Super service en tevreden klant hier !

Ik heb hier een Playstation Dualshock 4 controller en een HP Notebook aangekocht. Daarnaast heb ik advies gekregen m.b.t Windows 10, want ik ben een Windows 7 gebruiker. Telefonisch heb ik een paar keer contact gehad en ik ben wel te spreken over Laptopplanet. Vriendelijke mensen, maar ook prijs kwaliteit is top!

Goede prijs / kwaliteits verhouding

Prima service, correct volgens afspraak en als je iets vraagt is het niet teveel om je te woord te staan. Ga zo door!

tevreden

De dualshock die ik heb besteld is zeer vlot en correct geleverd. Hij voldoet exact aan mijn verwachtingen. Zeer aan te bevelen. Voor een mogelijke nieuwe aankoop kijk ik zeker eerst even bij laptopplanet

Contact was zeer vriendelijk en goed geholpen, product netjes op tijd binnen.

Fantastisch!

Mijn controller de volgende dag ontvangen en het is inderdaad net nieuw! Zeer content met aankoop en bestel proces zeker een aanrader!

Top service en een bedrijf

Levering is altijd op tijd en ben zeer tevreden over de apparatuur ik raad het aan om hier vaak te bestellen en zal zelf ook vaak doen.

Goed product, vriendelijk geholpen!

Zeer tevreden met mn aankoop en de service..

Ik ben erg tevreden hoe ik ben geholpen. Ik raad het zeker aan! Ze weten waar ze over praten. Echt top ! Nogmaals bedankt voor de hulp !

Hele goede service en tevreden met mijn aankoop.

Goede service, zeer behulpzaam

Overzichtelijke site en uitstekende service. Veel kennis over producten die ze verkopen. Goede advies en informatie.

Helder en duidelijk

Ze zijn meer dan 5 sterren waard! Wauw wat een uitstekende service gehad. Je komt zelden webshops tegen die klantgericht zijn, vragen naar je wensen en mee denken. Vooral nu met Covid-19 zijn we gedwongen thuis te zitten en alle contact te vermijden is online shoppen best makkelijk ipv continue mailen.

Keurig geleverd en goed verpakt. Ik ben zeer tevreden een echte aanrader.

Zeer goed service, ben goed geholpen via de telefoon en e-mail om de juiste laptop uit de kiezen

Goeie snelle service

Na veel stress potjes gamen begaf m’n controller van PlayStation 4 het,op internet gezocht naar een vervanger en kwam bij laptop planet terecht mooie prijs waardoor ik er maar gelijk 2 heb gekocht

Super service hier echt toppertjes helpen met alles snel en goed super winkeltje

super tevreden

ben heel erg tevreden met het producten en serive

Snelle levering. Netjes verpakt en de controller is zo goed als nieuw

Goede service. Ze denken met je mee en bieden de voor jou passende oplossing aan voor een hele nette prijs. Prettig contact gehad met verkoper. Snel geleverd en klaar voor gebruik

zeer tevreden

ik ben zeer positief verrast playstation controller ontvangen bijna in nieuw staat is. Wat betreft de verzending, communicatie, service en het geleverde product kan ik alleen maar zeggen dat dit een betrouwbaar bedrijf is.

Aanrader

Ze hebben mij van goed advies voorzien bij de keuze van twee laptops voor onze vereniging. We hadden ze snel binnen en konden ook direct aan de slag omdat ze Windows er al voor je opzetten. Ben heel erg tevreden, dank jullie wel!

zeer teleurstellend

Laptop gekocht op 23 december. ordernummer 1825 factuur 2016 0784 Voortdurend melding dat windows geactiveerd moet worden. Geen contact mogelijk met Laptopplanet !!! Alles geprobeerd maar geluid doet het niet, zelf een code voor windows 10 gekocht, de melding blijft achterwege maar het geluid doet het nog steeds niet. Heb mijn laptop naar een computerwinkel gebracht, volgens hen zou het geluid het wel doen bij windows 7. Dat laat ik er dus maar opzetten. Ga niet naar Laptopplanet ze laten je mooi zitten met je problemen.

Waardeloos

Mag er toch vanuit gaan dat de hoge score bereikt is door mensen te betalen. Mijn ervaring is in elk geval ronduit slecht. Komen niet na wat er op de website word geschreven, terugbetaling zou binnen enkele dagen gebeuren, is zelf na de wettelijke termijn nog niet terug betaald. Kortom bestel er niets !

We wachten al een maand op onze bestelling en mail wordt niet beantwoord

Ik zou graag een positieve ervaring willen delen, maar ik wacht nu al een paar weken op de HP Elitebook. Telefonisch is Laptopplanet.nl niet bereikbaar en ik krijg ook geen reactie op mijn e-mail. Helaas kan ik Laptopplanet.nl nu niet aanbevelen. Beste mensen van Laptopplantet.nl, willen jullie contact met mij opnemen?

aankoop: HP Ultraslim dockingstation UITSTEKEND!

Ik heb 3 x HP Ultraslim dockingstation besteld voor mijn bedrijf en deze na twee werkdagen ontvangen. Na ontvangst zeer positief verrast met staat, dit zijn ECHT nieuwe producten voor een spot prijs! Ik zal zeker nog een aantal bestellen en iedereen in mijn netwerk aanraden om bij laptop planet.nl te bestellen. Vooral met het thuiswerken is dit een geweldige optie! En kijken op Google en andere vergelijk sites scheelt het enorm!!! ga zo door!!

tevreden

blij met mijn aankoop.