Top geleverd

Goed spul

perfecte ervice snelle leveringen

Perfecte service en de leveringen volgen snel na de bestelling

Overzichtelijke site

duidelijke site met goede foto's van producten. Voorwaarden en levering helder uitgelegd, een aanrader

Makkelijk en goedkoop

De website is aanzienlijk goedkoper dan veel vergelijkbare websites. Levert dezelfde producte. Filteren van producten zou makkelijker kunnen, maar voor deze prijs klaag ik niet

Super ervaring

Scherpe prijzen voor mooie merk producten

Mooie site

Perfecte site mooie merken

Goede snelle bestelling

Fijne website, nette prijzen

Mooie website. Alles is mooi omschreven.

Prima site!

Veel aanbiedingen en voor een degelijke prijs!

prima product. snel geleverd

Prima product Snel geleverd

Prima webshop

Overzichtelijke webshop, goede producten

Snel en goede communicatie

Wat een kwalitatief goede producten heeft dit bedrijf. Wanneer je ze belt nemen ze direct op.

Duidelijke webshop

Wij waren op zoek naar een zwart stalen schuifdeur, luxesierbeslag kwam meteen bij de Google advertenties te staan, na onderzoek bleken ze ook nog de goedkoopste te zijn dus direct besteld. Top!

Zowel de medewerkster als de gehele afhandeling van de goal slot was voortreffelijk!

De vraag of ik het juiste slot had (doorloop slot goal) werd nagenoeg direct beantwoord, omdat de betaling een storing aan gaf, werd ook hiermee binnen een minuut geholpen en als dan ook de levering precies op tijd kwam, was binnen 25 min. het defecte oude slot vervangen. Klasse had werd nals de levering was z

Mooi!

We wilde al een tijd een brievenbus in de deur maken ipv de bus naast de deur, heel blij mee. Mooi strak en goed geleverd

Hier heb ik betaalbaar gevonden wat ik zocht

Bestelling nog niet ontvangen maar voor onder 20 per deur beslag de juiste bijpassende optie gevonden

Snelle levering, duidelijke website

De titel zegt eigenlijk allles

Duidelijks site, goede producten voor een scherpe prijs.

Ik was op zoek naar planksteunen en de keuze was reuze en de prijs was ok.

makkelijk te bestellen

via google makkelijk te vinden

Stuk goedkoper dan in de bouwmarkt

De kapstokhaken zijn goedkoper als in de bouwmarkt. Wel jammer dat de besteltijd tot 16 uur is om de volgende dag iets te laten bezorgen, ik was nu net te laat.

Goede ervaring

Alles netjes geleverd, tevreden

fijn overzichtelijk

fijn snel en overzichtelijk

Goed bedrijf.

Top bedrijf

snelle levering, goede prijzen!

Witte Paal 32

1742NL Schagen