Perfectie in begeleiding en advies.

Tijdens de voorbereiding op ons huwelijk hebben we volledig kunnen rekenen op de steun en support van De Bruyloft. Ze gingen zeer vakbekwaam en geduldig met ons te werk. Geen enkel detail laten ze aan het toeval over. De afhandeling verliep daarnaast ook zeer aangenaam. Ze geven optimaal advies omtrent het verzorgen en wat er achteraf nog mogelijk is met de ringen. Wij hebben een enorm goed gevoel overgehouden aan de samenwerking met hen. Ik zou hen voor de volle 100 procent willen aanbevelen bij alle potentiële klanten.

Bedankt Wesley, om ons eveneens te steunen met deze fantastische beoordeling en fijne aanbeveling !

Zeer vlot en duidelijk. Heel aangenaam en vertrouwlijk!

Heel erg bedankt voor deze fijne beoordeling, Dennis !

Vriendelijke, enthousiaste en geduldige service

Prachtige winkel met adviseurs die hun vak kennen

Tevreden klanten maken een tevreden winkelier. Top dat onze diensten op deze manier worden geapprecieerd, bedankt hiervoor !

Vriendelijk, gastvrij

We werden warm ontvangen, en we hadden alle tijd om een keuze te maken voor onze trouwringen. Ook de speciale inscriptie is heel mooi geworden

Het was super fijn om jullie te mogen bijstaan in een keuze, blij dat dit ook aan jullie zijde zo werd ervaren ! Bedankt voor de mooie review.

Regelrechte topservice

Alles in orde van A tot Z. Een absolute aanrader om hier terecht te komen.

Fijn dit te mogen vernemen, Lennert. Bedankt voor de positieve aanbeveling !

Toppie

We waren beiden snel gerust gesteld in het kiezen van onze trouw ringen. Er is zo een groot aanbod dat we dachten hier komen we nooit uit. Maar door de hulp van de verkoopster werd het steeds duidelijker. De tijd, het geduld en de professionele begeleiding heeft er voor gezorgd dat we beiden een mooi juweeltje dragen dat ons samen verbind. We hebben mooie reacties gekregen van onze familie en vrienden.

Jullie verbintenis is het allerbelangrijkst, al mag dit best getoond worden met een prachtig en hoogst persoonlijk juweel. Bedankt om onze diensten zo positief te beoordelen !

Toppers en vakmensen !!

Vriendelijk onthaal en perfect afgeleverde ringen . Heel duidelijke uitleg over de verschillende soorten edelmetalen en gravures etc Wij kunnen iedereen deze zaak aanraden , en niet enkel voor ringen maar tevens ook voor andere juwelen etc... Grote diversiteit in alle juwelen , ringen Ook de nodige privacy naar de klant toe is schitterend ! Toppers en vakmensen !

Het was heel fijn om voor jullie de ringen te mogen maken, het optimisme bij ontvangst doet dan ook deugd. Heel erg bedankt voor deze fijne review !

Kwaliteit van bij het binnenkomen. Gewoon fantastisch

Duidelijke uitleg, juiste hulp bij de keuze, tijdige levering.

Heel erg bedankt voor de correcte omschrijving van onze diensten, Luc. We wensen jullie nog een leven lang plezier van elkaar en de ringen !

Vriendelijk, professioneel, nemen hun tijd.

Zeer goede service!

Geen poespas en duidelijk : deze beoordeling is even helder als onze diensten en dat vinden we fijn. Bedankt hiervoor, Nele !

De service was uitstekend

Alles kan geregeld worden Goeie kwaliteit Vriendelijk personeel

Fijn te vernemen dat het resultaat even geslaagd is als de zoektocht naar, bedankt voor de beoordeling, Matthias !

Aangename samenwerking met geslaagd resultaat

We hebben een positieve ervaring gehad met het bestellen van onze trouwringen bij De Bruyloft. Voor de herenring hadden we een speciaal verzoek dat technisch uitdagend was om te maken. Ze hebben samen met ons de mogelijke opties hiervoor besproken en eerlijk advies gegeven van welke realistisch waren en welk niet. Uiteindelijk hebben ze een voorstel gedaan dat heeft geleid to een geslaagde uitwerking van de ring. Ook de uitwerking van de vrouwenring was perfect zoals afgesproken.

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling, Dieter, het was erg fijn deze trouwringen voor jullie te mogen maken, we wensen jullie er een leven lang genot van !

In een gezellige sfeer prima begeleid bij het kiezen van de ring.

Een vriendelijke jongedame heeft met de nodige deskundigheid me uitstekend geholpen. Hebben zich aan hun woord gehouden, kon de ring op de afgesproken datum afhalen en loste de verwachting helemaal in.

Wat ringen betreft zijn de dames het best op hun plaats. Bedankt Philippe, om onze service zo positief te beoordelen !

Goede begeleiding, vriendelijk en heel behulpzaam! Een aanrader!!

Bedankt voor deze korte maar erg positieve reactie, Andy. U maakt er een heel team tevreden mee !

Toppie

De ringen is heel mooi gemaakt. De service is heel goed.wij zijn goed ontvangen geweest en vriendelijkheid en toppie.

Toffe review, erg fijn dit te mogen lezen. Bedankt Els !

Vlot en vriendelijk geholpen

Eerste kennismaking met trouwringen. Heel veel informatie over de ring, mogelijkheden tot aanpassen. Bijna elke wens van je ring is mogelijk. Zeer vriendelijk personeel, alles tot in de puntjes verzorgd. Snelle levering. Prachtig eindresultaat.

Vandaag de dag vind je alles op het web, ook ringen. Maar zien, voelen, vergelijken en het daarbij onmisbare woordje uitleg zodat je uiteindelijk de juiste keuze kan maken, dat kan enkel bij ons in de winkel(s). Het resultaat is helemaal aan jullie te danken, veel succes ermee alsook met elkaar!

Top service & Top kwaliteit

Davy maakte voor ons de tijd vrij om de perfecte ringen samen te stellen zowel voor mij als voor mijn aanstaande. Deskundige inbreng in het ontwerp om de perfecte ring zowel op maat, binnen budget en met de correcte materialen samen te stellen volgens ieder zijn wens, smaak en behoefte. Snel en volgens planning klaar. TOP

Bedankt om ons zo positief te beoordelen, Maarten, erg fijn om te lezen !

Klant is koning!

Wij zijn serieuze twijfelaars en zijn tot 3x toe langsgeweest om alle opties te bekijken of uit te proberen. Elke keer waren de verkopers even vriendelijk! Er werd echt tijd genomen om ons zo goed mogelijk te begeleiden. Je kreeg ook iets te drinken, vond ik ook erg attent. Het uiteindelijke resultaat van onze trouwringen is adembenemend! Wow!

Tijd brengt vaak raad, uiteindelijk zijn ook jullie geslaagd voor de ringen. Bedankt om dit zo positief te beoordelen, Karen !

Vakmanschap, uitstekende service en kwaliteit met een glimlach!

Op zoek naar een juwelier om trouwringen of andere juwelen aan te schaffen? Zoek dan niet langer! Dit topteam staat steeds met een glimlach voor je klaar. Ze gaan samen met jou aan de slag om ringen te kiezen of samen te stellen die aan al jouw wensen voldoen! De resulterende juwelen zijn prachtige staaltjes vakmanschap. Een aanrader!

Dit is fantastisch om te lezen, Pieter, ons team loopt ervan op wolkjes. Bedankt !

De ringen van ons leven

Een stukje geluk van onze trouwdag!

...om een leven lang bij jullie te dragen. Bedankt voor deze positieve review, Stefanie !

We hebben onze trouwringen gekocht bij de Bruyloft. Uitstekende service en super concept. Je kan de ringen via acredo helemaal aanpassen naar jouw voorkeur, je kan echt alles aanpassen. Ze houden rekening met je budget, hebben veel geduld. Top ervaring!

Onfeilbare score, dit zorgt voor een glimlach bij elk van ons team. Bedankt !

Heel goede ervaring!

Er werd heel goed geluisterd naar onze wensen. Er werd echt tijd voor ons genomen. Zeker een aanrader!

Top, bedankt !

Topervaring! Trouwring of verlovingsring nodig? Niet twijfelen, gewoon langsgaan!

Een eerste keer in contact gekomen met De Bruyloft voor het kiezen van de verlovingsring, gelukkig hadden we na het aanzoek ook trouwringen nodig ;-) Ook bij het samen kiezen van de trouwringen een topervaring. Duidelijke uitleg van alle mogelijke materialen, veel ringen als voorbeeld in de winkel te zien, advies en toelichting bij de impact van een keuze. Eigen ontwerpen mogelijk. Athena heeft ons prima begeleid bij onze keuzes. Wij hebben in onze ringen een eigen logo laten graveren, ook daar werd perfect voor gezorgd. Uiteindelijk mag je ze dan gaan ophalen, goede communicatie daarover wanneer alles klaar is, en opnieuw fijne ontvangst door Sylvie met nog extra uitleg over onderhoud en tips & tricks.

We vonden het erg fijn om jullie te mogen begeleiden bij zowel trouw- als verlovingsring. Bedankt om deze ervaring zo mooi te verwoorden !

Super !

Zeer vriendelijk ontvangen geweest naar de zoektocht van onze trouwringen! Zelfs in deze moeilijke tijden van corona proberen ze het hier toch nog zo aangenaam mogelijk te maken. Er werd hier goed rekening mee gehouden. Zeker een aanrader !!

Corona, 't is een raar beestje, maar gelukkig hebben jullie hiervan geen hinder ondervonden bij het uitkiezen van de ringen. Bedankt voor deze erg mooie review, Meggie !

Uitstekende, vriendelijke service op maat!

Maatwerk en vakmanschap omRINGd in een vriendelijke verpakking.

Bedankt om deze fijn omschreven ervaring te delen met de wereld, Jeffrey. De kwinkslag werd opgemerkt, LEUK ;-)

Uitstekende hulp en begeleiding

bij het uitkiezen van onze trouwringen enorm goed geinformeerd en begeleid. Er werd niet naar de duurste stukken geduwd maar liever een duidelijk beeld gegeven van het verschil van kwaliteit. Manage expectations zeer goed vermeld over wat er kan gebeuren met dagelijke dracht van de ring

Bedankt voor deze mooie recensie, Bart. Het klopt dat kwaliteit erg belangrijk is wanneer het over zulke, emotioneel belangrijke juwelen gaat. Heel fijn dat jullie ook de ervaring zo positief beoordelen !

Over De Bruyloft

DE BRUYLOFT staat voor een trouwringcultuur van een speciaal soort. Wij zijn vastbesloten om het geluk van een bruidspaar in zeer persoonlijke trouwringen vast te leggen. De trouwringen begeleiden het echtpaar hun hele leven. Daarom vinden we het bijzonder belangrijk om samen met u perfect gevormde ringen met liefdevolle details te ontwerpen. Uitstekend vakmanschap, hoge creativiteit en de beste materialen maken onze trouwringen zo bijzonder. Het zijn de laatste details die het verschil maken. Een elegant groef, een opzettelijk geplaatste steen, kleurspel. Elk sieraad is uniek, speciaal gemaakt volgens uw wensen. Voor juwelen is dit de mooiste manier om uw waardering te tonen.