Competitive pricing

Quality products at competitive prices.

Geen idee, moet nog bestellen

Maar krijg wel 5% korting als ik een review achterlaat. Dus dat doe ik bij deze

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte bezorging. Op de site staan de producten goed weergegeven en de levering is goed.

Great prices

Quality products a competitive prices

Bestellen gaat snel

Bestellen gaat snel

Vorig jaar kapstokhaken besteld voor onze sportclub, supersnelle levering

Magnotica Pro magnetische deursluiter zwart

Dit product voldoet perfect aan mijn behoeften

Kwaliteit en snelle levering

Zeer goede service en snelle levering

Ze hebben alle producten

Alle luxe producten van goede kwaliteit!

Een uitstekende ervaring

Ik heb onlangs een geweldige ervaring gehad met Luxesierbeslag en ik kan ze niet genoeg aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar hoogwaardig en luxe deurbeslag. Van begin tot eind was mijn ervaring met dit bedrijf uitstekend. Ten eerste was de website van Luxesierbeslag gemakkelijk te navigeren en bood een breed scala aan stijlvolle en elegante opties voor deurbeslag. Ze hebben een enorme collectie van verschillende ontwerpen en afwerkingen, waardoor je genoeg keuzes hebt om je deuren echt een luxueuze uitstraling te geven. Ik vond het ook leuk dat de productpagina's gedetailleerde informatie bevatten over de specificaties en het materiaal van elk product, evenals gedetailleerde afbeeldingen vanuit verschillende hoeken. Dit gaf me een goed idee van hoe het beslag er in het echt uit zou zien.

Altijd mooi op tijd en voor een mooie prijs

veel keuze/goede prijs

Veel keuze en goede prijs.

Top bedrijf

gewoon goed

goede prijzen

Top geregeld

Goede website overzichtelijk en rap verstuurd en in huis

Goede prijs en mooi voorraad

Schuifdeurrails van Argenta waren op veel websites niet meer voorradig. Bij Luzesierbeslag wel en voor de laagste prijs ook nog.

Beste prijs die ik kon vinden.

Ik heb enkel besteld dus weet nog niet hoe het afloopt. Was wel de beste prijs die ik kon vinden.

Goed advies op gestelde 'technische' vragen

Ik had een afwijkende maat nodig voor een glijlager van 89x104 of 114. Dit bleek alleen in uitvoering mogelijk te zijn met een anti-diefstal pin.

Goed geholpen door klantenservice en snelle levering!

Al vaker beslag besteld. Prima service.

Met name van het merk Argenta.

Snelle levering ruim vooraad

Goede communicatie

Een reactie op de email duurt niet lang en de verstrekte informatie is eerlijk en correct.

Geweldige service

Ik ben zeer tevreden

Topwinkel met beste prijs!!

Beste prijs die te vinden was voor het product die ik zocht, en supersnelle verzending! Wat wil je nog meer? 5sterren!!

Onzichtbare scharnieren

Kubika scharnieren besteld. Snelle levering Eenvoudig bestellen.