Netjes op tijd!

Met alle ontwikkelingen toch netjes op tijd geleverd en altijd snel antwoord op email, top zaak!

Heel blij met mijn aanwinst!

een fantastisch product wat ver boven mijn verwachtingen lag, scherm is op en top, kleine slijtage plekken aan de zijkant (maar dat is normaal met een refurbished) snelle nette levering en direct out of the box werken, ik ben zeer tevreden en zal zeker nog is een computer bestellen hier, de prijs voor een i5 laptop bijna als nieuw!

Laptopplanet is TOP!

Gewoon uitstekend. Goede telefonisch hulp bij het kiezen van het product. Per e-mail een antwoord gekregen. Bij aflevering ontbrak het netsnoer. Daarover zond ik een e-mail. Het netsnoer werd direct nagezonden zodat ik het de volgende dag ontving. Prima!

Zeer vriendelijk

Ervaring was goed. Een aantal voorkeuren per e-mail gestuurd betreft bestelling en dit is keurig uitgevoerd. Bestelling was ook snel uitgeleverd. Top service van laptopplanet!

Keurig

Enorm klantgericht en vriendelijk, doen echt moeite om zaken voor elkaar te krijgen. Van mij steekt deze webwinkels met kop en schouder boven de rest! Een super aanrader!

Je krijgt snel wat je hebt besteld, wat wil je nog meer?

Bedankt laptopplanet!! Erg blij met service en aankoop. Ik zal mijn familie en vrienden naar jullie sturen.

Bijna als nieuw laptop!

Zeer goede kwaliteitt, snelle levering...uitstekend!!!

Zeer tevreden.

Goede en vakkundige mensen met gevoel voor klantenservice

Super tevreden.Het werkt perfect.Snelle service.Ik heb een hp laptop gekocht en deze lijkt absoluut nieuw!

Klantenservice fantastisch!

Laptop op maat laten maken voor video bewerking. Binnen 3 dagen ontvangen, precies als besteld. Advies aan de lijn was erg duidelijk en eindproduct is geweldig. Ik raad dit clubje van harte aan! Alleen jammer dat er geen zondag bezorging kon plaats vinden, anders was mijn cijfer een 10!

HP840 G1 Refurbished

Laptop goed ingepakt en zeer netjes met minimale sporen. Tevreden over klantenservice en bezorgdienst. Geen minpunten zo ver.

In deze lastige periode, mijn bestelling gewoon de volgende dag ontvangen!!

volgende dag inderdaad ontvangen en laptop keurig netjes.

handig voor thuiswerkers!

laptop met docking station ontvangen erg blij! meerdere schermen aansluiten en extra usb poorten erg handig. Zeker een aanrader prijs kwaliteit verhouding is perfect!

mooi laptop en goedkoop

mooi laptop en goedkoop

Erg goed

blij met service en aankoop!

Vast adres geworden

Ik zal voortaan zeker EERST bij laptopplanet kijken alvorens een aankoop te doen. Scherpe prijzen en 1 jaar garantie en buitengewoon vriendelijk personeel. Receptie ook erg aardig.

Aankoop en levering perfect

Mooi website vriendelijke mensen om advies te vragen en geduldig uitgelegd waarom ik een Zboek nodig zou hebben. Erg blij met mijn aankoop.

Reparatie netjes uitgevoerd, laptop is een stuk sneller. Oude onderdelen ook meegekregen erg fijn.

Thuiswerk systeem

Zeer vriendelijk personeel, receptie erg behulpzaam! Mijn pakket was netjes ingepakt en helemaal gebruiksklaar. Erg fijn om met 2 schermen te kunnen werken.

15 inch notebook HP ProBook 650

Mijn HP650 binnen gekregen, als beloofd volgende dag binnen. Laptop ziet er keurig uit, 8 GB ram en een SSD zeer snelle opstart tijd. Online veel goed gelezen om over te stappen naar een SSD en dit klopt zeker, het is een verademing om te zien hoe snel een laptop kan opstarten en opdracht verwerken. LAPTOPPLANET GA ZO DOOR!

HP Ultra Slim Docking

Dik tevreden, vriendelijk personeel.

Fantastisch werken met meerdere schermen!

Dockingstation van HP besteld, volgende dag geleverd! Fantastisch om met meerdere schermen te werken. Product als nieuw.

HP 650

Tevreden, levering keurig op tijd en laptop in zeer nette staat. Voor mij een aanrader!

Fijn bedrijf, vriendelijke mensen.

Op 9-3-2020 zijn er 2 HP ultra slim dockingstations geleverd. In nieuwstaat voor maar € 22,50 per stuk. Daar wordt een mens toch even vrolijk van. Zo kan het ook. Bedankt voor de goede verzorging van de bestelling.

Trasmolenlaan 12

3447GZ Woerden