Zeer snelle levering

had de bestelling snel nodig voor een paasbrunch. Contact opgenomen hierover en een dag later had ik het al binnen. Super!

Zeer klantvriendelijk. Bij verzending waren er een aantal flessen kapot gegaan. Gemaild en er werd gelijk een nieuwe doos flessen gestuurd, super service!

Super product en service

Cataloniƫ helpt met je mee en levert erg goede service. Daarnaast zijn de producten van erg goede kwaliteit, tegen een onwijs goede prijs. Erg tevreden.

SuperšŸ‘šŸ¾Top

Overzichtelijke website en deskundige adviezen

Goede adviezen van Dhr van Spaendonk,en zijn collega's Ook nadat ik mijn bestelling geplaatst had, al vlug kreeg ik op mijn 2E emailadres een bestel bevestiging omdat mijn hoofdaccount uitgevallen was. Inmiddels heb ik mijn bestelde glaswerk ontvangen, prima verzorgd en getransporteerd door een gespecialiseerd transporteur. Mocht ik in de toekomst meer producten van glas nodig hebben, weet ik bij wie ik moet zijn, Catalonie glas Tilburg!

super

snel besteld, en snel opgehaald .

Snelle goede levering

Snelle correcte levering

Leveringen altijd op tijd, fijn contact met het bedrijf en goede producten!

Fraaie ambachtelijke verpakking, klantvriendelijke houding, snel

We hadden glazen weckpotjes nodig voor een actie. Snel online besteld, adequate ondersteuning van het kantoor waar dat nodig was. Marktconforme prijzen, alleen de transportkorsten zijn in verhouding vrij hoog. Begrijpelijk met glas, maar toch. Helaas is Tilburg voor ons te ver, anders zou ik ze zelf ophalen. Schoon en intact afgeleverd, iets later dan afgesproken.

Snelle levering en nette prijs

Ik was op zoek naar kleine potjes met deksel, voor een nette prijs. Deze heb ik snel gevonden bij Catalonieglas.

Super snel en netjes geregeld allemaal!

Zie onderwerp

Bestelling komt heel snel en is super mooi, bedankt!

Gewoon prima!

Leuk dat het mogelijk is om zelf je bestelling op te halen!

Over Catalonieglas.nl

Van het verpakken van glas naar glasverpakkingen om je product te beschermen. Cataloniƫ Glasverpakkingen is eind 19e eeuw opgericht als 'stroohulzenfabriek'. Glazen flessen werden vroeger namelijk verpakt in hulzen van stro. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke groothandel gespecialiseerd in alle soorten glazen potten en flessen; van eenvoudige weckpot tot luxueuze glasverpakkingen van cosmetisch flint glas voor distilleerders.