Goede site

Duidelijke site met goede foto's

Vlot geregeldmooi deurbeslag

zeer handige webshop mooi aanbod

zeer mooie webpagina welke vlot te benaderen is, en mooi scala aan producten. benieuwd naar het product.

Mooi

Goed product

makkelijk en snel bestellen

site gevonden na wat zoekwerk voor mijn produkt, prettig en overzichtelijk en makkelijk bestellen. gebeld voor maten en prettige medewerker gesproken.

zware uitvoering plankdragers

Ik zocht plankdragers die ik ga gebruiken om kano's liggend op de bergen, de plankdragers komen aan een schutting te hangen. Bij Luxesierbeslag vond ik deze en de prijs is OK, elders zijn ze vaak duurder zag ik.

Goed service

Alles verliept vlot en correct

Fijne overzichtelijke site en snelle levering

Top ervaring! Goede bezorging, goed materiaal!

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Mooie site

Mooie artikelen met betaalbare prijzen

Makkelijk keuze maken

Bij kennis gezien hoe makkelijk de rollers lopen bij de schruifdeuren. Zo doende het zelfde artikel genomen.

Zeer Goed

Fijne website goede keus.

Mooie producten

Fijne betaalbare deur

Snel goed en goedkoop

Deurbeslag besteld en volgens afspraak geleverd. Kwalitatief goed product zeker gezien prijs kwaliteit verhouding

Heel goede ervaring!

Hier voor het eerst besteld. En een top ervaring. Levering volgende dag klopte niet, dit was binnen 2 dagen, maar dat was voor mij niet een heel groot probleem. Op de schuifdeur ben ik helemaal verliefd, mooi en goede kwaliteit! Zeker zijn prijs waard.

Precies zoals omschreven en gelijk de volgende dag geleverd

Super snel geleverd

dfgfdg

dfgfdg

Helemaal top

Ruime sortering

Zeer overzichtelijke site en makkelijk te bestellen.

uitstekend

Snelle levering...

Helpful advice

Very good and friendly service. I got very clear and quick explanation about my chosen product while calling.

Fijne website, ruim assortiment

Erg tevreden. Makkelijk te gebruiken website. Duidelijke voorraad en productbeschrijving.