WhatsAap is creatief

WhatsAAP bedenkt leuke spelletjes als ik de inspiratie mis. Bovendien kom ik er zo achter dat ze sommige dingen (zoals handstand tegen de muur) al zouden kunnen proberen!

• Product WhatsAAP

Mijn zoontje gaat er met veel plezier naar toe.

Mijn zoontje van net 5 ging eerder huilend naar dansles en judoles. Nu zit hij alleen op monkey moves en hij doet het met veel plezier!

• Product Kleding

Op een zeer leuke manier sporten voor de kids.

Leuke leerzame lessen met professionele begeleiding. Elke 3 weken een andere sport waardoor de kids kennis maken met vele soorten sport. Stap voor stap zich ontwikkelen en meer durven.

Geweldig leuk feestje!

Enthousiaste kinderen, leuke spelletjes en lekker apenkooien onder begeleiding van een top docent. Zoveel leuker voor een feestje dan de ballenbak!

• Product Kinderfeestje

Een leuke feestje voor mijn zoon.

Mijn zoon had zoveel plezier en ik kreeg ook goede feedback van de andere kinderen na het feestje.

• Product Kinderfeestje

Superleuk, origineel en actief feestje

Onze zoon en zijn vriendjes van tussen de 7 en 8 hebben een fantastisch feestje gehad. Leuke spelletjes, een mooi en uitdagend parcours en sowieso iets nieuws voor ze. Ook de begeleiding was top! 11 druktemakers (incl. een zusje en een nichtje) in het gareel houden is een kunst op zich en die beheersen ze bij Monkey Moves perfect. Nogmaals superbedankt! Zijn zusje wil haar feestje ook bij jullie vieren, dus graag tot snel weer!

• Product Kinderfeestje

Goede communicate, op maat en vooral leuk!

Na de aanvraag van het feestje werd er direct contract opgenomen en meegedacht met locatie en tijd. Dit was snel geregeld. Op de dag zelf waren er 2 begeleiders aanwezig en alles stond keurig klaar. Leuke opwarming en vooral lekker veel bewegen! Door kleine opdrachten toe te voegen ontstond er lekker veel variatie. Het uur vloog om!

Prima ervaringen

Precies wat ik hoopte

• Product Spellenboek Stippen

De les is fun Docent is aardig En alles is prima

Erg tevreden

De oefeningen zijn gevarieerd. De kinderen vinden het leuk. En je ziet dat het leerzaam en de ontwikkeling bevorderd. De ap moet je heel kort en bondig dingen vragen zoals ballon of bal. Als je zegt peuter activiteit met een bal voor binnen. Dan begrijp die het niet.

• Product WhatsAAP

Hi Tamara! Dank voor je review en geweldig om te horen dat de inhoud je bevalt! Tsja ons digitale apekoppie kan nog een hoop leren om teksten te begrijpen, dat ben ik met je eens. Gelukkig leert hij met elke vraag die hij krijgt. Fijn dat je een goede manier hebt gevonden met de bondige vragen/opdrachten. We houden je op de hoogte van alle ontwikkelingen en als je zelf ideeën hebt stuur ze vooral door (whatsaap@monkeymoves.nl), dan nemen we dat ook zeker mee :)

Gezellig.

Ze kan lekker spelen. Leert op een speelse manier de oefeningen.

Tof kinderfeestje!

Voor onze zoon hebben we een super tof kinderfeestje (Mario Kart) gehad via monkey moves.Maaike heeft het feestje super voorbereid en hield de kids (8 jongens en 4 meisjes) goed bij de les. Hoewel het op papier heel kort lijkt een uur, is het zeker lang genoeg! Ze kwamen er allemaal moe maar voldaan thuis.

Erg leuk!

Alle kinderen vinden de spelletjes heel leuk! Ze genieten ervan.

Super leuk!

Het feestje voor onze 7-jarige dochter bij Monkey Moves was echt super. Sebastiaan had een gaaf parcours uitgezet en de spelletjes erbij waren een groot succes.

• Product Kinderfeestje

De kinderen hadden het super! Goed georganiseerd! Alle kindjes vanaf 1-7 jaar werden erbij betrokken en konden goed mee spelen.

Supergoed georganiseerd

Gerd-Jan heeft het kinderfeestje van onze dochter verzorgd. Een uur heerlijk spelen met als thema “atletiek”. Dat deed hij supergoed, alle kindjes (4/5 jaar) deden enthousiast mee. Mijn dochter kreeg de ruimte om zelf ook wat spelletjes te verzinnen en Gerd-Jan had ook nog eens gevoel voor humor;). Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

• Product Kinderfeestje

Wat leuk om terug te lezen Mirthe. Het was zeker een gezellig feestje. En als kinderen zelf zijn goede ideeën hebben, dan kunnen we die zeker gebruiken tijdens hun feestje :-). Bedankt voor de leuke review!

Erg leuk! Sanne deed het top en communicatie erg goed

Erg goed en strak geregeld! Zeker een aanrader.

• Product Kinderfeestje

Fantastische manier om met een groep energieke kinderen en verjaardagsfeestje te vieren!

De kinderen vonden het geweldig! Maaike had de enthousiaste, energieke groep heel goed onder controle en gaf Mink echt het gevoel dat hij jarig was, super!

• Product Kinderfeestje

Hoi Gemma, Ontzettend bedankt voor deze mooie review en waanzinnige beoordeling! Ik heb ontzettend genoten van de energie en het enthousiasme van de groep. Sportieve groet, Maaike

Sportief

Leuk om met kinderen te doen. Bewegen op een speelse sportieve manier

• Product Spellenboek Stippen

Heerlijk om onze peuter te zien genieten van het bewegen met andere kids

Jules gaat altijd met goede zin naar Monkey Moves. Samen met zijn vriendjes die hij tijdens de les heeft leren kennen hebben ze dolle pret en thuis zien we vaak de oefeningen terug. Hockey en rugby zijn favoriet

• Product Kleding

GEWELDIG. Beleving van het kind vertaald naar fun!

Super!!!

Fantastisch kinderfeestje!

Mijn dochter wilde graag n ninja feestje en Niek heeft echt zijn best gedaan om allerlei oefeningen aan het ninja zijn te koppelen. En de kids waren reuze onder de indruk van het gave parcours in onze achtertuin! Nogmaals dank, het was echt een topfeestje!

Super leuk feestje

De kids hebben veel plezier gehad, de begeleiding voor de kids was super leuk.

Kids loved it!

Great experience! An exciting outdoor birthday party, where everyone had fun! Highly recommended!

• Product Kinderfeestje

Hi Alessandro, Nice to hear the outdoor birthday party was a succes and exciting. It's a true compliment to know everyone had fun! Thank you very much for your review. Kind regards, Maaike

Geweldig!!

Zoontje van 3 vindt het fantastisch!! En mama dus ook :-) Elke dag opnieuw moeten alle stippen uit de doos. Geen spijt van deze aankoop! Aanrader dus!!

Woohoo!! 🥳🥳🥳

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!