goede service

netjes correct en prima product

Correcte orderafhandeling, snelle en correcte levering, prima geregeld

Goed product en netjes verzonden

Zeer degelijk product en netjes verzonden. Ook snel geleverd en goed op de hoogte gehouden. Zeker ook een prima prijs verhouding.

goede chat begeleiding

netjes en vakkundig beantwoording van mn vragen en goede hulp bij bestelling en keurige levering !ps ook de helft goedkoper dan bij de regulier bouwmarkt

Snelle en prima levering

Super service, zondagavond besteld en maandag rond 12:00 uur geleverd

Zeer tevreden over Kuras

Een aantal lange Eternit golfplaten besteld voor mijn schuurtje. Netjes ingepakt en onbeschadigd geleverd, zonder hoekjes er af o.i.d. Uurtje vooraf een telefoontje van de chauffeur dat hij er aan kwam. En dat alles voor een prima prijs en lage bezorgkosten. Aanrader dus!

Prima, leuk bedrijf, snelle service

's Middags even contact gehad voor een bezorging de volgende dag. Kon eigenlijk niet, maar meneer ging er achteraan en heeft het snel gefixt zodat ik weer verder kon! Helemaal top-service in deze tijd waarin bedrijven 't vaak te druk hebben en heel slecht reageren.

Telefonisch gesproken en reuze aardig, en levering ook netjes oo de hoogte gehouden

Goed overleg en prima service

Goede en snelle service!

bestelling geplaatst en naast standaard bevestiging ook een persoonlijke bevestiging ontvangen. Goed geïnformeerd over leveringstijdstip.

Kuras heeft een prima website maar ik raad iedereen aan om te bellen. Dan wordt er met je meegedacht en kom je tot een oploxsing. Geweldig goed bedrijf

Zeer snel geleverd.

Goede prijs en supersnelle levering

Snel, goed en een gunstige prijs

Materiaal was snel besteld en kon direct afgehaald worden.

prima service en meedenkend

onze contactpersoon Albert staat ons vriendelijk te woord en denk mee om de materialen zo snel en voordelig mogelijk op onze locatie te krijgen. prijs kwaliteit verhouding is ook goed evenals het totale aanbod

Zeer tervreden

Top bedrijf Helpen je echt waar nodig Had dakplaten nodig net voor de bouwvak,medewerker had wat geregeld zodat ik ze toch nog voor bouwvak vakantie en verhuizing bedrijf kon ophalen

Prima, maar had een mail kunnen sturen dat ze op een tijdstip lang kwamen.

Ik heb de materialen op tijd ontvangen.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Goede en fijne communicatie

Scherpe prijzen

product en service

Prima, snel, uitstekend advies, goede service, Helemaal Top! complimenten voor geholpen van Leo en Joel !!!

Super goed

Prima snel en goed

Top assortiment, snelle levering en uitstekend advies!

Na een uitstekend advies van een van de verkoopmedewerkers een bestelling geplaatst. De levering verliep geheel volgens afspraak en snel. Montage ging ook heel gemakkelijk, dus aanrader.

Goederen precies volgens afspraak geleverd Netjes te woord gestaan door bedrijf Vragen direct beantwoord Goede kwaliteit

Topkwaliteit voor een mooie prijs

Snelle leveting, komen afspraken na. Een aanrader