Mooie kwaliteit en snelle levering

Mooie kwaliteit en snelle levering

Nog te vroeg

Ik kan momenteel nog geen beoordeling geven. Ik wacht nog op bevestiging van vertek van produkten en heb ze dus nog niet ontvangen. Jullie moment van evaluatie is toch wat misplaatst.

Product oké en snelle levering

Na een telefoontje was aangegeven dat het product op voorraad was. De noodzaak voor mij was dat het snel geleverd kom worden. De afspraak zijn ze nagekomen en het product is goed

super goede service

Ik wordt altijd meteen en super goed geholpen. Alleen jammer dat nu alles duurder is geworden, maar dat is overal zo nu in deze tijd.

Super snel en goed afgeleverd

Super snel en goed afgeleverd

De bestelling staat de volgende dag klaar,fijne service,en geen wachttijd.

Uitstekende begeleiding

Goed vindbaar op het internet. Telefonisch contact gehad. Goede uitleg, en afspraak nagekomen. Prompt geleverd.

Snel en netjes

Makkelijke website en snel geleverd.

prima bedrijf

Ik ben al een aantal jaren klant en heb nog nooit een probleem gehad. Altijd indien nodig goed advies. De site is heel toegankelijk en gemakkelijk om producten te bestellen. De aflevering is ook prima. Hortom zeer tevreden over het bedrijf.

Catalonieglas levert kwaliteit in product en dienst.

Catalonieglas levert in zijn producten en in zijn diensten kwaliteit. Het is heel prettig om te weten dat je altijd iemand kan bellen én ook altijd iemand aan de telefoon krijgt. Dat klinkt heel logisch, maar dat is het niet. Financieel zijn er wellicht goedkopere producten te verkrijgen, maar met deze voorkom je foutieve aankoop en heel veel ellende. Klasse! Ze denken ook met je mee.

Glashelder in orde

Ze maken er geen potje van bij Catalonieglas. Deksels goeie service hoor. Stond gewoon allemaal netjes klaar en geen krasje te bekennen.

Top en snelle levering

bedankt voor de snelle levering .Blijf zo verder doen

Very good service and products!

Very good

Supersnelle levering

1ste keer dat ik bestelde en is een toppertje een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar , love it

Snel contact met customer service, antwoord op mijn vraag en snelle levering. Dank jullie wel!

uitstekend

altijd goed geholpen.

Goede en snelle service

Snelle levering, goed advies

gewoon heel goed

altijd staat alles netjes op tijd klaar en je wordt fijn en vriendelijk geholpen.

Correcte snelle levering

Correcte snelle levering en mooie producten

Telefonisch onthaal prima geholpen , steeds vriendelijk , vlotte afhandeling van afhaling tevreden klant uit turnhout

eenvoudig te bestellen,vlot bezorgd.

zie boven

alles is goed van bestellen tot levering

altijd super nette snelle levering, goed verpakt, netjes en altijd nette bezorgdienst

Super netjes en goede kwaliteit.

We hadden gekozen voor de afhaal optie, we moesten toch die kant op voor andere zaken. Netjes geholpen, bestelling stond klaar. Glazen potten en deksels zijn van super kwaliteit. Heel tevreden met de oplage waarin we konden bestellen en ook de factuur netjes via mail.

Over Catalonieglas.nl

Van het verpakken van glas naar glasverpakkingen om je product te beschermen. Catalonië Glasverpakkingen is eind 19e eeuw opgericht als 'stroohulzenfabriek'. Glazen flessen werden vroeger namelijk verpakt in hulzen van stro. In de loop der jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke groothandel gespecialiseerd in alle soorten glazen potten en flessen; van eenvoudige weckpot tot luxueuze glasverpakkingen van cosmetisch flint glas voor distilleerders.