Perfect!

Wij hebben een hele goeie service gekregen en zijn heel tevreden met de begeleiding en het eindresultaat. Marleen en Rudy

Vriendelijk, goede service

Heel vriendelijk personeel en een goede service. Er werd heel veel informatie gegeven bij de keuze van onze ringen. Ze nemen er echt hun tijd voor. Een echte aanrader!

Heel erg bedankt om jullie positieve ervaring te delen met de wereld, dit is niet enkel voor ons heel leuk maar ook voor toekomstige klanten !

Unieke ervaring

We werden in alle veiligheid ontvangen. Heel vriendelijk werden we wegwijs gemaakt en mochten we in alle rust alle ontwerpen bekijken en bewonderen. Bij een heerlijk aangeboden tasje koffie mochten we ringen passen. Onze uiteindelijke keuze kon via de computer helemaal naar onze wensen aangepast worden. Onze vragen werden steeds met de nodige kennis en professionaliteit beantwoord. We zullen schitteren dankzij onze mooie trouwringen om onze mooiste dag!

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling, we zijn er gerust op dat jullie samen met de trouwringen nog heel lang zullen schitteren !

Een zeer vlotte en vriendlijke bediening

Het was een zeer goed ervaring. De verlovingsring waren we zeer content van, de kwaliteit en de vriendlijkheid van het personeel. Daarom geen moment getwijfeld voor onze trouwringen daar terug te halen. Vinden wel enorm spijtig dat de verkoopster die ons heeft geholpen daar is vetrokken. Hopen haar daar snel terug te zien!

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden Stephanie, alsook voor het medeleven wat betreft het vertrek van Athena, ze zette zich hard in voor haar klanten en zal dan ook moeilijk te vervangen zijn. We vinden het erg fijn jullie positieve reactie te lezen !

Dé plaats om de juwelen van je dromen te vinden.

Zowel het ontvangst, het aanbod, het keuzeproces, behandeling van je order, aflevering, deskundige informatie, kunnen allemaal als enorm aangenaam beschouwd worden. Hier voel je je welkom en kom je met een gelukzalig gevoel buiten. Heel mooi om te zien en voelen dat er nog mensen bestaan die met zo’n passie en overgave hun beroep uitoefenen. Alleen maar lof! Tot snel.

Dat gelukzalige gevoel hoort er bij, zonder dat gevoel zou er ergens wat fout zijn gegaan. Heel blij dat dit zo bij jullie zo is binnen gekomen. Bedankt voor deze top review !

Gewoonweg uitstekend!

Nog nooit zo snel en professioneel geholpen geweest met iets wat ik in gedachten had maar niet wist of dit kon gerealiseerd worden qua gravure op de buitenkant van een ring!

Bedankt Bart, jou idee was dan ook een fijn project voor ons. Veel succes ermee !

Vriendelijke en correcte service

Wij werden zeer vriendelijk onthaald en daarna hebben wij een professionele en goeie begeleiding gekregen voor het kiezen van ons trouwringen.

Bedankt om deze fijne reactie en positieve ervaring te delen Tom !

hulpzaam

luisterend oor voor de perfecte keuze

Kort, bondig, positief .... alles zit er in. Bedankt om jou positieve ervaring te delen Niels!

Onze afspraak is zeer correct verlopen en er werd met alles rekening gehouden, echt heel professioneel. Na het kiezen uit een zeer ruim assortiment werd er een prijsofferte met al onze wensen opgemaakt. Ook dit was zeer aangenaam, er werd niets opgedrongen, kregen de tijd om alles rustig na te kijken (eventueel thuis) en konden nadien beslissen. De prijs die we moesten betalen is zeker prijs-kwaliteit. Bij het afhalen van onze ringen hebben we ook nog voldoende uitleg gekregen over het onderhoud en werden de nodige certificaten overhandigd. Wij zijn echt super tevreden met onze trouwringen en kunnen bijna niet wachten om hiermee te schitteren. Kortom, het team van de bruyloft is echt geweldig.

Dank je wel voor deze mooie woorden, Evi, we vonden het erg fijn om jullie te mogen begeleiden in het maken van de juiste keuze !

Prachtige trouwringen!

Mooie zaak met ruime keuze aan trouwringen! Wij werden geholpen door Athena, een zeer vakbekwaam en vriendelijk persoon! Steeds voldoende uitleg gekregen over hoe en wat onze mogelijkheden waren, de ringen zelf waren perfect zoals we in onze gedachten hadden. Zeker een aanrader!

Heel fijn om dit te lezen, Rani. We wensen jullie een fantastisch huwelijk toe !

Zeer goede service bij het zoeken achter de verlovingsring!

Had niet veel tijd en een bepaald budget. Op 10 min hadden we al de perfecte ring gevonden! :-) Snelle goede service noem ik dat.

We vinden het erg belangrijk dat elke klant goed geïnformeerd is, maar als er weinig tijd is kan snel ook ! Bedankt voor deze positieve woorden.

Duidelijke en vlotte communicatie. Ik kreeg alle nodige info. Het was makkelijk en aangenaam om samen de keuze te maken dankzij de goede info & begeleiding.

We zijn erg blij dit te lezen, bedankt om je ervaring te delen, Stefaan !

Heel aangename en persoonlijk

Heel aangename en persoonlijke ontvangst. Er werd echt geluisterd naar onze wensen met de 2 meest prachtige en passende trouwringen tot gevolg. Een juwelier naar ons hart!

Bedankt om jullie positieve ervaring te delen, Michael ! Het wordt ten zeerste geapprecieerd !

Voldoende keuze, vriendelijk personeel

Heel erg bedankt voor deze positieve beoordeling, Chloe !

top taem

Zeer gedreven en top mensen in hun vak zowel voor kleinere dingen als grote dit met veel passie en goede raad omkaderd . Mooie ingerichte winkel waar je apart kan kiezen en genieten van veel mooie dingen dus een top team

Heel erg bedankt om deze gevleugelde woorden hier achter te laten, Christiaan !

Een zeer fijne ervaring....

Ik voelde me zeer goed op mijn gemak werd zeer vriendelijk en met veel geduld bediend .zijn zeer klantvriendelijk. En werd zeker niet gepusht tot aankoop.....Was fijn om daar te winkelen ik raad het iedereen aan daar eens binnen te stappen...!!!! en ook zeer grote keuze...

Bedankt voor deze fantastische review, Zummy ! Wij wensen je alvast nog vele jaren plezier van je prachtige juwelen.

Was zeer tevreden over het vlotte verloop, aanbod,kwaliteit,goede vriendelijke begeleiding.

Echt een aanrader wat betreft afspraak,vriendelijke en professionele begeleiding,keuze van samenstelling,kwalitatief en prijselijk voor ieders budget . Dit kan ik echt aanraden en de moeite om de verplaatsing te maken.

Bedankt voor het delen van je enthousiasme, Patrick ! Jouw woorden geven vleugels aan ons team !

Ervaren, kennis van zaken en begane mensen

Zeer goede service, uitgebreide uitleg ontvangen bij zowel aankoop als afhaling. Kennis van materialen. Zeer vriendelijk!

Bedankt voor deze aangename reactie, Sophie. Heel leuk dat ook de soms wat technische goed is over gekomen !

Perfectie in begeleiding en advies.

Tijdens de voorbereiding op ons huwelijk hebben we volledig kunnen rekenen op de steun en support van De Bruyloft. Ze gingen zeer vakbekwaam en geduldig met ons te werk. Geen enkel detail laten ze aan het toeval over. De afhandeling verliep daarnaast ook zeer aangenaam. Ze geven optimaal advies omtrent het verzorgen en wat er achteraf nog mogelijk is met de ringen. Wij hebben een enorm goed gevoel overgehouden aan de samenwerking met hen. Ik zou hen voor de volle 100 procent willen aanbevelen bij alle potentiële klanten.

Bedankt Wesley, om ons eveneens te steunen met deze fantastische beoordeling en fijne aanbeveling !

Zeer vlot en duidelijk. Heel aangenaam en vertrouwlijk!

Heel erg bedankt voor deze fijne beoordeling, Dennis !

Vriendelijke, enthousiaste en geduldige service

Prachtige winkel met adviseurs die hun vak kennen

Tevreden klanten maken een tevreden winkelier. Top dat onze diensten op deze manier worden geapprecieerd, bedankt hiervoor !

Vriendelijk, gastvrij

We werden warm ontvangen, en we hadden alle tijd om een keuze te maken voor onze trouwringen. Ook de speciale inscriptie is heel mooi geworden

Het was super fijn om jullie te mogen bijstaan in een keuze, blij dat dit ook aan jullie zijde zo werd ervaren ! Bedankt voor de mooie review.

Regelrechte topservice

Alles in orde van A tot Z. Een absolute aanrader om hier terecht te komen.

Fijn dit te mogen vernemen, Lennert. Bedankt voor de positieve aanbeveling !

Toppie

We waren beiden snel gerust gesteld in het kiezen van onze trouw ringen. Er is zo een groot aanbod dat we dachten hier komen we nooit uit. Maar door de hulp van de verkoopster werd het steeds duidelijker. De tijd, het geduld en de professionele begeleiding heeft er voor gezorgd dat we beiden een mooi juweeltje dragen dat ons samen verbind. We hebben mooie reacties gekregen van onze familie en vrienden.

Jullie verbintenis is het allerbelangrijkst, al mag dit best getoond worden met een prachtig en hoogst persoonlijk juweel. Bedankt om onze diensten zo positief te beoordelen !

Toppers en vakmensen !!

Vriendelijk onthaal en perfect afgeleverde ringen . Heel duidelijke uitleg over de verschillende soorten edelmetalen en gravures etc Wij kunnen iedereen deze zaak aanraden , en niet enkel voor ringen maar tevens ook voor andere juwelen etc... Grote diversiteit in alle juwelen , ringen Ook de nodige privacy naar de klant toe is schitterend ! Toppers en vakmensen !

Het was heel fijn om voor jullie de ringen te mogen maken, het optimisme bij ontvangst doet dan ook deugd. Heel erg bedankt voor deze fijne review !

Over De Bruyloft

DE BRUYLOFT staat voor een trouwringcultuur van een speciaal soort. Wij zijn vastbesloten om het geluk van een bruidspaar in zeer persoonlijke trouwringen vast te leggen. De trouwringen begeleiden het echtpaar hun hele leven. Daarom vinden we het bijzonder belangrijk om samen met u perfect gevormde ringen met liefdevolle details te ontwerpen. Uitstekend vakmanschap, hoge creativiteit en de beste materialen maken onze trouwringen zo bijzonder. Het zijn de laatste details die het verschil maken. Een elegant groef, een opzettelijk geplaatste steen, kleurspel. Elk sieraad is uniek, speciaal gemaakt volgens uw wensen. Voor juwelen is dit de mooiste manier om uw waardering te tonen.