goede hulp bij het bestellen en duidelijke informatie

We kregen uitgebreide informatie en goede hulp bij het bestellen van eternite golfplaten en toebehoren. Andere aanbieders vonden dat we het aan een aannemer moesten overlaten, maar we kunnen het prima zelf. Communicatie tussen het kantoor en transporteur kan wel iets beter. We hadden duidelijk doorgegeven dat de platen op de oprit gelegd konden worden en waren er even niet. De transporteur had ons daarna een paar keer gebeld. Want de straat is te smal voor een grote vrachtwagen dus moest er een palletdrager aan te pas komen. Het zou goed zijn van te voren aan de klant te vragen of er een vrachtauto in de straat past.

Super goed bedrijf

Klantenservice is super veel aandacht voor jhr bestelling. Super snel levering zelf in corona tijd

net bedrijf

netjes geholpen ook met inladen

Snelle bezorging ,goed product en goede communicatie,

Razendsnelle levering

Simpel bestellen via site en correcte levering

Goedkoop, snelle afhandeling.

Goed en snel. kwaliteit materiaal

Ben een zeer tevreden klant

Ben heel goed geholpen en netjes te woort gestaan Alles netjes thuis bezorgd prima bedrijf

super gemakkelijk en snelle levering

eerst netjes geholpen aan de telefoon toen online besteld

Pefect

Goede service, hulpvaardige mensen en perfect geleverd!!!

Prima via de website, en afhalen is goed geregeld.

Prettig bedrijf met duidelijke site en goede afhandeling.

De juiste leverancier op de juiste plaats

Bestelling netjes bevestigd waar na er nog een klant contact moment is om de produkt en levering af te stemmen. Ook de bezorger beld even om de juiste tijd af te stemmen . Met een woor6 Top...

Snel en goed geleverd

Goede webside makkelijk te vinden en te bestellen.

Foutieve bestelling gedaan, perfect opgelost

Erg flexibel na fout aan mijn kant. Klantgericht!

Goed geholpen

Bestelling, levertijd, aflevering is correct

Top producten en snelle levering

Na telefonisch contact met een goed advies heb ik mijn bestelling dakplaten gedaan. Binnen 5 werkdagen werd er geleverd en met een heftruck netjes op de oprit gelegd. Top!!

Super prijs en snelle service

Heel netjes

Goed advies, goed contact gehouden over calamiteit bij transport en toch nog heel snel geleverd zodat ik aan mijn klus kon beginnen.

Vriendelijke en behulpzaam

Snelle levering. De chauffeur was heel behulpzaam om de bestelling zo dicht mogelijk bij de tuin af te leveren.

Prima materiaal en keurig op tijd

Goed en snel geleverd en een goed product.

Heb het als zeer prettig ervaren om iets bij jullie te bestellen .

Snel geleverd, alleen jammer dat ze het niet even op mijn eigen stoep geplaatst hadden. Terwijl daar voldoende ruimte voor was.

Snelle en uitstekende service.

De moeite waard om er meer te bestellen.

Goede kwaliteit en service

Mooi product, netjes en vlot afgehandeld, goed gecommuniceerd.

Snelle levering en top kwaliteit , daktrim was verkeerd geleverd maar binnen een paar dagen had ik de goede thuis gestuurd gekregen .