Gewoon goed

Vlotte levering

Makkelijke te bestellen materialen.

Goede organisatie prettige mensen aan de telefoon goed goed advies k

Prima aflevering een doos met schroeven vergeten keurig met post nl thuisbezorgd

Goed en snel geholpen

Prima bedrijf ben snel en goed geholpen, snelle levering. Top !

Snelle levering, helaas is mijn bestelde weldorpel beschadigd tijdens het transport. Kosteloos een nieuwe ontvangen op korte termijn. Top service!

Na bestelling op internet binnen 4 dagen keurig thuis afgeleverd door een vriendelijke chauffeur.

Mijn eerste bestelling. Snelle en corecte afhandeling. Vriendelijke bezorger. Ook aa telefoon keurig te woord gestaan.

Snelle en correcte levering

Snelle levering en netjes van te voren gebeld voor de bezorging.

Bestelling afgehaald, alles lag klaar. Meegeholpen met de twee platen op aanhanger te leggen en toen nog een golfplaat gewisseld wegens een beschadiging. Zeer attent.

Mooi product en goede service na bestelling

Mooi product en goede service na bestelling

Snel en adequaat geholpen.

zetwerk lag binnen 2 dagen klaar, prima kwaliteit!

prima geleverd zoals afgesproken

Super goed geregeld snel geleverd chauffeur netjes van tevoren gebeld over waar het neergezet moest

uitstekend

goede website, prettig telefonisch contact, goede service van bezorger.

Perfect geregeld

Mooie rondleiding gekregen in de loods. Helaas bleek er iets fout gegaan te zijn met de bestelling in het programma maar uiteindelijk goed gekomen voor goede prijs en zeer netjes geholpen!

Golfplaten besteld. Om verzendkosten te besparen ben ik ze zelf in Barneveld gaan ophalen. Dat verliep efficiënt en snel. Geholpen door vriendelijke medewerkers. En de kwaliteit van de golfplaten was ook helemaal top.

Duidelijke site en goede service.

Mijn bestelling van enkele doorzichtige golfplaten ging gemakkelijk en vlot. De aflevering ging ook goed. Omdat er niemand op dat moment thuis zou zijn, is er in goed overleg met planning en chauffeur een goede afleverplek uitgekozen in de straat, zo dicht mogelijk bij ons huisadres. Prettige samenwerking!

Duidelijk, snel en goede kwaliteit

Top bedrijf

keurig

volgens afspraak binnen 2 dagen geleverd

Prima bedrijf.

Het bedrijf heeft een goede prijs en houdt zich keurig aan de afspraken.

prima, goed bedrijf

Netjes op tijd en compleet geleverd!!

Snel communicatie en snel geleverd super blij mee

Ik werd netjes geholpen. Zelfs met het inladen in de auto. Toen het niet paste mocht ik het laten staan tot ik weer meer ruimte had. Geweldige service!

Keurig op tijd en snelle levering van prima spullen!

Duidelijk en snel zo als gezegd geleverd. Top