Ik had PIR-isolatie besteld voor ons platte dak. Deze werd door een storing bij de Rabobank wat later verwerkt en was daardoor later gepland voor levering. Ik heb hier een mail over gestuurd en werd vrijwel direct gebeld. Na een kort overleg werd er geregeld dat de isolatie nog de volgende dag geleverd werd en het materiaal dus op tijd was. Super geregeld waarvoor dank!

Perfect product en levering

Ritini golfplaten makkelijk te verwerken mooi product. Snelle perfecte levering binnen drie dagen.

Denkt mee met de klant voor de beste en voordeligste oplossing.

Snelle service, materiaal uitstekend verpakt en afgeleverd. Correcte maatvoering.

De producten zijn goed.

Tevreden!

Snelle keurige levering

Duidelijke website en zeer snelle levering van de sandwichpanelen

Goede service!!

Verkeerde bestelling gedaan en direct kosteloos de correcte onderdelen nageleverd!

Doet wat het beloofd

Werdt vlot en netjes geleverdt.

Geweldig bedrijf. Snel, netjes, goede service

Geweldig bedrijf. Snel, netjes, goede service

En een goede chatfunctie met iemand met verstand van zaken.

Heb telefonisch prima adviezen gekregen voordat ik ging bestellen.

Zeer mooie nette afgewerkte zetwerk profielen

Maatwerk zetwerk profielen in ral kleuren besteld. Duidelijk en makkelijk besteld proces, duidelijke en nette communicatie over de levering. Zetwerk profielen netjes verpakt in afval producten ( zetwerk) en makkelijk te verwerken met tec7 polymeer lijmkit. Zeker een aanrader

Best gelopen voor herhaling vatbaar.

Laten leveren, met de kooiaap voor de deur. Chauffeur belde een dag van te voren. Scherpe prijzen en alles compleet

Snelle levering en goede aftersales

Chatfunctie op site werkt snel. Juiste aanvullende info bij vragen.

Een uitstekend bedrijf.

Materieel is heel degelijk. Heel klant vriendelijk benaderen. Goede service .

Prima site en snel geleverd

Heel goede ervaring en snel geleverd

Afspraak niet nagekomen

Vooraf gevraagd naar expliciete levertijd, dat afgesproken en tóch bestelling niet op tijd binnen. Zelf contact moeten opnemen, geen excuus, geen oplossing. Volgende keer toch even naar een bedrijf waar afspraken mee te maken zijn.

Voor herhaling vatbaar

Keurig geleverd

uiterst plezierig

Correct uitgevoerd binnen redelijke termijn.

Top geregeld

Product snel gereed. Voldeed aan verwachting. Goed geadviseerd en vriendelijk geholpen bij afhalen. Prijs was eveeens goed. Kortom zeer aan te bevelen.

Goed en duidelijk

Helaas hebben wij het veiligheidspakket nog niet gebruikt, doen we op 9 oktober a.s.

Ik heb een vraag: in dit pakket zit plastic om de asbestplaten in te wikkelen, maar ik kan nergens vinden / lezen voor hoeveel meter plastic wij in het pakket ontvangen hebben, voor hoeveel golfplaten. Kunt u mij dit nog even laten weten? Graag, dank u.

Duidelijke website

Producten worden duidelijk omschreven op de website. En levering is snel.

Acuraat en pro-actief, snelle levering

Prettig

Goede/snelle service

Zeer tevreden met de goede en snelle service.

Over Kuras

Kuras, alles voor dak, wand en gevel Kuras is een gespecialiseerde bouwmaterialen groothandel voor de agrarische- en industriële bouw. Groothandel Kuras levert al meer dan 10 jaar haar materialen vanuit het hart van Nederland, Barneveld, voor de industriële- en agrarische bouw. De vezelcement golfplaten en bijbehorende lichtplaten, sandwichpanelen, isolatieproducten, staalplaten, dakbedekking en alle materialen voor montage en afwerking betrekken we via vaste, betrouwbare leveranciers. Wij leveren desgevraagd direct op de bouwplaats, maar vanuit ons grote magazijn kan kunnen we snel en flexibel bijleveren of onze klanten halen het af. En, als het moet, zelfs buiten kantooruren. Dat is een van de grote voordelen van Kuras. Groot assortiment voor panden, hallen en stallen Een ander pluspunt is ons enorme assortiment. De standaardproducten voor bedrijfspanden, hallen en stallen hebben we op voorraad, maar Kuras’ kracht is daarnaast dat we maatwerk kunnen bieden. En dan gaat het niet alleen om golfplaten, isolatie, sandwichpanelen of profielplaten, maar ook om de toebehoren voor een keurige afwerking van een pand. Met deze diepte in het assortiment onderscheidt Kuras zich van de concurrentie en zijn we veel meer dan zomaar een bouwmarkt. Kuras is dé specialist in dak en wand. Elk montagebedrijf, elke skeletbouwer, iedere dakdekker of particulier vindt bij ons het totale pakket. Een ander voordeel: doordat de bouwer maar een aanspreekpunt heeft, sluiten de producten goed bij elkaar aan en koopt hij efficiënt in. Moderne specialist voor dak, wand en gevel De bedrijfsnaam Kuras betekent schild. De groothandel richt zich dan ook specifiek op de schil van het agrarische of industriële gebouw. Dankzij onze deskundige teamleden weet Kuras precies wat de markt vraagt en wat de ontwikkelingen zijn. Daarnaast richten we ons op de geventileerde gevel in de utiliteits- en woningbouw. Ook in deze tak binnen de bouwwereld zijn we als specialisatie aangemerkt. Zo kunnen we als