Mooie stalen dakpanplaten, die perfect verpakt waren en perfect geleverd. Het is een prachtig product, die mooi staat op de overkapping die ik gebouwd heb.

Correct en snel geleverd volgens afspraak

Keurig op tijd en netjes geleverd!!

Keurig op tijd en netjes geleverd!

Prima contact

Online besteld en 2 bestellingen kunnen samenvoegen. Bij de transporteur ging er eea mis. De medewerker van Kuras heeft er alles aan gedaan dit op te lossen. De profielen zijn precies als besteld dus ondanks transporteur-gedoe heel tevree

Prima product, makkelijk in het verwerken

uitstekend

goede afspraken en worden ook nagekomen vriendelijke chauffeur

Ondanks de maar kleine opdracht keurig op tijd en netjes geleverd!

Top!!

Correct en netjes

Positief

levering ok, product wat minder.

Afvoer epdm moest ik kort afzagen echter zat op de pijp letters wat uitstaken zodat de mof er niet overheen kon. Eerst alles moeten weg vijlen. De levering was ok en snel.

Vlot en prima geregeld

Prima, toppie

Geen problemen goed kontact.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Netjes en vriendelijk geholpen. Snelle levering aan de deur.

TOP

Had 3 vezelcement golfplaten op korte termijn nodig. chauffeur is speciaal op vrijdagmorgen naar Amsterdam gereden om op tijd af te leveren! top service!!

Gewoon goed

Gewoon goed en netjes geleverd

super tevreden

alles verliep perfect

Heldere website om bestellingen te plaatsen en een handige toon voor het bestellen van zetwerk.

Qua producten ben ik zeer tevreden, qua bestelling ophalen wat minder. Het duurde vrij lang tot ik mijn bestelling had, omdat deze niet klaar lag. Dat was wel via de mail aan mij doorgegeven.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Binnen een week de bestelling in huis, netjes voor de deur afgeleverd. Materialen precies zoals vermeld op de site.

Maar zou een dag van te voren een email krijgen voor de levering maar das niet gebeurd

Super snel en goed geregeld, erg blij mee

Opgelicht

Besteld butylband zwart Ontvangen butylband grijs. Uit pakbon blijkt dat er bewust andere kleur gestuurd is. Gereclameerd zwart moeilijk leverbaar. Grijze band teruggestuurd en maar ca. helft betalingen teruggekregen. Normale bedrijven bellen en overleggen als iets niet leverbaar is en zadelen klanten niet op met allerlei overbodige kosten, dit nog afgezien van de verloren tijd. Na dit protest deel verzendkosten ook retour ontvangen. Totaal aan opdracht, goederen + verzenden 26,92 Eu. besteed, totaal terugontvangen 19,67 Eu. Het zou de firma Kuras sieren als zij bij door hen gemaakte fouten een retourantwoordnummer geven. Het vlot oppakken van het probleem siert hen, maar doe het dan goed & compleet. Sterren aangepast

Op de website stond dat het zwarte butylband was. Echter is de butylband van Kuras grijs. Hierdoor is inderdaad het verkeerde product geleverd. Geld is daarom ook volledig terug geboekt. Excuses voor het ongemak.

Goed contact, snelle levering, mooi materiaal

Zeer tevreden over levering en resultaat. Let volgende keer op bij inpakken dat dit steviger is en niets kan buigen.

Goede prijzen , Zeer vlotte service

Snelle keuze kunnen maken, goede prijzen en een zeer vlotte levering maakt mij tevreden over Kuras.

Makkelijk bestellen en duidelijk en goed geleverd

Goede ervaring met dit bedrijf. Voor de eerste keer besteld als particulier. Duidelijke informatie Correcte levering Nette prijs setting Gewoon super goed.

Goede klantenservice

Ophalen geholpen met laden en wegwezen TOP

Na bestelling werden de goederen vlot en netjes afgeleverd.

Na bestelling van golfplaten werden deze dezelfde week nog afgeleverd. Zou een mailtje ontvangen m.b.t. de levering maar werd wel even verrast met een telefoontje dat men met een half uur voor de deur zou staan. Was gelukkig thuis. De chauffeur die met zijn vrachtauto de straat niet in kon leverde de platen met zijn Kooi-aap voor de tuin af. (Complimenten hiervoor)