Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Op tijd kleding besteld voor de kerst, maar 1 stuk ontvangen. Ik had alles bij elkaar gezocht om bij elkaar te passen, aan 1 stuk had ik nog niks. Op mijn eerste mail werd niet gereageerd. Vervolgens kreeg ik een aanmaning van Paypal met dreiging van incassokosten, terwijl ik de bestelling nog niet eens binnen had. Weer gemaild, nu wel gereageerd en de helft van de bestelling is opgestuurd. Nu maar afwachten......
Beveelt niet aan
15 January 2021
Machiel Karels
APELDOORN
Ook in de uitverkoop met korting snel ontvangen in goede conditie. Met afterpay.
Beveelt aan
14 January 2021
Rene
Haarlemmermeer
Vlotte en nette levering.
Beveelt aan
14 January 2021
Anne-Miek
Beverwijk
Voor de eerste keer online broeken besteld. Tevreden.
Beveelt aan
12 January 2021
Antoinette
Purmerend
Fijn geholpen met Kerst inkopen
Beveelt aan
12 January 2021
Willem
Capelle aan den IJssel
Ik bestel vaak van het merk Adam zelf. Ik ben daar zeer tevreden over! Leuke en betaalbare collectie.
Beveelt aan
12 January 2021
Aad
Meerman
Netjes op tijd mooi verpakt voor de kerst binnen gekregen
Beveelt aan
12 January 2021
Kim
Rotterdam
Niks op aan te merken
Beveelt aan
12 January 2021
Nel
Bodegraven
Goede kwaliteit prijs verhouding.
Beveelt aan
11 January 2021
Jolanka
Zoetermeer
Gewoon heel goed
Beveelt aan
11 January 2021
Hw
wsp
Hetzelfde
Beveelt aan
11 January 2021
P.
Rotterdam
Alles conform site. Wel erg veel maten Alan Red uitverkocht. Daarom sommige items elders aangeschaft.
Beveelt aan
11 January 2021
Maarten
Heukelum
Bij afrekenen bleek dat de aanbieding niet van toepassing was op het model wat ik had uitgekozen. Dit terwijl de broeken op de sale tafel met aanbieding tot 40% korting lagen. 0% is ook tot 40% korting... Tevens tarief korter maken broek duur, lengtematen niet beschikbaar.
Beveelt niet aan
9 January 2021
E
Capelle ad ijssel
Snelle levering in juiste verpakking
Beveelt aan
9 January 2021
Christel
Rdam
Fijne winkel, fijne werknemers en goede kwaliteit blousjes!
Beveelt aan
8 January 2021
Joy
Hoofddorp
Vakkundig advies, goede prijs/kwaliteit en goede service.
Beveelt aan
8 January 2021
Carla de Groot-Aalberts
Schiedam
ben er heel goed geholpen
Beveelt aan
8 January 2021
H
Houten
Goed geadviseerd
Beveelt aan
8 January 2021
Doornik
Den Haag
Alles goed verzorgd, ook de retourzending.
Beveelt niet aan
8 January 2021
Cees
Spijkenisse
Goede levering
Beveelt aan
8 January 2021
Trudy
Herten
Een aanrader.
Beveelt aan
8 January 2021
A.
Houten
prima site en keurig verpakt
Beveelt aan
8 January 2021
GC
Gouda
Niet prettig. Werd eerst geholpen op een leuke prettige manier door een vrouw, dat werd overgenomen door een man wat ik al vreemd vond. Deze meneer vond ik zeer opdringerig in het opdringen van andere producten.
Beveelt niet aan
7 January 2021
Johan
Zoetermeer
Wat afgesproken was en wat was toegezegd is keurig nagekomen.
Beveelt aan
7 January 2021
Joop
Voorhout
Advies bij kleding zoeken met respect en aandacht voor de klant.
Beveelt aan
7 January 2021
Jafina
Houten
Voorheuvel 3 7
3701JA Zeist
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops_aangepast