prima service makkelijk bestellen

ik had 2 z profielen nodig en doorverwezen naar Kuras. Zit zelf niet in die handel maar de site en online bestelmodule zit goed in elkaar en had mijn twee z profielen zo besteld.

Snel en accuraat

Snelle en correcte levering van bestelde artikelen.

Netjes geholpen

Top.

Super geholpen

Snelle levering, denken mee!

geweldig

hetgeen wat ik besteld heb keurig afgeleverd mooi aan de prijs ,mijn complimenten

Order proces goed verlopen. Telefonisch contact gehad over de ophaaltijd. Mooi in de buurt. Product zoals omschreven.

Bestelling snel en verzorgd geleverd.

Snelle en verzorgde levering ten top.

Absolute Toppers!

De beste ervaring tussen alle groothandel!!! Professioneel en snel! Bedankt voor alles!

snel , correct , maatwerk, verwachtingen waargemaakt

zie boven

alles goed geregeld

alles conform de afspraak!

Gewoon goed.

Mooie platen. Lekker stevig.

Goed materiaal, keurig afgeleverd.

Zeer positieve ervaring. Prima materiaal, uitstekend verpakt, goed afgeleverd.

great company

these guys had the delivery to us efficiently and in time, they even have great customer service and have been exceptionally helpful the whole way through, i would recommend using them as the product is great quality and an affordable price. keep up the good work guys

Vlotte correcte levering

Telefonisch contact zeer prettig en informatief. Vlotte levering met melding van te voren binnen welk tijdsbestek er geleverd zou worden.

Snelle levering. Aardige bezorger. Goed materiaal

Een vraagje: waarom zijn de hoeken van de vezelcementen golfplaten ingesleten?

snel geholpen toen er wat mis ging met de betaalprovider

duidelijke website, nemen ook kleine orders serieus. redelijk geprijsd. mogelijkheid voor afhalen zonder extra kosten maakt het aantrekkelijk, ook al woon je een eind weg. en je kan ter plaatse pinnen. zien, kopen, betalen, zo hoort het.

Vlotte afwerking bestelling

Als boven

Zeer tevreden.

Meedenkend personeel, oplossingsgericht.

Top bedrijf

Top , prima door medewerkers geholpen . Alles geleverd volgens afspraak .!

Zeer goed.

Online besteld om af te halen ,volgende dag gebeld dat het klaar lag. Vriendelijk personeel ,Top.

goede snelle levering

Product zoals verwacht en snel geleverd.

Heel goed, alleen moest ik wel achter de factuur aan.

snel en vakkundig geholpen

zetwerk snel en keurig

Jammer dat de levering minder was. Had graag een bericht gehad wanneer de platen geleverd zouden worden. Had ik er rekening mee kunnen houden. Nu lag het zomaar aan de kant. En kwam ik er bij ,toeval achter dat ze er al waren. Ik heb dit gemeld,en excuses gekregen. Voor mij prima zo.

Prima service en snelle levering

Snelle levering van op maat gemaakte lekdorpels

De Spil 4 3774SE Kootwijkerbroek

Over Kuras

Kuras, alles voor dak, wand en gevel Kuras is een gespecialiseerde bouwmaterialen groothandel voor de agrarische- en industriële bouw. Groothandel Kuras levert al meer dan 10 jaar haar materialen vanuit het hart van Nederland, Barneveld, voor de industriële- en agrarische bouw. De vezelcement golfplaten en bijbehorende lichtplaten, sandwichpanelen, isolatieproducten, staalplaten, dakbedekking en alle materialen voor montage en afwerking betrekken we via vaste, betrouwbare leveranciers. Wij leveren desgevraagd direct op de bouwplaats, maar vanuit ons grote magazijn kan kunnen we snel en flexibel bijleveren of onze klanten halen het af. En, als het moet, zelfs buiten kantooruren. Dat is een van de grote voordelen van Kuras. Groot assortiment voor panden, hallen en stallen Een ander pluspunt is ons enorme assortiment. De standaardproducten voor bedrijfspanden, hallen en stallen hebben we op voorraad, maar Kuras’ kracht is daarnaast dat we maatwerk kunnen bieden. En dan gaat het niet alleen om golfplaten, isolatie, sandwichpanelen of profielplaten, maar ook om de toebehoren voor een keurige afwerking van een pand. Met deze diepte in het assortiment onderscheidt Kuras zich van de concurrentie en zijn we veel meer dan zomaar een bouwmarkt. Kuras is dé specialist in dak en wand. Elk montagebedrijf, elke skeletbouwer, iedere dakdekker of particulier vindt bij ons het totale pakket. Een ander voordeel: doordat de bouwer maar een aanspreekpunt heeft, sluiten de producten goed bij elkaar aan en koopt hij efficiënt in. Moderne specialist voor dak, wand en gevel De bedrijfsnaam Kuras betekent schild. De groothandel richt zich dan ook specifiek op de schil van het agrarische of industriële gebouw. Dankzij onze deskundige teamleden weet Kuras precies wat de markt vraagt en wat de ontwikkelingen zijn. Daarnaast richten we ons op de geventileerde gevel in de utiliteits- en woningbouw. Ook in deze tak binnen de bouwwereld zijn we als specialisatie aangemerkt. Zo kunnen we als