Goede begeleiding, vriendelijk en heel behulpzaam! Een aanrader!!

Toppie

De ringen is heel mooi gemaakt. De service is heel goed.wij zijn goed ontvangen geweest en vriendelijkheid en toppie.

Toffe review, erg fijn dit te mogen lezen. Bedankt Els !

Vlot en vriendelijk geholpen

Eerste kennismaking met trouwringen. Heel veel informatie over de ring, mogelijkheden tot aanpassen. Bijna elke wens van je ring is mogelijk. Zeer vriendelijk personeel, alles tot in de puntjes verzorgd. Snelle levering. Prachtig eindresultaat.

Vandaag de dag vind je alles op het web, ook ringen. Maar zien, voelen, vergelijken en het daarbij onmisbare woordje uitleg zodat je uiteindelijk de juiste keuze kan maken, dat kan enkel bij ons in de winkel(s). Het resultaat is helemaal aan jullie te danken, veel succes ermee alsook met elkaar!

Top service & Top kwaliteit

Davy maakte voor ons de tijd vrij om de perfecte ringen samen te stellen zowel voor mij als voor mijn aanstaande. Deskundige inbreng in het ontwerp om de perfecte ring zowel op maat, binnen budget en met de correcte materialen samen te stellen volgens ieder zijn wens, smaak en behoefte. Snel en volgens planning klaar. TOP

Bedankt om ons zo positief te beoordelen, Maarten, erg fijn om te lezen !

Klant is koning!

Wij zijn serieuze twijfelaars en zijn tot 3x toe langsgeweest om alle opties te bekijken of uit te proberen. Elke keer waren de verkopers even vriendelijk! Er werd echt tijd genomen om ons zo goed mogelijk te begeleiden. Je kreeg ook iets te drinken, vond ik ook erg attent. Het uiteindelijke resultaat van onze trouwringen is adembenemend! Wow!

Tijd brengt vaak raad, uiteindelijk zijn ook jullie geslaagd voor de ringen. Bedankt om dit zo positief te beoordelen, Karen !

Vakmanschap, uitstekende service en kwaliteit met een glimlach!

Op zoek naar een juwelier om trouwringen of andere juwelen aan te schaffen? Zoek dan niet langer! Dit topteam staat steeds met een glimlach voor je klaar. Ze gaan samen met jou aan de slag om ringen te kiezen of samen te stellen die aan al jouw wensen voldoen! De resulterende juwelen zijn prachtige staaltjes vakmanschap. Een aanrader!

Dit is fantastisch om te lezen, Pieter, ons team loopt ervan op wolkjes. Bedankt !

De ringen van ons leven

Een stukje geluk van onze trouwdag!

...om een leven lang bij jullie te dragen. Bedankt voor deze positieve review, Stefanie !

We hebben onze trouwringen gekocht bij de Bruyloft. Uitstekende service en super concept. Je kan de ringen via acredo helemaal aanpassen naar jouw voorkeur, je kan echt alles aanpassen. Ze houden rekening met je budget, hebben veel geduld. Top ervaring!

Onfeilbare score, dit zorgt voor een glimlach bij elk van ons team. Bedankt !

Heel goede ervaring!

Er werd heel goed geluisterd naar onze wensen. Er werd echt tijd voor ons genomen. Zeker een aanrader!

Top, bedankt !

Topervaring! Trouwring of verlovingsring nodig? Niet twijfelen, gewoon langsgaan!

Een eerste keer in contact gekomen met De Bruyloft voor het kiezen van de verlovingsring, gelukkig hadden we na het aanzoek ook trouwringen nodig ;-) Ook bij het samen kiezen van de trouwringen een topervaring. Duidelijke uitleg van alle mogelijke materialen, veel ringen als voorbeeld in de winkel te zien, advies en toelichting bij de impact van een keuze. Eigen ontwerpen mogelijk. Athena heeft ons prima begeleid bij onze keuzes. Wij hebben in onze ringen een eigen logo laten graveren, ook daar werd perfect voor gezorgd. Uiteindelijk mag je ze dan gaan ophalen, goede communicatie daarover wanneer alles klaar is, en opnieuw fijne ontvangst door Sylvie met nog extra uitleg over onderhoud en tips & tricks.

We vonden het erg fijn om jullie te mogen begeleiden bij zowel trouw- als verlovingsring. Bedankt om deze ervaring zo mooi te verwoorden !

Super !

Zeer vriendelijk ontvangen geweest naar de zoektocht van onze trouwringen! Zelfs in deze moeilijke tijden van corona proberen ze het hier toch nog zo aangenaam mogelijk te maken. Er werd hier goed rekening mee gehouden. Zeker een aanrader !!

Corona, 't is een raar beestje, maar gelukkig hebben jullie hiervan geen hinder ondervonden bij het uitkiezen van de ringen. Bedankt voor deze erg mooie review, Meggie !

Uitstekende, vriendelijke service op maat!

Maatwerk en vakmanschap omRINGd in een vriendelijke verpakking.

Bedankt om deze fijn omschreven ervaring te delen met de wereld, Jeffrey. De kwinkslag werd opgemerkt, LEUK ;-)

Uitstekende hulp en begeleiding

bij het uitkiezen van onze trouwringen enorm goed geinformeerd en begeleid. Er werd niet naar de duurste stukken geduwd maar liever een duidelijk beeld gegeven van het verschil van kwaliteit. Manage expectations zeer goed vermeld over wat er kan gebeuren met dagelijke dracht van de ring

Bedankt voor deze mooie recensie, Bart. Het klopt dat kwaliteit erg belangrijk is wanneer het over zulke, emotioneel belangrijke juwelen gaat. Heel fijn dat jullie ook de ervaring zo positief beoordelen !

Klant is koning!

Onze eerste ontmoeting met de Bruyloft was via een trouwbeurs. Er werd kort uitgelegd wat het principe was en toen we enkele voorbeelden zagen, waren we meteen verkocht, niet veel later besloten we een afspraak te maken. We hadden een iets speciale vraag ivm onze trouwringen, helemaal gepersonaliseerd. De mensen hebben met veel plezier aan onze ringen gewerkt en ze zijn helemaal hoe we het gewenst hadden. Ook waren de medewerkers erg aardig en heel behulpzaam. Na de ringen hebben we ook de oorringen gekozen voor op de trouw. De dame was zeer vriendelijk en presenteerde met plezier al de opties. Tijdens deze corona tijden was het uiteraard ook niet simpel om alles te plannen maar toch werd er goed gecommuniceerd. We werden steeds goed ingelicht. De Bruyloft is ZEKER een aanrader! We kunnen al bijna niet wachten om onze ringen te gaan dragen, maar ze zullen toch nog even moeten wachten tot de 17e juli.

Bedankt voor deze erg fijne beoordeling, Mart, alsook om ons aan te raden. Laat 17 juli maar snel komen nu !

Vriendelijk en heel behulpzaam

Ik heb hier zeer vriendelijke hulp gekregen bij de keuze naar een verlovingsring. Ik had geen afspraak maar werd toch uitgebreid geholpen. Ook de telefonische opvolging tijdens de bestelperiode was goed. Een klein jaar na de verlovingsring zijn we terug naar DE BRUYLOFT gegaan voor onze trouwringen vanwege mijn goede ervaring met de verlovingsring. Weer was alles piekfijn in orde en werden we mooi geholpen in onze keuze bij trouwringen naar onze smaak. We hadden ook de wens om een verrassing voor elkaar in de ring te graveren en hierbij werd ook rekening mee gehouden om deze niet te verklappen in het nodige papierwerk.

Super bedankt voor deze mooie review Siebe, ook voor ons was de ervaring met jullie als klant erg fijn !

Heel tevreden

Vriendelijke mensen, hebben echt de tijd genomen om met ons de perfecte ring te zoeken. Ook heel vlot bereikbaar via mail en telefoon.

We wensen jullie heel veel succes met de ringen en erg bedankt voor de mooie woorden over onze service !

Perfecte service!

Perfecte review ! ;-) heel erg bedankt hiervoor, Tim !

Kennis, kwaliteit en klantgericht

Zeer veel ervaring, aangenaam kader, uitgebreid assortiment, volledig personaliseerbaar, keuze in budget, betrouwbaar, duidelijke afspraken, enz

Wauw, wat een beoordeling.... erg bedankt om dit te delen, Anja !

Professioneel

Goede begeleiding gekregen bij het kiezen van onze trouwringen. Mooi gevarieerd assortiment en professionele verkopers. Heel tevreden.

Bedankt om je ervaring te delen, Glenn, de positieve woorden doet ons alvast op wolkjes lopen.

We werden enorm goed geholpen bij het samenstellen en kiezen van onze trouwringen. Ze nemen hun tijd om je te begeleiden en de perfecte ringen uit te zoeken.

Leuk dat jullie even voor ons tijd namen en deze beoordeling schreven. Bedankt hiervoor.

Goede begeleiding in een grote keuze aan ringen

Vriendelijke begeleiding met kennis van materialen en kwaliteit.

Erg mooie woorden, Eveline, hier kan men enkel maar blij van worden. Super bedankt !

GEWELDIG

-voor Corona- Er was tijd genomen om naar onze gedachten en meningen te luisteren. Er was tijd genomen om te beslissen en andere keuzes te overwegen. Het was een uitstekende service en de ringen zijn schitterend. Bedankt.

Er is weinig perfect in deze corona tijden, de ringen horen dan ook schitterend te zijn. Fijn dat jullie ze ook zo beoordelen, bedankt voor deze mooie review !

Zeer tevreden!

We mochten uit de zeer grote collectie onze voorkeuren aanduiden, ongeacht hoeveel het er waren. Daaruit maakten we dan een kleinere selectie, om uiteindelijk 1 paar ringen te bewerken in een computerprogramma. Er werd geadviseerd, geluisterd én rekening gehouden met het budget. De reële versie was nog beter dan we hadden gedacht. Super ervaring! Vriendelijke mensen. Zeer goede service!

Heel fijne beoordeling, Jolien. Erg bedankt hiervoor, het hele team loopt vandaag met een smile !

Vriendelijke vlotte service.

Heel erg bedankt om je ervaring met ons te delen, Kris, geniet van de ringen en van elkaar !

Heel erg dank voor deze uitstekende beoordeling, Indrit !

Over De Bruyloft

DE BRUYLOFT staat voor een trouwringcultuur van een speciaal soort. Wij zijn vastbesloten om het geluk van een bruidspaar in zeer persoonlijke trouwringen vast te leggen. De trouwringen begeleiden het echtpaar hun hele leven. Daarom vinden we het bijzonder belangrijk om samen met u perfect gevormde ringen met liefdevolle details te ontwerpen. Uitstekend vakmanschap, hoge creativiteit en de beste materialen maken onze trouwringen zo bijzonder. Het zijn de laatste details die het verschil maken. Een elegant groef, een opzettelijk geplaatste steen, kleurspel. Elk sieraad is uniek, speciaal gemaakt volgens uw wensen. Voor juwelen is dit de mooiste manier om uw waardering te tonen.