Hele goede service!

Goed geholpen bij het kiezen van de planten. Die vervolgens keurig werden afgeleverd tot in de tuin!

Prachtige planten, snelle en perfecte service!e

Zeer goede ervaring met dit bedrijf. Mooie planten en zeer goede service. Leuk beplantingsplan bij het borderpakket.

Top kwaliteit, top service!

Supersympathiek bedrijfje. Snelle levering, plantjes met zorg verpakt (wel een boel stro ;-), lekker frisse en gezonde plantjes en top klantenservice!

Keurig en netjes

Super kwaliteit

Prima planten, snelle levering

Borderpakket en boom besteld. Bestelling was eenvoudig in te leggen. Binnen enkele dagen geleverd. Planten zien er fris uit.

Leuke frisse plantjes...

Leuke frisse plantjes, ben benieuwd hoe ze uitgroeien

KEURIG!

De benadering is persoonlijk. Ik kreeg goede tips en ben erg tevreden over de levering. De planten werden keurig verpakt en super snel geleverd. Ik ben erg tevreden.

Prettig en persoonlijk contact met goede afhandeling van de bestelling

Zeer prettige club, snel besteld, snelle levering en goede service!

Toptent!!

Toptent!!

Goed geluisterd naar de vraag

Ik was op zoek naar een meerstammige struik in mijn achtertuin. Op advies van Buitenplanten.nl gekozen voor een Fluweelboom. Dit was precies wat wij zochten.. Ook nog siergrassen erbij besteld! Kwaliteit van de planten en de service was top!

Mooi product.

Super op tijd geleverd kwaliteit prijsverhouding prima. Zeer tevreden.

prettige en persoonlijke service

Leuk assortiment planten gekocht, allemaal netjes geleverd!

Goede service en kwaliteit

Snelle levering en service.

Zeer tevreden!

Ik had advies nodig over de planten die ik het beste kon nemen en wat bij elkaar zou passen. Ik kreeg uitgebreid advies en een mooi voorstel voor planten die een mooi geheel zouden vormen. De planten zijn in goede staat geleverd tegen een goede prijs.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Hadden wat vragen, netjes telefonisch te woord gestaan. Bestelling netjes bezorgd.

Goede kwaliteit

Mooie taxus geleverd, netjes op tijd volgens afspraak.

Over Buitenplanten.nl

Buitenplanten.nl, de naam zegt het al, wij leveren planten voor buiten. En met planten bedoelen wij ook heesters, struiken en bomen. Wij hebben een grote collectie aan groen voor in de tuin die wij bij geselecteerde kwekers verzamelen. Uiteraard varieert deze collectie afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden. Wij zijn nog volop bezig om de groene collectie aan te vullen. Uiteraard kunt u het ons vragen wanneer u een bepaalde plant zoekt. Wij helpen u graag!