Fijne betrokken medewerker

Prachtige zaak met veel kennis van mode als medewerkers

Je wordt daar super goed geholpen.

Ze nemen de tijd voor je en dan ook nog onder het genot van een heerlijk kopje koffie!

zeer goed

weer even zo goed geholpen als vroeger

Plezierige winkel, goede keuze, goede service

Zomergarderobe aangevuld. Broeken, overhemd, jasje, polo’s. Twee artikelen niet in goede maat aanwezig, werd zonder probleem besteld en binnen enkele dagen nageleverd. Hulp in de winkel heel plezierig en heerlijke koffie

Positief ruime keuze goede service Vriendelijk en behulpzaam medewerker

Prima winkel met mooie kleding

Prima geholpen vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en zeer klantgericht

Hartelijk ontvangen, voortreffelijk geholpen

Goed geholpen

Professioneel

Zeer vriendelijke verkoper die goed mee dacht hij stond alleen op dat moment waren er 3 klanten hij bleef rustig en gaf iedereen aandacht.

fantastische winkel.

Mooi assortiment en héél fijne mensen die je helpen en adviseren. Vriendelijk en nemen de tijd voor je, gewoon prima.

Ik wordt in de winkel op een prettige manier geholpen.

Ik ben correct geholpen. Verkoper besteedde genoeg tijd bij de keuze van de kleding en gaf goed advies

plezierige hulp, goede spullen

Vriendelijk en deskundig geholpen

Zonder meer goed

Aanschaf kleding feest en super geholpen door medewerkster met combineren

Op een prettige manier helpen met kiezen door heel snel juiste maat maar ook stijl in te schatten. Super geholpen.

Ruim assortiment en goede kledingadvies

Vestiging Naaldwijk, Vriendelijk personeel en ruime keus

Fijne zaak

Onze ervaring met de verkoopster Rabia is fantastisch! Wees daar maar zuinig op, zij is echt een goede verkoopster!

Zeer goed en vriendelijk

Goed en vakbekwaam personeel

wordt prettig geholpen zonder opdringerig te worden

Ben zeer goed geholpen door de verkoper. Was zeer servicegericht en deed alles om ervoor te zorgen dat ik zou slagen. Niets was hem te veel. Zelfs het vermaken van de broeken regelde hij op een manier dat ik de volgende dag de vermaakte broeken kon ophalen.

Uitstekend geholpen door medewerker in filiaal Zoetermeer

Prima pasvorm en goede prijs/kwaliteit

Afspraak niet nakomen

Pak besteld voor mijn zoon ivm begrafenis van zijn opa. Ondanks toezegging dat pak er zou zijn, niet geleverd. Tot op heden, drie weken later nog niets. Heb wel al alles betaald inclusief vermaakkosten.

Niet goed

Nog steeds geen geld terug van geretourneerde producten

fijne ervaring.

Vriendelijk en vakkundig personeel.

Kundige en vriendelijke benadering in filiaal Heerhugowaard.