Helemaal wat wij zochten

Het is een super leuk team die u kan brengen tot de ringen die perfect bij je passen! Heel geduldige en lieve mensen!

Wij zijn enorm goed geholpen en zijn heel tevreden over onze trouwringen. De Bruyloft is een echte aanrader!

Heel mooie trouwringen!

We zijn heel tevreden met onze trouwringen. We hebben ze volledig naar eigen smaak mogen ontwerpen en er is echt de tijd genomen om naar ons te luisteren. Goede service, mooi resultaat. Sterk aanbevolen.

Wauw en mooi goede top service

Mooi, leuk heel vriendelijk alles kan bij hen en heel rap gedaan bedankt

zeer deskundige uitleg, ruim aanbod & uitstekende service. Aanrader!!!

Zeer tevreden over de aankoop van een memoirering bij De Bruyloft naar aanleiding van de geboorte van onze dochter Lili Renée. Ik had een beeld gevormd van de memoirering dat ik in gedachten had. Bij het kiezen van de ring heb ik een zeer deskundige uitleg ontvangen, zodoende ik de juiste keuze kon maken qua breedte & grootte van de ring, keuze & grootte van diamanten. Kortom een uitstekende begeleiding om tot een prachtig eindresultaat te bekomen van de ring. Evelyn was helemaal in de wolken.

perfect geholpen met wat we zochten

Had hier verlovingsring gekozen die men vriendin perfect vond. Heb nu samen met men vriendin ook trouwringen gekozen en alreeds ontvangen. Bij beide keuzemogelijkheden zijn we heel goed geholpen geweest naar wat we zochten en wat aangenaam was voor dragen, uitzicht, confort, budget, .... Gewoonweg goede vakmensen die hun job goed kennen en jou met plezier helpen tot jouw keuze.

Het was gewoon meer dan top!

Ik had de bruyloft tegen gekomen via Facebook. Ze deden korting op trouwringen. Wij vonden het zeker de moeite om eens tot daar te gaan. Voor ons een goed uurtje rijden. Eens aangekomen mochten we onze ogen de kijk geven in de etalage. Na alles mooi bekeken te hebben wist ik wou. Maar mijn verloofde niet. Koen legde toch nog alle opties en alle soorten ringen op tafel voor ons. Ze nemen zeker en vast alle tijd voor de koppels. Je voelt je echt op gemak. Wij hebben er 2 uur binnen gezeten om alle opties te bekijken. Niets was te veel. Toen ze klaar waren werden wij door de Corona getroffen. Omdat we dan niet direct voor onze ringen konden, hebben ze ons toch een foto en een filmpje gestuurd van onze ringen omdat we heel benieuwd waren Na een tijd zijn wij onze ringen mogen afhalen en ze waren nog beter en mooier dan we verwachten. Voor ons krijgt de Bruyloft een dikke tien voor kwaliteit en prijs en ook zeker een dikke 10 voor service !

Zeer goede en deskundige uitleg bij de bestelling van de ring

Positief.

Ruim de tijd en begeleiding bij het kiezen van onze trouwringen.

We kregen ruim de tijd om inspiratie op te doen in de showroom. Daarna kregen begeleiding om creatief aan de slag te gaan en er ons eigen ding van te maken. Het was een geslaagde ervaring!

meteen goed gevoel bij binnenkomst,nog beter gevoel bij buitengaan(ringen besteld)

leuke eerste ontvangst,tasje koffie,ruim de tijd om rond te kijken,je kan zelf je ring ontwerpen met uiteraard de hulp van een ervaren verkoper(ster),je krijgt een duidelijke uitleg over de gebruikte materialen,alles wordt aangepast aan jou budget. eveneens bij het afhalen enkel enthousiaste medewerkers gezien,mogelijkheid om de ringen te passen,en eventueel bij hun in bewaring te laten. alle vragen werden steeds vakkundig beantwoord,alle verwachtingen werden voldaan,eindresultaat is mooi

Veel ervaring in trouwringen! Unieke stuks !

Je voelt je onmiddellijk thuis in deze winkel! Ze zijn zeer gespecialiseerd in trouwringen ! Unieke zelf samengestelde ringen! We zijn zeer tevreden van deze winkel ! Aangename toffe mensen !

The place to be before marriage

Je trouwringen uitzoeken bij de Bruyloft is een beleving. Je wordt van begin tot einde bijgestaan door vakmensen. Je krijgt voldoende tijd om rustig ringen uit te zoeken en bij twijfel staan ze jou met raad en daad bij. Steeds op een zeer vriendelijke en professionele manier. Qua service en correctheid zijn ze top!

Heel vriendelijk, veel keuze, denken mee naar wat bij je past maar dringen hun ideeën niet op. Experts in hun vak

Ongelofelijk op en top!

Een fantastische bediening, zeer klantvriendelijk en enorm behulpzaam ten alle tijden! Een echte aanrader voor tal van redenen… Bedankt!

Heel erg bedankt voor deze fijne beoordeling, ongetwijfeld brengt jouw prachtige ring het beoogde resultaat op !

Prachtige zaak met veel keuze voor bruiloftsringen!

Mooie zaak en vriendelijk personeel. Enorm veel keuze voor bruiloftsringen! Nemen de tijd om jouw alles te laten bekijken en bespreken wat jouw wensen zijn! Alles kan aangepast worden wat heel fijn is binnen het gewenste budget. Je ziet direct ook het eind concept op de computer. Kortom een echte aanrader!

Heel fijn te mogen lezen dat je zo enthousiast bent over onze aanpak en kwaliteit, bedankt hiervoor !

Aanrader!!

Via vrienden gehoord van deze zaak. Zonder afspraak langsgegaan, we hebben een zeer uitgebreide uitleg gekregen ter plaatse. Ik heb een beeld gevormd van de verlovingsring dat ik in gedachten had, en ze hebben mij goed begeleid om de ideale ring te maken. Zeer duidelijke, snelle en vriendelijke communicatie. Ontzettend blij met het finale resultaat. Ik raad deze zaak zeker aan!!

Bedankt voor deze uitmuntende review, Panagiotis. Zonder twijfel zal de dame in kwestie even tevreden zijn over jouw keuze als jij was over het resultaat !

Zeer klant vriendelijk, een top winkel.

Als je hier je trouwring niet vindt, dan vindt je hem nergens. Zoveel keuze.

Bedankt om dit te delen met de wereld, Sandrina !

Uitstekende service!

Heel vriendelijke ontvangst en uitstekende service bij het kiezen van inze trouwringen. Wij raden De Bruyloft aan aan alle verloofden die op zoek zijn naar hun ideale trouwringen!

Heel erg bedankt om ons aan te raden, Tessa ! Als het van jouw mag willen dit aanraden aanvullen met alle verliefden die op zoek zijn naar de ideale verlovingsring ;-)

Vriendelijk onthaal, laten u ruim de tijd de ringen te bekijken, helpen desnoods bij keuze maken, geven de nodige uitleg, uitgebreid assortiment en zelf mogelijkheid tot het zelf ontwerpen van uw ring, graveringen,.. kortom echt een aanrader als u op zoek bent naar trouwringen.

Bedankt om dit te delen, Caroline !

Goed ontvangen en holpen

Ben zeer goed geholpen geweest.

Uitstekend!

Zeer tevreden met de trouwring voor mijn vrouw! Zeer vriendelijke en behulpzame zaakvoerders, mooie ruime professionele zaak en een ruim aanbod aan trouwringen. De klant wordt meegenomen naar een mooie ruime ruimte achteraan waar je meer uitleg krijgt en je persoonlijke keuze kan bespreken. Mooi aanbod van organische ringen en zeer tevreden met de mooie afwerking van de ring.

Tevreden van ringen en service

Wij zijn zeer tevreden van de service die we gekregen hebben van De Bruyloft. Bij het kiezen van de ringen hebben zij meer dan de tijd genomen ons te begeleiden. Wij vonden niet volledig onze zin tussen de modellen in de etalages en zijn dan samen met de verkoper aan de slag gegaan met de configurator om onze ringen zelf samen te stellen. Hierbij wordt er gekeken naar je wensen, kwaliteit maar, voor ons ook belangrijk, het budget. Onze ringen nadien ontvangen was heel fijn, het was boven onze verwachtingen hoe ze uiteindelijk geworden zijn!

Heel aangename mensen en goed geholpen

Sylvie heeft ons goed geholpen, voor zowel de verlovingsring als voor de trouwringen. We zijn er heel blij mee! Bovendien worden we altijd met een glimlach en veel zorg ontvangen.

Heel vriendelijk en een goed onthaal

Heel behulpzaam en tijd geven om te kiezen

Perfecte service

Heel vriendelijke afhandeling , veel goede raad gekregen in verband met ontwerp van de ringen .en door omstandigheden konden we de ringen niet ophalen en ze zijn zelfs geleverd bij ons thuis. Bedankt voor heel het team.

Roomstraat 12

9160 Lokeren

Over De Bruyloft

DE BRUYLOFT staat voor een trouwringcultuur van een speciaal soort. Wij zijn vastbesloten om het geluk van een bruidspaar in zeer persoonlijke trouwringen vast te leggen. De trouwringen begeleiden het echtpaar hun hele leven. Daarom vinden we het bijzonder belangrijk om samen met u perfect gevormde ringen met liefdevolle details te ontwerpen. Uitstekend vakmanschap, hoge creativiteit en de beste materialen maken onze trouwringen zo bijzonder. Het zijn de laatste details die het verschil maken. Een elegant groef, een opzettelijk geplaatste steen, kleurspel. Elk sieraad is uniek, speciaal gemaakt volgens uw wensen. Voor juwelen is dit de mooiste manier om uw waardering te tonen.