Ervaring is good. Bestelling gedaan en deze keurig ontvangen

Response from the business owner

Top om te horen! Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Geweldig!!!

Goed advies via whatsapp, daarna een premium machine gekocht. Degelijk en sterk, zeer krachtige motor. Alleen werkt de Bluetooth verbinding met de app slecht, connecten duurt lang, en als je verbinding hebt dan disconnect hij binnen enkele minuten. Dit is heel vervelend als je lekker aan de gang wil. Voor de rest een schitterende machine, mooi verpakt, hoge kwaliteit materialen, ik zou bijna zeggen... duitse degelijkheid!

Response from the business owner

Wat fijn om te horen dat mijn collega's je zo goed te woord hebben gestaan. En natuurlijk super om te horen dat je zo tevreden bent met onze Premium seksmachine :). Jammer dat het verbinden soms zo lang duurt, wij nemen dit zeker mee in onze volgende vergadering. ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Ben heel tevreden, kwaliteit van de toys is heel goed. Live chat is gewoon super. Ik kom zeker nog terug in de shop.

Response from the business owner

Wat fijn om te horen! Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen in onze shop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Nu weet ik wat ik al die jaren gemist heb. Top apparaat. Jammer dat deze bij een beetje weerstand niet doorgaat. Maar daarom maar een versie groter gekocht.

Response from the business owner

Bedankt voor je top review! Veel plezier ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

voldoet aan alle verwachtingen

bezorging, kwaliteit en communicatie voldoet allemaal aan verwachtingen

Response from the business owner

Top om te horen! Hopelijk zien we je snel weer in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Top service en ervaring!

De krachtige Hismith Pro 5 gekocht met diverse opzetstukken. Helaas voldeed een vd opzetstukken niet aan de verwachtingen en kon in goed overleg netjes worden omgeruild. Heel vriendelijke en behulpzame klantenservice, Top! Dan de machine, was even wennen, spannend, krachtig en tegelijk ook stil. Hier gaan we nog heel lang veel fijne uurtjes mee beleven. Top!

Response from the business owner

Wat fijn om te horen dat de machine bevalt en dat onze klantenservice je goed te woord heeft gestaan. Veel ontdekkingsplezier met de machine ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Waanzinnig

Waanzinnig

Response from the business owner

Top om te horen! Veel speelplezier met je aankoop ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

De bestelling is snel uit gevoerd .

⁵raar het inloggen moet makkelijk worden .ik bedoel wachtwoord en mail ..simpel maken. Maar verder geen klachten ga zo veder.

Response from the business owner

Bedankt voor je review en tips. Wij gaan hiermee aan de slag! Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Voortreffelijk

In de aanloop naar de definitieve aanschaf werd ik erg goed geadviseerd en geholpen. Hulde!

Response from the business owner

Bedankt voor je top review! En wat fijn om te horen dat onze klantenservice je goed heeft geadviseerd. Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Goede kwaliteit en snelle levering

Aan te bevelen.

Response from the business owner

prima product voor prima prijs

Prijs/kwaliteit van het product is goed, op deze manier kun je dit soort producten ook uitproberen voordat je iets extreem duurs koopt en het eigenlijk niet bevalt. Levering was een dag sneller dan verwacht: zondags besteld, ik had verwacht dinsdags mijn product te krijgen maar het kwam maandags al, heel prettig! Voldoende keuze wat betreft het assortiment: er is werkelijk voor ieder wat wils.

Response from the business owner

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat ons assortiment je zo aanspreekt en om te weten dat er voor iedereen wel wat te vinden is in onze shop! Hopelijk zien we je snel weer in onze shop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Goede kwaliteit

Inmiddels de nodige bestellingen gedaan bij Hismith. Alles van goede kwaliteit.

Response from the business owner

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze artikelen, hopelijk zien we je snel terug in onze shop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Zeer snelle levering.

Artikel werd binnen 1 dag geleverd .

Response from the business owner

Goed om te horen dat je pakketje binnen 1 dag was afgeleverd, veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Goed product

Met een beetje fantasie is het altijd goed

Response from the business owner

Bedankt voor je review! Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Met wat ik besteld heb ben ik zeer tevreden

Response from the business owner

Top om te horen! Veel plezier met je aankoop, hopelijk zien we je snel terug in onze shop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Goede en vriendelijke support

Aankoop bleek bij levering defect. Er is toen direct een vervangstuk opgestuurd.

Response from the business owner

Wat vervelend om te horen dat het artikel defect werd geleverd, fijn dat dit zo snel is opgelost! Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Discreet verpakt

Mooi en discreet verpakt

Response from the business owner

Bedankt voor je top review! Veel speelplezier ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Prettige winkel, vriendelijke verkoper

Mijn eerste seksmachine gekocht bij Hismith na het lezen van vele recenties. Mooie degelijke machine en goede uitleg van de verkoper. Ik ben voor de Ukelele gegaan (bundel). Diverse accessoires zaten er dus al bij. De machine is erg stil en krachtig genoeg.

Response from the business owner

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de verkoper goede uitleg heeft gegeven en dat je tevreden bent met de Ukelele. Heel veel plezier met je aankoop! Hopelijk zien we je snel terug in onze shop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Wazig

Bestelde producten niet zoals vermeld op de site. Stuur een mailtje krijg meteen antwoord met we gaan dit zsm oplossen. Krijg ik geen email meer dus ik schrijf opnieuw mijn klacht 2x geen reactie.!

Response from the business owner

Wat vervelend dat het product niet overeen kwam met de foto's. Wij zullen nieuwe produc foto's laten maken en deze aanpassen. Ik zie dat je klacht inmiddels in behandeling is genomen en dat je de oplossing die mijn collega heeft aangeboden hebt geaccepteerd. Alsnog veel plezier met je aankoop! ^Michella

Snelle levering, goede producten

Snel en goed geleverd

Response from the business owner

Bedankt voor je top review, veel speelplezier ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Snelle levering.

Top firma, eentje die zijn beloften nakomt A+++

Response from the business owner

Wat fijn om te horen! Heel veel plezier met je aankoop, hopelijk zien we je snel terug in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Response from the business owner

Bedankt voor je review :) Veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Some bugs on the website but at the end it is fine

It took some time to arrive but due to the transporter. The website need some tweaks Quite responsive customer care

Response from the business owner

Thank you for your review! Have fun with your purchase. ^Michella * Already subscribed to our newsletter? You will receive a €10 discount on your next order and you will be kept informed about new products, sales and as a newsletter reader you will receive a special discount *

Goeie producten en snelle service

Service is top product snel ontvangen alleen jammer dat de zuignap niet plakt op de vloer van het laminaat verder is alles in orde

Response from the business owner

Dankjewel voor je review! Het klopt dat de zuignap het beste werkt op een geheel vlakke ondergrond, laminaat is vaak niet helemaal glad waardoor de zuignap niet genoeg vacuüm kan zuigen. Wij nemen dit zeker mee in de verdere ontwikkeling van onze machines en speeltjes. ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Goede afhandeling service

Kwaliteits artikelen van de hoogste plank

Response from the business owner

Top om te horen! Wij waarderen de samenwerking, hopelijk tot snel! ^Michella

About Hismith.nl

Hismith.nl, jouw webwinkel voor de meest krachtige en veelzijdige seksmachines die je kan vinden! We zijn ontzettend trots op de stille maar toch robuuste seksmachines, onze concurrerend lage prijzen en kwalitatief hoogwaardige seksmachines. Twijfel je nog? Kom gerust de producten bekijken in onze showroom en neem gelijk je favoriete speeltjes mee naar huis!