De bestelling is snel uit gevoerd .

⁵raar het inloggen moet makkelijk worden .ik bedoel wachtwoord en mail ..simpel maken. Maar verder geen klachten ga zo veder.

Bedankt voor je review en tips. Wij gaan hiermee aan de slag! Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Voortreffelijk

In de aanloop naar de definitieve aanschaf werd ik erg goed geadviseerd en geholpen. Hulde!

Bedankt voor je top review! En wat fijn om te horen dat onze klantenservice je goed heeft geadviseerd. Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Goede kwaliteit en snelle levering

Aan te bevelen.

Top om te horen! Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

prima product voor prima prijs

Prijs/kwaliteit van het product is goed, op deze manier kun je dit soort producten ook uitproberen voordat je iets extreem duurs koopt en het eigenlijk niet bevalt. Levering was een dag sneller dan verwacht: zondags besteld, ik had verwacht dinsdags mijn product te krijgen maar het kwam maandags al, heel prettig! Voldoende keuze wat betreft het assortiment: er is werkelijk voor ieder wat wils.

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat ons assortiment je zo aanspreekt en om te weten dat er voor iedereen wel wat te vinden is in onze shop! Hopelijk zien we je snel weer in onze shop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Goede kwaliteit

Inmiddels de nodige bestellingen gedaan bij Hismith. Alles van goede kwaliteit.

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze artikelen, hopelijk zien we je snel terug in onze shop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Zeer snelle levering.

Artikel werd binnen 1 dag geleverd .

Goed om te horen dat je pakketje binnen 1 dag was afgeleverd, veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Goed product

Met een beetje fantasie is het altijd goed

Bedankt voor je review! Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Met wat ik besteld heb ben ik zeer tevreden

Top om te horen! Veel plezier met je aankoop, hopelijk zien we je snel terug in onze shop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Goede en vriendelijke support

Aankoop bleek bij levering defect. Er is toen direct een vervangstuk opgestuurd.

Wat vervelend om te horen dat het artikel defect werd geleverd, fijn dat dit zo snel is opgelost! Veel plezier met je aankoop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Discreet verpakt

Mooi en discreet verpakt

Bedankt voor je top review! Veel speelplezier ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Prettige winkel, vriendelijke verkoper

Mijn eerste seksmachine gekocht bij Hismith na het lezen van vele recenties. Mooie degelijke machine en goede uitleg van de verkoper. Ik ben voor de Ukelele gegaan (bundel). Diverse accessoires zaten er dus al bij. De machine is erg stil en krachtig genoeg.

Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat de verkoper goede uitleg heeft gegeven en dat je tevreden bent met de Ukelele. Heel veel plezier met je aankoop! Hopelijk zien we je snel terug in onze shop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Wazig

Bestelde producten niet zoals vermeld op de site. Stuur een mailtje krijg meteen antwoord met we gaan dit zsm oplossen. Krijg ik geen email meer dus ik schrijf opnieuw mijn klacht 2x geen reactie.!

Wat vervelend dat het product niet overeen kwam met de foto's. Wij zullen nieuwe produc foto's laten maken en deze aanpassen. Ik zie dat je klacht inmiddels in behandeling is genomen en dat je de oplossing die mijn collega heeft aangeboden hebt geaccepteerd. Alsnog veel plezier met je aankoop! ^Michella

Snelle levering, goede producten

Snel en goed geleverd

Bedankt voor je top review, veel speelplezier ;) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Snelle levering.

Top firma, eentje die zijn beloften nakomt A+++

Wat fijn om te horen! Heel veel plezier met je aankoop, hopelijk zien we je snel terug in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Bedankt voor je review :) Veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Some bugs on the website but at the end it is fine

It took some time to arrive but due to the transporter. The website need some tweaks Quite responsive customer care

Thank you for your review! Have fun with your purchase. ^Michella * Already subscribed to our newsletter? You will receive a €10 discount on your next order and you will be kept informed about new products, sales and as a newsletter reader you will receive a special discount *

Goeie producten en snelle service

Service is top product snel ontvangen alleen jammer dat de zuignap niet plakt op de vloer van het laminaat verder is alles in orde

Dankjewel voor je review! Het klopt dat de zuignap het beste werkt op een geheel vlakke ondergrond, laminaat is vaak niet helemaal glad waardoor de zuignap niet genoeg vacuüm kan zuigen. Wij nemen dit zeker mee in de verdere ontwikkeling van onze machines en speeltjes. ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Goede afhandeling service

Kwaliteits artikelen van de hoogste plank

Top om te horen! Wij waarderen de samenwerking, hopelijk tot snel! ^Michella

Zeer Goed

Zeer goede kwaliteit.

Daar worden wij blij van! Veel plezier met je aankoop! ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Netjes discreet bezorgservice binnen 24 uur Product is top hele belevenis

Bedankt voor je top review! Hopelijk zien we je snel terug in onze shop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Snelle en discrete levering..helemaal top!!

Super om te horen! Bedankt voor je review en veel plezier met je aankoop. ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Mijn sterretje is nu een gapend gat!

Dit ding is echt geweldig! Professioneel, handig in gebruik en veilig. Met de zuignap connector is het helemaal top!! Super krachtig! En nog vriendelijke klantenservice ook.

Wat goed om te horen! Daar worden wij blij van :) Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk zien we je snel terug in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Levering was op tijd en perfect

Een meerwaarde in onze relatie.

Veel speelplezier samen :) Hopelijk zien we jullie snel terug in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Geweldige service

De service van de mensen was geweldig, van het aanvragen van informatie tot de eigenlijke koop, ik kom zeker terug.

Super om te horen! Van dit soort complimenten worden wij blij :) Hopelijk tot snel in onze shop ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Top om te horen! Hopelijk zien we je snel terug in onze shop :) ^Michella * Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Je ontvangt €10 korting op je volgende bestelling en blijft op de hoogte van nieuwe producten, sale en je ontvangt als nieuwsbrief lezer speciale korting *

Over Hismith.nl

Hismith.nl, jouw webwinkel voor de meest krachtige en veelzijdige seksmachines die je kan vinden! We zijn ontzettend trots op de stille maar toch robuuste seksmachines, onze concurrerend lage prijzen en kwalitatief hoogwaardige seksmachines. Twijfel je nog? Kom gerust de producten bekijken in onze showroom en neem gelijk je favoriete speeltjes mee naar huis!