Onze verwachtingen om het kiezen van onze trouwringen werd meer dan ingevuld. We kregen een volledige uitleg, kregen tijd en ruimte om onze voorkeuren te kiezen en nadien de perfecte hulp om onze gekozen ringen te personaliseren.

Echt zoals je wilt behandeld worden

Zeer goede en leuke ervaring om onze trouwringen te kiezen. Zeer vriendelijk, professioneel, ruime keuze in alle prijsklassen.

Buitengewoon fantastisch

Wij werden super begeleid, bij het uitzoeken van onze trouwringen. Er werd ruim tijd genomen. We werden super bediend. Gewoon een fantastische zaak. Wij raden iedereen deze juwelier ten zeersste aan.

Ons team is heel blij te lezen dat u tevreden bent van het resultaat, we wensen jullie alvast een leven lang plezier van de ringen en elkaar !

zeer aangename en vriendelijke service

Voor onze trouwringen zijn we via een beurs terecht gekomen bij De Bruyloft. Hier heb je een hele grote keuze aan trouwringen. Je kan ze nadien ook nog volledig wijzigen zodat ze perfect bij de stijl van het koppel passen. Zeer aangename ervaring en supervriendelijke verkopers. Wij raden de winkel zeker aan!

Super bedankt om deze positieve vibe te delen met wie het lezen wil ! Team DE BRUYLOFT wordt er alvast erg blij van !

Super onthaal door ervaren juweliers, ze helpen bij de keuze, geven advies en zijn eerlijk bij het vragen van hun mening en hebben geduld, je kan alle tijd nemen om de juiste keuze te maken waarbij je ten volle kan rekenen op hun ondersteuning, van begin tot einde! Toppers!

Heel erg bedankt om ons op zulke positieve wijze te beoordelen, ons team loopt vandaag op wolkjes !

Vlotte en aangename service

We werden hartelijk ontvangen in hun nieuwe winkel. Bij het uitkiezen van de ringen werden we uitgebreid geholpen en begeleid. Dit leidde tot een fantastisch resultaat, waarvoor dank!

Heel blij dat jullie het resultaat zo fantastisch vinden, wij zijn alvast erg blij met deze fantastische beoordeling. Bedankt hiervoor !

Klantvriendelijke en behulpzame winkel

We werden heel vriendelijk ontvangen. Het personeel nam uitgebreid de tijd om de gekozen ringen te bespreken en aan te passen naar onze wensen. Er is een zeer grote keuze aan ringen. Leuk dat je een afspraak kan maken zodat je niet te lang moet wachten in de winkel.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super bedankt dat je ons wilde beoordelen, we wensen jullie heel veel succes met de ringen én in het huwelijk !

Heel behulpzaam, heel veel keuze en pasmogelijkheden. Ze nemen ook de tijd om alles deftig en grondig uit te leggen en helpen om de juiste keuze te maken! Heel vriendelijk personeel

Zeer warme ontvangst en heel sterke deskundige uitleg

Trouwen wordt gezien als een mijlpaal in iemands leven. De medewerkers van "De Bruyloft" kleden dit ook heel mooi in. Bovendien hebben de medewerkers ee sterke kennis van materiaalkeuze en heeft de winkel een heel uitgebreid gamma aan trouwringen. Bovendien werden we ook zeer vlot bedien. Zeker een aanrader!!!

Super collectie en top raadgeefster/verkoopster

Uitstekende uitleg gekregen. Zeer uitgebreide collectie...zowat alles kan...zeer veel voorbeelden en in alle prijsklassen.

Professioneel en sereen

Zeer tevreden van de manier waarop wij begeleid werden bij het uitkiezen van onze trouwringen. Van het begin tot het einde verliep alles uiterst transparant en professioneel. Hun advies en ondersteuning was goud waard en vond plaats in een serene sfeer.

Superleuke ervaring

Vriendelijk ontvangen geweest, niet gehaast tewerk gaan maar de tijd nemen voor de klant. Voldoende tijd gekregen om samen te kunnen overleggen, wat zeer belangrijk is om even deze privacy te krijgen. Kortom: we zijn zeer tevreden klanten met supermooie ringen en een goed gevoel!

Fantastische en professionele service!

De mogelijkheid is er om de trouwringen helemaal zelf te personaliseren. Steeds met het oog op een hoge kwaliteit! Zeer vriendelijk ontvangen en alles werd tot in de puntjes uitgelegd.

Heel veel keuze en vriendelijke ontvangst

Hulp bij kiezen in een aangename sfeer!

Vriendelijke ontvangst en heel behulpzaam

Alle service die je nodig hebt.

Wij waren wat laat door bepaalde situaties met het kiezen van onze ringen. Ze hebben ons super geholpen, en voor ons toch nog in een korte tijd de ringen kunnen maken en alles was tiptop inorde! Super service!

Geweldige begeleiding door De Bruyloft

Geweldige begeleiding door De Bruyloft!

Veel keuze ,perfecte service

Vriendelijk ontvangst ,wat een keuze mooi uitgesteld . Je mag passen zoveel je wilt ,geen enkele vraag was teveel. Er wordt tijd genomen en geen druk op verkopen . Zeer professioneel wat een service ! Wij zijn vertrokken met een goed gevoel . Zeker aanrader

Super tevreden

Super tevreden

Vriendelijk. Goede service.

Onze eerste kennismaking met één van de medewerkers van De Bruyloft was eeer aangenaam. We werden warm onthaald en kregen een drankje aangeboden. Bij de zoektocht naar onze trouwringen in de winkel kregen we alle tijd die we nodig hadden. Daarna kregen we een uitstekende uitleg over alles wat belangrijk was bij onze keuze. Ook bij het afhalen van de ringen werden we fijn onthaald. De ringen zelf zijn super mooi en knap gemaakt! Ik ben hier echt heel tevreden van! Super blij dat onze trouwringen van De Bruyloft komen! Een echte aanrader!

Ringen op maat volledig naar verwachtingen

Trouwringen op maat laten maken, met professioneel personeel. Ringen werden op tijd geleverd en waren volledig naar wens. Bij afhalen ook extra info en documenten gekregen. Echte Aanrader!

Zeer aangename, vriendelijke en persoonlijke service.

Wij kochten hier onze trouwringen en werden heel vriendelijk ontvangen. Goede service, aangename locatie en goede begeleiding. Zeer veel kennis van zaken voor (trouw)ringen en de materialen die gebruikt worden. Aanrader!

Het was heel gemakelijk de ringen te kiezen en je had de mogelijkheid om jou eigen ring te maken hoe dat je wilt. De uitvoering van de ringen was heel goed en met een heel goeie kwaliteit. Heel vriendelijke mensen !!!

Perfect gewoon.

Je krijgt alle tijd in alle rust om te kijken, te kiezen en zelfs veranderingen aan te brengen zoals je het zelf wenst. Vriendelijke bediening.

Over De Bruyloft

DE BRUYLOFT staat voor een trouwringcultuur van een speciaal soort. Wij zijn vastbesloten om het geluk van een bruidspaar in zeer persoonlijke trouwringen vast te leggen. De trouwringen begeleiden het echtpaar hun hele leven. Daarom vinden we het bijzonder belangrijk om samen met u perfect gevormde ringen met liefdevolle details te ontwerpen. Uitstekend vakmanschap, hoge creativiteit en de beste materialen maken onze trouwringen zo bijzonder. Het zijn de laatste details die het verschil maken. Een elegant groef, een opzettelijk geplaatste steen, kleurspel. Elk sieraad is uniek, speciaal gemaakt volgens uw wensen. Voor juwelen is dit de mooiste manier om uw waardering te tonen.