Worden we blij van.

Doen wat zij beloven uitstekend! Ook een stukje meedenken en een telefonische benadering voor de dubbelcheck.

afspraken worden goed nagekomen

netjes geholpen en de afspraken worden netjes nagekomen chauffeur van de vrachtwagen is zeer behulpzaam.

Goede service en vriendelijk personeel

Goed product goede levering behulpzaam en vriendelijk personeel

Snelle en correcte levering

Na alle maten opgegeven te hebben voor mijn zetwerk rond de voordeur werdt deze snel geproduceerd.

Duidelijk communicatie

prima bedrijf, voor mij redelijk dichtbij

online makkelijk in te voeren maten voor windveren alleen 1 maat klopte niet maar dat heb ik op kunnen lossen, prijs kwaliteit is ok!

Goed geregeld met een deskundig en meedenkend vast aanspreekpunt.

Geeft vanaf het eerste contact een goed gevoel door deskundig advies en na de aankoop dezelfde medewerking en klantvriendelijkheid vanaf de receptie tot en met het inladen vd materalen bij het magazijn. Als particulier maak ik dit niet vaak mee.

makkelijk en adequate snelle levering

Snel geleverd, mooi dat dit mogelijk is

Gewoon goed

Alles volgens het boekje

Geweldige leverancier

Zeer behulpzaam en goede service!

Makkelijk besteld, snelle mail contact, snel op regalen of verstuurd

Snel correct goed transport

Makkelijke bestellen, snel en correct beantwoord via telefoon.

Zeer tevrede

Toppie

Mooi op tijd gelevert

Goed geholpen

Ondanks verkeerd gezette platen alles goed opgelost

Levert wat je nodig heb

Helaas door de bouwvak een langere levertijd maar keurig aangekomen en geleverd in kleur. Blij met zulke bedrijven die leveren wat je zoekt op maat

Snelle en correcte levering voor een goede prijs

De hele keten van bestelling tot aan levering is perfect

Van der weide

Onze ervaring was super . Zeer een aanrader alles netjes en keurig optijd afgeleverd

Goed service snel levering

Goed assortiment snel levering

Uitmuntend

Met een weekend klussen voor de boeg bestel ik golfplaten, balken en schroeven op donderdagochtend. Barneveld ligt niet naast Groningen, desondanks gaat om 20:30 dezelfde dag de telefoon “bent u thuis voor een bezorging?” Aangenaam verrast heb ik alles in ontvangst mogen nemen. Top !

Goed product tevreden mee

Het product is van zeer hoge kwaliteit en snel verzonden, alleen jammer als je 1 enkel deel nog hebt wat in principe met DHL of PostNL verzonden kan worden aan verzendkosten 80 euro moet kosten.

Kwaliteit is hun handelsmerk.

Mooi stukje zetwerk

Helaas ging er in eerste instantie iets mis door een computer storing, waardoor de levering iets later werd dan gepland. Kuras had hierover wel tussentijds gebeld, maar omdat ik op vakantie was konden we het niet direct oplossen. Uiteindelijk hebben ze het zetwerk keurig verzorgt, en netjes ingepakt voor transport. Dus kort maar krachtig "super bedrijf"

Over Kuras

Kuras, alles voor dak, wand en gevel Kuras is een gespecialiseerde bouwmaterialen groothandel voor de agrarische- en industriële bouw. Groothandel Kuras levert al meer dan 10 jaar haar materialen vanuit het hart van Nederland, Barneveld, voor de industriële- en agrarische bouw. De vezelcement golfplaten en bijbehorende lichtplaten, sandwichpanelen, isolatieproducten, staalplaten, dakbedekking en alle materialen voor montage en afwerking betrekken we via vaste, betrouwbare leveranciers. Wij leveren desgevraagd direct op de bouwplaats, maar vanuit ons grote magazijn kan kunnen we snel en flexibel bijleveren of onze klanten halen het af. En, als het moet, zelfs buiten kantooruren. Dat is een van de grote voordelen van Kuras. Groot assortiment voor panden, hallen en stallen Een ander pluspunt is ons enorme assortiment. De standaardproducten voor bedrijfspanden, hallen en stallen hebben we op voorraad, maar Kuras’ kracht is daarnaast dat we maatwerk kunnen bieden. En dan gaat het niet alleen om golfplaten, isolatie, sandwichpanelen of profielplaten, maar ook om de toebehoren voor een keurige afwerking van een pand. Met deze diepte in het assortiment onderscheidt Kuras zich van de concurrentie en zijn we veel meer dan zomaar een bouwmarkt. Kuras is dé specialist in dak en wand. Elk montagebedrijf, elke skeletbouwer, iedere dakdekker of particulier vindt bij ons het totale pakket. Een ander voordeel: doordat de bouwer maar een aanspreekpunt heeft, sluiten de producten goed bij elkaar aan en koopt hij efficiënt in. Moderne specialist voor dak, wand en gevel De bedrijfsnaam Kuras betekent schild. De groothandel richt zich dan ook specifiek op de schil van het agrarische of industriële gebouw. Dankzij onze deskundige teamleden weet Kuras precies wat de markt vraagt en wat de ontwikkelingen zijn. Daarnaast richten we ons op de geventileerde gevel in de utiliteits- en woningbouw. Ook in deze tak binnen de bouwwereld zijn we als specialisatie aangemerkt. Zo kunnen we als