AF TE RADEN

Ik heb in augustus een dockingstation gekocht. Na 4 maanden werkt deze niet meer ,laad niet meer op. Zij geven reclame met 1 jaar garantie. Bellen - nemen ze niet op Send message - je krijgt geen reactie Telefoonnummer achterlaten- knop werkt niet u kan hem niet doorsturen. Je kan ze gewoon niet bereiken. Was ook nog enkel met de vraag ; wat moet ik doen om terug te sturen. staat nergens vermeld. Verkoop alles in orde; maar product is vlug kapot en je kan het dus niet terug sturen. Geen garantie. Deze site is echt niet aan te raden.

Bedankt voor uw review. Helaas klopt uw verhaal niet helemaal, zoals DUIDELIJK aangegeven op ons website valt een oplader en of stroomkabel NIET onder garantie. Daarnaast geven wij ook nog eens DUIDELIJK op ons website aan wij wegens onder bemanning (COVID 19 maatregel) ENKEL te bereiken zijn via de email. Graag het volledig verhaal vertellen zodat iedereen een goed en duidelijk beeld heeft.

Bestelling na 3 dagen ontvangen wegens vertraging, maar helemaal niets mis mee werkt goed en netjes ingepakt.

Tevreden maar kan beter!

Ruim 3 weken mijn laptop in gebruik en ik ben erg blij en tevreden met mijn aankoop. Product is zeer snel aangekomen aangezien overal een een vertraging is met bezorgen. Alle drivers geïnstalleerd en netjes voorzien van updates. Helaas is het bedrijf niet te bereiken via de telefoon wegens onder bemanning heb ik gelezen op de website, maar per email altijd snel antwoord op al mijn vragen. Mocht dit bedrijf telefonisch weer beschikbaar zijn ( ik snap dat er in deze gekke tijden maatregelen zijn genomen welke zwaar vallen ) dan zal ik mijn cijfer omzetten naar een 10 !! Ga zo door en succes in deze moeilijke tijden!

dockingstation HP

Vandaag mijn dockingstation ontvangen van HP een Ultraslim. Ik moet eerlijk toegeven dat ik sceptisch was over het product, want bij HP kost zo een docking al gauw tegen de €200! Maar ik heb inderdaad een splinternieuw! product ontvangen met een slot en sleutel (wel leuk maar zal ik thuis niet gebruiken ik denk dat het iets is voor bedrijven). Ik ben zeer blij en verrast en raad dit bedrijf dan ook zeker aan!

defecte laptop verkocht

Ik heb op 8 november 2020 een laptop besteld. Die kwam pas twee weken later. Dus de wettelijke bedenktijd was al verstreken. Bij het aansluiten bleek de accu niet verder op te laden dan 40%, wat resulteerde in 27 minuten werktijd. Ik heb tot vier keer toe een email gestuurd en erg vaak gebeld. Maar ik heb nooit een reaktie ontvangen of iemand te spreken gekregen. U kunt hier beter niets kopen.

Bedankt voor uw review. Helaas klopt uw verhaal niet helemaal. Om te beginnen is NIET uw laptop defect maar geeft u aan dat uw ACCU defect zou zijn. Dit is uiteraard een groot verschil. Daarnaast hebben wij wegens COVID 19 maatregelen geen medewerkers welke u hiermee kunnen assisteren, naast het feit dat uw ACCU NIET onder garantie valt ! Dit vermelden wij ook op ons website. Een refurbished laptop is volledig te controleren op functionaliteit maar bij een gebruikt accu is dit helaas niet mogelijk. In de meeste gevallen zijn deze nog in goede staat maar het kan ook zo zijn dat deze helaas minder zijn. Wij kunnen als bedrijf dan ook niet bij elk laptop een nieuw accu twv €80 meeleveren, nogmaals dit geven wij op ons website dan ook aan.

hele slechte/geen communicatie

ik heb vorig jaar eind december een laptop bij Laptop planet gekocht voor mijn gehandicapte dochter, nu aan het einde van de garantie tijd gaat het toetsenbord kapot, na 1 mailtje via [email protected] op 17 november j.l. en nog 2 mailtjes via hun eigen site waarvan de laatste afgelopen donderdag is verstuurd totaal geen reactie, ook telefonisch niet bereikbaar, dit is de laatste keer dat ik iets bij hun bestel, ze zijn niet betrouwbaar

Teleurstellend

Op 22 october een docking station met adapter gekocht. Na levering op 26 october bleek adapter niet te werken. Hiervan het bedrijf op de hoogte gesteld via mail met het verzoek de adapter te retourneren (geen reactie). Hierna een retourformulier ingevuld (geen reactie). Verschillende herinneringen gestuurd (geen reactie). Ben nu 4 weken verder en heb nog geen enkele reactie van het bedrijf gehad. Telefonisch ook niet bereikbaar. Waardeloos!

Bought a slim HP docking station

Great price. The delivery was okay but when it arrived, it beat my expectations. Looked new and performed perfectly. All the ports worked, the latching mechanism (often damaged) was perfect. And it was the best price I could find online. I was impressed. Thank you

Kapotte laptop verkopen

Na 2-3 weken (ja na bedenktijd) valt telkens de laptop uit. Moederbord wordt vervangen, dank, maar helaas niet opgelost. Accu blijkt defect, maar moet ik zelf aanschaffen. Wat is dit voor service. Ik verwacht een andere laptop tegen dezelfde prijs. Mag ook iets lagere prijs zijn, aangezien reparatiekosten voor hun zijn geweest, maar totaal geen oplossing in deze. Helaas verkeerde stap geweest voor 450EUR.

Beste uw verhaal klopt niet helemaal, u geeft aan NA 2-3 weken buiten uw bedenktijd enkel is dit zoals u zelf ook weet na 3 MAANDEN buiten uw bedenktijd dat u aangeeft toch liever een ander kleiner model zou willen, dit is natuurlijk niet mogelijk om na 3 maanden om te willen ruilen. Daarnaast is het zo dat wij ten alle tijden onze klanten willen helpen om tot een oplossing te komen zoals u kunt lezen bij de positieve reviews, enkel wanneer u medewerkers gaat bedreigen per mail en ook nog eens met ongepast taalgebruik tot een oplossing wilt komen is het voor ons ook makkelijk om te zeggen sorry, hier gaan wij niet aan mee werken! Het blijft ons ook een raadsel waarom u aangeeft dat wanneer uw accu defect is dat uw aankoop van €450 in eens weg zou zijn? Wellicht een tip om in het vervolg toch respectvol en vriendelijk te zijn want dan zijn mensen veel sneller geneigd om u te helpen.

Vriendelijk en behulpzaam

HP dockingstation gekocht voor mijn zoon en deze werkt prima, in nieuwstaat. Vriendelijk en zeer snel antwoord op email zeker een aanrader!

Goede Service

Goede service, net een week een laptop in gebruik en zeker waar voor m’n geld! ik had Problemen met de zending, direct opgelost met 2e zending die effectief de volgende dag is ontvangen.

Betrouwbaar!

Het blijft spannend... een refurbished laptop kopen online. Is het te vertrouwen, is de kwaliteit goed, koop ik wat er werd beloofd? Mijn ervaring met Laptopplanet is positief. Keurig verpakt, nette laptop en je krijgt wat er wordt beloofd. Ik had problemen met het verbinden met de wifi, en hoewel dat aan mij lag en niet aan de laptop werd ik keurig te woord gestaan en geholpen. Kortom; aan te bevelen wat mij betreft!

Perfecte communicatie.

Levering was snel en kon via tracker gevolgd worden. Product voldoet aan de verwachtingen.

Snelle en nette verzending.

Snelle en nette verzending. Hele duidelijke uitleg hoe op te starten. Prima in orde! Kleine tip, misschien handig om bij de product omschrijving/specificaties de staat van de accu te vermelden.

Goede ervaring

Betrouwbare & uitstekende klantenservice

Slechte service

na aankoop bleek de laptop zwaar beschadigd te zijn. Onbereikbaar via telefoon en mail. Na 3 dagen bellen eindelijk iemand gesproken en wilden 30 euro korting geven. Nee wij wilden geld terug. Overeengekomen dat we de laptop terug zouden sturen. Terug gestuurd aangetekend, maar nooit reactie gehad daarop. Na 2 weken eindelijk het geld terug, blijkt dat ze 30 euro minder hebben terug gestort. Gebeld en natuurlijk geen reactie. NIET KOPEN BIJ LAPTOPPLANET.

HP laptop

Tevreden en verbaasd over levering en kwaliteit bijna als nieuw!

Snel en vriendelijk!

top service en een goed laptop

Klantgericht en super goed geholpen.!

Bijna als nieuw!

Snel laptop en echt netjes!!

thuiswerk systeem dock

Via mijn buurman terecht gekomen bij laptop planet. Voor net 25 euro kon ik een thuis werk dock aanschaffen. Op google gezocht en die komen niet eens in de buurt van dit prijs. Docking werkt prima, ik heb 2 monitor schermen aangesloten en mijn toetsenbord muis en printer. Ook laad mijn laptop op. Fantastische oplossing voor een klein prijs!!!

Very kind sales department!

We bought a laptop for home study and recieved an very fast and clean laptop. Before we placed the order from laptop planet we had contact with this company and the sales department is very kind and had some good idea's regarding model and type of the laptop. This is my new spot for purchasing any kind of IT related hardware. Thank you again guys!

mooi laptop voor weinig!

laptop voor online les volgen

Voor mijn kinderen 2x HP 840 laptop besteld en direct ontvangen. Klantenservice erg vriendelijk en snel met antwoorden. Van aankoop tot ontvangst ben ik zeer tevreden met Laptopplanet.

HP laptop erg blij

voor mijn dochter een hp laptop actie model gekocht erg blij met aankoop en advies, vriendelijk personeel!

Trasmolenlaan 12 3447GZ Woerden