Goede service en vriendelijke personeel.

Top locaties en prima service, vriendelijk personeel

Goede producten voor een prima prijs

Netjes op tijd geleverd

Snelle juiste levering met goede maatvoering

Makkelijke site en de uitvoering precies volgens tekening

Uitstekend geproduceerd nav eigen opgegeven maatvoering.

Erg late levering

Erg late levering door fout in systeem.. IPV 3/5 dagen duurde het ruim 2 weken.

Ben goed geholpen personeel denkt met je mee aan goede oplossing voor installatie probleem

Super geregeld

Alles verliep volgens afspraak en ik werd zelfs netjes van te voren gebeld wanneer de spullen geleverd werden. Zeker een aanrader!

HWA

Bestelde materialen snel op voorraad.

snel geleverd

Makkelijk alles op de site kunnen vinden en snel geleverd.

Heel goed bedrijf

Voor het beschermen van een slechte houten onderdorpel heb ik hier een op maat gemaakte en gezette rvs dorpel besteld. Aan de hand van een heel overzichtelijke website, de dorpel besteld voor een mooie prijs. Fijn contact met de verkoper, dorpel netjes beschermd en thuis bezorgd.

Alles prima geregeld!

Prima dienstverlening

Correct en snel!

Netjes, correct en snel geleverd!

Mooi maatwerk

Snel geleverd en keurig gezet plaatstaal.

Snel en netjes geleverd

Bestelling was snel geplaatst en communicatie met betrekking tot levering was duidelijk.

Prima product

Een specifiek op maat gemaakt product snel geleverd

Slechte afwikkeling

Spullen flink beschadigd en later geleverd dan gepland

Ha Patrick, Wat jammer om te horen dat de materialen beschadigd zijn binnengekomen. Wij hebben zojuist contact met u opgenomen om tot een oplossing te komen! Met vriendelijke groeten, Arnout

Snel en volgens afspraak en met de goede service voor de deur afgeleverd.

Geweldige service, alles uit voorraad leverbaar en klantgerichte medewerkers.

Wat ik hier schrijf komt mogelijk overdreven over maar het is precies wat mijn collega en ik ervaarde. Ik bestelde polycarbonaat kanaal golfplaat. Werd keurig voor de deur afgeleverd. Bij nameten van mijn veranda kan ik tot de ontdekking dat mijn verrekend had. Bij de vraag of ik ze om mocht ruilen kom dat direct. Wij werden geholpen door een vriendelijke receptioniste en, in de hal door twee mannen die ons hielpen tijdens hun middagpauze en zijn beantwoorden intussen al onze vragen. Het is mijn duidelijk dat Kuras en groothandel is een dat zijn niet kunnen leven van kleine particuliere klantjes zoal ik. Daarom des te verwonderlijk dat wij zo vriendelijk en kundig werden geholpen. Van mijn en mijn collega een dikke tien. Een prachtig pand trouwens Hartelijke groet, Peter Mosk

Slecht

Ik had gebeld met een medewerker en die vertelde dat in het pakket van asbestverwijdering alles in zat om 31 m2 te verwijderen en in te pakken. Niet dus. Ik had wel geteld 5 stroken kunnen inpakken volgens richtlijn en had zelf tape moeten aanschaffen. Daarnaast had ik dus nog 14 stroken te gaan. Nu zelf tape aangeschaft en folie gekocht waardoor ik veel meer koste moest maken. Wees eerlijk en zeg dat het lang niet voldoende is.

Hallo Ralph, Jammer om te horen dat uw ervaring met Kuras als slecht word ervaren. In een pakket van asbestverwijdering zitten 10 vellen folie van 4 bij 2,5 meter (totaal 100m2 folie). Dit zou ter alle tijden genoeg moeten zijn om de maximaal 35m2 asbest te verpakken zoals in ons instructiefilmpje is opgenomen. Vriendelijke groeten, Arnout

Prima, mooi zetwerk en netjes optijd geleverd. Helaas wel bij levering enkele krassen. Alsof ze bij het inpakken een aantal keer over elkaar zijn geschoven. Verder zeker tevreden.

Professioneel

Goede website makkelijk bestellen goed afgeleverd

Snel, goed en voordelig geleverde platen

Snel, goed en voordelig geleverde platen

prima service makkelijk bestellen

ik had 2 z profielen nodig en doorverwezen naar Kuras. Zit zelf niet in die handel maar de site en online bestelmodule zit goed in elkaar en had mijn twee z profielen zo besteld.

Over Kuras

Kuras, alles voor dak, wand en gevel Kuras is een gespecialiseerde bouwmaterialen groothandel voor de agrarische- en industriële bouw. Groothandel Kuras levert al meer dan 10 jaar haar materialen vanuit het hart van Nederland, Barneveld, voor de industriële- en agrarische bouw. De vezelcement golfplaten en bijbehorende lichtplaten, sandwichpanelen, isolatieproducten, staalplaten, dakbedekking en alle materialen voor montage en afwerking betrekken we via vaste, betrouwbare leveranciers. Wij leveren desgevraagd direct op de bouwplaats, maar vanuit ons grote magazijn kan kunnen we snel en flexibel bijleveren of onze klanten halen het af. En, als het moet, zelfs buiten kantooruren. Dat is een van de grote voordelen van Kuras. Groot assortiment voor panden, hallen en stallen Een ander pluspunt is ons enorme assortiment. De standaardproducten voor bedrijfspanden, hallen en stallen hebben we op voorraad, maar Kuras’ kracht is daarnaast dat we maatwerk kunnen bieden. En dan gaat het niet alleen om golfplaten, isolatie, sandwichpanelen of profielplaten, maar ook om de toebehoren voor een keurige afwerking van een pand. Met deze diepte in het assortiment onderscheidt Kuras zich van de concurrentie en zijn we veel meer dan zomaar een bouwmarkt. Kuras is dé specialist in dak en wand. Elk montagebedrijf, elke skeletbouwer, iedere dakdekker of particulier vindt bij ons het totale pakket. Een ander voordeel: doordat de bouwer maar een aanspreekpunt heeft, sluiten de producten goed bij elkaar aan en koopt hij efficiënt in. Moderne specialist voor dak, wand en gevel De bedrijfsnaam Kuras betekent schild. De groothandel richt zich dan ook specifiek op de schil van het agrarische of industriële gebouw. Dankzij onze deskundige teamleden weet Kuras precies wat de markt vraagt en wat de ontwikkelingen zijn. Daarnaast richten we ons op de geventileerde gevel in de utiliteits- en woningbouw. Ook in deze tak binnen de bouwwereld zijn we als specialisatie aangemerkt. Zo kunnen we als