Vriendelijke service en perfecte aflevering

Velgen zijn vlot en keurig afgeleverd.  Bedankt voor de snelle en goede service.  Ik ben er blij met de staat van de velgen en het resultaat onder mijn auto.

• Levering

Goed met een paar minpunten

Het was onverwachts geleverd om 8.00 zonder enkele waarschuwing. Wielen zijn in perfecte staat maar helemaal niet gepompt (0.8 bar).

• Levering

Nette set banden met velgen voor een goede prijs

De set werd na 2 dagen geleverd. Netjes in plastic gesealed op een pallet en tussen alle banden met velgen een stuk schuim. Velgen en banden zijn gereinigd en zien er echt als nieuw uit. Tot nu toe blij met de set, ondanks dat hij nog niet gemonteerd is op mijn wagen. Punt van verbetering zou het doorgeven van aflevermoment zijn, nu stond er ineens iemand voor de deur :-)

• Levering

what you see is what you get

• Levering

Juiste informatie op de site en prettige afhandeling

Precies als omschreven

Gebeld over de maat en werd netjes na 20.00 terug gebeld. Snelle levering en precies zoals omschreven. Gewoon super.

Zeer goede service!

Goed advies en contact. Supersnelle levering, set ziet en goed uit.

Hele goede Webshop

Zeer klantgericht. Zeer hulpvaardige klantenservice (Mieke)

• Levering

Betere service vind je niet

Uitstekende ervaring, ik kan niet anders zeggen. Ze denken mee, reageren snel (ook in de avond en het weekend) en rekenen eerlijke prijzen. Kwaliteit van de wielen is uitmuntend, mooier dan gedacht. Kortom, hier kom ik zeker nog eens terug voor een een volgende wielenset.

TOP Service bij ophalen wielen-set

Had velgen-set via web gereserveerd. Ben naar Venray gereden en ze daar opgehaald. Ter plekke zijn er zga nieuwe Michelins op gelegd, gebalanceerd, gepoetst en in mijn auto gelegd. En dat tegen een heel schappelijke prijs, Top bedrijf!

Een aanrader

Velgen-markt is de juiste plek voor de aanschaf van velgen. Ze reageren snel en netjes op vragen per mail en het geleverde is ook volledig conform beschreven. Bij afhaal lag alles gereed en neemt men zich ook de tijd om je te helpen.

• Levering

Zeer prettig, servicegericht en snel

Voor aankoop per mail de vraag of er tpms sensoren op de velgen zaten, snel een reactie dat dit nagekeken werd en hierna snel en vriendelijk bericht. De aankoop werd verrassend snel geleverd en de velgen werden zelfs op pallet in onze garage geplaatst. Verpakking / bescherming subliem en velgen voldoen volledig aan beschrijving. 1 kleine maar, blijkt dat 1 van de tpms sensoren niet werkt waardoor ik een foutmelding krijg in het display van de ford focus, kunnen jullie mij voorzien van een nieuwe sensor?

Perfect service

The rims I bought were in very good condition, the price was so good, excellent service, very friendly and helpful staff, and really fast delivery! Well done!!!

• Levering

Snelle levering en adequate service en dat in coronatijd.

In een woord: uitstekend.

• Levering

Nauwkeurig ! Adviseert met alle vertrouwen !

• Levering

Vriendelijk, snel antwoord, product zoals beschreven

Mailwisseling verliep vlot en vriendelijk. Product ziet eruit als beschreven en stond klaar voor montage. Monteurs waren vriendelijk en hadden de wielen er vlot op. Hebben mijn wielen welke eraf kwamen, keurig in de auto gelegd. Zo doorgaan!

Velgen Hyundai i20

Ik had op marktplaats velgen gevonden voor mijn Hyundai i20. Velgen Markt bood deze aan. Orginele onbeschadigde velgen met winterbanden. Stond wel bij gebruikt kan een krasje op zitten geen stoepschade. Gevraagt om een adresje die eventueel dan de winterbanden op mijn velgen met dippen kon leggen en mijn zomerbanden op de orginele velgen die hun aanboden. Reactie op gehad dat hun dat ook konden doen. We zijn daarop naar Venray gereden vanuit Tilburg. Velgen waren in topstaat oom de winterbanden zo goed als nieuw. Hun hebben de omwisseling van banden verzorgt wij een bak koffie op en in een 1,5 uur zaten de nieuwe velgen onder onze auto en alle 8 de banden gewisseld. De prijs die we betaalde top ik denk nergens ander kunnen vinden voor dit geld. Nette aardige mensen en kon gewoon kijken wat er gedaan werd uiteraard met mondkapje. Aanrader.

• Levering N.v.t.

Snel, netjes en goedkoop

Gemakkelijk de banden op velg besteld, goedkoop, snel en netjes geleverd! Kortom helemaal prima!

• Informatie voorziening N.v.t.

Voortreffelijk

Prima prijs-kwaliteit verhouding en zeer snelle levering. Mooie velgen en dito (winter)banden gekocht voor mijn Volvo XC60.

• Levering

Geweldige aankoop en een top service, goed contact en een eerlijke omschrijving.

Goed contact via marktplaats, snelle response. Vervolgens makkelijk de bestelling op de website ingegeven. Binnen 48u de velgen in huis dmv een nette verpakking. Velgen zijn zelfs beter dan verwacht, gebruikt maar in werkelijke nieuwstaat met nieuwe banden. Persoonlijk vraag ik mij zelfs af of de prijzing wel goed was gezien de kosten van nieuwe banden en een set originele velgen, in mijn optiek aan de lage kant. Al met al een geweldige ervaring en voor herhaling vatbaar. Bedankt velgenmarkt.nl, tot ziens!

Set T6

Fijn geholpen en Mooi setje velgen kunnen kopen.

Goede service.

Wij belde voor informatie omtrent BMW banden.en werden ook goed en keurig geholpen. Ook door uw telefoniste goed en erg aardig. Ga zo door

• Levering

Eerlijk bedrijf en snelle service!

Zeer prettige communicatie, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Denken mee en leveren prima kwaliteit! Ben zeer tevreden met mijn aankoop!

Mooie BMW set gekocht!

2 weken geleden een mooie BMW 17 inch set gekocht met winterbanden. Ik had enkele vragen per mail gesteld, daar kreeg ik snel antwoord op. Inmiddels de winterbanden er op liggen.