Fijne bediening in de winkel. Zonde van de extra kosten.

Jammer, dat ik voor het verkorten € 12,50 per pantalon moest betalen, terwijl dat bij andere winkelketens voor precies dezelfde pantalons niet hoeft. Dit is voor mij een reden om mijn pantalons (kleding) voortaan bij anderen dan Adam Brandstore te kopen.

Terleurgesteld

Ik heb 2 polo shirts gesteld voor mij man. Ze kwamen in ze verschillende dozen binnen. De Adam doos was helemaal kapot. Daar kan Adam zelf niets aan doen. In de andere doos zat het retourlabel. Helaas waren te polo.s te lang en ik heb ze retour gestuurd . In de andere doos met retourlabel. En afgegeven bij DHL. Die kende Adam niet...vervolgens zou ik binnen 30 min op mijn mail die ik bij DHL zelf moest invullen. Helaas heb ik geen mail gekregen van DHL dat ze het pakje in ontvangst genomen heb. Vervolgens 2 x gebeld naar Adam. Vriendelijke vrouwen gesproken ...dat ik maar moest afwachten....had misschien te maken met de verhuizing van Adam....ik ga maar weer bellen....hopelijk wordt het probleem terug storting van de poli.s uiteindelijk opgelost. Anders ben ik de dupe...en bestel niets meer bij hun....jammer.

Geen goede ervaring; slechte administratie

Foutief mailadres opnieuw gebruikt! Wij zijn geen klant bij Adam Brandstore. Graag mijn emailadres verwijderen uit uw systeem!

Wij zijn zeer tevreden over de hulpvaardigheid van uw personeelslid

De dame in de winkel was zeer hulpvaardig, wij kochten veel meer dan dat we van plan waren. Heel hartelijk dank.

Na faillissement sinds sinds kort weer klant.

Professionele en klantvriendelijke service

Op de juiste wijze geholpen en geadviseerd met betrekking tot het vinden van kleding voor een derde persoon welke niet meer in staat is om zelf naar kledingzaak te gaan. Op alle fronten op vriendelijke en goede wijze geholpen en duidelijk het adres waar ik voor deze persoon vaker kleding zal kopen!

Geweldige verkoper!

In Woerden is het een fijne winkel met een super aardige en behulpzame verkoper!

ADAM...moet well met mode mee gaan

Goed bediening, jammer dat de kleding keuze .. wat minder leuk en niet genoeg met mode mee gaan. Bv. Nu is het meer tijd om slim fit hemden te dragen en wat losser te dragen..Keuze voor slim fit hemden is erg weinig.

Retourzending wordt niet verwerkt

De retourzending ligt er al 3 weken. Argument dat er een nieuw magazijn is maar wel de creditcard belasten.

Prettig geholpen

Systeem lag eruit. Mijn bestelling is achteruit gelegd en ik ben later teruggekomen

Goed geholpen

Goed geholpen

Voortreffelijk Assortiment beperkt

Prima service van Thea

goed en vlot geholpen dor uw medewerker

prettig en winkel te hebben in het hart van ons dorp

Zeer vriendelijk en behulpzaam in hellevoetsluis

Komen ook met leuke ideeën samen met dochter

Vakkundig, klantgericht en vlot geholpen

Vakkundig, klantgericht en vlot geholpen

Polo’s van slechte kwaliteit

Heb in juni 2 polo’s gekocht voor ruim €100,-. Na een keer dragen zat er een haal in. Hiermee terug gegaan naar de winkel en kunnen ruilen. Deze heb ik afgelopen week ontvangen. Ondertussen ook de andere polo gedragen en ook hier zit nu een haaltje in. Bij het strijken na het uitpakken van de nieuwe polo bleek dat deze ook al haaltjes heeft. Hiervoor betaal ik geen €100,- en ben dan ook niet tevreden over de kwaliteit. Hiervoor dus weer terug naar ADAM om dit op te gaan lossen. Heel irritant!

Nog geen levering ontvangen

Op moment van schrijven heb ik 2 dagen geleden een bestelling gedaan via de webshop. Deze heb ik nog niet ontvangen. Of dat aan het nieuwe systeem ligt of het nieuwe magazijn, kan ik van huis uit niet beoordelen. Voorlopig geef ik nog het voordeel van de twijfel.

Mooie kleding.

Erg fijn geholpen!

vertrouwd en degelijk

Duidelijke jnfo en goed geholpen

Zoals altijd fijne winkel en vriendelijke mensen

Goede adviezen.

Op een prettige manier geholpen

Prettig winkelen bij Adam, redelijke prijzen goed advies.

Weer goed geholpen in Soest, goed advies en mooie artikelen. Prijs is Oké.

vakkundig advies en vriendelijk

de verkoper was zeer vriendelijk en gaf een goed advies en oprechte mening

Kwaliteit in kleding

Prettige ervaring gehad met eerlijk advies

kwaliteit en klantgericht.

zie hier boven!.