Ik hoop dat Yarinde een bloeiend bedrijf wordt

Sylvia van Yarinde heeft voor ons een prachtig borderplan getekend. Uitstekende samenwerking, goed meegedacht en prachtig uitgewerkt. De bestelling liep door externe factoren wat vertraging op. En zoals altijd zul je dan zien dat de wet van Murphy gaat gelden. Doordat Yarinde de systeem software aan het upgraden was. Werden sommige planten niet of foutief geleverd. Op zich niet zo erg. Want door een goede communicatie met Rijno Luppes zijn we samen op zoek gegaan naar een oplossing. De juiste insteek om naar de oplossing te kijken. Hier zijn wij prima uitgekomen. Vandaag hebben wij alles aangeplant. En het resultaat is werkelijk verbluffend mooi. Deze border zal op verschillende momenten van het jaar bloeien. Er is gekozen voor kalme kleuren voor een rustige en mediterrane sfeer. De planten bloeien op verschilde momenten. De meeste planten zijn in groepjes geplaatst zodat ze wat meer opvallen in de border. De agapanthus staat wat meer verspreid. Deze weeft de planten wat aan elkaar. De grassen bloeien in de zomer en geven in de winter ook een mooi beeld. Deze zijn het jaar rond een eye-cather voor uw tuin. Wij zijn super tevreden met het resultaat. Precies wat we in gedachten hadden, maar zelf niet konden bedenken

buitenplanten.n is yarinde geworden

De tuinplantenshop buitenplanten.nl is onlangs overgenomen door branchegenoot Yarinde.nl Mijn lopende orders is keurig door het team van Yarinde opgepakt en bezorgd.

Bijen en vlinder pakket

Fantastisch pakket, eerste jaar al enorm van genoten. De levering hebben wij voorjaar 2021 ontvangen. Door enorme drukte in die periode ( omdat iedereen in de tuin bezig was tijdens Corona ) was de levering niet direct compleet. Later netjes nageleverd. Ook de uitval van een aantal planten later netjes opgelost ). Ga zo door!

Geweldig! Prima kwaliteit en marktconforme prijzen.

700 bodembedekkers besteld, snel geleverd (de concurrent had er drie weken meer voor nodig dus die hadden afbesteld). De kwaliteit was bovenverwachting goed!

Groot assortiment, goede kwaliteit/prijs verhouding

Drie weken gelden hebben we een grote bestelling met vaste planten opgehaald. De keuze om bij Trudy te bestellen heb ik gemaakt omdat zij heel veel verschillende soorten planten aanbiedt direct bij de kweker vandaan. Toch een beetje spannend om online planten te bestellen, maar ik kan iedereen aanraden om bij buitenplanten.nl te bestellen. Wij hebben de planten direct dezelfde middag in de tuin gezet. Nu na drie weken komen sommige planten in bloei en zijn de meeste planten al flink gegroeid. We kijken uitbaat volgend voorjaar en zijn enorm benieuwd hoe de plantjes de winter doorkomen.

Teleurgesteld

We adden twee borderpakketten besteld, maar de levering duurde best lang. Daar konden we wel begrip voor opbrengen, omdat het seizoensproducten betreft. Een aantal planten was niet leverbaar, dus er werd al aangegeven dat we vervangende planten zouden ontvangen. Je verwacht dan echter wel dat je écht een kwalitatief gelijke plant ontvangt. Een Elfenbloem vervangen door een Campanula is in mijn ogen geen soortgelijke vervanging. De witte lavendel heeft het ook niet gered, ging vrij snel dood na aanplanten. Ook wordt er niet meer gereageerd op vragen via Facebook of het borderpakket juist is aangelegd. Jammer.

Een volle tien!

Vraag: Waar herken je een goede webshop aan? Antwoord: Vooral aan hoe men omgaat als er een probleem met een bestelling is. Op alle bestellingen gaat er vast wel eens wat mis. Dat gebeurde helaas bij ons. Kan nu eenmaal gebeuren. Nadat er contact gezocht was met het buitenplanten-team werd er resoluut een geweldige oplossing overeengekomen. Deze mate van service oversteeg zelfs onze verwachtingen. Echt heel super opgelost! We kunnen dan ook niet anders dan een zeer hoog cijfer geven. Jullie hebben het zeer zeker verdiend.

Aanrader!

Onze hele tuin is opnieuw aangelegd en uiteindelijk volgezet met planten van dit bedrijf. We hebben onze wensenlijst aangeleverd en ze gingen voor ons aan de slag. Resultaat: verschillende haagjes, een mooie boom, veel vaste planten. Alles netjes en snel afgeleverd in kratten zodat we ze daarin konden bewaren tot het tijd was om te planten. Goede service ook bij het omruilen van een grote klimplant. Inmiddels zijn we bijna een jaar verder stond de tuin er deze zomer al prachtig bij. We zijn een tevreden klant!

Top !

In het voorjaar onze voortuin gedaan met struiken, borderplanten en een mooi boompje op advies van Buitenplanten.nl Zijn erg netjes en snel geleverd. Zeker een aanrader !

Hele goede service!

Goed geholpen bij het kiezen van de planten. Die vervolgens keurig werden afgeleverd tot in de tuin!

Prachtige planten, snelle en perfecte service!e

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Mooie planten en zeer goede service. Leuk beplantingsplan bij het borderpakket.

Top kwaliteit, top service!

Supersympathiek bedrijfje. Snelle levering, plantjes met zorg verpakt (wel een boel stro ;-), lekker frisse en gezonde plantjes en top klantenservice!

Keurig en netjes

Super kwaliteit

Prima planten, snelle levering

Borderpakket en boom besteld. Bestelling was eenvoudig in te leggen. Binnen enkele dagen geleverd. Planten zien er fris uit.

Leuke frisse plantjes...

Leuke frisse plantjes, ben benieuwd hoe ze uitgroeien

KEURIG!

De benadering is persoonlijk. Ik kreeg goede tips en ben erg tevreden over de levering. De planten werden keurig verpakt en super snel geleverd. Ik ben erg tevreden.

Prettig en persoonlijk contact met goede afhandeling van de bestelling

Zeer prettige club, snel besteld, snelle levering en goede service!

Toptent!!

Toptent!!

Goed geluisterd naar de vraag

Ik was op zoek naar een meerstammige struik in mijn achtertuin. Op advies van Buitenplanten.nl gekozen voor een Fluweelboom. Dit was precies wat wij zochten.. Ook nog siergrassen erbij besteld! Kwaliteit van de planten en de service was top!

Mooi product.

Super op tijd geleverd kwaliteit prijsverhouding prima. Zeer tevreden.

prettige en persoonlijke service

Leuk assortiment planten gekocht, allemaal netjes geleverd!

Goede service en kwaliteit

Snelle levering en service.

Zeer tevreden!

Ik had advies nodig over de planten die ik het beste kon nemen en wat bij elkaar zou passen. Ik kreeg uitgebreid advies en een mooi voorstel voor planten die een mooi geheel zouden vormen. De planten zijn in goede staat geleverd tegen een goede prijs.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hadden wat vragen, netjes telefonisch te woord gestaan. Bestelling netjes bezorgd.

Goede kwaliteit

Mooie taxus geleverd, netjes op tijd volgens afspraak.

Over Yarinde

Buitenplanten.nl, de naam zegt het al, wij leveren planten voor buiten. En met planten bedoelen wij ook heesters, struiken en bomen. Wij hebben een grote collectie aan groen voor in de tuin die wij bij geselecteerde kwekers verzamelen. Uiteraard varieert deze collectie afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden. Wij zijn nog volop bezig om de groene collectie aan te vullen. Uiteraard kunt u het ons vragen wanneer u een bepaalde plant zoekt. Wij helpen u graag!