Prima service en goede prijs kwaliteit

Eerste ervaring met Kuras en meteen raak

Duidelijke website, snelle service, goed geinformeerd

Prima winkel

Snelle levering voor de deur

Ik had geen “wereldse” bestelling. 3 golfplaten slechts. Binnen een paar dagen werd het gebracht. Ik woon in een woonwijk met weinig ruimte voor een grote vrachtauto, maar dat was geen probleem. De platen werden keurig vlak voor de deur bezorgd. Prima service.

Persoonlijke behandeling

Snel direct en persoonlijk contact. In staat om maatwerk te leveren. Bereid om een stap extra te doen.

álles wás oké

álles wás oké

goede snelle service!!

op de website gekeken welke materialen voor welke prijs worden aangeboden. Via telefonisch contact de actuele voorraad gevraagd en 2 dagen later stond de eigen vrachtwagen met betrokken kundige chauffeur bij mij thuis, super geregeld allemaal!

snelle service, duidelijk aanbod en zeer betrouwbaar, prima kwaliteit.

Al jaren een prima leverancier, zeer betrouwbaar.

zeer netjes en snel geholpen

uitstekend bedrijf maak waar wat er afgesproken wordt

Prima produkten, zogvuldige levering van de kwetsbare platen

Kuras zou mail sturen voor aflever dag. Onaangekondigd stonden ze voor de deur! Zeer tevreden over de doorzichtige golfplaten. geleverd op een stevige pallet!

Het pakket was er ondanks de Kerst- en Coranadrukte binnen een dag voor een nette prijs.

Netjes opgelosr

Goed product.

Snel bezorg en wat ik had verwacht

Ik kreeg wat ik besteld had binnen een paar dagen

Onze ervaring was uitstekend!

We zijn eerst langs geweest voor informatie en werden daar netjes ontvangen en te woord gestaan. We hebben ons idee voorgelegd en daar hebben ze een passende oplossing voor gemaakt. Een nette en snelle levering voor uitstekende kwaliteit.

Goede hulp bij vragen, snelle levering!

Er was goede ondersteuning op de website zelf, dit heeft ook de doorslag gegeven om bij Kuras te bestellen. Snel goede informatie, en een sneller dan verwachte levertijd! Top!

Prima adres voor golfplaten.

Prima contact via telefoon en mail. Goed geholpen bij in de auto leggen en extra tips gekregen. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Prima overzichtelijke site en goed contact

correct, goed geholpen

Goed geïnformeerd over mijn orders

Flexibel en dienstverlenend

Top, goede prijs, netjes en snel afgeleverd

Popt gelijk op bij het zoeken naar deze onderdelen. Vergeleken met andere sites komt deze naar mijn weten als beste naar voren.

goede service

netjes correct en prima product

Correcte orderafhandeling, snelle en correcte levering, prima geregeld

Goed product en netjes verzonden

Zeer degelijk product en netjes verzonden. Ook snel geleverd en goed op de hoogte gehouden. Zeker ook een prima prijs verhouding.

goede chat begeleiding

netjes en vakkundig beantwoording van mn vragen en goede hulp bij bestelling en keurige levering !ps ook de helft goedkoper dan bij de regulier bouwmarkt

Snelle en prima levering

Super service, zondagavond besteld en maandag rond 12:00 uur geleverd

Zeer tevreden over Kuras

Een aantal lange Eternit golfplaten besteld voor mijn schuurtje. Netjes ingepakt en onbeschadigd geleverd, zonder hoekjes er af o.i.d. Uurtje vooraf een telefoontje van de chauffeur dat hij er aan kwam. En dat alles voor een prima prijs en lage bezorgkosten. Aanrader dus!