geweldig

vriendelijke en behulpzame mensen

Perfect, fantastische service

We zijn heel goed geholpen en wat een geweldig idee dat je zelf je ringen kunt ontwerpen. Veel uitleg gekregen zodat we uiteindelijk de beste keuze voor ons hebben kunnen maken.

Service is top!

Wij zijn zeer tevreden over De Bruyloft. Buitengewoon goede service, veel info, nog echt ouderwets klantgericht. En onze ringen zijn prachtig.

Bedankt voor de mooie beoordeling, Sandy ! We wensen jullie eindeloos genot van elkaar en van de ringen toe !

Voor herhaling vatbaar!

Ik en mijn vrouw, hadden onze ring helemaal in gedachten. Deze gedachten zijn dan ook perfect tot de praktijk gebracht door dit fantastisch team! Meer dan een aanrader is deze juwelier! Bedankt om onze dag te gaan verzilveren met zo een prachtig juweel!

Een goed idee hebben van wat het moet worden kan helpen. Uiteindelijk hebben jullie het design zelf bepaald, met wat bijstand van ons. Top gedaan, geniet er nog lang van !

zeer goed

zeer goede service!

Zeer fijne beoordeling ! Bedankt, Jente !

Zeer leuke ervaring om te zien hoe vandaag bij de bruyloft een keuze gemaakt wordt!

een woord, top :-) een tevreden klant

Zeer aangenaam met een mooi aanbod en veel geduld :)

Wij zijn langsgekomen op een zeer drukke zaterdag. Elke tafel in de bruiloftensectie zal volzet. Wij ontmoette een zeer aangename man, Koen (uitbater) en kregen een warm onthaal. Na de uitleg van de werking van zo'n bezoek liet Koen ons alleen en mochten we de tijd nemen om rond te kijken en mogelijkheden met ons 2 te bespreken. Mijn (toekomstige) man had snel gekozen. Ikzelf ben nogal een twijfelaar. Koen dacht goed mee en kon goed inzien wat ik wou en wat niet. Zo zijn we samen na 1u30 in totaal tot een mooi passend paar ringen gekomen met elk onze zin en ook het gewenste budget. Zeer tevreden naar buiten gestapt. Enkele weken later zijn we de ringen mogen gaan halen en ook dat was een aangename belevenis. Het is niet zomaar afhandelen, maar een mooi moment samen. Wij zijn zeer tevreden en raden het echt elk koppel aan!

zeer tevereden!

we werden goed ontvangen, we kregen alle informatie die we nodig hadden. We hebben gekozen om de vrouwelijke trouwring zelf te ontwerpen samen met de verkoper Koen die ons uitstekend heeft geholpen tijdens deze zoektocht. Op de computer hadden we een beeld hoe het zou zijn, maar toen we ze gingen afhalen hadden we nooit gedacht dat het resultaat zo mooi zou zijn!!

zorgeloze keuze en bestelling

We leerden De Bruyloft kennen op een trouwbeurs te Mechelen in 2022. Hun ruime keuze en professionele aanpak zette ons aan om helemaal tot in Lokeren te gaan kijken in de winkel (wij komen van Tildonk dus is een uur rijden in het beste geval). Een ongeforceerd bezoek met een drankje veranderde al snel in een bestelbon. Op je gemak rondkijken, met zelfs een moment voor jou en je partner alleen ter bespreking. Top. Indien je wegens sentimentele reden oud goud wil hergebruiken kan dit alsook. Een aantrekkelijke prijs gepaard met een zeer klantvriendelijke service. Geen moment spijt van gehad en tranen in de ogen bij de afhaling. Can't wait to put them on! Doe zo voort.

We vonden het super fijn om deze ringen voor jullie te mogen maken, ons team is dan ook erg blij dat het resultaat gesmaakt wordt. Heel erg bedankt voor deze lovende woorden !

Een echte aanrader voor trouwringen

We zijn heel tevreden met de service. We zijn heel goed geholpen geweest en hebben heel erg duidelijke uitleg gekregen. Waardoor we nu het gevoel hebben dat we er meer van kennen. Je kan alles aanpassen wat je wil en daar wordt je goed mee geholpen. We zijn heel tevreden van het eindresultaat en kunnen niet wachten om onze ringen te dragen vanaf juni.

Met enkel een kort woordje uitleg over de verschillen in materiaal hebben jullie kennis opgedaan die ook later nog inzetbaar is, top dat jullie ook dit interessant vonden. Heel erg bedankt dan ook voor de fijne beoordeling !

Perfectie bestaat nog

Een absolute aanrader om hier uw verlovingsring en trouwring te komen uitkiezen. Er werd voor ons eerst heel ruim de tijd genomen om deskundige uitleg te geven over de verschillende mogelijke edelmetalen en edelstenen. Er is een ongelooflijk enorme keuze aan ringen in de prachtige winkel en ieder type ring kan naar wens verder geconfigureerd en persoonlijk uitgewerkt worden door het team. Wij vonden bij De Bruyloft dan ook vrij snel de gedroomde ringen, met perfectie in maat en gedetailleerde afwerking, zelfs met onze persoonlijke gravures erin. En dit alles dan ook nog eens binnen ons budget. Prijs/kwaliteit was dus top en er werd dan ook nog eens voor een snelle levering van de ringen gezorgd. We zijn dan ook super tevreden over de professionele en vriendelijke service van het team van De Bruyloft in Lokeren.

We doen onze uiterste best om het uitkiezen van trouwringen om te toveren van een banale keuze tot een fijne ontdekkingstocht naar de perfecte symbolen voor jullie liefde. Heel leuk te vernemen dat jullie dit ook zo ervaren hebben! Bedankt voor deze prachtige review !

professionele begeleiding

We kregen gedetailleerd uitleg over de beschikbare materialen, begeleiding bij het ruime assortiment ringen waaruit we konden kiezen en hoe we dit konden vertalen naar onze droomringen. Ik vond het vooral bijzonder omdat ik de trouwring van mijn oma heb kunnen omtoveren in mijn eigen droomring, zonder de nostalgische waarde ervan te verliezen.

We vonden het super leuk dat we dit voor jullie mochten doen, bedankt om deze positieve beoordeling met de wereld te delen !

Zeer vriendelijke en super goede service

Super vriendelijk en heel veel keuze. Maken tijd voor hun klanten en super goede service. Een echte aanrader als je op zoek bent naar trouwringen.

We wisten natuurlijk wel al dat jullie tevreden waren, maar het op deze manier nogmaals mogen nalezen doet ons toch nog extra deugd. Geniet van elkaar en van de ringen !

Super dag

We zijn met stress binnen gegaan , en met de glimlach buiten . De hulp , de servies de kennis was echt top . Dit maakt een stukje van onze trouw af . Bedankt iedereen .

Ervaren mensen met een super sevice

Vriendelijk onthaal in een aparte ruimte voor trouwers. Met veel keuze en veel extra mogelijkheden . Alles is bespreekbaar en alles is in het teken van de klant. Nemen en geven je de nodige tijd. Ook het moment van afhalen is heel mooi verzorgd. Speciaal moment. Super tevreden , top service

Bespreken , bestellen en afhalen trouwringen

Beste service die ik ooit heb mogen meemaken . IK GA NOOIT ERGENS ANDERS MEER !!!!!

Vlot en flexibel

Mijn verloofde en ik kozen voor De Bruyloft omwille van hun digitale manier van ringen ontwerpen, waardoor we onze ringen tot in de details konden ontwerpen. We kregen alle tijd om onze ringen samen te stellen zoals we ze wilden en we kregen ook het juiste advies. Bij het afhalen van de ringen bleek dat mijn ring toch iets te ruim zat. Dat kwam wellicht door het verschil tussen de pasringen die eerder aan de brede en vlakke kant waren, en mijn ring die iets smaller en afgerond is. Ik kreeg het advies om enkele maanden te wachten tot het weer opnieuw warmer zou worden. Zo gezegd, zo gedaan, maar de ring bleek nog steeds te groot. De Bruyloft heeft zonder probleem mijn ring opnieuw besteld, enkele maanden kleiner en zonder meerkost. De nieuwe versie past perfect. Zeer tevreden!

Mooie ringen en uitstekende service

Wij werden meteen geholpen, alles werd piekfijn en gedetailleerd uitgelegd. De ringen waren 100% wat we wouden. Al bij al heel tevreden

Fantastisch!

Ik ging naar deze zaak na een aantal andere juweliers bezocht te hebben waar ik niet de allerbeste informatie kreeg en ook niet echt mijn gading vond in het eerder beperkte aanbod. Op basis van de positieve reviews trokken we naar De Bruyloft. Tevreden kwamen we na 2 uur buiten! Uitstekende begeleiding, geduldige mevrouw (Cath), die rekening hield met ons budget en ons enorm veel informatie gaf over soorten goud, vormen, maten en stenen,... Een enorme keuze ook, allerlei stijlen: klassiek, modern, artistiek. We hebben mooie, degelijke en voor ons budget de beste ringen gevonden. Ik ga deze zaak aan iedereen aanbevelen die trouwringen zoekt: 1 adres!

Topservice!

Super fijne ervaring bij de Bruyloft. Wij werden prima begeleid in het kiezen van onze ringen. Zeker een aanrader!

Een familiezaak naar m’n hart

Wij hadden een zeer aangename ervaring.

Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop bij de Bruyloft. We werden hartelijk ontvangen, we kregen duidelijke en eerlijke informatie. Cath stelde ons op ons gemak, gaf ons tijd en ruimte en de nodige tips over hoe we onze keuze zo optimaal mogelijk konden maken. Na een kleine maand mochten we onze ringen afhalen, ook hier weer een super ontvangst, duidelijke informatie over onze aankoop. We hadden een heel fijne ervaring!

Alleen maar positief

Wij zijn super vriendelijk ontvangen en werden goed geholpen. Niets was teveel. We hebben bij jullie onze droomringen gevonden.

Prachtige trouwringen

Wij lieten hier onze trouwringen maken met eigen oud goud en het resultaat van de ringen is prachtig. Identiek nagemaakt zoals het voorbeeld dat we wouden. We waren meer dan blij met het resultaat.

Heel goed , vriendelijk, sympathiek team .

Één zeer goede begeleiding in het ontwerpen en verwezenlijken van onze ringen

Over De Bruyloft

DE BRUYLOFT staat voor een trouwringcultuur van een speciaal soort. Wij zijn vastbesloten om het geluk van een bruidspaar in zeer persoonlijke trouwringen vast te leggen. De trouwringen begeleiden het echtpaar hun hele leven. Daarom vinden we het bijzonder belangrijk om samen met u perfect gevormde ringen met liefdevolle details te ontwerpen. Uitstekend vakmanschap, hoge creativiteit en de beste materialen maken onze trouwringen zo bijzonder. Het zijn de laatste details die het verschil maken. Een elegant groef, een opzettelijk geplaatste steen, kleurspel. Elk sieraad is uniek, speciaal gemaakt volgens uw wensen. Voor juwelen is dit de mooiste manier om uw waardering te tonen.