goed geholpen

ik had een vraag over een product, deze heb ik gesteld en kreeg zeer snel, de volgende dag al een reactie

Super snel gekocht!

Goede spullen en snelle levering.

geweldige web winkel

ik zocht via google naar schuifdeur zwart mat glas en kwam hier terecht. overzichtelijke web winkel. en veel op voorraad. dus bestellen maar

Goede website

Handig in snel bestellen. duidelijke informatie

Prachtige producten snelle levering

Vorig jaar al mijn aanvraag hier gekocht. Enorm tevreden. Dit jaar weer een raam en deur vervangen, dus weer hier besteld. Snelle levering. En goede producten voor een goede prijs. Veel zwarte producten ook, dat vind ik top!

Het is top

Top site!

Mooie prijsstelling en fijne website

Eenvoudige website en zeer duidelijke communicatie rondom voorraad en uitlevering.

prima klantenservice

verkeerd besteld en klasse en snel opgelost!

Snelle levering, prima kwaliteit

De bezorgkosten waren wel hoog, maar tot mijn verbazing werd de bestelling dezelfde dag geleverd! De handdoekhaken staan prachtig in de badkamer.

tevreden

makkelijke site, prima in orde

Snel, gemakkelijk en topprijs

Goed op de hoogte gehouden na plaatsing bestelling. Snel geleverd. Nette prijs.

Super snelle en goed ingepakte levering

goede en snelle levering!

Overzichtelijk website, ruim assortiment en snelle levering

Heel goed!

Snelle levering, goed verpakt en prijs kwaliteit uitstekend!

Scherpe prijs, snelle levering! Zeer tevreden.

Prima volgens afspraak

Mooie producten

duidelijke website

al lang opzoek naar een degelijk schapdrager, goede prijs en duidelijke website.

Perfect afgehandeld

Artikel 2 dagen na bestelling in België geleverd .

KAN IK NIET BEOORDELEN IS DE EERSTE KKEER DAT IK WAT BESTEL

HEB NOG HELEMAAL NIETS ONTVANGEN

Beste Joke, In onze mail wordt u inderdaad herinnert aan het feit dat u Luxesierbeslag kan beoordelen op de dienstverlening. Dit gaat dan ook over het gehele proces, niet alleen over de levering van het product. Het spijt ons dat de levering niet gaat zoals u zou willen, mochten er nog vragen of opmerkingen zijn over verdere onderwerpen dan kunt u ons altijd bereiken! Met vriendelijke groeten, Team Luxesierbeslag.

Vlotte levering

Prima site

Je krijgt wat je besteld.

Snel en goed!

Snel geshopt en razendsnel geleverd. Goede communicatie met daarbij een goede prijs.

het goed artikel binnen 1 dag

xx

Snel verzonden, goede kwaliteit en goede prijs

Eerste bestelling en alles goed. Levertijd, leversnelheid en prijs.