Catalonieglas levert kwaliteit in product en dienst.

Catalonieglas levert in zijn producten en in zijn diensten kwaliteit. Het is heel prettig om te weten dat je altijd iemand kan bellen én ook altijd iemand aan de telefoon krijgt. Dat klinkt heel logisch, maar dat is het niet. Financieel zijn er wellicht goedkopere producten te verkrijgen, maar met deze voorkom je foutieve aankoop en heel veel ellende. Klasse! Ze denken ook met je mee.

Glashelder in orde

Ze maken er geen potje van bij Catalonieglas. Deksels goeie service hoor. Stond gewoon allemaal netjes klaar en geen krasje te bekennen.

Top en snelle levering

bedankt voor de snelle levering .Blijf zo verder doen

Very good service and products!

Very good

Supersnelle levering

1ste keer dat ik bestelde en is een toppertje een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar , love it

Snel contact met customer service, antwoord op mijn vraag en snelle levering. Dank jullie wel!

uitstekend

altijd goed geholpen.

Goede en snelle service

Snelle levering, goed advies

gewoon heel goed

altijd staat alles netjes op tijd klaar en je wordt fijn en vriendelijk geholpen.

Correcte snelle levering

Correcte snelle levering en mooie producten

Telefonisch onthaal prima geholpen , steeds vriendelijk , vlotte afhandeling van afhaling tevreden klant uit turnhout

eenvoudig te bestellen,vlot bezorgd.

zie boven

alles is goed van bestellen tot levering

altijd super nette snelle levering, goed verpakt, netjes en altijd nette bezorgdienst

Super netjes en goede kwaliteit.

We hadden gekozen voor de afhaal optie, we moesten toch die kant op voor andere zaken. Netjes geholpen, bestelling stond klaar. Glazen potten en deksels zijn van super kwaliteit. Heel tevreden met de oplage waarin we konden bestellen en ook de factuur netjes via mail.

Altijd volgens afspraak en goede kwaliteit.

Zeer betrouwbare partner in glaswerk en in de buurt, zodat ik het zelf op kan halen. Werkt al jaren perfect.

Aankop van potjes

De kost van de levering is te duur.

Gewoon goed

Goede kwaliteit voor een goede prijs Vriendelijk Personeel en fijn dat je zelf kan afhalen

niet meedenken met klant

deksels besteld voor HAK potjes -> staat bij artikel. Blijken deze totaal niet te passen, geen retour mogelijk geen alternatief bieden. Ja..... kan een pallet potjes afnemen. Ik had 20 deksels besteld, wat moet ik met een hele pallet glazen potjes. Tel. heel bod en per mail betere uitleg gegeven door mij incl. foto's antwoord beschamend.

Zoals altijd prima geregeld en heel erg vriendelijk geholpen.

Concurrerende prijzen. Via prima website besteld en betaald, afhaalafspraak gemaakt via telefoon, bestelling stond klaar op de afgesproken tijd: klaar. Wrijvingsloze afwikkeling! Chapeau.

Prima services

Ik heb precies en op tijd ontvangen wat ik heb besteld. De producten waren goed verpakt. Als particuliere besteller vond ik, in verhouding van wat ik bestelde, de leveringskosten wat hoog. Maar dat heb ik voor lief genomen omdat ik bij niemand anders literflessen met plastic dop kon vinden. Ik was blij dat ik deze bij Catalonieglas wel kon vinden.

Snelle afhandeling...erg tevreden over besteld glaswerk

Glas besteld & afgehaald in Tilburg. Mooi glaswerk

Duidelijke website en vlotte levering

super snel geleverd!

keurig op tijd binnen kan de concurent een puntje aanzuigen zelf bestelling op moeten halen in Purmerend !!

Over Catalonieglas.nl

Van het verpakken van glas naar glasverpakkingen om je product te beschermen. Catalonië Glasverpakkingen is eind 19e eeuw opgericht als 'stroohulzenfabriek'. Glazen flessen werden vroeger namelijk verpakt in hulzen van stro. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke groothandel gespecialiseerd in alle soorten glazen potten en flessen; van eenvoudige weckpot tot luxueuze glasverpakkingen van cosmetisch flint glas voor distilleerders.