Prachtige trouwringen

Wij lieten hier onze trouwringen maken met eigen oud goud en het resultaat van de ringen is prachtig. Identiek nagemaakt zoals het voorbeeld dat we wouden. We waren meer dan blij met het resultaat.

Heel goed , vriendelijk, sympathiek team .

Één zeer goede begeleiding in het ontwerpen en verwezenlijken van onze ringen

Enorm tevreden van de service.

Professionele aanpak, groot aanbod aan ringen die tot in de kleinste details kunnen aangepast worden aan ons voorkeuren en zeer vriendelijke verkopers die je vragen uitgebreid beantwoorden.

Service gegarandeerd

Service die reklame verdiend.

Vriendelijk en behulpzaam en vooral geduldig team. We werden heel goed en uitgebreid begeleid met het kiezen van onze ringen. We zijn met een super gevoel naar buiten gegaan. Top juwelier Sandra en yves

Ruim assortiment en zeer vriendelijke bediening!

Ruim assortiment en zeer vriendelijke bediening!

Zalig

Ik had hun site gevonden met een enorm gamma aan ringen. We beslisten dan maar om een afspraak te maken. Onze favoriete ringen werden in een etalage samen gezet. Na veel deskundige uitleg en veel vragen hebben we onze ringen gekozen en laten graveren. Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar een sms dat onze ringen klaar waren.

Een enorm aanbod aan ringen! Het personeel is ook heel vriendelijk en geeft u de tijd om rustig rond te kijken, te overleggen,... en geven goed advies. Bij het rondkijken gaan ze echt de ruimte uit waardoor je alle tijd hebt en er geen druk is om snel alle ringen te bekijken. Ook het verder verloop en contact verloopt zeer vlot. Een echte aanrader!

Groot assortiment en top service!

Bij jullie terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een verlovingsring. Totaal niet wetende welke ring ik moest kopen ben ik toch dankzij jullie advies bij de perfecte ring terecht gekomen! Door dat ik zo'n fijne ervaring had bij jullie was de keuze voor de aankoop van de trouwringen heel snel duidelijk. Deze wouden wij ook bij jullie kopen. Met mijn verloofde naar jullie winkel gekomen en ook hier weer een top service. Het luisterende oor, het groot assortiment en de ruime aanpassingsopties hebben ons hier ook weer de juiste ringen doen vinden. Een echte aanrader!

Service en expertise zoals het hoort!

Het is niet voor niets dat ze de mooiste winkel hebben en het grootste assortiment in ringen! Ik had al mooie modellen gezien online en kwam met die gedachte dan ook naar de winkel. We kwamen speciaal van Antwerpen en het was echt de moeite waard! We mochten rondkijken in de winkel en een aantal ringen selecteren om beter te bekijken en passen. Maar na veel elimineren zijn we toch terug gekomen op die ringen waar onze 1st keuze was op gevallen. Vorige weekend was het zover, ze waren klaar om op te halen! En hoe mooi waren ze niet, net wat we wilde en hoopte. Kan niet wachten om ze te mogen aandoen! Bedankt team Bruyloft, doe zo voort. Mvg, Jill & Kurt. Ps: En zet zeker in op die winkel in Antwerpen!

Wij zijn zeer tevreden van de ontvangst en hulp in de winkel.

Wij zijn zeer tevreden van service in de winkel. Heel klantvriendelijk en nemen veel tijd om u te helpen. Goede uitleg gekregen en professioneel advies. Een aanrader

Er ruim de tijd voor jou gemaakt,en je word fantastisch geholpen met de keuze maken in het enorm groot assortiment.

Zeer goede en vriendelijke service

Topservice! Je krijgt juiste informatie, genoeg tijd om alles rustig te bekijken en de perfecte keuze te kunnen maken! Wij zijn tevreden terugkerende klanten.

Trouwe klant

Mijn ouders en nu ik komen al jaren naar Van Ruyskensvelde een zeer goede service

Geweldige service met prachtig eindresultaat

Toen wij aan het zoeken waren waar we onze ringen wouden laten maken kwamen we via facebook terecht bij De Bruyloft in Lokeren. We bekeken de site en waren het direct met elkaar eens dat we daar eens een kijkje moesten gaan nemen. Met onze afspraak werd er heel veel tijd genomen en niets was hun teveel. Zo werden we eerst goed geïnformeerd, mochten we in de toonzaal (pop-up met de verbouwingen) kijken welke ringen er ons aanspraken en vervolgens alles passen wat we mooi vonden. Met een lekker tasje koffie erbij hadden we rustig de tijd om te kijken wat er het beste bij ons past. Vervolgens konden we samen op de computer kijken of we de ring wouden aanpassen of niet. Je kan namelijk wisselen van kleur, diamantjes erbij zetten of wegdoen, lijnen verplaatsen, de structuur aanpassen het is geweldig hoe je het allemaal heel persoonlijk kan maken. Zelfs de gravering kan volledig naar eigen zin! We moesten dan ook niet lang nadenken en zijn paar weken later terug gegaan om onze ringen te bestellen. Dit maal in hun super mooie verbouwde winkel! Alles werd goed overlopen en ook deze keer werd je met veel plezier ontvangen en geholpen. Begin februari mochten we onze ringen gaan afhalen en wat zijn deze prachtig! Bedankt om ons zo goed te helpen jullie zijn echt TOP.

Excellente service met een persoonlijke aanpak.

We werden hartelijk ontvangen. Men nam ruim de tijd om onze ringen samen met ons te ontwerpen. Toen ze klaar waren, mochten we de ringen ook in alle rust in ontvangst nemen in een apart kantoor. Prima!

Ontzettend vriendelijk en deskundig ontvangen.

Goede en duidelijke informatie gekregen bij de aankoop van onze goederen. Je hebt volledige keuzevrijheid, niks zal opgedrongen worden. Enkel en alleen maar een aanrader. Tevreden klanten en keren absoluut terug!

Handige tool om je ringen zelf samen te stellen, fijne mensen en goede service!

Goede service en geduld!

Wij zijn begin januari onze trouwringen gaan bestellen bij "De Bruyloft". We werden vriendelijk ontvangen en kregen eerst rustig de tijd om rond te wandelen in de zaak en de trouwringen te bekijken. We mochten een keuze maken uit alle trouwringen en van daar uit zouden we naar onze eigen ringen toe werken. Alles kon gepersonaliseerd worden: de kleur, de steentjes en zelfs de gravure. De dame had zeer veel geduld met ons, ik denk dat we zo'n 2 uur bezig zijn geweest met het samenstellen van de ringen. Resultaat: prachtige ringen met eigen handschrift als gravure. De dame bleef heel de tijd vriendelijk, behulpzaam en gaf ons alle tijd. We zijn enkele dagen geleden onze ringen gaan afhalen en zijn zeer tevreden! Hopelijk gaan de ringen lang mee. ;-)

Topper!!

We liepen op een weekdag onaangekondigd binnen voor trouwringen en werden meteen super vriendelijk en professioneel geholpen door Cath. We kregen alle tijd en geen vraag was teveel. Vakkundig geadviseerd, rustig gekozen en in overleg beslist. Vandaag de ringen gaan ophalen … zo blij met het resultaat. Bedankt Cath voor je begeleiding. We kijken uit naar onze dag met een stel prachtige ringen.

Super vriendelijk en heel veel ervaring om de nodige begeleiding te geven

Wij wisten zelf niet hoe veel opties er zijn bij het kiezen van een trouwring. Zij hebben ons de perfecte begeleiding gegeven. En ze zijn enorm vriendelijk!

Geweldige professionele hulp bij het kiezen van een ring naar eigen wens.

Prachtige ringen naar uw stijl

Je kan de ringen volledig personaliseren naar uw eigen smaak. Heel vriendelijk personeel en veel geduld. De kwaliteit van de ringen zijn ook top maar je moet wel eventjes wachten op de ringen.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Catriona, ons team is er alvast erg blij mee ! Het klopt dat de levertermijn voor jullie ringen langer was dan voorzien, gelukkig zijn deze met nog 6 maanden in het vooruitzicht tijdig klaar. Team DE BRUYLOFT wenst jullie alvast een SUPER feest en een fantastisch huwelijk toe !

Geweldige en uitstekende service van begin tot einde.

Wij zijn heel hartelijk ontvangen bij Debruyloft, en stap voor stap geweldig geholpen. Aandacht voor wat je wilt en kijken samen met jou naar wat de mogelijkheden zijn, rekening houdend met elk budget. Ook zijn wij reeds onze ringen al gaan ophalen en deze zijn prachtig en voldoen perfect aan onze wensen! Bedankt!

Over De Bruyloft

DE BRUYLOFT staat voor een trouwringcultuur van een speciaal soort. Wij zijn vastbesloten om het geluk van een bruidspaar in zeer persoonlijke trouwringen vast te leggen. De trouwringen begeleiden het echtpaar hun hele leven. Daarom vinden we het bijzonder belangrijk om samen met u perfect gevormde ringen met liefdevolle details te ontwerpen. Uitstekend vakmanschap, hoge creativiteit en de beste materialen maken onze trouwringen zo bijzonder. Het zijn de laatste details die het verschil maken. Een elegant groef, een opzettelijk geplaatste steen, kleurspel. Elk sieraad is uniek, speciaal gemaakt volgens uw wensen. Voor juwelen is dit de mooiste manier om uw waardering te tonen.