Filters

2

Slecht…info na aankoop…0,00

Aankoop gedaan online…na 20 min nog steeds geen bevestiging vd aankoop. Het geld was snel v m’n rekening…maar de rest vd bijbehorende info was ver te zoeken. Heb 2x gebeld…maar nog steeds geen bevestiging en info of bestelling was opgestuurd was kreeg ik ook niet binnen…SLECHT…!!

  • Aanbevelen? Nee
2

Waardeloos! Geen reactie, geen verzending, geen kortingscode

Geen mail ontvangen met kortingscode en de belofte "nu besteld, morgen in huis" is echt een joke!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Frank, Wat vervelend dat je de kortingscode niet hebt ontvangen. Zou je een mail willen sturen naar info@adambrandstores.nl? Dan zorg ik dat je de kortingscode opnieuw ontvangt. Met vriendelijke groeten, Addy

2

Waardeloos!

Op 28 juni had ik online een bestelling geplaatst. De bestelling is nooit geleverd. Daarop heb ik intussen al diverse emails en telefonisch verzocht om terugbetaling van de niet geleverde order, maar vandaag 26 augustus, 2 maanden verder, heeft de terugbetaling nog steeds niet plaatsgevonden. Het is echt triest hoe de organisatie van Adam Brandstore hiermee omgaat

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Wat vervelend dat je zo lang moet wachten op je order. Zou je je ordernummer kunnen sturen naar info@adambrandstores.nl? Ik zal dan direct zorgen voor de terugbetaling van je order. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Addy

10

Wat ben ik weer goed geholpen.

Altijd een prettige middagje winkelen. Helaas moet ik er nu voor naar Houten. Hoop dat er weer een filiaal in Apeldoorn centrum komt.

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht wacht al ruim een maand op mijn geld

Ik heb begin juni een bestelling geplaatst van de 3 artikelen 2 terug gestuurd. Na 2 weken een e-mail gestuurd waar mijn geld bleef geen reactie. Na 3 weken gebeld zou binnen een week terug geboekt worden. Tot op heden nog steeds niet mijn geld ontvangen. En reageren niet op mijn e-mails. Zou daar dus niet online meer bestellen. Vind het erg dat ik ook nog eens mijn geld kwijt ben.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Wat vervelend dat je een negatieve ervaring met het retoursturen hebt gehad. Zou je je ordernummer kunnen doorsturen naar info@adambrandstores.nl? Dan zal ik zorgen dat het aankoopbedrag direct wordt teruggestort. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Addy

1

Compleet onacceptabel

Meer dan een maand geleden kleding retour van enkele honderden euro's en nog steeds geen geld terug. Elke keer bericht terug dat het binnen 1 a 2 dagen in orde gemaakt wordt. Ken je die grap van morgen gratis bier?

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitmuntend

Ik heb het colberts gisteren voor het eerst aan gehad en kwam tot de ontdekking dat antiediefstal Button nog aan de mouw zit, oeps, foutje bij de kassa. Moet er nog wel af. Mvg Willem Peter de Ruijter

  • Aanbevelen? Ja
4

Fijne bediening in de winkel. Zonde van de extra kosten.

Jammer, dat ik voor het verkorten € 12,50 per pantalon moest betalen, terwijl dat bij andere winkelketens voor precies dezelfde pantalons niet hoeft. Dit is voor mij een reden om mijn pantalons (kleding) voortaan bij anderen dan Adam Brandstore te kopen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Terleurgesteld

Ik heb 2 polo shirts gesteld voor mij man. Ze kwamen in ze verschillende dozen binnen. De Adam doos was helemaal kapot. Daar kan Adam zelf niets aan doen. In de andere doos zat het retourlabel. Helaas waren te polo.s te lang en ik heb ze retour gestuurd . In de andere doos met retourlabel. En afgegeven bij DHL. Die kende Adam niet...vervolgens zou ik binnen 30 min op mijn mail die ik bij DHL zelf moest invullen. Helaas heb ik geen mail gekregen van DHL dat ze het pakje in ontvangst genomen heb. Vervolgens 2 x gebeld naar Adam. Vriendelijke vrouwen gesproken ...dat ik maar moest afwachten....had misschien te maken met de verhuizing van Adam....ik ga maar weer bellen....hopelijk wordt het probleem terug storting van de poli.s uiteindelijk opgelost. Anders ben ik de dupe...en bestel niets meer bij hun....jammer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Astrid, Wat vervelend dat je deze ervaring met bestellen bij Adam Brandstore hebt gehad. Zou je een mail willen sturen met je ordernummer (info@adambrandstores.nl). Dan ga ik direct kijken waar de retour is en zorg ik dat het aankoopbedrag wordt teruggestort. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Addy

1

Geen goede ervaring; slechte administratie

Foutief mailadres opnieuw gebruikt! Wij zijn geen klant bij Adam Brandstore. Graag mijn emailadres verwijderen uit uw systeem!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Frans, Ik heb je mailadres direct verwijderd uit ons systeem. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Addy

8

Wij zijn zeer tevreden over de hulpvaardigheid van uw personeelslid

De dame in de winkel was zeer hulpvaardig, wij kochten veel meer dan dat we van plan waren. Heel hartelijk dank.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Na faillissement sinds sinds kort weer klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professionele en klantvriendelijke service

Op de juiste wijze geholpen en geadviseerd met betrekking tot het vinden van kleding voor een derde persoon welke niet meer in staat is om zelf naar kledingzaak te gaan. Op alle fronten op vriendelijke en goede wijze geholpen en duidelijk het adres waar ik voor deze persoon vaker kleding zal kopen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldige verkoper!

In Woerden is het een fijne winkel met een super aardige en behulpzame verkoper!

  • Aanbevelen? Ja
4

ADAM...moet well met mode mee gaan

Goed bediening, jammer dat de kleding keuze .. wat minder leuk en niet genoeg met mode mee gaan. Bv. Nu is het meer tijd om slim fit hemden te dragen en wat losser te dragen..Keuze voor slim fit hemden is erg weinig.

  • Aanbevelen? Ja
1

Retourzending wordt niet verwerkt

De retourzending ligt er al 3 weken. Argument dat er een nieuw magazijn is maar wel de creditcard belasten.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Mark, Graag ontvang ik je ordernummer via de mail (info@adambrandstores.nl). Ik zal dan direct zorgen dat het aankoopbedrag wordt teruggestort. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Addy

10

Prettig geholpen

Systeem lag eruit. Mijn bestelling is achteruit gelegd en ik ben later teruggekomen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Voortreffelijk Assortiment beperkt

Prima service van Thea

  • Aanbevelen? Ja
7

goed en vlot geholpen dor uw medewerker

prettig en winkel te hebben in het hart van ons dorp

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer vriendelijk en behulpzaam in hellevoetsluis

Komen ook met leuke ideeën samen met dochter

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig, klantgericht en vlot geholpen

Vakkundig, klantgericht en vlot geholpen

  • Aanbevelen? Ja
2

Polo’s van slechte kwaliteit

Heb in juni 2 polo’s gekocht voor ruim €100,-. Na een keer dragen zat er een haal in. Hiermee terug gegaan naar de winkel en kunnen ruilen. Deze heb ik afgelopen week ontvangen. Ondertussen ook de andere polo gedragen en ook hier zit nu een haaltje in. Bij het strijken na het uitpakken van de nieuwe polo bleek dat deze ook al haaltjes heeft. Hiervoor betaal ik geen €100,- en ben dan ook niet tevreden over de kwaliteit. Hiervoor dus weer terug naar ADAM om dit op te gaan lossen. Heel irritant!

  • Aanbevelen? Nee
5

Nog geen levering ontvangen

Op moment van schrijven heb ik 2 dagen geleden een bestelling gedaan via de webshop. Deze heb ik nog niet ontvangen. Of dat aan het nieuwe systeem ligt of het nieuwe magazijn, kan ik van huis uit niet beoordelen. Voorlopig geef ik nog het voordeel van de twijfel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kleding.

Erg fijn geholpen!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd