Het was heel gemakelijk de ringen te kiezen en je had de mogelijkheid om jou eigen ring te maken hoe dat je wilt. De uitvoering van de ringen was heel goed en met een heel goeie kwaliteit. Heel vriendelijke mensen !!!

Perfect gewoon.

Je krijgt alle tijd in alle rust om te kijken, te kiezen en zelfs veranderingen aan te brengen zoals je het zelf wenst. Vriendelijke bediening.

Ruime keuze, goede begeleiding, raad en uitleg

Ondanks dat wij geen afspraak hadden, werden wij oprecht met open armen ontvangen en zodra er iemand vrij was onmiddellijk geholpen. Heel vriendelijk ontvangst en een super service! Een echte aanrader!!

Super service, zowel bij kiezen van ringen als ook de uitleg. Maar na service ook top want bij ophalen was er voldoende tijd om uitleg te geven. Meer dan te vreden

Super mooie trouwringen hier gevonden! Goede service. Ze gaven je alle tijd om te kijken en na te denken. Zeker een aanrader !

Zeer goede service, info en aanbod! We zijn zeer tevreden van onze trouwringen.

Uitermate tevreden!

Heel ruim aanbod, persoonlijke service, zeer vriendelijk onthaal, correcte aanpak. Wij zijn heel tevreden, een aanrader voor elk koppel die op zoek is naar mooie en stijlvolle trouwringen. Er is voor elk wat wils!

Uitgebreide keuze, alles is mogelijk als je persoonlijk wil maken, heel aangename vriendelijke mensen, onze trouwringen zijn nog mooier dan we hadden durven dromen

Schitterend, zowel de juwelen als de service

Onze prachtige trouwringen hadden we al even, maar ik wilde nog graag een setje juwelen voor op ons huwelijk. Koen en Sylvie namen uitgebreid de tijd om me te helpen zoeken en passen. Ik ben zeer blij met mijn keuze en kan bijna niet wachten om ze aan te doen!

Niets is hun teveel als je iets vraagt. De ringen zijn heel mooi.

Ze hebben rustig de tijd genomen om samen een ring te kiezen die binnen het budget viel. Beiden content

Top service!!!

Wij hadden via een trouwbeurs een flyer van De Bruyloft gekregen. Deze was in eerste instantie niet onze voorkeur om daar te gaan, vanwege de afstand en ook de zoveelste juwelier waarvan we een flyer kregen. Na lang zoeken naar kwaliteit, prijs en vriendelijkheid, zijn we paar winkels binnen gegaan maar steeds zonder succes. Velen zijn heel erg in het doorduwen van hun keuze voor ons ipv andersom. Dan zijn we toch naar De Bruyloft gegaan en wat een verschil met de andere, we voelden ons meteen welkom, ontvangen met een drankje, er werd geluisterd naar onze behoeften, werden tips gegeven ivm materiaal keuze en dergelijke. Nooit was het teveel om is een ander modelletje te passen. Wij hebben dan ook snel onze keuze kunnen maken. Alles wordt volledig naar jouw wens ingesteld, alles op maat gemaakt. Toen we de ringen mochten passen, was die van mijn toekomstige te groot. Zonder problemen hebben ze terug opgemeten en dat opnieuw laten maken, allemaal zonder meerkost. Je krijgt de ringen mee in een mooi doosje, leu´ zakje. Ze zijn hier zo vriendelijk en behulpzaam. De route was het zeker waard!

Totaalervaring

De wijze waarop De Bruyloft begeleiding geeft bij het kiezen van de materialen om de verlovingsring uit te vervaardigen is werkelijk van wereldklasse. Deze mensen kennen hun vak en hun passie is gewoon begeesterend.

Prachtige trouwringen

Ruime keuze, vriendelijk ontvangen, zeer duidelijke uitleg gekregen over wat je koopt. Resultaat was prachtig. Helemaal zoals we ze wilden

Super tevreden van de trouwringen, alles was naar wens.

Zeer persoonlijke en professionele begeleiding

Verbaast hoe deze mensen alles zo professioneel en toch persoonlijk begeleiden. Zeer tevreden met onze trouwringen die volledig gemaakt zijn naar onze wensen.

Top service en topkwaliteit!

Wij zijn heel vriendelijk en met kennis van hun vak geholpen om tot een mooie set trouwringen te komen. Heel correct en heel mooie producten.

Professionele service met aandacht voor persoonlijke touch

Het hele proces was een aangename ervaring. Elke stap van het proces was professioneel. We kregen voldoende ruimte voor een uitleg en over alle keuze/mogelijkheden. Er werd duidelijk tijd gemaakt voor een persoonlijk begeleiding zonder druk en ze legde voornamelijk de keuzevrijheid bij ons. Ze waren ook transparant over kostprijs, wachttijd, kwaliteit enzovoorts. Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. Kortom een zeer aangename ervaring voor ons en onze trouwbeleving!

Goed geholpen bij onze keuze

Vriendelijke ontvangst, veel keuze ,je krijgt alle tijd om te kiezen in een andere ruimte waar je een goede uitleg krijgt wat de mogelijkheden zijn met de ring die je kiest.

Heel veel keuze, vriendelijke en vlotte service

Zeker een aanrader! Er is enorm veel keuze, je wordt er ontvangen als een eregast. Heel leuk!

Helemaal wat wij zochten

Het is een super leuk team die u kan brengen tot de ringen die perfect bij je passen! Heel geduldige en lieve mensen!

Wij zijn enorm goed geholpen en zijn heel tevreden over onze trouwringen. De Bruyloft is een echte aanrader!

Heel mooie trouwringen!

We zijn heel tevreden met onze trouwringen. We hebben ze volledig naar eigen smaak mogen ontwerpen en er is echt de tijd genomen om naar ons te luisteren. Goede service, mooi resultaat. Sterk aanbevolen.

Wauw en mooi goede top service

Mooi, leuk heel vriendelijk alles kan bij hen en heel rap gedaan bedankt

Over De Bruyloft

DE BRUYLOFT staat voor een trouwringcultuur van een speciaal soort. Wij zijn vastbesloten om het geluk van een bruidspaar in zeer persoonlijke trouwringen vast te leggen. De trouwringen begeleiden het echtpaar hun hele leven. Daarom vinden we het bijzonder belangrijk om samen met u perfect gevormde ringen met liefdevolle details te ontwerpen. Uitstekend vakmanschap, hoge creativiteit en de beste materialen maken onze trouwringen zo bijzonder. Het zijn de laatste details die het verschil maken. Een elegant groef, een opzettelijk geplaatste steen, kleurspel. Elk sieraad is uniek, speciaal gemaakt volgens uw wensen. Voor juwelen is dit de mooiste manier om uw waardering te tonen.