Prima service en puntje ter verbetering.

Terugkoppeling van bestelde voor met afmetingen voor vervaardiging. Zodat er geen onduidelijkheid meer kan ontstaan.

Goed geregeld

Alles op maat Snelle levering

geweldig

snelle service afspraken worden nagekomen

ruim voldoende

Bestelgemak is groot. Fijn om een bevestiging te krijgen en ook nog een persoonlijke mail. Bij het afhalen kostte het wat moeite om contact te krijgen, maar is prima en adequaat opgelost.

ruim voldoende

Gewoon goed.

Had extra zelfborende golfplaatschroeven besteld, om zonnepanelen te installeren op mijn golfplaten. Snel en correct geleverd, prima!

Nette service

Snel en correct.

Goed en (technisch) kundig geholpen bij vragen vooraf aan bestelling.

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk.

Prima,snel geleverd

Uitermate snelle levering

Op een juiste, snelle en correcte manier geholpen met (technische) vragen.

Precies ontvangen wat ik had gevraagd

Goede en overzichtelijke site, en het product precies volgens de gegeven maten ontvangen.

Voldeed helemaal aan mijn verwachtingen

Goed verpakt geleverd produkt wat helemaal aan mijn verwachtingen voldeed.

Simpel bestelling snel geleverd

Levering van een goed produkt

Ruime keuze een mogelijkheden

Snel correct. Veel keuze

snel geholpen

vlot geholpen

Over Kuras

Kuras, alles voor dak, wand en gevel Kuras is een gespecialiseerde bouwmaterialen groothandel voor de agrarische- en industriële bouw. Groothandel Kuras levert al meer dan 10 jaar haar materialen vanuit het hart van Nederland, Barneveld, voor de industriële- en agrarische bouw. De vezelcement golfplaten en bijbehorende lichtplaten, sandwichpanelen, isolatieproducten, staalplaten, dakbedekking en alle materialen voor montage en afwerking betrekken we via vaste, betrouwbare leveranciers. Wij leveren desgevraagd direct op de bouwplaats, maar vanuit ons grote magazijn kan kunnen we snel en flexibel bijleveren of onze klanten halen het af. En, als het moet, zelfs buiten kantooruren. Dat is een van de grote voordelen van Kuras. Groot assortiment voor panden, hallen en stallen Een ander pluspunt is ons enorme assortiment. De standaardproducten voor bedrijfspanden, hallen en stallen hebben we op voorraad, maar Kuras’ kracht is daarnaast dat we maatwerk kunnen bieden. En dan gaat het niet alleen om golfplaten, isolatie, sandwichpanelen of profielplaten, maar ook om de toebehoren voor een keurige afwerking van een pand. Met deze diepte in het assortiment onderscheidt Kuras zich van de concurrentie en zijn we veel meer dan zomaar een bouwmarkt. Kuras is dé specialist in dak en wand. Elk montagebedrijf, elke skeletbouwer, iedere dakdekker of particulier vindt bij ons het totale pakket. Een ander voordeel: doordat de bouwer maar een aanspreekpunt heeft, sluiten de producten goed bij elkaar aan en koopt hij efficiënt in. Moderne specialist voor dak, wand en gevel De bedrijfsnaam Kuras betekent schild. De groothandel richt zich dan ook specifiek op de schil van het agrarische of industriële gebouw. Dankzij onze deskundige teamleden weet Kuras precies wat de markt vraagt en wat de ontwikkelingen zijn. Daarnaast richten we ons op de geventileerde gevel in de utiliteits- en woningbouw. Ook in deze tak binnen de bouwwereld zijn we als specialisatie aangemerkt. Zo kunnen we als