Prima service. Snelle verzending.

Dankjewel voor de mooie beoordeling Marcel!

Nette en snelle service

Dankjewel voor de mooie beoordeling Sebliem!

Ruim assortiment, goede prijzen, uitstekend verpakt en snel verstuurd. Absoluut een aanrader.

Dankjewel voor de mooie beoordeling Willy!

Perfecte service!

Nadat een product niet meer voldoende beschikbaar was, keurig opgelost met mooi alternatief en zelfs een extra product als bonus meegekregen. Top service.

Klantvriendelijk en uitstekende levering

Ik was erg tevreden met het leveren van de beademingsmasker. Er werd goed mee gedacht wat ik nodig had.

Dankjewel voor de mooie beoordeling Stefan!

Mooi product, super service!!

Voor mijn gezin was ik op zoek naar een complete en vooral gebruiksvriendelijke verbandtrommel. De Resc-q-assist Q25 voldoet aan deze eisen. Mooie en complete verbandtrommel, door de kleurenschijf is hij ook te gebruiken door mensen zonder EHBO ervaring. Een dag na bestelling was deze verbandtrommel binnen, helaas zat er geen draaischijf bij. 1 mailtje naar BHVsupport.nl en alles werd geregeld. Een dag later was alles compleet, super service Jos!!

Snel en behulpzaam

Op zoek naar een product dat niet op de website staat, bleek BHVsupport toch te kunnen helpen. Snelle reactie, en ook zeer snel de producten opgestuurd. Erg fijn!

Goede service en kwaliteit. Groot assortiment aan prima producten.

Goede service en kwaliteit. Groot assortiment aan prima producten.

Goed, snel en accuraat

Goed, snel en accuraat

Dankjewel voor de mooie beoordeling!

Snelle en prettige afhandeling

Had een aantal instant coolpacks nodig voor vereniging.

Dankjewel voor de mooie beoordeling Onno!