Top service, hoog qualiteit product.

De product werkt prima en de bezorging was snel en op tijd.

Its good

Feel soft, its good for beginners

Mindblowing

And our adventure starts when the delivery came

Perfect pleasure product

Easy buy, good prices, excellent products

Zeer goede service.

Er was een defect aan een toestel en het werd onmiddellijk vervangen door een nieuw exemplaar.

Fijn om te horen dat het probleem zo snel, naar tevredenheid is opgelost. Veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Auxfun Ukelele Seksmachine pakket Mahalo

Mijn eerste machine besteld! Na contact met de klantendienst via email. Had eerst intresse in de basic machine . Maar na wat info van de klantendienst en wat zelf op te zoeken online. Heb ik toch Voor de ukulele machine gekozen. Heb deze vandaag ontvangen. Enkel eens gekeken in de doos. Mijn eerste reactie, is Dat het van goede kwaliteit is en ook een zwaar model is.wat positief is! Dus zeker de moeite! Ook zit alles mooie en veilig verpakt in een apparte doos. Ook de verpakingsdoos was mooie dichtgeplakt met Plakband. Je kon zeker niets zien wat er in zat! Levertijd was heel vlot gegaan! Ik bestel hier zeker nog! Groetjes pedra

Bedankt voor je positieve, uitgebreide review. Fijn dat onze klantenservice je zo goed heeft geholpen en je uiteindelijk voor de Ukelele hebt gekozen. Heel veel speelplezier toegewenst ;) en hopelijk zien we je snel terug in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Perfektes Unternehmen, schnelle Lieferung nach Deutschland

Alles super und Perfekt. Ein Negatives trotzdem, Waren die Ausverkauft sind, dauert viel zu lange bis sie wieder Bestellbar sind. Das muss verbessert werden. Sonst bis jetzt alles gut.

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Wir arbeiten hart daran, unseren Bestand so schnell wie möglich wieder aufzufüllen. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Webshop begrüßen zu dürfen! ^Michella * Sie haben sich bereits für unseren Newsletter angemeldet? Als Newsletter-Leser erhalten Sie einen Rabatt von 10 € auf Ihre nächste Bestellung und bleiben über neue Produkte, Verkäufe und Sonderrabatte auf dem Laufenden. Klicken Sie jetzt auf den Link und melden Sie sich schnell an: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Great produkts, Nice prices and excellent shipping!

Absolutely Great customer service!

Great to hear that you are so satisfied with our customer service! Hope to see you back in our webshop soon ^Michella *Already signed up to our newsletter? You will receive €10 discount on your next order and stay informed about new products, sales and you will receive special discounts as a newsletter reader. Click on the link now and sign up quickly: https://www.hismith.nl/en/account/register/

Geweldig speeltje dezelfde dag in handen…

Ik was opzoek naar een grotere jongen voor op mijn verwen apparaat. Deze hier gevonden. Geen rommel maar goede kwaliteit en perfecte aansluiting met u click-systeem van hoogwaardig metaal. Ben nu op vakantie, geen relatie, maar als ik thuis kom wacht mijn perfecte minnaar. Kan het een ieder aanbevelen als je verlangt naar eindeloos genot.

Bedankt voor je top review! Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je bestelling, nog een fijne vakantie en voor als je terug bent veel speelplezier ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Snelle levering, goede service en goede producten! Waarom een vier? Wel bij de pocketpussy die geleverd werd past het dopje er niet goed op waardoor deze niet proper kan worden afgesloten. En ik merkte op dat er een klein scheurtje in het materiaal zat. Elk ander product was super goed!

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de dop niet goed op de pocket pussy aansluit en dat er een scheurtje in het materiaal zit. Wil je contact opnemen met onze klantenservice? Dan kunnen wij je een oplossing aanbieden, onze klantenservice is te bereiken via: support@hismith.nl Fijn om te horen dat de andere producten wel voldeden aan de verwachting. Heel veel plezier met je aankopen! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

top quality product, strong engine, fast and deep penetration

very fast delivery, in no brand box. Every part is hygienicaly cover with safety sticker, which guarantees that the product is new. Simple and butiful designe, top quality material and weel done in every detail. Strong engine. simple set up depth of penetration from small to realy deep. Fluent set up of speed from slow to fast. It should be faster, but still ok. Little light and machine bounces in high speed. I am happy that I make decission to buy original hismith product and no some chinese copy for half price.

Thank you for your lovely and detailed review of our machine. We are delighted to hear that you are so satisfied! We hope to welcome you back to our webshop soon ^Michella *Already signed up to our newsletter? You will receive €10 discount on your next order and stay informed about new products, sales and you will receive special discounts as a newsletter reader. Click on the link now and sign up quickly: https://www.hismith.nl/en/account/register/

We zijn onder de indruk

Mn partner en ik hebben een machine en wat speeltjes gekocht waar we vol lof over zijn! We dachten dat 1 product niet werkte, we hebben een mailtje gestuurd en de volgende dag kregen we al een reactie! Super! Alles is van mooi en stevig materialen, en de kwaliteit is super! We zijn er blij mee

Wat ontzettend fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met de machine en top om te horen dat onze klantenservice adequaat heeft gereageerd. Super veel plezier met de machine en hopelijk zien we jullie snel terug in onze webshop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Moeilijk maar bevredigend

Ik had het moeilijk met De installatie aangezien ik de machine eerst niet had goed aangsloten na een redelijke tijd onderzoek heb ik kunnen vinden hoe ik mijn probleem kon oplossen ik had in de tussentijd de hulplijn enkele mails gestuurd maar geen antwoord ontvangen maar na al deze problemen heb ik Green klacht over de machine zelf het was zeer aangenaam en gemakkelijk te gebruiken na de installatie

Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat het in elkaar zetten niet al te soepel verliep. Wij zijn altijd aan het innoveren, ook wat betreft onze handleidingen. Wij zullen je punt zeker mee nemen in de verdere ontwikkeling van onze machines en handleidingen. Voor nu, heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Prima service, top product!

Zeer duidelijke site, alles werd goed geleverd en het product was perfect zoals beloofd en zoals op de foto

Wat fijn om te horen dat onze site overzichtelijk is en de levering correct verliep. Heel veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Makkelijk, snel en goedkoop

Was makkelijk te vinden product, snel gevonden en goedkoop

Super om te horen! Veel speelplezier met je aankoop ;) hopelijk zien we je snel terug in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Zeer leuk apparaat

Apparaat is zeer makkenlijk en handig in gebruik en is ook een favo speeltje geworden Het enigste wat beter gekunt had zijn de zuignappen die laten snel los verder had ie snellere stoten mogen geven en iets langere stoot bewegingen .de afstand wat het heen en weer gaat had wat meer mogen zijn als ze dit kunnen veranderen dan is het een perfeckt speeltje

Bedankt voor je review en helemaal top om te horen dat de machine je favo speeltje is geworden! Ik leid af uit je review dat je een Basic seksmachine hebt aangeschaft. Met dit flexibele verlengstuk https://www.hismith.nl/nl/flexibel-verlengstuk-30-cm-3xlr.html kun je eenvoudig de afstand tot de seksmachine vergroten. We zullen in de verdere ontwikkeling van de machine zeker je punten van kritiek meenemen. Mocht je in de toekomst een nog betere machine willen aanschaffen dan raad ik je onze Premium seksmachine aan, deze staat nog steviger op zijn poten en is wat zwaarder waardoor er geen zuignappen nodig zijn. https://www.hismith.nl/nl/premium-seksmachines/ Je kunt altijd via onze live chat aan een medewerker persoonlijk advies vragen. Voor nu heel veel speelplezier ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

very cute

Very cute dildo. :-*

Good to hear you like our dildo :) Enjoy! ^Michella * Already subscribed to our newsletter? You'll receive €10 off your next order and stay up to date on new products, sales and receive special discounts as a newsletter reader *

Veel beter ga je niet vinden .

Er wordt veel rommel verkocht maar dit is kwaliteit .SUPER goed.

Top om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten. Veel speelplezier en hopelijk tot snel in onze webshop of showroom! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Makkelijk bestellen en snel veel plezier;-)

Na een aantal dagen voorwerk en voorplezier de knoop doorgehakt en de Ukelele besteld. Bestelproces gaat perfect, alleen jammer dat PostNL de levertermijn niet gehaald heeft. Uiteindelijk op een PostNL punt gehaald en binnen een paar uur al plezier van gehad.. Ik ben blij dat ik er direct een kliclok connector en een andere dildo bij besteld heb, de standaard bijgeleverde lag binnen enkele minuten al ik de kliko. Al met al zeer tevreden! Binnenkort de collectie maar uitbreiden;-)

Super om te horen dat je zo tevreden bent met de Ukelele! Jammer dat PostNL vertraging heeft opgelopen in het bezorgproces, wij zullen dit bij hen aankaarten. Voor nu heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop of showroom. ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

een goed aankoop

super goe dank je wel

Bedankt voor je review! Top om te horen dat je zo tevreden bent, veel plezier met je aankoop en hopelijk zien we je snel weer terug in onze webshop. ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Heerlijk alleen genoten.

Als je op zoek bent naar iets om alleen te genieten dan zou ik zeker een dildo machine halen. Je eigen tempo en dildo bepalen maakt het af.

Super om te horen dat je zo tevreden bent met onze seksmachine! Veel speelplezier ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting. Klik nu op de link en meld je snel aan: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Bied perspectief voor nieuwe ervaringen en is goed in gebruik

Top om te horen! Heel veel speelplezier toegewenst ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Teleurgesteld

Wow, denk je eindelijk je ideale speelgoed gevonden te hebben, zeker als je de bijsluiter leest. De standaard dildo voelt anaal zeer aangenaam aan maar de motor is niet echt krachtig genoeg. Het toestel zelf laad niet op, het contactpunt lijkt me daar te veel speling te hebben.

Wat vervelend om te horen dat je niet te tevreden bent met het door jou ontvangen product. Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice? Dit kan via support@hismith.nl Zij horen graag welke problemen je ervaart en kunnen een oplossing bieden. ^Michella

worth every penny

Very hard to find anything wrong here. Nicely done machine, easy to assemble and adjust. Foolproof kicklock mechanism, stable and silent. The transport bag also fits everywhere without any issues. Delivered to my home this morning, 3 days from ordering. Had to ask the Support team to help with a shipping issue, all solved and sorted out in 2 days. All and all, 5/5 stars, worth every penny.

Thank you for your great review! I am happy to hear our support team helped you out and the problem was quickly solved. Enjoy our machine and hopefully we see you soon back in our online store. ^Michella * Already subscribed to our newsletter? You receive €10 discount on your next order and stay informed about new products, sales and you receive special discounts.

De adapter was stuk gegaan na twee dagen. Een mailtje gestuurd. En zeer goed geholpen en het probleem op gelost! Echt top service.

Top dat onze klantenservice je probleem zo snel heeft opgelost en je meteen weer gebruik kon maken van de machine. Heel veel speelplezier en hopelijk tot snel :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Over Hismith.nl

Hismith.nl, jouw webwinkel voor de meest krachtige en veelzijdige seksmachines die je kan vinden! We zijn ontzettend trots op de stille maar toch robuuste seksmachines, onze concurrerend lage prijzen en kwalitatief hoogwaardige seksmachines. Twijfel je nog? Kom gerust de producten bekijken in onze showroom en neem gelijk je favoriete speeltjes mee naar huis!