Het bestellen van producten gaat zeer gemakkelijk

De webshop is duidelijk en op een fijne manier ingedeeld. Het bestellen gaat gemakkelijk en het is snel geleverd. De kwaliteit van de tape is super!

Prima overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en super snelle levering

Altijd een goede en snelle service. Ik ben uitermate tevreden over kinesiotapestore.nl

slecht

Niets ontvangen

Goede kwaliteit

Door de goede kwaliteit heb ik weinig tot geen blessures meer

zeer goed

Goede tape, snelle bezorging

Snelle en goede levering en als er een probleem is wordt deze snel en goed opgelost!

Fijne en makkelijke site om te bestellen. De bestelling wordt ook snel verzonden. Mocht er een probleem ontstaan, zoals bij mij helaas het een en ander miste, dan wordt dat zeer goed en zonder enig probleem opgelost en na geleverd.

Erg snelle en gulle oplossing bij (tijdelijk) zoekgeraakt pakketje.

Erg snelle en gulle oplossing bij (tijdelijk) zoekgeraakt pakketje.

Nette, snelle reactie bij probleem met levering

Tape is prima. Er was een probleem met de levering door DPD. Daarvoor heb ik gemaild. Ik kreeg direct een keurige reactie.

Perfect!

Goede kwaliteit en supersnelle levering. Bovendien zeer klantvriendelijk: er was 1 kleurtje niet voorradig, ik kreeg dezelfde dag nog een mail of een ander kleurtje ook goed was en de dag erna had ik mijn levering + een extra rolletje!

Geweldig.

Zeer tevreden.plakt goed.gebruik het voor hielspoor en slijmbeursontsteking in schouder bij mij.en tennisarm bij man.

Goed geregeld

De levering gaat zoals is beschreven. Alles naar wens.

Snelle levering goede tape

Snelle reactie en ook ontbrekende vervangen door een ander rol tape. Snel geleverd. En dat in deze tijd.

Super service.

Een super goede service, echt top!

Top service!

Zeer goede ervaring met de Kinesiotape en een top service!!

Besteld en snel binnen gekregen. Goede service Goed materiaal

Uitstekende service ook bij bestellingen vanuit het buitenland

Overzichtelijke website met duidelijke inhoud

Makkelijk en snel te bestellen. Levering ook snel en het product voldoet aan mijn verwachting. Betrouwbare site

Eindelijk gevonden wat ik zocht

Diverse soorten kinesiotape geprobeerd. Van te dure die niet prettig werkten tot hele goedkope rommel. Deze tape zit fijn en is ook nog eens te beyalen

Alle producten verkrijgbaar onder 1 dak!

Prettige communicatie tijdens bestelling. Snelle levering en goede prijzen!

Prima tape en snel geleverd

Ik heb de goedkopere Nasara kinesiologie tape besteld. Werkt net zo goed als het vele duurder Cure Tape.

Snel en correct geleverd

Bereikbaarheid is goed.

Over Kinesiotapestore.nl

Blue 42 sportmedische producten en sportmaterialen Twitter: @blue42_nl Facebook: Blue42NL blue42.nl sportmedishop.nl kinesiotapestore.nl desporttapestore.nl verzorgingskoffers.nl kinesiotapestore.de sporttapestore.de