Nette service!

Goede prijzen en goed geholpen!

Scootmobiel met servicecontract

Ruim een jaar geleden een scootmobiel met servicecontract gekocht. Een vriendelijke meneer is 1 keer langs gekomen voor onderhoud en verder gelukkig geen problemen. Tot nu toe zeer tevreden.

Scherpe prijzen en goeie service!

Na enige tijd orienteren naar de juiste scootmobiel voor mijn moeder zijn we uitgekomen bij scootmobielvoordeel vanwege de laagste prijs die ze aanboden. De laagste prijs doet zeker niet af aan de service. Goed begeleid en binnen een week geleverd. Super!

Scherpe prijs

Ik ken de scootmobiel al dus hier besteld i.v.m de lage prijs.

Tevreden, fijne service!

Snelle levering. Goede service.

Heel prettig contact en prima service!

Mijn oma vond het maar spannend om een scootmobiel aan te gaan schaffen. Ik wilde wel helpen maar vond het ook lastig. Het is nou niet alsnog ik hier ervaring mee heb als twintiger. Na wat modellen geselecteerd te hebben, hebben we op aandringen van mijn oma even gebeld. Ik had niet verwacht dat het haar gerust zou stellen, maar het heeft enorm geholpen! Er werd ruim de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden en aan het einde gesprek was m’n oma klaar om te bestellen. Op dit moment moet ze helaas binnen blijven, maar ze rijd al rondjes door de woonkamer.

Super tevreden met de aanschaf van een scootmobiel voor mijn moeder!

Onlangs een scootmobiel aangeschaft voor mijn moeder. Duidelijke communicatie, doen wat ze beloven en een scherpe prijs. Kortom super tevreden.

Top service voor een mooie prijs!

Ik ben erg blij met mijn scootmobiel. Ik ben goed en snel geholpen met mijn vragen. Ik heb kundig advies gekregen. Scootmobiel is snel geleverd en ben direct op weg geholpen. Super!

Uitstekende service!

Naar alle tevredenheid geholpen!

Goede service voor prima prijs

Snelle levering en vriendelijk personeel. Gekozen voor een webshop zonder winkel, dus veel korting op mijn scootmobiel. Ik ben benieuwd hoe de service op lange termijn is.

Goed geholpen vriendelijke bezorger.

Top service!

Ik heb een Luna Victory gekocht. Direct na de bestelling een afspraak gemaakt voor de levering. De medewerker die de scootmobiel kwam afleveren was zeer vriendelijk en heeft even laten zien hoe alles werkt. Tot nu toe zeer tevreden!

Wonderfull customer support

All these guys from Scootmobielvoordeel.nl are very helpful and friendly. They answered all my questions within an hour or so. The price is also great.