Gaat heel goed met alles met kwaliteit en medewerkers

Top zaak en personeel!

Zoals ik al zei top personeel!

De Adam Brandstore aan de Deventerstraat in Apeldoorn is top!

De Adam Brandstore aan de Deventerstraat in Apeldoorn heeft mooie kleding en ik word er altijd uitstekend en zeer enthousiast geholpen. Ik ga er met plezier heen en kom er altijd vrolijk vandaan. Wat een fijne ontspannen sfeer met aandacht voor de klant! Hartelijk dank!

Een pluim voor de verkoper

Ik ben netjes geholpen, de verkoper was behulpzaam en attent.

Veel keus, prima kwaliteit, deskundig en vriendelijk personeel. Kortom geen winkel om langs te lopen maar om naar binnen te gaan!

Perfect geslaagd.

Het was een zeer aangename verrassing dat de vestiging in Apeldoorn weer open is met de vertrouwde gezichten achter de toonbank.

Het is fijn om te winkelen goed advies . Verkopers weten wat je wilt als je een vaste klant bent .

Altijd leuk ontvangen.

Ik ging voor een mooie Jeans, ik ben goed geholpen, goed advies en met een goed gevoel naar huis.

vriendelijk en behulpzaam

Had een blouse en een stropdas gekocht. een week later teruggegaan om mijn stropdas te laten knopen. Bij mij lukte het niet. Gaven het advies geen dubbele maar een enkele strop te maken. Verkoper heeft het met advies en een glimlach voor mij gedaan.

Prettig en voorkomend

Goed geholpen, veel keuze in maten en modellen

Fijne ervaring

Ik koop vaker daar kleding en het is altijd fijn om daar te zijn. Goed geholpen vriendelijke vrouw.

Geen problemen ondervonden

Goede service.

Redelijk

Bij binnenkomst werden wij niet aangesproken of bekeken. Het was niet druk maar een ‘goedemiddag’ kan er toch altijd wel even vanaf. De meneer liep met een folder te zwaaien met de acties maar wist niet wat hij aan het doen was. Slecht advies qua broekenlengte. De winkeldame pakte het erna wel perfect op, zij wist ons na 4 broeken zelf uitgezocht te hebben, ons alsnog een overhemd, trui en colbert te verkopen.

Perfect geholpen

Fijne winkel met mooie kleding. Zeer behulpzaam en vriendelijk persoon die mij hielp om tot een goede keuze te komen.

De verkoper is uitstekend

Ik heb 2 overhemden geruild die te krap bleken. De vorige verkoper had mij een pas overhemd gegeven, maar niet van een slimfit overhemd. Deze verkoper heeft alles uitstekend opgelost.

Zie onderstaande

Perfect geholpen en geadviseerd door de beheerder van Adam in Doetinchem.

vest

Past goed

die is voor mij heel goed

Kom graag bij Adam in Woerden wordt er goed geholpen , ga tevreden naar huis toe .

Prima geholpen in naaldwijk

Mooie collectie

Heel betrokken en sensitief op waar ik naar op zoek was.

Goeie adviseur!

Vriendelijk en Proffesioneel

Uiterst vriendelijke geholpen en geadviseerd.

mooi assortiment en heel goed personeel

assortiment is ruim voldoende en van uitstekende kwaliteit. verkopers zijn uitermate hulpvaardig en eerlijk

Word goed en vriendelijk geholpen

Mijn ervaring is dat er genoeg aanbod in de winkel is je goed en vriendelijk word geholpen als je maat kleding er niet is ze het voor je bestellen kortom ik ga altijd met goed gevoel de winkel uit.

Je wordt goed geholpen door het personeel

Mooie kleding