Na melding doel bezoek, gericht collectie mogelijkheden genoemd gewenste kleuren en maten getoond.

Gericht en welwillend geholpen.

Goede en vakkundige verkopers

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.

Positief

Leuk en vakkundig geholpen in de winkel Maassluis Ik kom al sinds het begin bij "Adam" Maassluis ong.1975,tot grote tevredenheid

behulpzaam

Behulpzaam, Vriendelijk, kennis van zaken

Deskundig geadviseerd met kennis van zaken. Hierdoor goed geslaagd.

Snelle en correcte levering

Een week na de bestelling werd hetzelfde artikel twintig euro goedkoper door Adam aangeprezen en dat gaf een katterig gevoel

Uitstekende service en goede prijs-kwaliteitsverhouding

Heel vriendelijke medewerkers en goede service, kwaliteit en prijs.

Fine winkel goed personeel

Heel fijn geholpen door Ineke en haar collega Goeie service zijn klant en blijven klant

Prima service en alle tijd

Mijn man ging naar de winkel om een broek te ruilen. Mijn man is zeer slechthorend. Hem viel op dat de verkoper zeer geduldig was en alle tijd voor hem nam. Een prettige ervaring in deze hectische tijd

Heel goed advies

Kom al jaren in deze winkel, zeer ervaren mensen die goed weten je hoe je te adviseren.

aandacht voor klant

bij mijn bezoek was er van af de eerste minuut aandacht ook tijden het passen en combinaties maken van kleding ging met veel aandacht fijn om zo geholpen te worden.

Precies wat je ervan verwacht

Hekemaal alleen in de winkel. Gelijk de juiste maat aangereikt krijgen. Binnen 20 min 2 broeken gekocht. Kijk zo hoort het!

Snelle levering en goede service

Had eerst 1 artikel besteld maar later zag ik nog iets. Ik belde voor samenvoegen van de 2 orders om afleverkosten te omzeilen. Dat lukte niet, want het proces was al gestart, maar de dame zorgde direct voor een tegoedbon van 10 euro voor de volgende bestelling. Inmiddels weer wat besteld en de 10 euro korting gebruikt.

Professioneel en deskundig

Ruime collectie, goede prijs kwaliteit verhouding en in Woerden zijn wij uitstekend, vriendelijk en deskundig geholpen

Prettige winkel

Aardige bediening

Goeie aanbieding, snelle levering, mooi verpakt.

super geholpen door heer Henk, momenteel in Rijswijk

De heer Henk is vriendelijk, denkt altijd mee en geeft heel goed en waardevol advies. Top!!! Wij volgen dan ook de heer Henk in welke winkel hij is. Voorheen altijd winkelen in Zoetermeer bij heer Henk. Helaas is hij overgeplaatst naar Rijswijk. Daar gaan wij nu ook naartoe, maar ligt die winkel voor ons niet zo gunstig. Wij hopen, dat heer Henk weer terug komt naar Zoetermeer. Haha

Een mooie winkel vol mooie kleding!

Een prachtige winkel waar je zeker kunt slagen.

Goed personeel en altijd koffie proficiat!!

Altijd behulpzaam met het passen en geven ook andere opties

Het was fijn weer te kunnen winkelen

Onze ervaring was dat we heel rustig konden winkelen" al was het op afspraak" daardoor hadden we alle tijd om op ons gemak alles te bekijken en te passen en we zijn ontzettend fijn geholpen

Echt een Klant is Koning gevoel

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen

Bestelling voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

In and out -> geslaagd !

Telefonische afspraak, dus op tijd meteen geholpen, weten wat je wilt, 2 maten passen, kleur kiezen, inpakken en wegwezen. Helemaal geslaagd !

Perfect.

Zeer leuke winkel het personeel weet waarover zij het hebben, goed advies gekregen.