Goede service en geduld!

Wij zijn begin januari onze trouwringen gaan bestellen bij "De Bruyloft". We werden vriendelijk ontvangen en kregen eerst rustig de tijd om rond te wandelen in de zaak en de trouwringen te bekijken. We mochten een keuze maken uit alle trouwringen en van daar uit zouden we naar onze eigen ringen toe werken. Alles kon gepersonaliseerd worden: de kleur, de steentjes en zelfs de gravure. De dame had zeer veel geduld met ons, ik denk dat we zo'n 2 uur bezig zijn geweest met het samenstellen van de ringen. Resultaat: prachtige ringen met eigen handschrift als gravure. De dame bleef heel de tijd vriendelijk, behulpzaam en gaf ons alle tijd. We zijn enkele dagen geleden onze ringen gaan afhalen en zijn zeer tevreden! Hopelijk gaan de ringen lang mee. ;-)

Topper!!

We liepen op een weekdag onaangekondigd binnen voor trouwringen en werden meteen super vriendelijk en professioneel geholpen door Cath. We kregen alle tijd en geen vraag was teveel. Vakkundig geadviseerd, rustig gekozen en in overleg beslist. Vandaag de ringen gaan ophalen … zo blij met het resultaat. Bedankt Cath voor je begeleiding. We kijken uit naar onze dag met een stel prachtige ringen.

Super vriendelijk en heel veel ervaring om de nodige begeleiding te geven

Wij wisten zelf niet hoe veel opties er zijn bij het kiezen van een trouwring. Zij hebben ons de perfecte begeleiding gegeven. En ze zijn enorm vriendelijk!

Geweldige professionele hulp bij het kiezen van een ring naar eigen wens.

Prachtige ringen naar uw stijl

Je kan de ringen volledig personaliseren naar uw eigen smaak. Heel vriendelijk personeel en veel geduld. De kwaliteit van de ringen zijn ook top maar je moet wel eventjes wachten op de ringen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Catriona, ons team is er alvast erg blij mee ! Het klopt dat de levertermijn voor jullie ringen langer was dan voorzien, gelukkig zijn deze met nog 6 maanden in het vooruitzicht tijdig klaar. Team DE BRUYLOFT wenst jullie alvast een SUPER feest en een fantastisch huwelijk toe !

Geweldige en uitstekende service van begin tot einde.

Wij zijn heel hartelijk ontvangen bij Debruyloft, en stap voor stap geweldig geholpen. Aandacht voor wat je wilt en kijken samen met jou naar wat de mogelijkheden zijn, rekening houdend met elk budget. Ook zijn wij reeds onze ringen al gaan ophalen en deze zijn prachtig en voldoen perfect aan onze wensen! Bedankt!

Ik keer tevreden terug naar huis.

Heel veel keuze wat betreft de trouwringen. En het hoeft niet altijd duur te zijn. Steeds een vakkundige uitleg over de verschillende goudsoorten, de steentjes, over de verschillende mogelijkheden en combinaties. Dit zijn vakmensen. Jij kiest. Er wordt absoluut niet gepusht in één of andere richting, integendeel er wordt echt geluisterd naar wat jij wil. Voor ons is dit belangrijk. Wij zijn alleszins heel tevreden met onze trouwringen !

We hebben De Bruyloft online leren kennen via google. We konden meteen een afspraak boeken op de website en eens op de afspraak ter plaatse werden we met open armen ontvangen en werden we zeer goed verder geholpen door Cath, een vriendelijke dame en ze heeft ons alle tijd gegeven om te kiezen en te passen. Eens de ringen gekozen en besteld waren kregen we een smsje om de ringen op te halen. Tip: er is voor ieder wat wils en ook voor elk budget!

Onze verwachtingen om het kiezen van onze trouwringen werd meer dan ingevuld. We kregen een volledige uitleg, kregen tijd en ruimte om onze voorkeuren te kiezen en nadien de perfecte hulp om onze gekozen ringen te personaliseren.

Echt zoals je wilt behandeld worden

Zeer goede en leuke ervaring om onze trouwringen te kiezen. Zeer vriendelijk, professioneel, ruime keuze in alle prijsklassen.

Buitengewoon fantastisch

Wij werden super begeleid, bij het uitzoeken van onze trouwringen. Er werd ruim tijd genomen. We werden super bediend. Gewoon een fantastische zaak. Wij raden iedereen deze juwelier ten zeersste aan.

Ons team is heel blij te lezen dat u tevreden bent van het resultaat, we wensen jullie alvast een leven lang plezier van de ringen en elkaar !

zeer aangename en vriendelijke service

Voor onze trouwringen zijn we via een beurs terecht gekomen bij De Bruyloft. Hier heb je een hele grote keuze aan trouwringen. Je kan ze nadien ook nog volledig wijzigen zodat ze perfect bij de stijl van het koppel passen. Zeer aangename ervaring en supervriendelijke verkopers. Wij raden de winkel zeker aan!

Super bedankt om deze positieve vibe te delen met wie het lezen wil ! Team DE BRUYLOFT wordt er alvast erg blij van !

Super onthaal door ervaren juweliers, ze helpen bij de keuze, geven advies en zijn eerlijk bij het vragen van hun mening en hebben geduld, je kan alle tijd nemen om de juiste keuze te maken waarbij je ten volle kan rekenen op hun ondersteuning, van begin tot einde! Toppers!

Heel erg bedankt om ons op zulke positieve wijze te beoordelen, ons team loopt vandaag op wolkjes !

Vlotte en aangename service

We werden hartelijk ontvangen in hun nieuwe winkel. Bij het uitkiezen van de ringen werden we uitgebreid geholpen en begeleid. Dit leidde tot een fantastisch resultaat, waarvoor dank!

Heel blij dat jullie het resultaat zo fantastisch vinden, wij zijn alvast erg blij met deze fantastische beoordeling. Bedankt hiervoor !

Klantvriendelijke en behulpzame winkel

We werden heel vriendelijk ontvangen. Het personeel nam uitgebreid de tijd om de gekozen ringen te bespreken en aan te passen naar onze wensen. Er is een zeer grote keuze aan ringen. Leuk dat je een afspraak kan maken zodat je niet te lang moet wachten in de winkel.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super bedankt dat je ons wilde beoordelen, we wensen jullie heel veel succes met de ringen én in het huwelijk !

Heel behulpzaam, heel veel keuze en pasmogelijkheden. Ze nemen ook de tijd om alles deftig en grondig uit te leggen en helpen om de juiste keuze te maken! Heel vriendelijk personeel

Zeer warme ontvangst en heel sterke deskundige uitleg

Trouwen wordt gezien als een mijlpaal in iemands leven. De medewerkers van "De Bruyloft" kleden dit ook heel mooi in. Bovendien hebben de medewerkers ee sterke kennis van materiaalkeuze en heeft de winkel een heel uitgebreid gamma aan trouwringen. Bovendien werden we ook zeer vlot bedien. Zeker een aanrader!!!

Super collectie en top raadgeefster/verkoopster

Uitstekende uitleg gekregen. Zeer uitgebreide collectie...zowat alles kan...zeer veel voorbeelden en in alle prijsklassen.

Professioneel en sereen

Zeer tevreden van de manier waarop wij begeleid werden bij het uitkiezen van onze trouwringen. Van het begin tot het einde verliep alles uiterst transparant en professioneel. Hun advies en ondersteuning was goud waard en vond plaats in een serene sfeer.

Superleuke ervaring

Vriendelijk ontvangen geweest, niet gehaast tewerk gaan maar de tijd nemen voor de klant. Voldoende tijd gekregen om samen te kunnen overleggen, wat zeer belangrijk is om even deze privacy te krijgen. Kortom: we zijn zeer tevreden klanten met supermooie ringen en een goed gevoel!

Fantastische en professionele service!

De mogelijkheid is er om de trouwringen helemaal zelf te personaliseren. Steeds met het oog op een hoge kwaliteit! Zeer vriendelijk ontvangen en alles werd tot in de puntjes uitgelegd.

Heel veel keuze en vriendelijke ontvangst

Hulp bij kiezen in een aangename sfeer!

Vriendelijke ontvangst en heel behulpzaam

Alle service die je nodig hebt.

Wij waren wat laat door bepaalde situaties met het kiezen van onze ringen. Ze hebben ons super geholpen, en voor ons toch nog in een korte tijd de ringen kunnen maken en alles was tiptop inorde! Super service!

Geweldige begeleiding door De Bruyloft

Geweldige begeleiding door De Bruyloft!

Over De Bruyloft

DE BRUYLOFT staat voor een trouwringcultuur van een speciaal soort. Wij zijn vastbesloten om het geluk van een bruidspaar in zeer persoonlijke trouwringen vast te leggen. De trouwringen begeleiden het echtpaar hun hele leven. Daarom vinden we het bijzonder belangrijk om samen met u perfect gevormde ringen met liefdevolle details te ontwerpen. Uitstekend vakmanschap, hoge creativiteit en de beste materialen maken onze trouwringen zo bijzonder. Het zijn de laatste details die het verschil maken. Een elegant groef, een opzettelijk geplaatste steen, kleurspel. Elk sieraad is uniek, speciaal gemaakt volgens uw wensen. Voor juwelen is dit de mooiste manier om uw waardering te tonen.