Snelle levering, goed verpakt

Overhemden en truien werden snel geleverd en waren goed verpakt. Kleding zat meteen goed.

Mijn online ervaringen met Adam zijn zeer goed.

Interessante aanbiedingen. Snelle levering en de prijs/kwaliteit-verhoudingen zijn naar tevredenheid.

Ondanks Corona toch vriendelijk geholpen.

De mensen denken met je mee voor een juiste oplossing.

tot nu toe; goed

Qua service en dienstverlening goed

is goed hoor ga zo door

is goed hoor geen probleem mee

Chinees account

Met doet geloven dat het een Nederlands-Belgisch is met normale levertijden. Helaas 2 x ingetrapt

Goed geregeld trui kunnen ruilen in Schiedam. Top.

Goed geregeld trui kunnen ruilen in Schiedam, top.

Een goede winkel voor kleding voor MANNEN!

Al vele jaren een aantal keer naar ADAM Brandstore. En vaak iets kunnen vinden en kopen. Met name broeken van Gardeur. Maar soms (afgelopen jaar) ook te veel donkere kleuren.

Geen opmerkingen

De 1e aankoop betrof pantalons en via opgave van de maat en de kleuren gescoord De 2e aankoop betreft een overhemd gezien in winkel en maat en kleur doorgegeven.

Prima service in deze corona tijd

Mooie trui en snel bezorgd.

Service

Gebrekkig shoppen zo met de corona perikelen, maar goede service en goed geslaagd.

Was een erg goede ervaring

Goed geholpen met bestelling toen ik er niet uitkwam.

Mooie kleren voor een nette prijs

Kleding heeft prima pasvorm. Veel in stijl “business casual” Helaas erg slecht werkend filter op site, waardoor je onnodig lang moet zoeken.

Mooie overhemden, goede service

Overhemden werden snel geleverd. Bij de retourzending ging even iets mis, maar dat werd middels een heel sympathiek telefoontje meteen opgelost.

Gewoon goed!

Mooie webshop, ruim assortiment, fijne prijzen, snelle levering! Gewoon GOED!

Zeer onprettig retourneren van producten

Heb telefonisch contact gehad dat ik het belachelijk vind dat je in deze corona tijd zelf de porto kosten moet betalen als je product retourneert. Ga hier in toekomst ook niets meer bestellen.

Keurig en netjes! Vriendelijke personeel, goed geholpen!

Zeer klant vriendelijk en goeie service

heel tevreden

vlot verzonden en geheel naar wens !

Fijne, goede winkel!

Fijne zaak, goede levering, mooie kleding!

Goede kwaliteit/ prijs verhouding.

Goede kwaliteit, prima prijs. Keurig verpakt en snelle levering. Geen verbeterpunten! Rit

Zeer goed geholpen bij een ruil

Mijn jas was toch een maatje te klein. Door via via en een andere zaak kreeg ik de laatste op voorraad jas netjes thuisgestuurd. De rekening werd onderling geregeld. Dus ben ik zeer tevreden.

Altijd goede service

Meestal koop ik in de winkel. Nu al twee keer online gekocht. Als je de juiste maat weet kan het niet mis gaan. Alles binnen twee dagen in huis.

Bestelling goed verlopen

Bestelling goed verlopen.