Snelle levering van goede kwaliteit.

Als zakelijk afnemer kan ik prima met Kuras werken.

Wat een ongelovelijk goede service!

Klein ordertje geplaatst, uitstekende communicatie, goederen opgehaald, nog betere service! En zeer goed product geleverd.

Zeer goede ervaring

Met een hagelbui waren de pvc golfplaten van een aanbouw beschadigd. Daarom had ik op korte termijn andere, liefst wat steviger golfplaten nodig. Kuras had deze gelukkig op voorraad waarna ik er om kon komen. Zelfs in de vakantieperiode. De platen stonden bij aankomst al klaar en ik kon ze meteen meenemen. Prima geregeld. Ook voor een nette prijs. En deze Polycarbonaat platen zijn een stuk sterker en overleven een hagelbui waarschijnlijk wel.

Prima levering

Bestelling snel en correct geleverd. Chauffeur belde een dag vooraf om welke tijd hij het kwam afleveren, hij was exact op rijd Geleverd product goed verpakt. Zeer tevreden

Uitstekend!!!!!

Had 3 ledige golfplaten gekocht voor een dak van een veranda voor een sta caravan, echt zeer goede kwaliteit en de zelfde prijs als zeer slechte kwaliteit in de gewone bouwmarkt, gewoon niet te krijgen bij een gewone bouwmarkt. Had lang gezocht en kwam toen bij Kuras uit. Super vriendelijk personeel en ze helpen de spullen in je auto te krijgen, echt top! Ga alsjeblieft niet meer voor golfplaten naar de gewone bouwmarkt, 1hagelbui en je golfplaten van de karwei is een gatenkaas geworden, hier ben je aan het juiste adres echt waar! Hoop wel dat jullie snel meer bekendheid krijgen er zijn heel veel campings in de omgeving waar mensen graag een veranda willen bouwen maar dan naar de karwei gaan omdat ze ze niet beter weten, dit moet veranderen zodat ze jullie weten te vinden maar komt goed! Bedankt voor de goede service!!!

Vriendelijk

Vlot en netjes bezord

Snel en goed geleverd

Snel correct duidelijk

Kleine order geplaatst maar snelle levertijd goede afhaal mogelijkheid en goed afhandeling

Prima service en mooi bedrijf

Aardige lui ook

Keurig op tijd en geleverd wat ik besteld had.

Dit bedrijf heeft de planning van haar leveringen op orde. Alles op tijd en volledig.

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering volgens afspraak. Artikelen van prima kwaliteit

Mooie kwaliteit dakpanplaten

Prima product, sluit perfect op elkaar aan en ziet er strak uit. Ook handig dat er een productblad aanwezig is (even om vragen) zodat je (vooraf) precies kan bereken wat je nodig hebt en vervolgens kan bestellen. Goed verpakt en met een paar dagen bezorgd.

Er stond een pakketje voor me klaar dat ik na sluitingstijd kon ophalen.

Geweldig rvs zetwerk geleverd

De bestelde rvs omlijstingen met een plateau voor een afwerking van een doorgang, zijn perfect op maat gezet, gemaakt en geleverd. Top!

Snelle levering en vriendelijk personeel

Gewoon goed.

Helemaal top!!!!

Er was 1 dorpel in de verkeerde Ral kleur geleverd, even een mailtje gestuurd en had binnen een week een nieuwe dorpel in de juiste kleur! Top service

Naast goede producten ook goede service!

perfect,alles vlot geregeld

alles is vlot geleverd

alles perfect

zeker aan te bevelen

Wat een leuk en fijn bedrijf, en wat een kwaliteit!

Wat een leuk en fijn bedrijf, en wat een kwaliteit! Fijne gasten, helpen je tot in de puntjes. Ik weet niet wat hun namen zijn, maar hartelijk dank voor jullie geweldige hulp.

Fijn en snel geholpen

Mijn keuze van materiaal in de webshop snel en overzichtelijk kunnen maken, daarna bestellen. gezien de grootte / lengte van mijn bestelling de keuze gemaakt om het af te halen, wat na telefonisch overkeg geen punt is. Fijn en snel geholpen.

Flexibel en leveren volgens afspraak

Zeer positief, zal zeker weer bestellen

Geweldige service!

Mooie producten en geweldige service. Snel geleverd en goed verpakt. Goede communicatie

Goed materiaal en brengservice, vriendelijk en correct

Over Kuras

Kuras, alles voor dak, wand en gevel Kuras is een gespecialiseerde bouwmaterialen groothandel voor de agrarische- en industriële bouw. Groothandel Kuras levert al meer dan 10 jaar haar materialen vanuit het hart van Nederland, Barneveld, voor de industriële- en agrarische bouw. De vezelcement golfplaten en bijbehorende lichtplaten, sandwichpanelen, isolatieproducten, staalplaten, dakbedekking en alle materialen voor montage en afwerking betrekken we via vaste, betrouwbare leveranciers. Wij leveren desgevraagd direct op de bouwplaats, maar vanuit ons grote magazijn kan kunnen we snel en flexibel bijleveren of onze klanten halen het af. En, als het moet, zelfs buiten kantooruren. Dat is een van de grote voordelen van Kuras. Groot assortiment voor panden, hallen en stallen Een ander pluspunt is ons enorme assortiment. De standaardproducten voor bedrijfspanden, hallen en stallen hebben we op voorraad, maar Kuras’ kracht is daarnaast dat we maatwerk kunnen bieden. En dan gaat het niet alleen om golfplaten, isolatie, sandwichpanelen of profielplaten, maar ook om de toebehoren voor een keurige afwerking van een pand. Met deze diepte in het assortiment onderscheidt Kuras zich van de concurrentie en zijn we veel meer dan zomaar een bouwmarkt. Kuras is dé specialist in dak en wand. Elk montagebedrijf, elke skeletbouwer, iedere dakdekker of particulier vindt bij ons het totale pakket. Een ander voordeel: doordat de bouwer maar een aanspreekpunt heeft, sluiten de producten goed bij elkaar aan en koopt hij efficiënt in. Moderne specialist voor dak, wand en gevel De bedrijfsnaam Kuras betekent schild. De groothandel richt zich dan ook specifiek op de schil van het agrarische of industriële gebouw. Dankzij onze deskundige teamleden weet Kuras precies wat de markt vraagt en wat de ontwikkelingen zijn. Daarnaast richten we ons op de geventileerde gevel in de utiliteits- en woningbouw. Ook in deze tak binnen de bouwwereld zijn we als specialisatie aangemerkt. Zo kunnen we als