 telefoontje is er continu contact met hun geweest totdat wij het pakket kregen. Dit was een fijne manier van werken, bedankt daar voor

Alles volledig naar verwachting.

Alles volledig naar verwachting.

geweldig

Blij verrast door de manier waarop het niet ontvangen van mijn cool pack word opgelost. hartelijk dank

Super service, had zelf verkeerd adres genoteerd en sturen het nog eens kostenloos naar mij op!!

Zéker aan te raden

Gemakkelijk te bestellen en supersnelle verzending! Maandagavond besteld en donderdagmorgen was mijn pakketje al in België! (En dat in tijden van de Coronacrisis) Kortom is deze webshop zéker aan te raden! Ik zal hier zeker en vast nog eens bestellen!

Konden een product niet meer leveren. Ik kreeg een duurdere variant kosteloos opgestuurd

Veel keuzen en prima service!

Voor onze voetbalclub sporttape, kinesiotape fixbandage gekocht. Een e-mail gestuurd over de mogelijkheden als we groter inkopen. Er was zeker wat mogelijk. Goede staffelprijzen en snel geleverd.

Vlotte service.

Eenvoudig bestelt en gelevert.

Aardig,snel,goedkoop,betrouwbaar

Goede en snelle levering!

Betrouwbaar en goede kwaliteit

Goede sporttape, snelle levering

Leukotape classic besteld en een rolletje Blue 42 classic sporttape als test er bij gedaan. Volgende dag in huis. Eerste indruk Blue 42 classic sporttape is goed. Voor mij als medisch verzorger is deze makkelijk af te rollen en te scheuren, dus gebruiksvriendelijk. Wel zo fijn gezien ik veel moet tapen De tape bleef bij de voetbaltraining prima zitten bij de sporters. Dus tot nu toe positief.

Prima spul snelle levering

Vandaag besteld, morgen thuis maken ze waar Problemen (levering, schade) worden correct en snel opgelost Goed materiaal

Prettig contact, goeie prijzen en snel!

Prettig contact, goeie prijzen en snel!

Prima levering

Snelle levering en goede service.

Gewoon prettig zaken doen

No nonsense, verstand van zaken en een scherpe prijs.

Snelle levering voor een scherpe prijs

Zeer goeie tape. Ik wil nooit meer wat anders!

Goede producten, snelle service.

Tevreden klant!

De sporttape de volgende dag. De Blue 42 Classic Sporttape is een zeer goede kwalitatieve sporttape .

Over Desporttapestore.nl

Blue 42 sportmedische producten en sportmaterialen Twitter: @blue42_nl Facebook: Blue42NL blue42.nl sportmedishop.nl kinesiotapestore.nl desporttapestore.nl verzorgingskoffers.nl kinesiotapestore.de sporttapestore.de