De levering is super . Alleen zou ik de klant wel op de hoogte houden van wanneer de levering gaat plaats vinden . Ik heb namelijk zelf gebelt om te vragen wanneer het product. Geleverd gaat worden. Dus de communicatie zou toch iets beter kunnen .

Goede prijs, en keurig optijd geleverd.

Super blij met de Eternit golfplaten. De prijs is netjes, keurig op tijd geleverd zoals afgesproken. Zelfs met heftruck helemaal op de plek gereden waar ik ze wilde. Scheelde mij 200 meter sjouwen. Na jaren van herrie door regen en hagel met stalen dakpan platen op onze chalet woning hebben we nu eindelijk rust. Hoef de tv niet meer harder te zetten en de katten vluchten niet meer naar buiten. Björn Kramer Tuitjenhorn

Gedaan wat er belooft werd

Mooi product, fijne service

Mooi product en snel geleverd. Geheel conform verwachting en communicatie netjes op orde.

Erg klant vriendelijk

Erg klant vriendelijk bij de locatie zelf. Telefonisch iets minder door medewerker magazijn. Werd ruimschoots goedgemaakt door medewerkers op locatie zelf.

geweldig

kon niet beter

Top bedrijf

Verkeerde levering word dezelfde dag omgewisseld Service is perfect

Keurig snel geleverd wat ik heb besteld

Prima producten snel en goed verpakt ontvangen

Alles netjes geleverd ook netjes afgeleverd.

top geregeld

Helder afspraken, tijdig levering

Goede advies, elder afspraken, tijdig levering. Materiaal zoals beschreven.

Prettige mensen

Fijne mensen die je overal mee helpen. Gaat er iets fout wordt dat direct opgelost.

Doen wat ze afspreken

Klantgericht en flexibel. Nemen de tijd voor een goed advies aan de klant.

gewoon goed

duidelijk website, contact via de mail verliep goed en prettig, vlotte levering, goed verpakt, product naar tevredenheid

snel en mooi

snel vriendelijk en netjes

Heb 6 kunststof dakplaten gekocht bij Kuras. Werden met 5 werkdagen geleverd, volgens afspraak en netjes thuis afgeleverd. Bij het openmaken bleken er wat beschadigingen en krassen op te zitten. Mocht de platen (zelf) terug brengen -wat niet echt eenvoudig zou zijn geweest vanwege de lengte...- maar vroeg daarom een financiële tegemoetkoming. Deze werd gehonoreerd, wat helemaal okay was. De platen liggen er mooi op en ben heel tevreden met het resultaat. Heb m'n buurman Kuras aanbevolen en die heeft de platen ook voor zijn carport gekocht!

Geweldige service

Alles ging volgens afspraak klasse

Mooi produkt, levering conform afspraak.

Prima duidelijke web side, levering volgens afspraak. Goed verpakt.

Goede zaak

Gemakkelijk te bestellen. Goede levering.!

Goed en netjes afgehandeld ondanks niet alles in één keer geleverd werd

netjes geholpen en snel geleverd

netjes geholpen en snel geleverd alleen jammer dat ik voor het bedrijf bestel, maar dit niet op rekening kan

Kuras is behulpzaam en goed bereikbaar. Bij het ophalen kreeg ik hulp.

Kuras is behulpzaam en goed bereikbaar. Bij het ophalen kreeg ik hulp bij het vastzetten van de lading.

Snelle goede service en telefonisch ook nog eens goed bereikbaar

Snelle goede service en telefonisch ook nog eens goed bereikbaar

Goed materiaal en goed geleverd.

Super service!

Fantastische service. Klein plaatje van mijn wandgevel bekleding was kapot gegaan….door eigen stommiteit. Zo fijn hoe ze dat voor me hebben opgelost. Zonder moeite het voor mij op maat gesneden. Vakwerk in een klein plaatje. Mij enorm blij gemaakt. Nogmaals dank!

goed produkt en afspraken goed nagekomen

Over Kuras

Kuras, alles voor dak, wand en gevel Kuras is een gespecialiseerde bouwmaterialen groothandel voor de agrarische- en industriële bouw. Groothandel Kuras levert al meer dan 10 jaar haar materialen vanuit het hart van Nederland, Barneveld, voor de industriële- en agrarische bouw. De vezelcement golfplaten en bijbehorende lichtplaten, sandwichpanelen, isolatieproducten, staalplaten, dakbedekking en alle materialen voor montage en afwerking betrekken we via vaste, betrouwbare leveranciers. Wij leveren desgevraagd direct op de bouwplaats, maar vanuit ons grote magazijn kan kunnen we snel en flexibel bijleveren of onze klanten halen het af. En, als het moet, zelfs buiten kantooruren. Dat is een van de grote voordelen van Kuras. Groot assortiment voor panden, hallen en stallen Een ander pluspunt is ons enorme assortiment. De standaardproducten voor bedrijfspanden, hallen en stallen hebben we op voorraad, maar Kuras’ kracht is daarnaast dat we maatwerk kunnen bieden. En dan gaat het niet alleen om golfplaten, isolatie, sandwichpanelen of profielplaten, maar ook om de toebehoren voor een keurige afwerking van een pand. Met deze diepte in het assortiment onderscheidt Kuras zich van de concurrentie en zijn we veel meer dan zomaar een bouwmarkt. Kuras is dé specialist in dak en wand. Elk montagebedrijf, elke skeletbouwer, iedere dakdekker of particulier vindt bij ons het totale pakket. Een ander voordeel: doordat de bouwer maar een aanspreekpunt heeft, sluiten de producten goed bij elkaar aan en koopt hij efficiënt in. Moderne specialist voor dak, wand en gevel De bedrijfsnaam Kuras betekent schild. De groothandel richt zich dan ook specifiek op de schil van het agrarische of industriële gebouw. Dankzij onze deskundige teamleden weet Kuras precies wat de markt vraagt en wat de ontwikkelingen zijn. Daarnaast richten we ons op de geventileerde gevel in de utiliteits- en woningbouw. Ook in deze tak binnen de bouwwereld zijn we als specialisatie aangemerkt. Zo kunnen we als