Super camp!

We were so happy to find this camp for our 4 year old. He was tentative at first, but he had fun every day. Now his physical confidence is through the roof! During the first visit to a playground after his camp he was super enthusiastic and able to climb up and down things he had barely even looked at before. Super satisfied and we'll be sending him to camp as much as we can.

Wow John! That is great to hear!! Greetz Koen

Superleuke (kamp)dag

2 van mijn kinderen zijn een dag naar het kamp geweest, beiden super enthousiast (moe maar voldaan) op mogen halen. Sport en spel werd aangepast aan het warme weer, schitterende locatie, leiding is (net als heel lief en betrokken. Vorig jaar ook heen geweest en waarschijnlijk volgend jaar weer!

Geweldig kamp

Mijn zoon en dochter hebben een dag kamp meegemaakt bij Monkey Moves Den Bosch en hebben het beiden heel leuk gehad. Ze praten er nu nog over en zeggen dat ze volgend jaar meer dagen willen gaan. Mijn zoon heeft een energetische beperking in combinatie met een mindere motorische ontwikkeling. Hier is door Erik en Sabine goed op ingespeeld, waardoor het niet te belastend voor hem was. Echt top dat hij zo de volle dag inclusief mee kon doen. Dat is helaas op veel plekken wel anders. Mijn complimenten voor jullie!

• Product Kamp

Mira en Cas vonden het geweldig!

Wat een fijn en goed georganiseerd kamp! Natuurlijk even spannend om je kind ergens achter te laten, maar de ervaren mensen straalde rust uit en de kids voelde zich meteen op hun gemak. Heel fijn om gedurende de dag foto's te ontvangen via WhatsApp en zo te kunnen zien dat ze ondanks de warmte verantwoorde en geweldig actieve dagen hadden.

Wat mooi Elzie! Goed om te horen!! Groetjes Koen

Superleuk kamp!

De kinderen hebben erg genoten op het kamp; veel verschillende sporten en spelletjes, voldoende eten, drinken en lekkere en gezonde tussendoortjes. Enige verbeterpunt is de inschrijving, die duurt erg lang, waardoor ouders en kinderen lang moeten wachten. De ouders moeten dan vaak al weer weg, voordat de dag is geopend of de groepjes zijn gevormd. Dit kan goed opgelost worden met meerdere tafels voor inschrijving. Dank jullie wel voor het geweldige kamp!

Feest voor de kinderen

Wat een leuk kamp heeft Johan weer neer weten te zetten met zijn enthousiaste team. Onze kinderen hebben alle dagen genoten. Leuke variatie aan spelletjes goed verzorgd en er wordt goed op de kinderen gelet (genoeg drinken, genoeg zonnebrand, etc.). Enig aandachtspunt is dat de check-in elke dag heel lang duurt. Ouders komen daardoor zelfs later of moeten voor de opening(sedans) weg, om nog enigzins op tijd te komen. Dat mag wat sneller en kan ook: elk groepje een tafel voor de check-in en op voorhand kinderen al in een voorlopige groep indelen. Duidelijk aangeven wanneer de check-in start en waneer de dag start.

• Product Kamp

Actieve, afwisselende activiteiten die precies aansluiten bij de belevingswereld van kinderen.

Goed gestuctureerd, actieve spelletjes met veel afwisseling. Goede sfeer, enthousiaste en kundige begeleiding. Een mooi feestje.

Super leuk!

Onze dochter heeft genoten van een super leuk en actief kinderfeestje! Juf Zizi heeft het erg leuk gedaan, wat heel attent en alert :) De kids hebben zich heerlijk uitgeleefd. Het diploma en een ere-rondje aan het einde was top!

• Product Kinderfeestje

Hoi, Wat fijn dat het feestje geslaagd was! Bedankt voor het achter laten van de mooie review. Ik zal de mooie feedback doorgeven aan juf Zizi. Groetjes, Sebastiaan

Super leuk actief feestje, alle kinderen met een glimlach naar huis!

Super leuk actief feestje, alle kinderen met een glimlach naar huis! Bedankt Maaike!

• Product Kinderfeestje

Hoi Karijn, Ontzettend bedankt voor deze review. Fijn om te horen dat alle kinderen met een glimlach naar huis zijn gegaan! Groetjes, Maaike

Maaike is een natuurtalent! Weet namen van kinderen nog die ze in de MM les heeft gehad. Is duidelijk en een leuke uitdagende jungle was er opgesteld. De kids hebben genoten en vooral de jarige!

• Product Kinderfeestje

Hoi Beate, Wauw, ontzettend bedankt voor deze mooie review, ik ben er stil van! Ontzettend fijn om te horen dat het feestje zo goed ontvangen is door de jarige en door de uitgenodigde kids. Nogmaals bedankt voor de moeite! Groetjes, Maaike van team Monkey Moves Groningen

superleuk sportief feestje

We hebben heel veel plezier gehad met het grote apenspel op het kinderfeestje van onze zoon (7 jaar) . Alles was super geregeld en we hebben een hele leuke, actieve middag gehad. Goede communicatie vooraf en een mooi diploma mee naar huis.

• Product Kinderfeestje

Hoi Tonneke, Wat ontzettend fijn om te horen dat er zoveel plezier is beleefd tijdens het sportieve Monkey Moves feestje voor jullie zoon. Goed om te horen dat de communicatie helder en duidelijk is geweest. Ontzettend bedankt voor de moeite voor het schrijven van deze mooie review! Groetjes, Maaike van Team Monkey Moves Groningen

Zorgeloos kinderfeestje!

Onze zoon van 7 en zijn vrienden hebben een topfeestje gehad dankzij juf Maaike. Wat heeft zij ze goed onder controle en wat een enorm uitdagend parcours heeft ze kunnen uitzetten voor ze. Echt een aanrader!

• Product Kinderfeestje

Hey Marjon, Waanzinnig bedankt voor deze review, fijn om te horen dat het zo'n geslaagd feestje is geweest. En wat een mooie complimenten, wauw! Groetjes, Maaike

Leuke enthousiaste begeleiding

De kinderen vonden het een leuk kinderfeestje. De begeleiding door Sebastiaan was goed. Hij was erg enthousiast. Reageerde snel op vragen via de mail. Alles was flexibel; hoeveel kinderen, muziek, etc.

• Product Kinderfeestje

Hoi Patricia, Bedankt voor het achter laten van de mooie review. Fijn dat de kinderen het leuk vonden! Groetjes Sebastiaan

Onze kinderen 4 en 7 worden heel blij van een dagje monkey moves! Veel te doen, leuke en lekkere lunch en gewoon veel plezier met leuke leiders!

Wat een complimenten, dank!! Groetjes Koen

Leuk ontvangst, goed om in groepjes bij elkaar te zijn. Mogelijk iets meer ruimte voor ontvangst. Het leek wat chaotischer dan het misschien echt was. Zag er super leuk en uitdagende uit. Erg vrolijk en blij apenkopje bij het ophalen

Super Joyce!! Groetjes Koen

Heerlijk, actief en gezellig dagkamp in de meivakantie

Mijn twee kinderen (4 en 6 jaar) hebben een heerlijke, sportieve dag gehad bij Monkey Moves. Het was de eerste keer dat ze naar een dagkamp zouden gaan, dus ik was heel benieuwd hoe ze het zouden vinden. Maar ze vonden het allebei superleuk! Mijn man, die ze kwam ophalen, vertelde dat ze niet terug mee naar huis wilden haha. Eenmaal thuis hebben ze er honderduit over verteld en een dag later hebben ze zelfs hun Monkey Moves t-shirt nog een keer aangetrokken om er op de bso over te vertellen. Leuke en positieve ervaring dus!

Wauw! Helemaal top Claudia!! Super om te horen:) Groetjes Koen

Te gek kinderfeestje met toffe begeleider

Afgelopen zaterdag een superleuk kinderfeestje gehad van onze negenjarige zoon. De kinderen konden een klimparcours afleggen met behorende spelletjes en muziek. Dit alles onder leiding van een toffe gymdocent, met oog voor elk kind en ook goede afspraken over veiligheid.

• Product Kinderfeestje

Hoi Cornelie, bedankt voor je mooie review! Het was voor mij ook een feestje om het voor Alfons en de rest te mogen verzorgen. Groetjes Sebastiaan

Fantastisch feest!

We hebben een heel leuk verjaardagsfeest gehad. We vonden het super dat we zelf een thema mochten aandragen en Maaike heeft het heel mooi ingevuld. Onze zoon max voelde zich helemaal op en top jarig.

• Product Kinderfeestje

Hoi Annemiek, Ontzettend bedankt voor deze mooie review. Het doet mij goed om te horen dat jullie zoon Max zich op en top jarig heeft gevoeld! Dat is het allerbelangrijkste bij een feestje. Ook ik heb genoten van het enthousiasme en de energie van de groep. Groetjes, Maaike

Uitstekende begeleiding

Mijn dochter en ik werden enthousiast ontvangen en gelijk bij de groep betrokken. Elke week kijkt zij ernaar uit om weer naar Monkey Moves te gaan :)

• Product Kleding

Lessen goed, organisatie minder

Kwalitatief zijn de lessen (2,5 jarige) goed en afwisselend. Enthousiaste docenten. Jammerlijk is dat de locatie meermaals dag van te voren gewijzigd wordt terwijl duidelijk is dat dit een wijziging is van lange duur. Bij klachten wordt vaak wel mee gedacht in mogelijkheden, tenzij die mogelijkheden niet matchen.

• Product WhatsAAP

Heel leuk en ook goed voor de fysieke ontwikkeling van mijn kind

Monkey Moves is heel leuk voor mijn kind. Omdat de lessen allemaal heel vrij zijn opgezet kan mijn kind spelenderwijs de ruimte en sporten zelf op een veilige manier leren ontdekken. Het is ook echt heel gezellig en ik zie al na een paar weken een groot verschil in het fysieke zelfvertrouwen van mijn kind. Monkey Moves is echt een aanrader!

• Product Safari Lokali

Hey Sabrina, Ontzettend bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Maar nog mooier is het om te horen dat je bij jouw dochter al na een paar weken verschil merkt met haar fysieke zelfvertrouwen. En de sfeer die je omschrijft, is precies wat wij willen neerzetten en uitstralen. Nogmaals bedankt en heel veel plezier in de jungle toegewenst! Groetjes, Maaike

Super gaaf feestje op maat met professionele begeleiding!

Mijn zoon wou graag een Nerf Gun feestje met zijn vrienden. Hoe gaaf om dat (deels) in de gymzaal te doen! Met de goede ideeen en vlotte communicatie van Maaike hadden we snel een leuke invulling bedacht. Tijdens het feestje had Maaike de jongens goed onder controle, super knap! Daarnaast was Maaike flexibel genoeg om ook ruimte te geven voor de eigen inbreng van de kids. Heel professioneel! De jongens hebben een uur gerent en geklommen op een apekooi circuit en spelletjes gedaan met en zonder Nerf Gun op een zelf aangekeverde playlist. Helemaal te gek!

• Product Kinderfeestje

Hey Hiske, Waanzinnig bedankt voor deze uitgebreide en enthousiaste review. Ontzettend fijn om te horen dat jouw zoon en zijn vriendjes ook zo hebben genoten van het Nerf Gun feestje! Voor mij ook een enorm leuke ervaring (en leerzaam; want het allereerste Nerf Gun feestje!), dus jullie ook bedankt! Groetjes, Maaike

Het was heel moeilijk om mijn kind aan een sport te laten doen, en hier komt hij met plezier en kan niet wachten op de vergaderingen. de leider is niet alleen knap maar ook geweldig voor het kinderen

• Product Kamp

Child is super enthusiastic and administration works great

Thanks a lot Laura!

leuke sportieve dag voor in de vakantie

Super geregeld, dochter (5) heeft genoten van deze dag samen met een vriendje lekker bewegen in de voorjaarsvakantie. Samen basketballen was leerzaam, de juf was lief en apenkooien was het leukste natuurlijk. Ze kwamen voldaan helemaal blij thuis, wil graag nog een keer!

• Product Kamp

Wat super om te horen! Dank!!

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!