Leuk middag, helemaal blij

Kinderen hebben een top feestje gehad met juf Esmee. Lekker apekooien, lekker rennen.

• Monkey Moves regio Groningen

Onze dochter gaat met heel veel plezier naar de lessen van Monkey Moves. Afgelopen zaterdag ook voor haar kinderfeestje van hun kwaliteiten gebruik gemaakt. Alle kinderen hebben genoten van het klimmen, klauteren, spelletjes en de vloer is lava. De gymzaal was leuk, uitdagend opgezet en versierd met slingers. Het feestje werd in goede banen geleidt.

Top feestje!

Goed georganiseerd, goede begeleiding Lokatie flexibel wat ook heel handig is

Top kinderfeestje

We hebben een kinderfeestje bij MonkeyMoves Eindhoven gehouden. Alles werd uit handen genomen: de locatie werd geregeld, alle toestellen stonden klaar en er was een leuk en uitdagend programma bedacht. Ideaal dus! Uiteraard kon alles aangepast worden naar de wensen van de jarige. Alle gasten vonden het top. We waren super tevreden en gaan hier zeker nog een keer een feestje vieren.

• Monkey Moves regio Eindhoven

Wat leuk om te zien dat jullie zo positief over het feestje waren en dan ook nog een keer een feestje willen houden bij ons! Tot snel :)

Prima ervaring, snelle levering

• Product Play App
  • Monkey Moves regio Zeist

Top kinderfeestje dat volledig aansloot op de wensen van de jarige

Wat hebben wij een leuk kinderfeestje gehad bij de Monkey Moves!!!! We konden zelf een sporthal uitzoeken bij ons in de buurt, gaven een dag & tijd door, deelden de wensen voor tijdens het kinderfeestje: en Monkey Moves deed de rest! Wacht heerlijk en goed verzocht. En het fijnste was nog dat echt alles kon. Onze dochter had wat specifieke wensen voor de activiteiten en daar is helemaal gehoor aan gegeven. Zeker voor herhaling vatbaar!

Spelenderwijs leren bewegen!

Heel leuk team en ruim aanbod op diverse locaties. Altijd leuke lessen!

• Product Play App
  • Monkey Moves regio Eindhoven

Hoi Wendy, bedankt voor het mooie compliment! We zijn erg blij dat we op verschillende locaties in Eindhoven lessen kunnen geven. Hopelijk tot snel!

Leuke lessen maar een hoop commerciële poespas erom heen

De lessen zijn erg uitnodigend qua thema's en qua bewegingsgebieden ook zeer compleet. Op deze manier komen kinderen met de vele facetten van sport en bewegen in aanraking, wat de motorische ontwikkeling van de kinderen ten goede komt. Een drempel om deel te nemen is toch wel het inschrijfgeld. Echt een enorme wassen neus. Na een proefles zijn alle gegevens namelijk al bekend en hebben de kinderen zelfs in sommige gevallen al een stempel boekje. Door het inschrijfgeld te betalen krijgt het kind wel een tenue, van goedkope polyester stof. Indien een kind al sportkleding heeft (de meeste kinderen hebben dit wel) dan is het niet mogelijk om een reductie van het inschrijfgeld te krijgen. Hoe dan ook een tenue moeten afnemen vind ik in de huidige tijdsgeest niet een erg duurzame gedachten. Overigens kan ik me zelfs voorstellen dat de hoogte van het inschrijfgeld voor sommige ouders een drempel kan zijn om hun kind deel te laten nemen. Wellicht dat hier over na gedacht kan worden.

• Product Kleding
  • Monkey Moves regio Breda

Erg goed geslaagd feestje

"Dit was het mooiste kinderfeestje van mijn hele leven" aldus één van de deelnemers

• Monkey Moves regio Groningen

Ontzettend bedankt voor deze mooie review. En wat een groot compliment van één van de kinderen! Bedankt voor het aanvragen van een Monkey Moves kinderfeestje en de moeite voor het invullen van de review! Groetjes, team Monkey Moves Groningen

Heel erg leuk en uitdagend voor de kinderen. En ontspannen voor de ouders

We hebben een heel gezellig en leuk feestje gehad. Ideaal voor als je 6 bent geworden!

• Monkey Moves regio Groningen

Hoi Deirdre, Ontzettend bedankt voor deze mooie review. En wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn, dat het erg leuk en uitdagend voor de kinderen is geweest en dat jullie als ouder lekker hebben kunnen ontspannen. Bedankt voor het aanvragen van een Monkey Moves kinderfeestje en de moeite voor het invullen van de review! Groetjes, team Monkey Moves Groningen

Happy kids!

My kids absolutely wanted Appie, papa Noël brought it to them. They are thrilled!

• Product Apie Knuffel
  • Monkey Moves regio Amsterdam

Leuk en orgineel kinderfeestje

Erg leuk kinderfeestje gehad bij MonkeyMoves. Goede en duidelijke communicatie vooraf. Erg leuk opgezet. Wij hebben een fantastische dag gehad!

• Monkey Moves regio Groningen

Wauw Roel, Wat een ontzettend mooie woorden in jouw review. Onwijs bedankt voor alle complimenten. Heel fijn om te horen dat jullie het Monkey Moves kinderfeestje als leuk en origineel hebben ervaren. En dat de communicatie als zo positief is ervaren, top! Bedankt voor het aanvragen van een Monkey Moves kinderfeestje en de moeite voor het invullen van de review! Groetjes, team Monkey Moves Groningen

Fantastisch kinderfeestje: lekker veel spelen en klimmen onder goede begeleiding

Toen we aankwamen voor het kinderfeestje van mijn dochter (6) stond de hele gymzaal vol met een schitterend parcours. Juf Maaike had allemaal spelletjes bedacht in het vooraf besproken thema. Lekker veel afwisseling maar geen hysterisch programma, tussendoor fijne rustige uitleg. De kinderen hebben er echt enorm van genoten. Dank!

• Monkey Moves regio Groningen

Hoi Floortje, Ontzettend bedankt voor deze mooie review. En wat ontzettend fijn om te horen dat de kinderen er zo van hebben genoten en dat de begeleiding als goed en rustig is ervaren. Bedankt voor het aanvragen van een Monkey Moves kinderfeestje en de moeite voor het invullen van de review! Groetjes, team Monkey Moves Groningen

Super leuk kinderfeestje

Voor mijn dochtertje hier haar kinderfeestje gevierd. De kinderen hebben het super naar hun zin gehad. Er was een leuk parcours uitgezet en de kinderen hebben zich goed kunnen uitleven.

• Monkey Moves regio Uden-Meierijstad

Good experiences and good client service

They designed the activity how we wanted. Including the music. The teacher was also open and flexible to listen to what the children were wanting and needing. Contact-communication is always easily available and on time, very good client service.

• Monkey Moves regio Groningen

Hi Erika, Thank you so much for this beautiful review, such nice compliments! And very good to hear that the teacher was open flexibel, so all of the children were heard and could express what they want and need! We strive for clear and open communication, always on time. So it's good to hear you've experienced that! Thanks for filling in the review and choosing a Monkey Moves birthday party! Kind regards, team Monkey Moves Groningen

Lekker gerend en geklommen

We hadden het voetbalfeestje geboekt. De kids zijn lekker veel geklommen en gerend (tikkertje gespeeld) en hadden het naar hun zin. Er waren doeltjes opgebouwd en een heleboel ballen maar uiteindelijk was er toch niet gevoetbald. Ook had ik het mooi gevonden om ballonnen erbij te hebben, mijn zoon vroeg erom en ik had het vooraf doorgegeven.

• Monkey Moves regio Groningen

Hoi Maria-Josefina, Ontzettend bedankt voor het invullen van de review. Allereerst jammer om te horen dat er niet 100% aan jullie verwachtingen en de afspraken is voldaan. Hiervoor nemen wij zeker onze verantwoordelijkheid. Dus ontzettend bedankt voor de feedback, hierdoor kunnen wij weer een verbeterslag maken binnen ons team. Fijn om te horen dat er uiteindelijk lekker gerend en geklommen is. Nogmaals bedankt voor het kiezen voor een Monkey Moves kinderfeestje! Groetjes, Team Monkey Moves Groningen

Vol energie en enthousiasme de kinderen met plezier samen laten bewegen.

De zaal zag er erg leuk en aantrekkelijk versierd uit. De trainer was toegankelijk voor de kinderen en sloot goed aan. Er was een fijne afwisseling tussen in- en ontspannende activiteiten. De kinderen hebben heel veel plezier gehad, met muziek en er was ruimte voor eigen inbreng om ter plekke het programma enigszins aan te passen. Daarnaast was er op een kindvriendelijke manier aandacht voor veilig sporten. Alle complimenten!

She loves it!

After trying out three MM locations in Eindhoven, it became clear that the Strijp Dorp teacher holds the secret to our daughter's enthusiasm. This Dutch docent is simply fantastic. His engaging manner, knack for connecting with children, and talent for making funny faces have made him not just a teacher but a favorite for our little one. Beyond the sheer joy of the classes, we've noticed tangible developmental improvements. Physically, she seems more advanced than her peers, and cognitively, there's a noticeable growth. She's learning to listen and follow the teacher's instructions with keen interest, engaging herself in songs and dance moves.

• Product Lessen op KDV/BSO
  • Monkey Moves regio Eindhoven

We're so happy to hear that your daughter enjoys our lessons at Strijp dorp so much! Thank you so much for your kind words and hopefully your daughter will learn more and more! Maybe she wants to learn Bram some dancemoves somewhere in the future, since I've seen him dance ;)

Een perfect kinderfeestje! Goed georganiseerd en gestructureerd en alle kinderen blij en moe. Perfecte combinatie dus!

Zeer geslaagd kinderfeestje

Afgelopen weekend had onze zoon voor zijn kinderfeestje een activiteit bij monkey moves. Ze hebben "mario kart" gedaan. Het was super leuk! Er stond een parcours klaar waar ze konden rennen klimmen kruipen springen enz. Ze hebben mega fanatiek tegen elkaar geracet! Als je een actief kinderfeestje zoekt is dit echt een aanrader, zeker in de herfst of winter omdat het in een gymzaal is.

• Monkey Moves regio Eindhoven

Wat leuk om te horen dat je zoontje het zo leuk heeft gehad! Bedankt voor deze mooie review en wie weet tot ziens :)

Superleuke entertainment voor de kinderen

De kinderen hebben zich enorm goed vermaakt. Het is een hele fijne manier om ze lekker bewegend bezig te houden. Sebastiaan begeleidde de groep heel leuk.

• Monkey Moves regio Amersfoort

Dag Mike, Bedankt voor de mooie review. Ik vond het superleuk om het feestje van Lynn te verzorgen! Groetjes, Sebastiaan

Gezellig, sportief kinderfeestje

Mooie gymzaal waar alles klaar lag voor een actief kinderfeestje. De kids hebben genoten!

• Monkey Moves regio Uden-Meierijstad

Fijn om te lezen dat de kinderen genoten hebben van de racebaan :)

Heel veel plezier voor kindjes vol met energie!

We hebben een heel leuk kinderfeestje gehad bij Monkey Moves! De kinderen hebben heel veel plezier gehad en de begeleiding was erg goed. Een echte aanrader.

• Monkey Moves regio Eindhoven

Wat leuk! Bedankt voor het kiezen voor MonkeyMoves. Hopelijk tot ziens :)

Super leuk en goed voor de motorische ontwikkeling

Leuk om met je kind te gaan doen

• Product Kleding
  • Monkey Moves regio Eindhoven

Wat fijn om te horen dat jullie het zo leuk hebben in onze lessen!

Het Mariokart kinderfeestje was één groot feest en de begeleiding doet het erg leuk!

De kinderen hebben zich heerlijk uit kunnen leven op hun eigen muziek, het was een leuk klim en klauterparcours door de hele zaal. Tussendoor leuke spelletjes en opdrachten.

• Monkey Moves regio Groningen

Hoi Baukje, Ontzettend bedankt voor jouw mooie en positieve review. Top om te horen dat jullie, maar vooral de kinderen het als één groot feest hebben ervaren. Bedankt voor het grote compliment. En nogmaals bedankt voor het kiezen van een Monkey Moves kinderfeestje en het invullen van de review. Groetjes, Team Monkey Moves Groningen

Over Monkey Moves

Monkey Moves staat voor de kracht van een beweegrijke start. We zijn het fundament voor groei door beweging. Wij geloven dat kinderen kunnen bloeien en groeien, door het prikkelen van hun nieuwsgierigheid en hun uit te dagen om op hun eigen tempo bewegend de wereld te ontdekken. De beste begeleiding in de juiste omgeving biedt daar de perfecte voedingsbodem voor. Met een beweegrijke opvoeding met veelzijdig bewegen en multisport groeit en bloeit je kind uit tot een topper: thuis, onder vriendjes en in de klas. Spelen, leren, groeien. Beweging is dé kracht die kinderen helpt om uit te groeien tot gezonde, zelfstandige en sportieve toppers. Dat geloven, ervaren én leven we bij Monkey Moves. In de apeleuke lessen van Monkey Moves wordt je kind fysiek en motorisch sterk én leert hij van jongs af aan ook spelenderwijs emotionele- en levensvaardigheden die hij in de toekomst nodig heeft voor een gelukkig, gezond en actief leven. De ervaren en enthousiaste coaches van Monkey Moves zorgen voor een veilige en stimulerende omgeving. Hier ontdekt jouw kind met sport en beweging de steeds groter wordende wereld. Doe mee en ontdek de voordelen van een beweegrijke start!