Duidelijke website en vlotte levering

super snel geleverd!

keurig op tijd binnen kan de concurent een puntje aanzuigen zelf bestelling op moeten halen in Purmerend !!

mooi ontwerp en goede communicatie

Alles verliep snel en fijne communicatie. Ik kan jullie aan iedereen aanbevelen.

Vlotte levering en aflevering transport prima Product lijkt prima, al had ik verwacht dat her glas van de flesjes iets dikker zou zijn.

Prima. Alleen zat er 1 kapotte fles in geen scherven in de doos dus de fles is er kapot in gelegd.

Perfecte service

Hele snelle en keurig nette levering, prima product!

tevreden klant

Mooie wekpotten voor een mooie prijs.

Snel geleverd.

Snel geleverd en volgens afspraak, top!!

Telefonisch contact gehad over de kleur van de deksel, toch altijd even spannend als je dan de doos openmaakt... maar ja hoor, zwarte deksels, blij mee!

Alles zoals ik het wil

Super tevreden. Betrouwbare service!

Makkelijk, snel en duidelijk

Het was zeer makkelijk om een bestelling te doen, vlotte communicatie en makkelijk opgehaald

Heel tevreden

Snelle levering , vriendelijk aan de telefoon en geen vraag was te veel om te beantwoorden . De levering was erg vroeg de volgende dag , ik was net even boodschappen doen . De chauffeur nam telefonisch contact met me op en beloofde even te wachten . Vijf minuten later in ontvangst kunnen nemen ! Pluim daarvoor! Misschien wel makkelijk als je kunt volgen wanneer het geleverd wordt ?

Snel en goed service

Snelle service, goede kwaliteit

Als kleine afnemer kan ik glaswerk per doos bestellen en dat vind ik top. Ik rijd naar Tilburg om mijn bestelling op te halen, die voor mij in de auto gezet word. Service!

makkelijk bestellen, snel geleverd

makkelijk bestellen, snel geleverd

Vlotte levering

duurde lang, maar waarschijnlijk door feestdagen

Het bestelproces verliep soepel, alleen duurde de levering vrij lang, dat had ik niet verwacht en was ook niet gecommuniceerd. wellicht zal het de volgende keer sneller gaan omdat er geen feestdagen tussen zitten. bezorging door claassen was prima.

snelle service

Ik ben zeer tevreden over de snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling.

ik werd super vlot en vriendelijk geholpen

fijne medewerker. was super vriendelijk en vlot. ik hoefde niet te wachten, was zo weer weg

Top bedrijf

Last minute een bestelling gedaan en werd super geholpen

Fijn assortiment, scherpe prijzen. Site werkt goed, de levering is snel.

Betrouwbaar bedrijf en goede producten, wel duur

Betrouwbaar bedrijf: ik kan opbellen met diverse vragen, ze zijn altijd bereikbaar en leveren conform ze aangeven. Producten zijn altijd goed, de prijs is wel hoog.

snelle, correcte service

snelle, correcte service

Over Catalonieglas.nl

Van het verpakken van glas naar glasverpakkingen om je product te beschermen. Catalonië Glasverpakkingen is eind 19e eeuw opgericht als 'stroohulzenfabriek'. Glazen flessen werden vroeger namelijk verpakt in hulzen van stro. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke groothandel gespecialiseerd in alle soorten glazen potten en flessen; van eenvoudige weckpot tot luxueuze glasverpakkingen van cosmetisch flint glas voor distilleerders.