Great

Great

Thanks for your top review! Enjoy your purchase :) ^Sabrina *Are you already signed up for our newsletter? Don't miss any more discount offers or member discounts! https://www.hismith.eu/en/service/newsletter-terms-conditions/

Satisfait

Le produit est de qualité apparente, robuste, facile à monter et entretenir et relativement silencieux de surcroit.

Merci pour votre excellent commentaire ! Profitez de votre achat :) ^Sabrina *Vous êtes déjà inscrit(e) à notre newsletter ? Ne manquez plus les offres de réduction ou les réductions pour les membres ! https://www.hismith.eu/fr/service/newsletter-terms-conditions/

Pro!

I didnt check the pacage when I picked it up and noticed when I got home that a extension Rod was missing, it had clearly fallen out. I contacted Hismith and The sent a new without charge. That is worth everything, no trouble, no questions. Incredible custom care. And The product itself is amazin, yop quality.

Thanks for your top review! Enjoy your purchase :) ^Sabrina *Are you already signed up for our newsletter? Don't miss any more discount offers or member discounts! https://www.hismith.nl/nl/account/login/

Super !!!

The helped me quick and deliverd my stof the next day. From my side , you can trust it.

genot

puur genieten

Bedankt voor je review! Veel plezier met je aankoop :) ^Sabrina *Ben je al aangemeld op onze nieuwsbrief? Mis geen enkele kortingsactie of memberkorting meer! https://www.hismith.nl/nl/account/login/

High priced

Unfortunately, it is sometimes not possible to return incorrectly ordered unused items

Thanks for your review. How annoying that you were unable to return an item. We work with hygiene items, which we cannot sell after the seeling is broken. If the seal is not broken, these items can always be returned. We hope you enjoy your purchase ^Michella

Snel , goed , betrouwbaar

Een hele set met pro 1 besteld en ,omdat het best een heel bedrag is bij elkaar, wilde ik toch wat meer informatie. Ik heb de app gebruikt en ben echt zeer te over hoe ik geholpen ben om een goede aankoop te doen. Uiteindelijk en de ochtend voor 10 uur besteld en zoals beloofd had ik mijn bestelling die dag nog binnen. De machine is fluister stil en van zeer goede degelijke kwaliteit en ook de bijgeleverde opzetstukken zijn van een mooie kwaliteit. Hismith bedankt !

Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop van de Hismith Pro 1 set! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen Het is altijd ons streven om hoogwaardige producten te leveren, en het doet ons deugd te horen dat zowel de machine als de bijgeleverde opzetstukken aan je verwachtingen voldoen. We begrijpen dat het een investering is, en het is geweldig om te weten dat je tevreden bent met de kwaliteit en de fluisterstille werking van de machine. Bedankt voor het vertrouwen in Hismith! Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Veel plezier met je nieuwe set!

Niet zo krachtig, veel lawaai

Zoals de titel beschrijft, stoot niet zo hard en maakt veel lawaai.

Dank voor je review. Ik zie dat je de Capsule Handheld hebt aangekocht. Dit is meer een reis formaat seksmachine. Deze is inderdaad minder krachtig dan onze grotere machines, die ook stiller zijn in gebruik. Mocht je een krachtigere machine met minder geluid zoeken dan raad ik je de Pro 1 aan, zie link: https://www.hismith.nl/nl/pro-1-smart-seksmachine.html ^Michella

Best quality

I' m very satisfied. Very good customer care and what I've received was just great, exeeding my expectations

Thank you very much for your review. Great to hear that you are satisfied with our service. Enjoy your purchase! Sabrina * Already signed up for our newsletter? Then receive €10 discount on your next order and stay informed about upcoming offers. Click on the link now and subscribe quickly: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

première commande

j ai fait une commende , pour voie comment se dérouler les différente fasse , tout c es bien passer , mais avec 1 jours de retard , du fait des intempérie (neige sur la Belgique et non voisin de hollande ) donc pour moi les livraison en 24heures (si article de stock) c est tout a fait possible , merci pour tout

Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes ravis d'apprendre que vous êtes satisfait de notre service. Profitez de votre achat ! Sabrina * Vous êtes déjà inscrit à notre lettre d'information ? Recevez alors 10 € de réduction sur votre prochaine commande et restez informé des offres à venir. Cliquez sur le lien suivant et abonnez-vous rapidement : https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Best

Very pleased with the purchase. I have been using the products of this company for a long time. Everything is at the highest level

Everything was perfect

Everything was perfect

Versand und Produkte in Ordnung, zusammen mit Mails geht gar nicht.

Shop, Versand und Produkte sind in Ordnung, aber dass man einfach zugespammt wird mit E-Mails geht für mich gar nicht, noch dazu mitten in der Nacht. Da kriegt man Samstags nachts 03:12 Uhr ne Email man soll doch bitte bewerten und weil man es schon vor Wut nicht macht, kommt Mittwochs 05:37 Uhr die nächste Mail man soll doch endlich bewerten… pünktlich als Wecker.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wie ärgerlich, dass Sie diese E-Mails mitten in der Nacht erhalten, das ist offensichtlich nicht die Absicht. Diese Mails werden automatisch von einer Firma verschickt, die die Bewertungen für uns bearbeitet. Wir werden uns mit ihnen in Verbindung setzen, um zu sehen, ob wir diese Zeiten anpassen können. Bis dahin wünsche ich Ihnen viel Spaß mit Ihrem Kauf ^Michella

flexibele dildos

meer dildo meer maten

Dank voor je review. Wij zijn constant bezig om ons assortiment uit te breiden, hou onze site in de gaten voor nieuwe dildo's in meerdere formaten. Voor nu heel veel plezier met je aankoop ^Michella

Hartelijk dank voor uw recensie. Geweldig om te horen dat u tevreden bent over onze service. Veel plezier met uw aankoop! Sabrina * Al ingeschreven voor onze nieuwsbrief? Dan ontvang je €10 korting op je volgende bestelling en blijf je op de hoogte van de komende aanbiedingen. Klik nu op de link en schrijf je snel in: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Super Service aber falsches Produkt geschickt

Habe zwei Artikel gekauft. Leider wurde ein falscher Artikel verschickt und das ist natürlich auch sehr schade. Kundenservice war aber sehr hilfreich und zuvorkommend und der Artikelpreis wurde mir erstattet!

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Schön zu hören, dass Sie mit unserem Service zufrieden sind. Viel Spaß mit Ihrem Einkauf! Sabrina * Haben Sie sich bereits für unseren Newsletter angemeldet? Dann erhalten Sie 10 € Rabatt auf Ihre nächste Bestellung und bleiben über kommende Angebote informiert. Klicken Sie jetzt auf den Link und melden Sie sich schnell an: https://www.hismith.nl/nl/service/newsletter-terms-conditions/

Guter Service

Schnelle und reibungslose Abwicklung. Die Produkte haben eine sehr gute Qualität und es ist für jeden etwas dabei. ;-)

Geweldig apparaat en doet precies wat van verwacht. (PRO-1)

Duidelijk oog voor detail, zeer snelle levering en discreet. Website met goede informatie en producten makkelijk te vinden.

Good but parts were missing.

I ordered the Hismith min pro. The machine iself works fine even if it makes a weird sqeeking sound. A manual was not included but it is easy to figure it out. It said on the homepage that a silicone dildo was included but it was missing. I’ve emailed the support team and hope they will send one.

Thanks for your review. How annoying that no manual was included, we will check this more carefully in the future. I see that you have since been in touch with my colleague and that the missing dildo has been redelivered. Once again our apologies. Have fun with your purchase ^Michella

Amazing!

Good

Alles naar wens gegaan, ga er zeker meer bestellen

Top bedrijf

Uitstekend!

Uitstekend, goede service.

De beste service. Dank je wel!

Niet alleen heeft de website heel veel en heel verschillende producten in de assortiment en een hele snelle levering, de service is ook uitstekend. Ik had wat moeite met het starten van mijn machine, en de eigenaar kon mij meteen helpen. En als het nodig zou zijn geweest, zou ik meteen een nieuwe machine meekrijgen. Maar gelukkig hoefde het dat niet. Nogmaals bedankt en ik ga zeker meer producten hier kopen.

Alles sehr gut und sehr schnell gelaufen.

Ab Bestellung bis Lieferung hat nur 3 Tage gedauert. Super Service !!

Es freut uns zu hören, dass du mit unserem Service zufrieden bist! Wir legen großen Wert darauf, Bestellungen effizient und zeitnah zu bearbeiten, und es ist großartig zu hören, dass die Lieferung so schnell bei dir angekommen ist. Vielen Dank für dein positives Feedback und dafür, dass du dir die Zeit genommen hast, deine Erfahrung zu teilen. Falls es in Zukunft weitere Fragen oder Anliegen gibt, zögere bitte nicht, uns zu kontaktieren. Wir schätzen dein Vertrauen in unseren Service!

Beste koop ever!!!

Ik ben super tevreden met de pro 1, echt een geweldig product. Zeer netjes verpakt, de opzet stukken zijn ook van goede kwaliteit en kunnen wel tegen een stootje;)

Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met de Pro 1! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Het feit dat het product goed verpakt was en dat de bijgeleverde opzetstukken van goede kwaliteit zijn, is voor ons ook goed nieuws. We streven er altijd naar om hoogwaardige producten te leveren en het is geweldig om te horen dat dit in jouw geval gelukt is. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we je kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je vertrouwen in ons product!

Over Hismith.nl

Hismith jouw webwinkel voor de meest krachtige en veelzijdige seksmachines die je kan vinden! We zijn ontzettend trots op de stille maar toch robuuste seksmachines, onze concurrerend lage prijzen en kwalitatief hoogwaardige seksmachines. Twijfel je nog? Kom gerust de producten bekijken in onze showroom en neem gelijk je favoriete speeltjes mee naar huis!