Heel aangename mensen en goed geholpen

Sylvie heeft ons goed geholpen, voor zowel de verlovingsring als voor de trouwringen. We zijn er heel blij mee! Bovendien worden we altijd met een glimlach en veel zorg ontvangen.

Heel vriendelijk en een goed onthaal

Heel behulpzaam en tijd geven om te kiezen

Perfecte service

Heel vriendelijke afhandeling , veel goede raad gekregen in verband met ontwerp van de ringen .en door omstandigheden konden we de ringen niet ophalen en ze zijn zelfs geleverd bij ons thuis. Bedankt voor heel het team.

zeer goed

Die aanbieding om iets te drinken FANTA heeft ons over de streep geholpen bij Vanhoutteghem kreeg ik nooit iets aangeboden zelfs niet als ik voor €2.500 kocht daarvoor hebben wij bij jullie onze aankoop gedaan ...alhoewel die tweede Fanta was wel een beetje warm hé (LOL). Allez ik wens jullie van harte een goede vakantie en Corona vrij !!! Freddy & Christa

Fijn dat we jullie konden overtuigen van het design en de kwaliteit van onze ringen. Spijtig van die 2e Fanta, hij tast toch wel een beetje de puntenbedeling aan, ook al is horeca niet zo meteen onze specialiteit. Werk aan de winkel voor ons team aldus, bedankt om ons hierop te wijzen. We wensen jullie een leven lang plezier van elkaar en genot van de ringen !

Vlotte correcte sevice.

We zijn binnen gewandeld in een mooie zaak en werden zeer vriendelijk verwelkomd. Het zoeken naar onze perfecte trouwringen werd ondersteund door sympathieke en professionele medewerkers. Tot slot zijn wij zeer tevreden met onze aankoop. Deze zaak is zeker een aanrader.

Bedankt voor deze hele fijne beoordeling, het is een goede motivator voor de toekomst.

tevreden

(Zeer) ruime keus aan trouwringen. nadien kunnen de ringen zelfs nog worden aangepast op vrijwel alle aspecten (bv dikte, materiaal, diamanten). Er wordt ruim de tijd genomen om hierbij te assisteren/adviseren. Goede after-sale. Bij ons bleek 1 ring net te klein, met een bruiloft op korte termijn. Hier werd snel een aanpassing voorzien.

Positief over de gehele lijn.

Trouwringen kiezen met een voorontwerp via Acreedo op het internet en er nog 2,5 uur over doen getuigt van jullie streven naar een totale perfectie. Het resultaat is dan ook verbluffend en wij gaan jullie zaak aanbevelen bij vrienden en kennissen. Onze uiterste dank! M&M

Heel fijn dat jullie zo positief zijn, al kan het ook moeilijk anders met zulk een uniek ringontwerp ! Geniet er nog heel lang van !

Top service en vakkennis

Wij zijn heel blij met de hulp, kennis en ontwerp van onze trouwringen.

Bedankt voor deze fijne beoordeling, Kim. Geniet er nog heel lang van !

Een echte aanrader voor wie op zoek is naar verlovings- en trouwringen. Ruim assortiment, goede service en zeer vriendelijk team.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top service!

Zowel de service als de kwaliteit van de ringen is uitstekend. We werden goed geholpen door Guy.

Aangename mensen die de tijd nemen om je wensen in te vullen

Aangename ontvangst Kennis van zaken Goede after sale service

Een ervaring als geen ander

Een warm ontvangst en een duidelijke uitleg, ik heb op geen enkel moment gevoeld dat ik iets niet kon vragen, er was altijd tijd voor uitleg of meer keuze, de klant is hier koning. Een vriendelijke lach en een goeie babbel van begin tot einde. Ook bij aflevering nog een goede uitleg gekregen en zeer tevreden over onze ringen.

Geweldige ervaring

Zeer goede uitleg over de edelmetalen en diamanten, je kan rustig rondkijken, nooit de indruk gehad dat een vraag teveel was. Ze hebben voor ieder wat wils, voor mijn aanstaande was de acredo configurator de uitkomst, en is zeer blij met het resultaat. Bij het afhalen van de ringen kregen we ook een super goede uitleg over het onderhoud van de ringen. Top service gewoon! Met plezier 3uur gereden.

The place to be,

Heel ruim assortiment van trouwringen, ook voor ieders budget. Hele lieve vriendelijke mensen, die luisteren naar de wens van de klant. Top service, wij zijn zeer tevreden! Bedankt voor onze prachtige ringen.

Mijn verloofde en ik werden zeer goed ontvangen. Zowel bij het eerste als bij het tweede bezoek. Vriendelijk personeel. We hebben genoten van een uitstekende service. Juwelier De Bruyloft beschikt over een programma dat het mogelijk maakt een unieke ring te ontwerpen. De medewerkster kende alle mogelijkheden en zij kon zeer goed met het programma werken. We zijn zeer tevreden met onze prachtige ringen en kunnen niet wachten deze te mogen dragen.

Klantvriendelijkheid

Goede hulp, normale leveringstijd. Aangenaam personeel

Geweldige ervaring met rustgevende mensen

Wij kregen van in het begin een heel erg duidelijke uitleg over alle mogelijkheden voor onze trouwringen. Het was ook leuk dat we daarna de kans kregen om met ons twee rond te kijken naar hun aanbod. Tijdens de afspraak voelden we over het algemeen veel rust en vertrouwen. We kregen ook echt ruime tijd om over alles na te denken en verschillende opties uit te proberen.

Perfect!

Wij hebben een hele goeie service gekregen en zijn heel tevreden met de begeleiding en het eindresultaat. Marleen en Rudy

Vriendelijk, goede service

Heel vriendelijk personeel en een goede service. Er werd heel veel informatie gegeven bij de keuze van onze ringen. Ze nemen er echt hun tijd voor. Een echte aanrader!

Heel erg bedankt om jullie positieve ervaring te delen met de wereld, dit is niet enkel voor ons heel leuk maar ook voor toekomstige klanten !

Unieke ervaring

We werden in alle veiligheid ontvangen. Heel vriendelijk werden we wegwijs gemaakt en mochten we in alle rust alle ontwerpen bekijken en bewonderen. Bij een heerlijk aangeboden tasje koffie mochten we ringen passen. Onze uiteindelijke keuze kon via de computer helemaal naar onze wensen aangepast worden. Onze vragen werden steeds met de nodige kennis en professionaliteit beantwoord. We zullen schitteren dankzij onze mooie trouwringen om onze mooiste dag!

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling, we zijn er gerust op dat jullie samen met de trouwringen nog heel lang zullen schitteren !

Een zeer vlotte en vriendlijke bediening

Het was een zeer goed ervaring. De verlovingsring waren we zeer content van, de kwaliteit en de vriendlijkheid van het personeel. Daarom geen moment getwijfeld voor onze trouwringen daar terug te halen. Vinden wel enorm spijtig dat de verkoopster die ons heeft geholpen daar is vetrokken. Hopen haar daar snel terug te zien!

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden Stephanie, alsook voor het medeleven wat betreft het vertrek van Athena, ze zette zich hard in voor haar klanten en zal dan ook moeilijk te vervangen zijn. We vinden het erg fijn jullie positieve reactie te lezen !

Dé plaats om de juwelen van je dromen te vinden.

Zowel het ontvangst, het aanbod, het keuzeproces, behandeling van je order, aflevering, deskundige informatie, kunnen allemaal als enorm aangenaam beschouwd worden. Hier voel je je welkom en kom je met een gelukzalig gevoel buiten. Heel mooi om te zien en voelen dat er nog mensen bestaan die met zo’n passie en overgave hun beroep uitoefenen. Alleen maar lof! Tot snel.

Dat gelukzalige gevoel hoort er bij, zonder dat gevoel zou er ergens wat fout zijn gegaan. Heel blij dat dit zo bij jullie zo is binnen gekomen. Bedankt voor deze top review !

Gewoonweg uitstekend!

Nog nooit zo snel en professioneel geholpen geweest met iets wat ik in gedachten had maar niet wist of dit kon gerealiseerd worden qua gravure op de buitenkant van een ring!

Bedankt Bart, jou idee was dan ook een fijn project voor ons. Veel succes ermee !

Vriendelijke en correcte service

Wij werden zeer vriendelijk onthaald en daarna hebben wij een professionele en goeie begeleiding gekregen voor het kiezen van ons trouwringen.

Bedankt om deze fijne reactie en positieve ervaring te delen Tom !

hulpzaam

luisterend oor voor de perfecte keuze

Kort, bondig, positief .... alles zit er in. Bedankt om jou positieve ervaring te delen Niels!

Over De Bruyloft

DE BRUYLOFT staat voor een trouwringcultuur van een speciaal soort. Wij zijn vastbesloten om het geluk van een bruidspaar in zeer persoonlijke trouwringen vast te leggen. De trouwringen begeleiden het echtpaar hun hele leven. Daarom vinden we het bijzonder belangrijk om samen met u perfect gevormde ringen met liefdevolle details te ontwerpen. Uitstekend vakmanschap, hoge creativiteit en de beste materialen maken onze trouwringen zo bijzonder. Het zijn de laatste details die het verschil maken. Een elegant groef, een opzettelijk geplaatste steen, kleurspel. Elk sieraad is uniek, speciaal gemaakt volgens uw wensen. Voor juwelen is dit de mooiste manier om uw waardering te tonen.