top klantenservice

snel en onproblematisch opgelost

Heel goede ervaring. Service en verzending is top

Goede en duidelijke website. Bestellingen en verzendingen zijn goed te volgen en betrouwbaar door het keurmerk.

Bedankt voor je review, fijn om te horen dat alles naar behoren is verlopen. Hopelijk zien we je snel weer in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

En de dildos zijn in mooie dozen verpakverpakt.en de dildos komen overeen met te omschrijving van de site

Top om te horen! Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Profesioneel

...

Veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Duidelijk en snel

Duidelijke website met veel uitleg. De belofte van snelle en discrete levering werd volledig waargemaakt.

Top om te horen! Hopelijk zien we je snel weer in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Goede ervaring

Fijn apparaat ( Auxfun® Bundel R-J Basic) aangeschaft, met niet van die harde onnatuurlijke hulpstukken, voelt heel prettig aan .. enige minpunt is de stroomvoorziening. Deze is van de hele korte kant... had een heel stuk langer gemogen

Bedankt voor je review! Wij zullen dit zeker mee nemen in de vernieuwing van onze machines. Veel speelplezier ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Uitstekende producten en keurige levering!

Snelle levering, product overtrof de verwachting! Aanrader! Chatten via de site werkt prima: snel antwoord en erg meedenkend. Kwalitatief goede producten voor redelijke prijzen.

Wat een top review! Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Bedankt voor je review, veel plezier met je aankoop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Tot nu toe top!

Werkt goed. Doet wat die moet doen.

Top om te horen! Hopelijk zien we je snel weer in onze shop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Prima service!

Goede levering. Product voldoet aan verwachting.

Top om te horen! Veel speelplezier ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

In de ochtend besteld en in de avond al kunnen uitproberen. Het is even wennen om de machine te gebruiken, maar wat een fantastische ervaring!

Wat goed om te horen dat de machine zijn werk doet ;) Veel speelplezier en hopelijk tot snel in onze shop ! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Bestel proces makkelijk en snel.

Duidelijke en mooie pagina. Bestelproces makkelijk en snelle levering.

Top om te horen! Veel plezier met je aankoop en hopelijk zien we je snel weer in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

even leren kennen, maar super!

Het is even wennen om het goed te gebruiken, maar het is een leuke machine. Doet wat hij moet doen, en een fantastische ervaring. we gebruiken hem veel!

Hartstikke goed om te horen! Veel plezier met de machine en hopelijk zien we je snel terug in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Veel beter als verwacht een dikke aanrader

Altijd goed om te horen dat een product nog beter is dan verwacht! Veel plezier met je aankoop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Bedankt voor je review. Hopelijk zien we je snel terug in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Leuke aanvulling !

Partner stond er nogal waar raar tegenover . Maar nu vind ze het zelf ook wel leuk . En kan ze er ook echt van genieten

Goed om te horen dat ze toch overstag is gegaan! Veel speelplezier samen ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Bestelling was niet compleet en leek niet nieuw ondanks de verpakking!

Hoe kan ik iets beoordelen als ik het niet mag terug sturen als de verpakking geopend is? Hoe kan ik door een te kleine kartonnen doos zien of alles aanwezig is? Met röntgenogen?

Dank voor je reactie. Uit hygiënisch oogpunt kunnen wij geen geopende producten retour nemen, wij kunnen geopende producten niet meer verkopen, wij kunnen niet controleren of producten al dan niet zijn gebruikt. Nadat je de verpakking hebt geopend en er iets mis is met het product kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Ik kan u wel verzekeren dat wij alleen maar nieuwe producten naar onze klanten sturen. Mag ik vragen wat er miste van je order? Is dit inmiddels opgelost? Zo niet, dan wil ik je vragen contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit alsnog kunnen oplossen. ^Michella

Snelle en discrete levering

Gewoon de service die je mag verwachten!

Top om te horen! Hopelijk zien we je snel terug in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Mooi ding

Het is mooi apparaat, alleen blijft niet staan op een harde ondergrond, wat zo opgelost is. De dildos zijn van goede kwaliteit alleen, de fleshlight is wat klein

Dank voor je review! Wij zullen dit zeker meenemen in de verdere ontwikkeling van onze machines. Voor nu, veel speelplezier ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Toppie

Top matriaal hier zullen de nodige uurtjes plezier op worden beleeft

Top om te horen! Veel speelplezier toegewenst ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

ik wacht het vervolg nog even af

Ik vind het een degelijk solide apparaat ! Maar ik heb een versie/combinatie besteld met 3 dildo's inclusief, maar er zaten er maar 2 in de doos. Dus hopelijk kunnen jullie er nog eentje nasturen !??

Dankjewel voor je bericht, oehh dan is er iets mis gegaan! Onze excuses, zou je contact met ons willen opnemen via support@hismith.nl? Dan zorgen we dat het missende product wordt nageleverd. ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Goede service! Verpakking was discreet. Producten zijn van echte kwaliteit!

Bedankt voor je positieve feedback, veel plezier met je aankoop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Goede service en een snelle levering.

Goede producten en een snelle levering.

Goed om te horen, veel speelplezier ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Kwaliteit en service, op en top

Bestellen loopt vlot, net als de levering. Discretie is hier geen woord, maar werkelijkheid. Dank zij de bestelling elke dag fun. Bedankt mannen!

Bedankt voor je topreview! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent, hopelijk zien we je snel weer in onze shop ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Kleine mirakel

Mijn vrouw is er zot van

Happy Wife Happy Life ;) Veel speelplezier samen ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Over Hismith.nl

Hismith.nl, jouw webwinkel voor de meest krachtige en veelzijdige seksmachines die je kan vinden! We zijn ontzettend trots op de stille maar toch robuuste seksmachines, onze concurrerend lage prijzen en kwalitatief hoogwaardige seksmachines. Twijfel je nog? Kom gerust de producten bekijken in onze showroom en neem gelijk je favoriete speeltjes mee naar huis!