Erg tevreden

De oefeningen zijn gevarieerd. De kinderen vinden het leuk. En je ziet dat het leerzaam en de ontwikkeling bevorderd. De ap moet je heel kort en bondig dingen vragen zoals ballon of bal. Als je zegt peuter activiteit met een bal voor binnen. Dan begrijp die het niet.

• Product WhatsAAP

Hi Tamara! Dank voor je review en geweldig om te horen dat de inhoud je bevalt! Tsja ons digitale apekoppie kan nog een hoop leren om teksten te begrijpen, dat ben ik met je eens. Gelukkig leert hij met elke vraag die hij krijgt. Fijn dat je een goede manier hebt gevonden met de bondige vragen/opdrachten. We houden je op de hoogte van alle ontwikkelingen en als je zelf ideeën hebt stuur ze vooral door (whatsaap@monkeymoves.nl), dan nemen we dat ook zeker mee :)

Gezellig.

Ze kan lekker spelen. Leert op een speelse manier de oefeningen.

Tof kinderfeestje!

Voor onze zoon hebben we een super tof kinderfeestje (Mario Kart) gehad via monkey moves.Maaike heeft het feestje super voorbereid en hield de kids (8 jongens en 4 meisjes) goed bij de les. Hoewel het op papier heel kort lijkt een uur, is het zeker lang genoeg! Ze kwamen er allemaal moe maar voldaan thuis.

Erg leuk!

Alle kinderen vinden de spelletjes heel leuk! Ze genieten ervan.

Super leuk!

Het feestje voor onze 7-jarige dochter bij Monkey Moves was echt super. Sebastiaan had een gaaf parcours uitgezet en de spelletjes erbij waren een groot succes.

• Product Kinderfeestje

De kinderen hadden het super! Goed georganiseerd! Alle kindjes vanaf 1-7 jaar werden erbij betrokken en konden goed mee spelen.

Supergoed georganiseerd

Gerd-Jan heeft het kinderfeestje van onze dochter verzorgd. Een uur heerlijk spelen met als thema “atletiek”. Dat deed hij supergoed, alle kindjes (4/5 jaar) deden enthousiast mee. Mijn dochter kreeg de ruimte om zelf ook wat spelletjes te verzinnen en Gerd-Jan had ook nog eens gevoel voor humor;). Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

• Product Kinderfeestje

Erg leuk! Sanne deed het top en communicatie erg goed

Erg goed en strak geregeld! Zeker een aanrader.

• Product Kinderfeestje

Fantastische manier om met een groep energieke kinderen en verjaardagsfeestje te vieren!

De kinderen vonden het geweldig! Maaike had de enthousiaste, energieke groep heel goed onder controle en gaf Mink echt het gevoel dat hij jarig was, super!

• Product Kinderfeestje

Hoi Gemma, Ontzettend bedankt voor deze mooie review en waanzinnige beoordeling! Ik heb ontzettend genoten van de energie en het enthousiasme van de groep. Sportieve groet, Maaike

Sportief

Leuk om met kinderen te doen. Bewegen op een speelse sportieve manier

• Product Spellenboek Stippen

Heerlijk om onze peuter te zien genieten van het bewegen met andere kids

Jules gaat altijd met goede zin naar Monkey Moves. Samen met zijn vriendjes die hij tijdens de les heeft leren kennen hebben ze dolle pret en thuis zien we vaak de oefeningen terug. Hockey en rugby zijn favoriet

• Product Kleding

GEWELDIG. Beleving van het kind vertaald naar fun!

Super!!!

Fantastisch kinderfeestje!

Mijn dochter wilde graag n ninja feestje en Niek heeft echt zijn best gedaan om allerlei oefeningen aan het ninja zijn te koppelen. En de kids waren reuze onder de indruk van het gave parcours in onze achtertuin! Nogmaals dank, het was echt een topfeestje!

Super leuk feestje

De kids hebben veel plezier gehad, de begeleiding voor de kids was super leuk.

Kids loved it!

Great experience! An exciting outdoor birthday party, where everyone had fun! Highly recommended!

• Product Kinderfeestje

Hi Alessandro, Nice to hear the outdoor birthday party was a succes and exciting. It's a true compliment to know everyone had fun! Thank you very much for your review. Kind regards, Maaike

Geweldig!!

Zoontje van 3 vindt het fantastisch!! En mama dus ook :-) Elke dag opnieuw moeten alle stippen uit de doos. Geen spijt van deze aankoop! Aanrader dus!!

Woohoo!! 🥳🥳🥳

Leuk idee

De kinderen vinden het leuk maar er is nog (te) weinig reclame gemaakt waardoor er in Leiden nog weinig te vinden is voor de kinderen.

• Product Safari Lokali

Hi Ilva, Dank voor je reactie! Leuk dat je het pakketje hebt aangevraagd. Breng het onder de aandacht bij jouw gemeente en buursport coaches :). Zo kunnen we Safari Lokali samen laten groeien.

We hebben de stippen samen los gemaakt en zijn er direct mee gaan spelen. Op de leeftijd van twee hebben we niet direct alle kleuren gebruikt. Dit komt nog wel. Ze pakt de stippen nu zelf en gaat er vrij mee spelen. Ze vind het hartstikke leuk en wij ook!

Dank je wel! ✨✨✨ Veel plezier

Leuke en uitdagende speurtocht

De kids vinden de zoektocht leuk en vragen steeds wanneer we weer op dierenjacht gaan :-D

Jeeejjjj! Wat leuk om te lezen 🥳

Actief speelervaring

Mijn dochter vind het erg leuk, ze verzint er tal van spelletjes mee en we zijn er samen gezellig druk mee.

Ziet er leuk uit

Wij gaan de posters delen met onze kinderen die we al zolang missen op onze bso...even een rondje dorp en hopelijk hebben de kinderen het leuk om met hun papa of mama een eindje te wandelen

Een hit!

Ik zag dit spel voorbijkomen bij iemand op Instagram. Ik dacht meteen dit is wat voor onze 4 jarige zoon. De eerste keer heeft 1,5 uur met mama en oma gespeeld. Een spel uit het boekje, een eigen fantasie spel en zelfs een spel om lesmateriaal van school in te verwerken. Het kan allemaal! Wij zijn er heel blij mee!

Wat ontzettend tof om te lezen!! Veel plezier 💜

Leuk, maar ook wat omslachtig

Mijn kinderen vinden de Safari Lokali best leuk, maar het is jammer dat je bij het scannen van de QR code eerst naar een mail met een bestand moet, waar dan weer nieuwe QR codes op staan. Dat er één QR code is waar je random een dier mee vindt is leuk, maar haalt ook het 'zoek element' er wel een beetje af. De opdrachten zijn meestal leuk en goed te doen. Suggestie: de opdrachten (ook al) kort op de kleurplaat zetten, in plaats van op een losse website.

Leuk dat jullie Safari Lokali spelen! Goeie ideeën ook :)! Dank

Super leuke speurtocht voor het hele gezin

Wijkplatform Zuidplas-Triangel en de Kardinaal Alfrinkschool hebben in Waddinxveen de handen ineens gestoken om kinderen in beweging te krijgen tijdens de lockdown. In 2 woonwijken zijn maar liefst 100 Safari Lokali posters opgehangen. Gedurende 2 weken kunnen ouders met hun kinderen op zoek naar de 7 dieren en 21 kleurplaten. Afgelopen zondag waren al heel veel gezinnen op de been. De kinderen mogen een kleurplaat kleuren en inleveren op school, maar mogen ook een foto, filmpje of knutselwerk maken. De grootste creatieveling wint ook nog 2 kaarten voor Blijdorp. De QR-code speurtocht is hier nu al een groot succes. De kleurplaten en filmpjes zijn leuk, jammer dat de geluidsfragmenten nog niet in gebruik zijn voor een kort verhaal. Maar dat mag de pret niet drukken. Waddinxveen is in beweging met de BIG 7!

• Product Safari Lokali

Wat een geweldige actie!!! We worden hier zó blij van. Ps. de geluidsfragmenten staan erop. Yihaa! Fijne safari toegewenst

Zier er leuk uit!

Ik heb Monkey Moves aangeschaft om tijdens de weerbaarheidstraining en kinderyogalessen van Bala in Westervoort te gebruiken. Helaas door de lockdown heb ik deze nog niet kunnen gebruiken, maar ik kan wel vast zeggen dat het mooi materiaal is, het snel geleverd werd en het er verzorgd uit ziet.

• Product Spellenboek Stippen

Hopelijk kun je ze snel gaan gebruiken! We zijn heel benieuwd hoe je de stippen gaat inzetten tijdens je lessen. Stuur je een keer een fotootje?

Over Monkey Moves

Kinderen goed leren bewegen, daar gaan we voor bij Monkey Moves. Voor ons is sport hét middel om kinderen fit en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot volwaardige kleine apekoppen die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken. Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van onze verschillende leeftijdsgroepen, helpen wij jou als ouder met dit stukje van de opvoeding!