Persoonlijk contact, goede service, goed product

Snelle reactie en fijn geholpen

Ik wist niet precies wat ik nodig had, proefexemplaar werd gestuurd en fijn contact erover.

Prima service, goede kwaliteit glaswerk voor een scherpe prijs

Prima service, goede kwaliteit glaswerk voor een scherpe prijs

Altijd correct

Altijd.correct

Duidelijke website, goeie communicatie

slechte communicatie betreft levering

De website geeft aan voor 16 uur besteld zelfde dag verzonden , dat doet een snelle levering verwachten. In werkelijkheid wordt het de volgende werkdag verzonden en krijg je een bericht. Levering binnen 1-4 werkdagen. Transportkosten zijn hoog ruim euro 40 en de service is slecht. Is niet meer van deze tijd.

Verzendkosten zijn het (nog) waard!!!

Ik weet welke producten ik nodig heb en ben helemaal niet blij met de hoge verzendkosten... maar ze zijn het waard. (Maar aub niet hoger worden.) Alles verloopt vlot van bestellen tot leveren. En zelf mijn partner; die de levering steeds aanneemt, zegt dat de bezorgers zó vriendelijk zijn... een unicum tegenwoordig!

Vriendelijk en professionele partij

Makkelijk bestellen en prima glas producten.

Prijskwaliteit en verzenddienst dik in orde!

Dit is het 3e bedrijf waar ik bestel en het 1ste dat correct en vlot levert. Tot nu toe blijkt goedkoop miskoop; in mijn ervaring met glasverpakkingsbedrijven. Hier betaal ik net iets meer. Maar de bokalen komen zonder bubble wrap in uitstekende conditie aan. Een dikke pluim voor de persoon die de levering deed. Ook de communicatie per mail verloopt vlot... waarvoor mijn dank!

kwalitatief materiaal, correct, duidelijk en snel.

Heldere en gebruiksvriendelijke website. snelle en correcte verwerking van de bestelling. kwalitatief materiaal. Heel tevreden...

Vriendelijk personeel en keurige levering

Heel vriendelijk en professioneel!

Blij dat ik op dit bedrijf gewezen ben

Door een relatie werd ik op dit bedrijf gewezen. Wat een assortiment en wat een vriendelijke en toegankelijke afhandeling van mijn bestelling. Zeer aangename ervaring

Netjes en snel

Altijd fijn dat je ook met kleine hobbymatige bestellingen terecht kan. Ieder jaar opnieuw maken wij de snoeppotten voor de geslaagden van een middrlbaar onderwijs met de vaso potten. We zijn enorm tevreden dat bestellen en verzenden zo vlot gaat.

Helemaal niets mis mee.

te woord gestaan en verder geholpen door een vriendelijke vakkundige man ( Rob) die mij naar volle tevredenheid antwoord heeft gegeven op al mijn vragen.

Blij met de producten en de service

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen gehad met Catalonië glas. Bestelproces en afhandeling lopen soepel en de producten werken goed :)

IK WORDT ER ALTIJD GOED GEHOLPEN, EN GOEDE FLESSEN!

Alles staat altijd op tijd klaar. Goede kwaliteit en goede service. De mensen zijn er erg vriendelijk.

Snel volledig overzicht bij bestelling in de kosten.

Ook een zeer snelle levering van goederen binnen drie dagen na bestelling. Alles netjes verpakt en voor de deur afgeleverd.

Perfect gedaan

Na telefonisch contact, via internet besteld en zelf afgehaald. Alles ging moeiteloos.

goede keuze snel netjes afgeleverd

goede prijs en snel geleverd alles top gegaan :):)

Super!.

Erg tevreden met de glazen potten. Goede kwaliteit en goede service!.

Klantvriendelijke en snel

Ik was van te voren langs gegaan voor monsters. Zeer vriendelijk geholpen. Bestelling ging snel.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Mooie kwaliteit en snelle levering

Nog te vroeg

Ik kan momenteel nog geen beoordeling geven. Ik wacht nog op bevestiging van vertek van produkten en heb ze dus nog niet ontvangen. Jullie moment van evaluatie is toch wat misplaatst.

Over Catalonieglas.nl

Van het verpakken van glas naar glasverpakkingen om je product te beschermen. Catalonië Glasverpakkingen is eind 19e eeuw opgericht als 'stroohulzenfabriek'. Glazen flessen werden vroeger namelijk verpakt in hulzen van stro. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke groothandel gespecialiseerd in alle soorten glazen potten en flessen; van eenvoudige weckpot tot luxueuze glasverpakkingen van cosmetisch flint glas voor distilleerders.