Sehr gutes preis leistungs verhältniss für Toys

Ich besitze schon einige zeit eine Auxfun Sexmaschine und wollte endlich mal neue aufsätze, deswegen bin ich über eine suche nach dem hersteller direkt auf diese seite gestoßen. Und was soll ich sagen, hätte ich diese website von anfang an gekannt hätte ich gleich alles hier gekauft. im vergleich zu anderen shops bekommt man hier die gleiche toys für teilweise den halben preis. qualität der toys ist sehr gut und es macht spaß sie zu nutzen. Mein einziger kritikpunkt, weswegen ich keine 5von5 sterne gebe, ist das man mit dem bezahloptionen etwas eingeschränkt ist. Ich besitze keine kreditkarte und bevorzuge paypal, was hier leider nicht angeboten wird. Aber trotz der längeren bearbeitungszeit wegen der überweise kam das packet recht schnell an.

Antwort des Geschäftsinhabers

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Viel Spaß bei deinem Einkauf :) Sabrina *Sind Sie bereits für unseren Newsletter angemeldet? Verpassen Sie keine weiteren Rabattangebote oder Mitgliederrabatte! https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Excellent service. Fast delivery.

Highly recommended!

Antwort des Geschäftsinhabers

Thanks for your top review! Enjoy your purchase :) Sabrina *Are you already signed up for our newsletter? Don't miss out on any other discount offers or member discounts! https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Degelijke machine

Doet wat het belooft, en is gemaakt om lang mee te gaan. Overal is over na gedacht. Opzet stukken zijn ook van hoge kwaliteit. Icm de krachtige motor maakt het een top product. Wij gaan hier nog lang plezier van hebben!

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor je topbeoordeling! Veel plezier met je aankoop :) Sabrina *Ben je al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Mis geen enkele andere kortingsactie of ledenkorting! https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Schnelle Lieferung und gutes Material

Gute Abwicklung von Anfang bis Ende.

Antwort des Geschäftsinhabers

Vielen Dank für Ihre Top-Bewertung! Viel Spaß bei deinem Einkauf :) Sabrina *Sind Sie bereits für unseren Newsletter angemeldet? Verpassen Sie keine weiteren Rabattangebote oder Mitgliederrabatte! https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Super mooi ding. Degelijk materiaal. Geluid valt reuze mee. Mijn vrouw vind hem geweldig.

Very well

Very fast delivery good products

Very good

I recommend it.

——

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met je aankoop :) Sabrina *Ben je al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Mis geen enkele andere kortingsactie of ledenkorting! https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

7/goed

Goede kwaliteit leveringstijd kon volgens mij iets sneller

Topwinkel

Altijd volgende dag in huis Goede fijne realistische dildo's

Antwort des Geschäftsinhabers

Kwalitatief uitstekend en geweldig instelbaar

De Hismith Premium Sex machine is binnen enkele dagen binnen gekomen, zeer discreet verpakt en degelijk om beschadigingen tijdens transport zo veel mogelijk te minimaliseren. Apparatuur netjes verpakt en verzegeld ivm hiegiene. Na het uitpakken voelen de materialen zeer zwaar en degelijk aan, zoals beschreven massief staal. In de beschrijving wordt netjes weer gegeven hoe deze samen te monteren is, benodigde inbus sleutel is meegeleverd. Na het samen stellen de Hismith Premium getest en werkt feilloos op afstand bediening vast en zowel draadloos, daarnaast is er de app met geweldig variërende snelheden en standjes. De machine is ook zeer krachtig, een aanraden voor beginners toch rustig aan te beginnen. Voor gevorderden is het geweldig. Deze is zeker aan te bevelen en prijs kwaliteit is het zeer interessant.

sehr gut!!

Qualität sehr Gut!!

Antwort des Geschäftsinhabers

Vielen Dank für Ihre Top-Bewertung! Viel Spaß bei deinem Einkauf :) Sabrina *Sind Sie schon für unseren Newsletter angemeldet? Verpassen Sie keine weiteren Rabattangebote oder Mitgliederrabatte! https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Helemaal goed

Voor 10:00 besteld, zelfde dag geleverd. Altijd handig als de nood hoog is. Ze hebben goede spullen in het assortiment.

zeer tevreden

Degelijke en diverse producten. De prijs is in verhouding met de kwaliteit.

Antwort des Geschäftsinhabers

Great team, all praises, no comments.

Very up to date, professional, the best for me. I recommend...

Snelle levering en mooie producten

Snelle levering en mooie producten

Antwort des Geschäftsinhabers

Super service met zeer discrete levering.

Ik ben op slechts 1 week van het kleine reismodel naar het ukelele model en uiteindelijk bij de pro 1 beland. Wat een hete reis. Enkel lof.

Superfijn apparaat, lekker effectief

Werkt goed, stimuleert lekker. Schoonmaken is relatief eenvoudig.

Antwort des Geschäftsinhabers

Het was keurig op tijd verstuurd dankjewel

Was keurig op tijd verstuurd dankjewel

Antwort des Geschäftsinhabers

Die Maschine und Lieferung waren spitze.

Die Maschine ist top. Die Lieferung war wirklich schnell! Aber die App ist der Horror. Ständig abstürze. Nicht zu gebrauchen.

Problemen gehad met de bestelling en is uiteindelijk goed opgelost door de vriendelijke klantenservi

Twee keer was het verkeerde artikel per ongeluk bezorgd. De derde keer heeft de klantenservice medeweker er zelf op toegezien dat het juiste product verzonden werdt. Zij was vriendelijk en ik ben goed geholpen. Het heeft hierdoor wat langer geduurt voordat ik mijn bestelde item had ontvangen, maar dat is niet erg. Hismith heeft goede service. Hartelijk dank voor alles.

Snel en prima de luxe

Snelle levering prima kwaliteit

Perfect eshop

Good customer care great delivery experience

Antwort des Geschäftsinhabers

Thank you for your top rating! Enjoy your purchase :) ^Sabrina *Are you already signed up for our newsletter? Don't miss out on any other discount offers or member discounts! https://www.hismith.nl/en/service/newsletter-terms-conditions/

Überzeugend

Homepage ist informativ und sehr gut, Bestellvorgang schnell und ebenfalls sehr gut, zügige gut verpackte Lieferung. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Antwort des Geschäftsinhabers

Vielen Dank für Ihre Top-Bewertung! Viel Spaß bei deinem Kauf :) ^Sabrina *Sind Sie schon für unseren Newsletter angemeldet? Verpassen Sie keine weiteren Rabattangebote oder Mitgliederrabatte! https://www.hismith.nl/de/service/newsletter-terms-conditions/

Über Hismith.nl

Hismith jouw webwinkel voor de meest krachtige en veelzijdige seksmachines die je kan vinden! We zijn ontzettend trots op de stille maar toch robuuste seksmachines, onze concurrerend lage prijzen en kwalitatief hoogwaardige seksmachines. Twijfel je nog? Kom gerust de producten bekijken in onze showroom en neem gelijk je favoriete speeltjes mee naar huis!

Kiyoh Bewertungen