Geweldig!!

Zoontje van 3 vindt het fantastisch!! En mama dus ook :-) Elke dag opnieuw moeten alle stippen uit de doos. Geen spijt van deze aankoop! Aanrader dus!!

Woohoo!! 🥳🥳🥳

Leuk idee

De kinderen vinden het leuk maar er is nog (te) weinig reclame gemaakt waardoor er in Leiden nog weinig te vinden is voor de kinderen.

• Product Safari Lokali

Hi Ilva, Dank voor je reactie! Leuk dat je het pakketje hebt aangevraagd. Breng het onder de aandacht bij jouw gemeente en buursport coaches :). Zo kunnen we Safari Lokali samen laten groeien.

We hebben de stippen samen los gemaakt en zijn er direct mee gaan spelen. Op de leeftijd van twee hebben we niet direct alle kleuren gebruikt. Dit komt nog wel. Ze pakt de stippen nu zelf en gaat er vrij mee spelen. Ze vind het hartstikke leuk en wij ook!

Dank je wel! ✨✨✨ Veel plezier

Leuke en uitdagende speurtocht

De kids vinden de zoektocht leuk en vragen steeds wanneer we weer op dierenjacht gaan :-D

Jeeejjjj! Wat leuk om te lezen 🥳

Actief speelervaring

Mijn dochter vind het erg leuk, ze verzint er tal van spelletjes mee en we zijn er samen gezellig druk mee.

Ziet er leuk uit

Wij gaan de posters delen met onze kinderen die we al zolang missen op onze bso...even een rondje dorp en hopelijk hebben de kinderen het leuk om met hun papa of mama een eindje te wandelen

Een hit!

Ik zag dit spel voorbijkomen bij iemand op Instagram. Ik dacht meteen dit is wat voor onze 4 jarige zoon. De eerste keer heeft 1,5 uur met mama en oma gespeeld. Een spel uit het boekje, een eigen fantasie spel en zelfs een spel om lesmateriaal van school in te verwerken. Het kan allemaal! Wij zijn er heel blij mee!

Wat ontzettend tof om te lezen!! Veel plezier 💜

Leuk, maar ook wat omslachtig

Mijn kinderen vinden de Safari Lokali best leuk, maar het is jammer dat je bij het scannen van de QR code eerst naar een mail met een bestand moet, waar dan weer nieuwe QR codes op staan. Dat er één QR code is waar je random een dier mee vindt is leuk, maar haalt ook het 'zoek element' er wel een beetje af. De opdrachten zijn meestal leuk en goed te doen. Suggestie: de opdrachten (ook al) kort op de kleurplaat zetten, in plaats van op een losse website.

Leuk dat jullie Safari Lokali spelen! Goeie ideeën ook :)! Dank

Super leuke speurtocht voor het hele gezin

Wijkplatform Zuidplas-Triangel en de Kardinaal Alfrinkschool hebben in Waddinxveen de handen ineens gestoken om kinderen in beweging te krijgen tijdens de lockdown. In 2 woonwijken zijn maar liefst 100 Safari Lokali posters opgehangen. Gedurende 2 weken kunnen ouders met hun kinderen op zoek naar de 7 dieren en 21 kleurplaten. Afgelopen zondag waren al heel veel gezinnen op de been. De kinderen mogen een kleurplaat kleuren en inleveren op school, maar mogen ook een foto, filmpje of knutselwerk maken. De grootste creatieveling wint ook nog 2 kaarten voor Blijdorp. De QR-code speurtocht is hier nu al een groot succes. De kleurplaten en filmpjes zijn leuk, jammer dat de geluidsfragmenten nog niet in gebruik zijn voor een kort verhaal. Maar dat mag de pret niet drukken. Waddinxveen is in beweging met de BIG 7!

• Product Safari Lokali

Wat een geweldige actie!!! We worden hier zó blij van. Ps. de geluidsfragmenten staan erop. Yihaa! Fijne safari toegewenst

Zier er leuk uit!

Ik heb Monkey Moves aangeschaft om tijdens de weerbaarheidstraining en kinderyogalessen van Bala in Westervoort te gebruiken. Helaas door de lockdown heb ik deze nog niet kunnen gebruiken, maar ik kan wel vast zeggen dat het mooi materiaal is, het snel geleverd werd en het er verzorgd uit ziet.

• Product Spellenboek Stippen

Hopelijk kun je ze snel gaan gebruiken! We zijn heel benieuwd hoe je de stippen gaat inzetten tijdens je lessen. Stuur je een keer een fotootje?

Goede en snelle service

Ik had een vraag waarop ik snel antwoord kreeg. Goed en netjes ontvangen en direct te gebruiken. TOP!!!!!

Woohoo! Wat een fijne review. Dank je wel

Leuke actie

Ik heb zelf geen kleine kinderen, maar wil graag mee helpen om mensen te stimuleren meer naar buiten te gaan. Zelf speel ik Pokémon Go en geocaching en kom zo aan mijn dagelijkse beweging en buitenlucht. Omdat het natuurlijk niet opschiet als alleen ik een poster voor het raam hang, heb ik besloten een pakket met 50 posters aan te vragen. Vervolgens heb ik een bericht op Nextdoor geplaatst dat ik graag enkele posters op andere plaatsen in de bus wil doen. Ik heb nu op 6 plaatsen enkele posters in de bus mogen doen. Ik hoop dat die adressen dan ook weer enkele plaatsen weten te bereiken waar ze de poster op mogen hangen en dat het zich zo als een inktvlek uit zal breiden.

• Product Kinderfeestje

Super leuk Hannie!! Dank!!

Superleuk en leerzaam!

Onze dochter van 4 jaar wil niets anders meer, de hele dag 'Monkey-moven'. Wat je met een aantal kartonnen stippen al niet kan bereiken. Je kan het simpel houden, maar ook variëren in moeilijkheidsgraad. Het materiaal van de stippen is stevig, wat ze ook prima geschikt maakt voor buiten. Een goede, duurzame aankoop voor uren speelplezier!

• Product Spellenboek Stippen

Hi Kim, wat een heerlijke review om te lezen! Fijn!! Veel speel- en ontwikkelplezier verder

Vele toepassingen mogelijk

Ik gebruik het voor de kidsbootcamp De stippen zijn makkelijker te handelen dan de trainings "hoedjes"

• Product Spellenboek Stippen

Dat voor je review! Leuk dat je ze ook zo gebruikt :)

Kleinkinderen super crea ermee

Niet alleen de spellen maar ook de eigen creativiteit wordt ontwikkeld in de spellen

Dank je wel voor je mooie review 😍 🥰

Leuk en lekker actief

Gevarieerd en lekker actief!

• Product Spellenboek Stippen

🤩Dank voor je mooi review 🥳

Heel leuk spel om in beweging te zijn

“Heel leuk en je kan verschillende spelletjes spelen. Het zoeken vind ik het allerleukst” aldus m’n dochter van 6. En daar kan ik dan weer heel erg van genieten.

• Product Spellenboek Stippen

Apetof!! 🐒 Dank voor je mooie review Bart!

Super - aanrader!

Wij vonden het super leuk - en nog belangrijker, de kinderen vonden het fantastisch! Leuk georganiseerd, lekker gespeeld en bewogen! Echt een aanrader voo kinderfeestjes!

• Product Kinderfeestje

Dank je wel Johannes, voor deze fijne review!

stevig en origineel spel

Mijn apekoppie had dit spel gekregen van Sinterklaas. Er zijn heel veel mogelijkheden, het boekje en de filmpjes geven inspiratie, maar zelf verzinnen ze nog veel meer mogelijkheden met de stippen. Erg leuk om te zien en mee te maken.

• Product Spellenboek Stippen

Apetoffe reactie Selma 🤩 🥳, veel speelplezier!

Geweldig materiaal

Apencoole materialen en spellen! Voor iedereen met kleine kinderen aan te raden! Daarnaast didactisch en leergericht goed onderbouwd!

Hi Martijn, dank voor je reactie 🤩 🥳

Heel positief

KIndjes waren harstikke blij met het feestje

Een geweldig feest!

Onze dochter heeft haar 6e verjaardag met Monkey Moves gevierd. De kinderen genoten enorm van het klimmen en klauteren, de gezamenlijke spelletjes, de muziek en de gezelligheid. Maaike maakte er één groot feest van. Absoluut een aanrader!

Superleuk feestje

Uit de reacties van de kinderen: “Het leukste feestje ever” “Ik wil ook zo’n feest als ik jarig ben”

Super leuk en leerzaam!

De kindjes vonden het “het beste kinderfeestje everrrr”. Dat zegt genoeg denk ik ;)

🤩 🥳🤩 🥳🤩 Woohoo! Leuk om te horen 🥳🤩 🥳🤩 🥳

Het stippenspel is een succes

Eerst heb ik de beweegideeën over WhatsApp ontvangen, dat was al heel leuk, maar moest ik alsnog mijn telefoon erbij pakken/houden. Nu heb ik het stippenspel in huis en zijn er enorm veel spellen die we binnen en buiten kunnen doen, zonder onnodig gebruik te maken van een scherm. Ze vragen zelf om een stippenspel, er zijn zoveel variaties. We ontvingen het ook ontzettend snel na bestellen en het zit in een handige tas. Zeker een aanrader!

• Product Spellenboek Stippen

Dank voor je mooie review, Suze!

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!