Duidelijke site en goede service.

Mijn bestelling van enkele doorzichtige golfplaten ging gemakkelijk en vlot. De aflevering ging ook goed. Omdat er niemand op dat moment thuis zou zijn, is er in goed overleg met planning en chauffeur een goede afleverplek uitgekozen in de straat, zo dicht mogelijk bij ons huisadres. Prettige samenwerking!

Duidelijk, snel en goede kwaliteit

Top bedrijf

keurig

volgens afspraak binnen 2 dagen geleverd

Prima bedrijf.

Het bedrijf heeft een goede prijs en houdt zich keurig aan de afspraken.

prima, goed bedrijf

Netjes op tijd en compleet geleverd!!

Snel communicatie en snel geleverd super blij mee

Ik werd netjes geholpen. Zelfs met het inladen in de auto. Toen het niet paste mocht ik het laten staan tot ik weer meer ruimte had. Geweldige service!

Keurig op tijd en snelle levering van prima spullen!

Duidelijk en snel zo als gezegd geleverd. Top

Mooie stalen dakpanplaten, die perfect verpakt waren en perfect geleverd. Het is een prachtig product, die mooi staat op de overkapping die ik gebouwd heb.

Correct en snel geleverd volgens afspraak

Keurig op tijd en netjes geleverd!!

Keurig op tijd en netjes geleverd!

Prima contact

Online besteld en 2 bestellingen kunnen samenvoegen. Bij de transporteur ging er eea mis. De medewerker van Kuras heeft er alles aan gedaan dit op te lossen. De profielen zijn precies als besteld dus ondanks transporteur-gedoe heel tevree

Prima product, makkelijk in het verwerken

uitstekend

goede afspraken en worden ook nagekomen vriendelijke chauffeur

Ondanks de maar kleine opdracht keurig op tijd en netjes geleverd!

Top!!

Correct en netjes

Positief

levering ok, product wat minder.

Afvoer epdm moest ik kort afzagen echter zat op de pijp letters wat uitstaken zodat de mof er niet overheen kon. Eerst alles moeten weg vijlen. De levering was ok en snel.

Vlot en prima geregeld

Prima, toppie

Geen problemen goed kontact.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Netjes en vriendelijk geholpen. Snelle levering aan de deur.

TOP

Had 3 vezelcement golfplaten op korte termijn nodig. chauffeur is speciaal op vrijdagmorgen naar Amsterdam gereden om op tijd af te leveren! top service!!

Gewoon goed

Gewoon goed en netjes geleverd

super tevreden

alles verliep perfect

Heldere website om bestellingen te plaatsen en een handige toon voor het bestellen van zetwerk.

Qua producten ben ik zeer tevreden, qua bestelling ophalen wat minder. Het duurde vrij lang tot ik mijn bestelling had, omdat deze niet klaar lag. Dat was wel via de mail aan mij doorgegeven.