mooie artikelen voor een goede prijs.

Kwaliteit en snelle levering!

Ruim assortiment met voldoende voorraad

Snel en correct geleverd

Prachtige leuninghouders voor de leuning. In de omgeving nergens te koop, maar correct en snel geleverd. Nieuwe leuninghouders maken het toch mooier dan de oude op te poetsen.

Duidelijke website

Duidelijke website

Prima prijzen en winkel

Bedankt voor de snelle service

Mooie spullen

mooie mat zwarte spullen

Mooie producten, snelle levering en goede kwaliteit

Duidelijke website, mooie producten en wij staan volledig achter de kwaliteit van onze deurklinken!

Snelle en goede levering,prima kwaliteit

Mijn bestelling werd in 2dagen geleverd

Alles snel en perfect afgehandeld!

De webshop was duidelijk en had zonder problemen snel mijn aankopen kunnen doen ! Snelle verzending en alles was goed en veilig verpakt !

Mooie spullen voor eerlijke prijzen!

Snel en correct

Duidelijke site , makkelijk bestellen , snelle levering

Het geleverde materiaal is niet goedkoop wat niet erg is. Maar de defecte bronzen kantschuif die ik heb vervangen is drie keer robuuster en zwaarder dan het exemplaar dat ik ontving. Waar die hoge prijs vandaan komt, is mij dus een raadsel. Het functioneert overigens prima.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit beslag.

Perfect, heel snelle levering en produkten zoals op de website

Gebruikersvriendelijke website, duidelijke foto's zodat je perfect weet wat je bestelt

betrouwbaar

Bestellen en ontvangen, heel simpel. Product zoals omschreven.

Bestelling gedaan Levering was snel

Goede website met veel keuze en snelle levering

Op de website was gemakkelijk te vinden wat ik zocht. Bestelling en levering verliepen daarna zeer vlot.

Perfect!

Duidelijke site, snelle levering.

Duidelijk , en snel

Goede website ; overzichtelijk , snelle levering , en geen fratsen ,

uitstekend bedrijf

Ik had wat besteld wat een langere levertijd had dan verwacht. Heb telefonisch contact gehad (zeer vriendelijk personeel) en heb binnen een kort en snel tijdsbestek een passende oplossing thuisgestuurd gekregen. Dezelfde schroeven alleen een andere schroevendraaier nodig. Zodoende een zeer proffesioneel en betrouwbaar bedrijf met vriendelijk personeel zeker een aanrader.

Mooi en netjes spul.

Goede en snelle levering, Heel goed verpakt, zodat kans op beschadiging bijna nihil is.

Mooie afwerking van winkelhaken als dragers

Groetjes Rudy.

Duidelijk website makkelijk te bestellen

Ruim assortiment

Top site

Heeft alles wat je nodig hebt