Bestelling afgehaald, alles lag klaar. Meegeholpen met de twee platen op aanhanger te leggen en toen nog een golfplaat gewisseld wegens een beschadiging. Zeer attent.

Mooi product en goede service na bestelling

Mooi product en goede service na bestelling

Snel en adequaat geholpen.

zetwerk lag binnen 2 dagen klaar, prima kwaliteit!

prima geleverd zoals afgesproken

Super goed geregeld snel geleverd chauffeur netjes van tevoren gebeld over waar het neergezet moest

uitstekend

goede website, prettig telefonisch contact, goede service van bezorger.

Perfect geregeld

Mooie rondleiding gekregen in de loods. Helaas bleek er iets fout gegaan te zijn met de bestelling in het programma maar uiteindelijk goed gekomen voor goede prijs en zeer netjes geholpen!

Golfplaten besteld. Om verzendkosten te besparen ben ik ze zelf in Barneveld gaan ophalen. Dat verliep efficiënt en snel. Geholpen door vriendelijke medewerkers. En de kwaliteit van de golfplaten was ook helemaal top.

Duidelijke site en goede service.

Mijn bestelling van enkele doorzichtige golfplaten ging gemakkelijk en vlot. De aflevering ging ook goed. Omdat er niemand op dat moment thuis zou zijn, is er in goed overleg met planning en chauffeur een goede afleverplek uitgekozen in de straat, zo dicht mogelijk bij ons huisadres. Prettige samenwerking!

Duidelijk, snel en goede kwaliteit

Top bedrijf

keurig

volgens afspraak binnen 2 dagen geleverd

Prima bedrijf.

Het bedrijf heeft een goede prijs en houdt zich keurig aan de afspraken.

prima, goed bedrijf

Netjes op tijd en compleet geleverd!!

Snel communicatie en snel geleverd super blij mee

Ik werd netjes geholpen. Zelfs met het inladen in de auto. Toen het niet paste mocht ik het laten staan tot ik weer meer ruimte had. Geweldige service!

Keurig op tijd en snelle levering van prima spullen!

Duidelijk en snel zo als gezegd geleverd. Top

Mooie stalen dakpanplaten, die perfect verpakt waren en perfect geleverd. Het is een prachtig product, die mooi staat op de overkapping die ik gebouwd heb.

Correct en snel geleverd volgens afspraak

Keurig op tijd en netjes geleverd!!

Keurig op tijd en netjes geleverd!

Prima contact

Online besteld en 2 bestellingen kunnen samenvoegen. Bij de transporteur ging er eea mis. De medewerker van Kuras heeft er alles aan gedaan dit op te lossen. De profielen zijn precies als besteld dus ondanks transporteur-gedoe heel tevree

Prima product, makkelijk in het verwerken

uitstekend

goede afspraken en worden ook nagekomen vriendelijke chauffeur

Ondanks de maar kleine opdracht keurig op tijd en netjes geleverd!

Top!!

Correct en netjes