Ongelooflijk geholpen door verkoopster Helene

Op zoek naar een nette outfit, werd ik professioneel geholpen door ongelofelijk lieve oudere dame met de naam helene, die naast humor ook een enorme schat aan ervaring had! Voor haar alleen al gaan wij zeker terug naar deze mooie zaak in capelle ad ijssel. Zulk personeel ,die met hart en ziel staan te verkopen, kun je als werkgever alleen maar van dromen, weer eens wat anders als die popie jopie figuren, bedankt helene

Netjes geholpen in Spijkenisse

Voor het eert hier geweest, ging altijd naar c&a maar omdat de grote maten tegenwoordig alleen nog maar online gekocht konden worden was ik op zoek naar iets anders en liep tegen deze winkel aan en zag poloshirts hangen in mij mijn maat en die heb ik gelijk gekocht en is goed bevallen dus ik zal er vaker komen.

goed geholpen

op een rustige dag snel geholpen door verkoopster, goed advies. in één woord prima!

Prettige winkel fijne werknemer

We werden fijn ontvangen in de winkel. Kregen goede advies. We gingen weg met goed gevoel

Goed spul

Goede kwaliteit.

Vriendelijk personeel en goede service.

Mooie kleding

Top service met gevoel voor wat de klant zoekt!!

Zie hierboven.

Wij worden altijd goed geholpen.

Goeie service

Je wordt er netjes geholpen

goed gekleed én een fijne e ervaring

Heel prettige begeleiding mooi assortiment.

Geld retour nog niet terug

Op 11 april een retour zending gedaan. Wacht nog steeds op mijn geld

Goed ontvangst

Heel goede ervaring. Ondanks de dure spullen ze in erg moiiiiie

Mooie kleding, goede servivce!

Winkel prima, site slecht

Ik kocht online kleding voor mijn vakantie en moest een deel terugbrengen. Op de site gekeken voor grotere maten, maar hier waren allerlei veranderingen doorgevoerd en merken verdwenen. Ook terugbrengen in de winkel lukte hierdoor niet. De dames in de winkel hadden ook last van de nieuwe kassa en website. Uiteindelijk ergens anders geslaagd en wacht ik nog op mijn geld.

Prims

Mijn ervaring is prima. Echter heel er afhankelijk van de verkoperster. In Houten is op donderdag een prima dag om te winkelen. Eerlijk en behulpzaam. De andere dagen zijn een stuk minder.

Goed en behulpzaam personeel

Goed bedrijf en vriendelijk behulpzaam personeel.

zeer goed geholpen door het vriendelijke personeel bij het kiezen van de kleding

Voortreffelijke zaak

Ruim assortiment en goeie merken en in Woerden wordt ik altijd vakkundig geholpen door mensen met kennis van zaken.

Gezellig en uitstekende service

Zie voven

Goede kwaliteiten en nette Service p.

Goed geadviseerd

Deskundig

Vriendelijke verkoper met goede adviezen

Mooie collectie en fijn personeel.

Mooie collectie

Mooie winkel en een vriendelijke bedrijfsleidster.

Professionele hulp

Ik ben vrolijk en vakbekwaam geholpen al zat ik daan inderolstoel

Uitmuntend

Mooie pantalon gekocht,zit als gegoten. Ga ik meer doen