Vanguard broek werd conform bestelling keurig geleverd

Van bestelling t/m aflevering werd alles correct en op tijd aangeleverd.

Vriendelijke en behulpzame verkoopster

Voor herhaling vatbaar

Mijn eerste keer bij deze winkel. Zeer netjes, professioneel geholpen en mooie kleding. Vandaar voor herhaling vatbaar!

Waardeloos, bij retournering krijg je geen reactie en het geld niet terug.

Klantenservice kan alleen gemaild worden, niet gebeld. Na keurig op tijd 1 item geretourneerd te hebben, komt er geen bevestiging en wordt ook het geld niet teruggestort terwijl ik met de track and trace zie dat het artikel wel door Adam is ontvangen. Na een email gestuurd te hebben, ook geen enkele reactie ontvangen.

Goede collectie fijne en deskundige hulp bij het uitzoeken van kleding.

Uitstekende service.

Zeer klantvriendelijk , behulpzaam. Kennis van zaken. Zeker een winkel om terug te komen.

Goede kwaliteit, fijne service!

Geen commentaar. De bovenstaande zin zegt genoeg!

Altijd prima geholpen in de winkel

Ik vind eigenlijk altijd wel iets van mijn gading en daarbij krijg ik ook altijd goede en vriendelijke hulp in de winkel.

Uitstekend geholpen

Kleurrijk assortiment. Lekker bakje koffie gekregen. We komen zeker terug. Uitstekend meedenken.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

In de winkel werd ik goed geholpen door een vriendelijke verkoopster die alle tijd voor me nam.

Heel slechte ervaring met filiaal Schiedam

Kwam 2 jaar geleden voor een kostuum. Er werd aangeraden een Robson, oké! Ik ben 76 en ook niet de magerste, kwam meneer met een getailleerde en te kleine maat! Daar stond ik in het pashokje, meneer was met een andere klant bezig!! Ben weggelopen. Kom al 50 jaar bij Adam oa Schiedam Hellevoetsluis. Dit was geen Jan van de WAAL !

Leuke mode en fijn geholpen

Een fijne winkel waar ij graag kom

Fijne zaak, mooie spullen, soms wat te opdringerig personeel

Fijne zaak, mooie merken ruim opgezet. Goed en deskundig personeel.

Geweldige service

Dames met goed oog voor de maat en kleur

Goeie kleding en snel en netjes geleverd.

Vest van superdry gekocht. Snel en netjes verpakt geleverd incl. Retourbon mits die nodig is. Ik doe graag zaken met web shops zoals deze.

Goed.

Goed en prettig geholpen.

Leuke spullen, snel geholpen. Zeer professioneel en klantgericht.

Leuke spullen, snel geholpen. Zeer professioneel en klantgericht.

Prachtige kleding.

Prachtige winkel met mooie sportieve kleding en ik werd super vriendelijk geholpen.

fijne winkel in Hellevoetsluis

Wordt er altijd leuk geholpen.

Klantvriendelijk

Goed advies, niet opdringerig

persoonlijke aandacht

Heel vriendelijk geholpen. Ruim de tijd genomen

hele leuke en goeie service en zeer behulpzaam

erg goeie service en zeer behulpzaam fijne ontvangst in Adam Store Zoetermeer

Goede service, prima assortiment

Prima service, vriendelijk personeel, ruim assortiment.

Top winkel

Goed geholpen door verkoopster Willy in filiaal Purmerend ,iemand die verstand heeft van kleding. Doet zelfs moeite om een overhemd uit een ander filiaal te halen als deze niet in de winkel op voorraad is.